-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Reggie0 #194219 üzenetére
Mert megint magadból indulsz ki. Szerinted az átalg mit fog csinálni ha felvillan a lámpa? Felmegy arczkönyvre és megfogajda hogy jól meghajtja pályán. Egymás után sokszor. És jéééé máris konyul a turbó, törik a főtengely szopósodik a dugattyú mert a marharépa nem tudja hogy a motorolajba gázolaj kerül regeneráláskor és ha nem tud végbemenni de sokat erőltetik akkor megkotlik a motor.
Aki erősebbet szeretne vegyen erősebbet. Olyan nincs hogy kevés nyál és 900 tonnát elvontat vagy legyorsulja a bugatti veyront. Kétszer. Rükiben.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Reggie0 #194222 üzenetére
Szerintem a egységsugarú vevő azt kapja amit keres. Több "dinamikát". A többi már csak happening.
Innen PHról egy barátom felhívott mert kollégája megtalálta élete álmát egy GL420cdi-ben. Megvette hazavitte , kormolt. Kérdik tőlem mi lehet a baj? Mondtam neki hogy tipikus "javítás" ha gyengül a nagy ccm hogy megküldik csipessel, uh elküldtem profihoz. Elvitték, na ott az íróember kb 20 percig kontrollálatlanul káromkodott azon amit talált. Miután lehiggadt pár perc melóval füstmentessé tette az autót majdnem észrevehetetlen teljesítmény csökkenés árán. De szerinted hányan mennének ennek utána?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
iceQ!
addikt
válasz Reggie0 #194225 üzenetére
Kaptál már árajánlatot erre a melóra? Kíváncsi vagyok, hogy mennyi az annyi anyag + melódíjjal együtt.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
macilaci78
nagyúr
válasz Reggie0 #194244 üzenetére
Tehát jelenleg az az előremutató, hogy bányásszuk a lítiumot, mint újrahasznosítsuk? Ez is csak addig fog menni, amíg egy-egy bánya ki nem ürül, vagy az adott ország be nem húzza a féket környezetvédelemre hivatkozva.
Az autókban cserélhető telepek már azon is elvéreztek, hogy így csökkentsék az autók energiával feltöltéséhez szükséges időt. Gyorsabban lehetne akkupakkot cserélni, mint töltögetni, de még töltőcsatlakozóból is többféle van, nemhogy akkuból.
hogyan fogsz kanyarodni vele vagy lehajtani az autopalyarol - a szegedieknél van a know how.
A felső vezetékkel kapcsolatban sokkal prózaibb a hiszti tárgya. Helyezd el úgy, hogy adott esetben a túlméretes rakomány is elférjen, de egy nagyobb szél se borítson fel egy kis kategórás autót a tetején az áramszedővel.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
K Norbi
addikt
válasz Reggie0 #194296 üzenetére
A nem DPF autód ugyanolyan rohadt káros a környezetre mint a többi füstölgő Diesel.
De legalább tudatban környezetbarát vagy.
Értem énEz már teljesítmény.
Szerintem ne szennyezd/füstöld jobban tele ezt a fórumot.Amugy te szedsz valamit?
Összekeversz magaddal.[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Reggie0 #194321 üzenetére
Te meg menj máshova trollkodni.
Úgysem csinálsz itt egyebet.Javaslom ezt a csoportot Smoke & Charm TDI Club
Itt éld már ki magad.
Ne rajtam![ Szerkesztve ]
-
-
iceQ!
addikt
válasz Reggie0 #194859 üzenetére
Akkor a jobb oldali miért kezd fűteni a bal meg nem? Viszont van, hogy szétszedem(csatrikat lehúzom, vissza), összerakom, autó beindít és egyből melegíti mindkettőt.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz Reggie0 #195295 üzenetére
Sose értettem ezt. Pont a kuplung/kettőstömegű amiből a büdös életbe nem vennék felújítottat. Egy Sachs/LuK van akkora név már, hogy megbízzak benne…
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
Intruder A 6
aktív tag
válasz Reggie0 #195361 üzenetére
Felvettem velük a kapcsolatot, szerintük az lehet hogy a lefolyócsövekben belefagyott a víz és nem tudott lefolyni már a többlet pedig visszafolyat az utastérbe
Elugrok ma mosóba megnézem mit mutat magas nyomásúval, szerdán viszem nekik vissza, azt mondták ránéznek, de szerintük a tömítésnél tuti nem folyhat be! -
hdanesz
senior tag
válasz Reggie0 #195416 üzenetére
Igen, piros-fehér cuccnak. A kanyarokban elhelyezett terelő táblának.
A kanyarban a szembejövő áttért az én sávomba. Félrerántottam a kormányt...és ez lett a vége.
Természetesen a másik autó nem állt meg. Külterületen történt este fél 9-kor, se kamera, se szemtanú...semmi.Közben sikerült beszélnem egy karosszériással. Megnézte az autót, természetesen javítható...sőt ő azt mondta rá, hogy a karosszériás meló egyáltalán nem sok vele. A fényezés lesz több idő. De már csak januárban kezd hozzá.
Ezt a cink spray-t kipróbálom. Köszi!
És focvis neked is köszi! A tükör már megoldódott, a burkolatot megtaláltam reggel az árokban és vissza is tudtam tenni a helyére. A lifegő cuccot is vissza tudtam pattintani, szépen működik is a tükör. Az egyetlen bibi, hogy kb. az egyharmada pókhálós.
Megdöbbentő, hogy ekkora ütéstől csak ennyi baja lett a tükörnek...mármint, az irányjelző is sértetlen benne, a kilépő fény is...., behajtja magát mint eddig..nem nyekereg, nem recseg, állítani is lehet minden irányban. Jó, a burkolaton lett egy kb. 1 cm-es festékhiba az ütéstől.Ha tőből kiszakad, akkor készíthettem volna a tárcát.
-
newmoonlight
senior tag
válasz Reggie0 #195446 üzenetére
Pár megjegyzés, hogy kicsit lássunk tovább az orrunknál. (Nem a szó világítástechnikai értelmében...)
Szeretnélek tájékoztatni, hogy a f4lcon által idézett -általad igen nagyra tartott- 6/11990. KöHéM rendeletet az a Közlekedési, Hírközlési és Építésügyi Minisztérium alkotta meg, amely 1990-ben (azaz 21 éve) megszűnt.
Menjünk bele, hogy két évtized alatt mennyit fejlődött a járműgyártás? A világítástechnika? A világ?
Hol volt 21 éve mátrix-, vagy lézer-LED világítótest, OLED-fényforrás, vagy GPS-jelek által vezérelt dinamikus világításvezérlés? Vagy önvezető autó...
Az általad nagyra tartott KöHéM rendeletet többnyire "jóváhagyási jelekről" beszél. Ez szerinted "a biztonságról szól"? Szerintem a bürokráciáról. Meg a birkaszemléletről.
A rendelet az "izzólámpát" kizárólagos technikai megoldásként -azaz evidenciaként- kezeli. Kicsit anakronisztikus, nem gondolod? Ja, meg pl. "szerelőlámpáról" (értsd: motortér megvilágító lámpa) tesz említést. Melyik autóban látsz ma szerelőlámpát? Egy UAZ-ban?
Kb. hasonló fantasztikus rendeletek miatt tiltották ebben az országban a pótféklámpát még akkor is, amikor más (kicsit értelmesebb) országban már eleve azzal gyártották az autókat.
Meg hasonlóan idióta jogszabályok miatt büntetett a rendőr az izzókészlet hiánya miatt még pár évvel ezelőtt is. (Gondolom, a rendeletalkotó fafejű bürokrata sok izzót cserélt már az út szélén, egy modern autóban...)
De igazad van, éljenek a jogszabályok!
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
cech19960320
tag
válasz Reggie0 #195457 üzenetére
Mondjuk én mérnökként nem bízok annyira a mérnökök megtervezik dologban, amennyi fogalmatlan idióta van a pályán :D
Az évfolyamomból pl a végzettek felének a kezébe nem adnék flexet, mert csak elmélethez értenek..
A világítás részen is látszik...
A Mercik, meg néhány másik esetén ugye pl a tompítottól is megvakulsz mert olyan erős hogy a tehenet is átvilágítja, vagy épp olyan magasra visz.
Másoknál pl túl alacsonyra világít (mint pl az önbeállítós Skodám)
Vagy épp ott a nem túl jól világító, cserébe színváltós Suzuki fényszóró...Én sem komázom a custom dolgokata kocsikban, de azérta mérnökök is sokszor elcseszik dolgokat :D
-
simonjoe
őstag
válasz Reggie0 #195459 üzenetére
Leírtad a lényeget! "amivel nem zavarsz masokat es te is jol latsz" Azt gondolom, h ennek a megállapításhoz nem kell keményfedeles passzus. Annyira szar volt a Splash világítása, h nem volt kérdés a csere. Ennek tesztelése több estét vett igénybe, mire nyugodt szívvel közlekedhetünk vele. De nagyobb biztonságban érzem magam, jobb a fény a kontraszt nem vész el az ereje. És bizony az út szélén feketében bóklászó gyalogost, akrobata bringást időben észre lehet venni vele. A refi meg fenomenális! A szemem teljesen rendben van, mielőtt még elküldenél szemorvoshoz. A többit meg lexarom!
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Reggie0 #195470 üzenetére
Nem azt mondom, h nincs igazatok, és biztos, h nem olyan a "hebregált" mint a gyári. Nem magam akarom fényezni, mert én is törvényt szegek ezzel, de mérlegeltem, és ez még mindig jobb megoldás. Engem már a barátaim lehülyéztek, mert kértem, h segítsenek beállítani, jöttek szemből, kamerával is felvetettem az esti fényeket. Volt aki már elküldött a pi...csába, meg "jóvanazúgy haggyámá!" Annyit autóztunk a nejemmel is mire megtapasztaltam, h tényleg nem "bánt" senkit és még használható fázisban van.
A másik, h a gyári lusta mozgású xenonok is gyalázatosak. Vannak bizony pillanatok amikor semmit sem látsz amikor jön veled szembe, mert lassan követi le a domborzatot, viszont ez senkinek nem baj, mert az gyári. Pedig arra is van, lenne megoldás, vannak olyan gyors szervomotorok, (pl. RC helikopterek farok-szervója) amik a századmásodpercek alatt reagálnak. Akkor én ezt be is fejeztem.Joe
-
newmoonlight
senior tag
válasz Reggie0 #195457 üzenetére
Lövésem nincs, hogy miről beszélsz.
"Nem voltál elégedett... lecseréled... pengének érzed magad... minősítés nélküli bóvli vackot aliexpressről... nem fogsz érteni hozzá... lukra is futottál vele... baleset lesz belőle..."
Mi van? (Ezt gondolom, nem nekem akartad írni, hanem a téma felvetőjének.)
Láthatóan, nem tudod elengedni ezt a gübbedt kanyarfény izzó-témát, de olyanokat légyszi ne adj már a számba, amiről nem brekegtem. Mátrix LED-es A6-om van, nyilván eszem ágában nincs buherálni sem a világítását, sem semmijét. Még a szelepsapka is gyári rajta.Ha visszagörgetsz, és figyelmesebben olvasod el, szépen látni fogod, hogy konkrétan egy 21 éves(!) fafejű KöHéM rendeletről, ill. ennek a túlszabályozott, fafejű országnak a fafejű jogszabályairól (inkluzíve a fafejű polgárairól) beszéltem. Eszem ágában nincs kísérletezgetni semmilyen világítótest semmilyen izzójával.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Reggie0 #195530 üzenetére
Nem temelnek ezek hőt. Volt egy horror utam TDI-vel, akkor rájöttem, hogy mennyire vékony a határ télen az üzemmeleg motor és a maximális fűtés teljesítmény között. Ónos eső esett, ami azonnal fagyott rá a szélvédőre. 2-3 kilométerenként meg kellett állni lekaparni, úgy, hogy a fűtés maxon tolta a szélvédőre. Mivel csak lassan lehetett haladni a vízhőfok nem ment 70 fok fölé egész úton. Előtte és utána sem volt ilyen gond. Mondjuk nem is kellett maxra tekerni a fűtést. A G4-el nincs ilyen gond, az a benzinmotor egy házat is kifűtene, amennyi felesleges hőt termel. Amíg nem veszel ki teljesítményt a TDI motorból, addig az nem fog melegedni.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Reggie0 #195780 üzenetére
Én most azért várok egy-két dolog rendelésével, mert nem tudom, mikor hol leszek, hogy át tudjam venni. Munkahely is a két ünnep közt hektikusannnyitva, itthon nem vagyok végig és utazás is lesz.
Tehát szerintem most mem csak a fillérb@szás lehet az egyetlen lehetőség.
Pláne, hogy a doboz már nem volt új, itt-ott voltak rajta tárolási sérülések. Nameg nem most van a fűnyírás szezonja...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Reggie0 #195952 üzenetére
Lex Corona... Nőttek a kiadások, csökkent a bevétel, hosszú távon nem egészséges kombináció. A bérlet 2 év alatt a duplájára nőtt. Visszamentem az IT-be. Addig ez lesz, míg nem áll helyre a gazdaság. Ezt itthonról is tudom csinálni, jön a fix fizetés, akkor is, ha mindent bezárnak. Addig nem lesz másik műhely, míg nem telik sajátra. Nem akarok többé bérelni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Kiskokó
veterán
válasz Reggie0 #196580 üzenetére
Semmi rossz szándék, de alig ismersz fel egy fékbetétet képről, de azért múltkor váltig állítottad, hogy a negyed tanktól meghal a magasnyomású. Ez a baj a sok "hallottam" meg "neten olvastam" dologgal.
Semmi gond, félre ne érts nem kötekedni akarok, csak meglepődtem
DE tényleg!! semmiképp se vedd rossz néven nem úgy mondom. De mivel máshol nem tudunk kommunikálni így csak megírni tudom itt De ha gondolod privátban cserélhetünk számot, bármilyen Audis eszmecserében szívesen benne vagyok.UI to all :
Lett egy 21-es Q5 a családban, majd mutatok pár képet
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Reggie0 #196635 üzenetére
Hello
Hát passzolom, 2015.2. havi az A7. MIB2 fut rajta196636 yodamester10
Háát nemtudom, persze nem fekete fehér, meg használhatatlan. De nekem azért eléggé szúrja a szemem. Főleg sötétben.
#196637 newmoonlightNekem nem 360-as csak elől és hátul is van, aminek választható a saroknézet is.
Dobjál már majd egy képet a minőségéről. kösziAlbert jó kontakt! Én is tőle vásárolok gyári cuccokat. Ajánlom!
#196639 macilaci78
Én ezt értem de 2015-ben egy újkori 20+ milliós áron férjen már nekikbele hardverese, hogy lekezeljen egy értelmes kamerát... nem 4K nagylátószöget akarok..A megjelenítővel nincs baj, megy rajta a Digitális TV-is ugye ott tökéletes a kép meg minden.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Motion_Blur
félisten
válasz Reggie0 #196994 üzenetére
Ezért kell gyárit venni főleg a vezérlésből.
Az én motoromhoz pl. 3 féle cikkszámmal is jött ki gyári vezérlésszett az utóbbi években, nyilvánvaló hogy a legutolsó a tuti, az már szélesebb fogaskerekekkel, 1 taggal szélesebb lánccal és teljesen más feszítővel van.
Egy utángyártott szettnél nulla infód van arról hogy melyik verziónak a "másolata", de úgy 99% hogy a legelső hulladéké.
---
Milyen márka volt a szíjtárcsa?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs