Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bnorci71

    addikt

    válasz alaves #32737 üzenetére

    nézd, szarakodott írtam a supportnak
    leírtak egy folyamatot, álljak vissza régi fw-re megtettem ők 48 órát mondtak de mivel nem voltunk otthon én 4 nap után válaszoltam OK, 1hétig talán hibamentes volt a tv. Ok akkor frissítettem ahogy leírták USB-re általuk linkelt fw került fel a tv-re alapra állítva ahogy írták 3-4nap és kezdte megint. A linkelt fw nagyobb mint ami a támogatás oldalról elérhető pl.
    Amikor megfagy nincs mese ki kel húzni a konnektorból, amikor nem kapcsol be akkor is ez a módszer van csak, ergo 2-3 naponta áramtalanítva van. Lassan kikopik a hátsó csatlakozó.
    Nekem meg az idegeim.

    5 naponta meg had ne hangoljam már teljesen újra a tv-t, nincs teledobálva az android alkalmazásokkal, normálisan használjuk használnánk

Új hozzászólás Aktív témák