Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
Ha te mondod, hogy ez így ebben a formában kifizetődő.
Egy üzenet gráfra azért kíváncsi lennék, mi mennyi idő alatt mit küld. De ha már fizikai szimuláció, mért nem vetik be az űber ps4 procit a hi-tech közös memóriás HSA-val? Egy 20ms-os ping alatt azért elég sok számítás elvégezhető lenne gpu-val... -
Abu85
HÁZIGAZDA
A Crackdownban csak a fizika szimulációja zajlik a szerverben. A többiért mindenkinek a saját Xbox One-ja felel. Leginkább a BF4 multijának tengerszimulációs modelljéhez hasonlít, csak sokkal több számítással a felhőben.
Nem hiszem, hogy geometriát küld vissza. Jóval egyszerűbb adatstruktúra is elég ide. A geometria úgyis megvan a felhőben és a felhasználók gépén is.
A Crackdown Unreal Engine 4-et használ az Xbox One-on, de a felhőben már speciális rendszer fut.(#38) Jack@l: Arra én is. Majd gondolom idővel az is kiderül.
Ez az Xbox One. A PS4 az a másik konzol.
Ha termékenként eltérő szimulációról van szó, akkor nincs egységes alap. A BF4-ben is lehetne minden gépen egyénileg számolni a víz hullámzását. Nem lenne igazán megterhelő, de úgy viszont mindenki mást látna, míg BF4-nél pont az hozza létre a fura macska-egér játékokat a vizen, hogy a hullámok mindenkinél ugyanolyanok. A Crackdown elsődlegesen MMO lesz, tehát ott is számít, hogy mindenki ugyanazt lássa. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A felhőben számolja ki a szimulációt. Valószínűleg MMO lesz, így mindenki ugyanazt a rombolást látja. Olyasmi, mint a BF4-ben a tenger szimulálása. A felhő számolja a hullámot a gépek pedig a szimulálásnál lekérik az adatokat. Így mindenki ugyanazt látja. Ugyanez történik itt, csak a fizika szimulálásával, és több számítással, de végeredményben mindenki ugyanazt látja.
A heterogén feldolgozás teljesen más probléma. A szimulációt valamilyen minőségben meg tudja oldani az Xbox, de ha nem a felhő számol, akkor nem látja mindenki ugyanazt.
-
gantum
tag
miért kell felhő?
a játékos megnyomja a robbantási gombot, vagy belelő egy atombombát, amíg odaér az atombomba lassítják a videót, a bombánál meg volna 5 másodperces visszaszámlálás és akkor van idő számolni.
vagy ez nagy hülyeség? -
djculture
félisten
Az ilyen only szerveres dolgoknak semmi értelme nem fogják erre évekig fenntartani az erőforrásokat, kinyomják a játék meg megy a levesbe a rombolásával együtt.
Szokásos vásárlók szivatása menüpont...
-
azbest
félisten
Egy videóból nem derül ki, hogy máshogy törik-e ha kicsit máshogy játszol. Ha kötött a játékmenet és mindig pont ezt játsza le, akkor lehet kamu az egész és valójában csak egy bujtatott másolásvédelemről van szó. Így könnyebb beadni, hogy a játékhoz folyamatosan online kell lenni.
-
Jack@l
veterán
32fps-el számolva 31 ms van egy kép kidolgozására, ebben benne van a marha nagy fizika és egymarha nagy csomag elküldése/fogadása a szerverre. A kérdésem az lenne, hogy MS nem véletlenül a renderelést is a szerveren végzi?
Mert sokezer objektum koordinátáit, fpleg ha mittomén darabokra törik akkor a geometriát is viszaküldeni, nem kis adatforgalommal járna. Mindezt 31 ms alatt, beleértve a kehes xboxon való csomagfeldolgozást és renderelést is. (ahol még a tesszelációt is mellőzik, nehogy behánjon egy alap dx11-es játék is)
Nekem gyanus hogy Brigade szerű cloud-os raytracinget nyom szervereken az ms. -
Mokó
aktív tag
Wow!Elsőre semmit mondónak tűnt de érdekes koncepció!Persze,valós időben ez a fizika..majd jön.Valamikor.
Valamire.Valahonnan.Valamiért. -
Sir Ny
senior tag
ez az ember nagy tragediaja, a reakcio/eszlelesi ideje kisebb, mint a feny utja a Fold atmeroje menten. Nem lehet real time videobeszelgetni, reflexet jatszani, esatobbi. Remelem, ahogy nonek a tavolsagok, ugy lassul majd be az ember, mert ez igy turhetetlen lesz nem sokara.
-
gubacsino
aktív tag
Ez nem a játékosnak jó, ez csak egy csokiba mártott keserű pirula. Már megint a játékos "röghöz kötése" van a hátérben.
-
Gusztáv
addikt
Szerintem ezt erődemonstrációnak szánja az MS. Az Azure platformjuk már megvan, valószínűleg van is feles kapacitás benne, egy ilyen játék nem fog komoly többletköltséget okozni. Plusz már az XBOX One megjelenésekor utaltak rá, hogy ebben mekkora potenciál van, lassan valamit villantaniuk is kell.
@beteg: ha jól tudom elég szépen muzsikál az Azure, emlékeim szerint a belőle származó bevétel kétszámjegyes bővülést mutatott az utolsó negyedévben
-
NandoXXL
senior tag
Ha jó lesz, más fejlesztők is rákányszerülnek a használatára. És kinek a felhőjét használják majd?
-
Pöttön
őstag
Én nem látom túlzottan előnyét ennek hogy a Single-t össze nyomják a felhővel.
Ha elmegy a net, akkor meg gondolom nem tudok majd játszani...
Arról meg nem is beszélve hogy ha szar a netem , sok a ping akkor meg jönnek majd elő az érdekességek, meg a "bug" ok...Az más tészta ha a multit csinálják meg ilyenre, ahhoz így is úgy is kell net.
Pl a kövi BF-et megcsinálhatnák ilyesmire. -
MaUser
addikt
Értelmetlennek tűnik az egész koncepció. Ha real-time rombolhatóság kell, akkor minimum egy fps-en belül (azaz 60fps-nél kb. 16ms-on belül) vissza is kéne kapni az adatot, hogy a user ne érezze a késést. Na ez reménytelen. Ha meg nem kell real-time akkor kényelmesen le lehet előre renderelni és kész is.
-
Gergosz2
veterán
live-on felül még egy előfizetés. Nem hiszem ,h ogy akkora bázisa lenne ennek a játéknak, hogy megérje ezt megcsinálni...
-
FLATRONW
őstag
Én azt nem értem, hogy hogy lehetséges ez. Folyton arról szólnak a dolgok, hogy milyen hátrányokat jelent a grafikai és szimulációs számításokban az, hogy a GPU és a CPU közös memóriájának hiányában folyton másolgatni kell az adatokat. Akkor hogy is van ez?
-
Lehet, hogy nem megy annyira az Azure, mint amire számítottak és most valahogy hasznosítani akarják a kapacitást?
-
ViZion
félisten
...ha elmegy a net, akkor meg mi lesz? A panelházak téglákra hullanak szét?
-
nyunyu
félisten
Aztan egyszer elterelik a jupiszi forgalmat a livejasmin.com-ra, aztan nezegethetsz, hogy nem megy a jatek.
-
Def26
félisten
Nem igazán tudom ezt elhinni. Ha pedig igaz akkor nem értem a sony miért nem csinál ilyen hókuszpókuszt.
-
T.Peter
őstag
Az, ami a build-es videóban is látszódik. Ilyen szintű rombolhatóság csak felhőből lesz még egy jó ideig. Szerintem minden játékos örülne, ha normális fizikai modell lenne a játékokban. Nem csak arra lehet használni, hogy a rombolhatósággal elszórakozzunk 5 percig. Játékmenetre kiható megoldásokkal nagyon jó dolgokat lehet létrehozni.
-
Tirexi
addikt
Na végre egy jó kis játék XO-ra.
-
Samus
addikt
Csak nekem ugrik be erről a Simcity 5? És anno a körülötte lévő hatalmas botrány?
-
#16939776
törölt tag
Grafika elmenne de a "fizikai szimuláció" elég valószínűtlen dolgokat csinál. De ettől még "izgalmas" lehet lerombolni egy várost,1x.
Nagyon nagy erőlködés végeredményeként előbujt a ...
-
leviske
veterán
Egy kérdés: Mi érdeke és haszna a cégnek abban, hogy egy Xbox One-ra elmenjen több Xbox One ereje? Erről nekem még mindig Newell kijelentése jut eszembe...
-
gianni85
veterán
és megéri a Microsoftnak minden egy időben futtatott Crackdown szimulációjára "vesztegetni" az Azure erejét? Ennyi fölös kapacitás van a felhőben?
-
InterFox
senior tag
aha.................
Új hozzászólás Aktív témák
- Macbook Air 2017 A1466 (2db)
- X1 Carbon 11th 14" FHD+ IPS i5-1345U 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Eladó Konfig I5 8400 16GB DDR4 1TB SSD 1TB HDD RTX2060 6GB!
- HP Color LaserJet Pro MFP M479fdw - multifunkciós színes lézernyomtató kiváló állapotban eladó
- Latitude 3450 14" FHD IPS Ultra 5 125U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Macbook Pro 2020 13" // M1 // Számla + Garancia //
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3167, 100% Akkumulátor
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- BESZÁMÍTÁS! 4TB Western Digital Purple SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest