Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
Csak meg bírták oldani ezek az okos programozók: "The biggest change included in the 11.0.2 update is a fix for hair and fur issues on PC. Due to this bug, fur and hair wouldn't be displayed with FXAA or NVIDIA DLSS enabled."
-
tntmax
aktív tag
Nem értem miért kell ilyeneken szőrözni.
-
gV
őstag
nem kár érte
-
válasz
Alogonomus #23 üzenetére
Francba, pedig jó lenne, ha lehetne lokalizálni.
-
"Erre azonban elég sok panasz érkezett, mivel nem jelenik meg az egyes karaktereken a szőrzet,"
Ilyet nem lehetne IRL csinálni? Nem kellene annyit borotválkozni, csak megnyomok egy gombot és kész. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#36531588 #20 üzenetére
A GPUOpen maga az AMD, ahogy az effekt kidolgozójának számító Timothy Lottes is AMD alkalmazott volt, amikor még prezentálta ezt az előadást. Ezek tehát az AMD hivatalos álláspontját tükrözik.
A gond abból ered, hogy sok médiamunkás sajnos túl hülye ahhoz, hogy ezt értelmezni tudja. De amúgy Timothy Lottes elég jól elmondta ezt a Tweetből vezető linken található előadásában. Abból még a leghülyébb médiamunkások is tudják már, hogy ez nem Lánczos. Egy külön oldalt szentelt annak, hogy ecsetelje miért nem az, és miért nem lenne jó, ha az lenne.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#36531588 #16 üzenetére
Benne van a cikkben ez is. Az, hogy a többiek ezt nem tudják megérteni, nem az én dolgom.
Ha bővebben érdekel, akkor maga a kifejlesztője is részletezte már: [link] - A Tweetben olvashatod ezt is: (psst, it's not "just Lanczos") - amivel ugye a béna médiával mossák fel a padlót. Az már egy általános szegénységi bizonyítvány, hogy nekik hisz valaki, nem pedig annak az embernek, aki az egész eljárást kidolgozta.
-
#36531588
törölt tag
válasz
SindaNarmo #13 üzenetére
Persze, hiszen nagyrészt csak egy Lanczos algoritmus. Még jó.
-
#36531588
törölt tag
válasz
Alogonomus #10 üzenetére
"FSR és DLSS elterjedtsége közötti versenyre utaltam"
17-78% részesedéssel, szerinted van verseny a DLSS és FSR között?SindaNarmo: Azt hittem ezek az algoritmusok grafikus kártyán futnak.
[link] "NVIDIA DLSS is now available in over 200 games and apps, AMD FSR at 110"
-
Alogonomus
őstag
FSR-hez nem kell alternatív szőrrutin, mert az FSR megfelelő moduljait a fejlesztők be tudják illeszteni a saját feldolgozósoruk szükséges lépései mellé, vagy azok helyett, mert az FSR nyílt forráskódú. A DLSS viszont egyben szállított csomagként érkezik a játékstúdióba, és csak módosítatlanul beemelniük szabad a saját kódjukba.
-
#36531588
törölt tag
válasz
Alogonomus #5 üzenetére
-
válasz
Alogonomus #5 üzenetére
hát, ez semmin se megy TAA-n kívül, szóval felesleges volt erőltetniük, ha bugos, de itt nem is ők hibáztak, hanem a fejlesztőknek kéne csinálniuk egy alternatív szőrrutint DLSS-re, FSR-re.
-
Alogonomus
őstag
Újabb bizonyítéka a verseny élesedésének. A minél nagyobb piaci penetráció érdekében már a csökkent képességre is rábólint a zöld gyártó, csak terjedjen a technológiája.
-
ddekany
veterán
Grafikánál, ha annak látszik, akkor az hibás. Gondolom belevágtak a DLSS 2-be, rájöttek, hogy nem fog menni, de otthagyták amíg eljutottak vele, mert hát sikerként kellet elkönyvelni az erőfeszítést...
-
GodGamer5
addikt
Így kiadni...Ez ciki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Dell Precision 5540 i7-9850H 16GB 256GB 15.6" FHD Nvidia Quadro T1000 15.6" FHD 1 év garancia
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- Surface Laptop 7 Business edition - Intel Core ultra 5 236V energiahatékonyabb az intelnél! -olvass
- Eladó Apple Mac Mini 2012 vége / 12 hó tótállás
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest