Új hozzászólás Aktív témák
-
3.Aragorn
addikt
Kell egy dx 11-es kártya!
-
-
icon
senior tag
Nyah, én is kipróbáltam a TressFx-et (lényegében E8400-al, 5770-el) ott már egy kicsit 20FPS alá ment közeliben. De nekem kimondottan nem jött be a frissen mosott-megszáradt haj élménye, de amúgy minden elsimerésem az effektért, és a használatért a készítőknek.
-
>Deego..
senior tag
-
SylverR
senior tag
válasz
Whysperer #217 üzenetére
Ne komplikáld túl. A lényeg az, hogy ez az efekt pixelről pixelre számolja le, hogy az adott helyen épp mi látszik, ebből kiindulólag minél több pixelen kell számolni, annál tovább tart. Tehát ha leveszed a felbontást HD-re, igen, gyorsulni fog. De azt azért nem mondanám, hogy lazán.
-
Whysperer
addikt
Az lenne a kérdésem ,hogy 6850nél ha ezt bekapcsolom akkor ugye mivel full hd így a vga izzad rendesen ,de ha leveszem a felbontást HD-ra akkor a vga ezt számolja ott meg CPU erős dominal inkább akkor az FX 8120-am teljesítménye dominal a vga meg képes ezt lazán számolgatni?
-
MeroM
senior tag
Jóestét!
Olvasgattam most ezt a forumot én egy 5770 el játszom i5 mellett és ugyanazok a problémák h közeli képen bedarál a játék én arra lennék kiváncsi hogy ez az "effekt" mit használ a VGA ban? magyarán minek kell soknak lenni?
GPU órajel?
Memória órajel?
Esetleg a Shader számoknak kell az egekben lennie? -
-
-
fiATHaLON
őstag
A mágneshátú főhősöket szüntetnék már meg.
Hátára baszarintja a géppuskát, kardot, bárdot, aztán rohan tovább a mágneshátú!(Pedig nem hiszem, hogy nagy munka lenne - akkora biztos nem, mint ez a hajjaj)
Lehet majd számítani hajszámoló kártyára/HPU-ra?
-
SylverR
senior tag
válasz
sToOrm01umbb #210 üzenetére
Nem akarnád kipróbálni esetleg egy 3dfx Voodoo kártyával is..?
-
sToOrm01umbb
csendes tag
Egy OC-s Gigagbyte gtx 560 TI-n (950/2150) totál reménytelen az eset, ha távolról mutatja a kamera a haját még nincs para , de amint ráközelít jön a diavetítés kb.
-
AkosAkos
aktív tag
Huh, eléggé zabálja az FPS-t, ki is kellett kapcsolnom.
-
bozont
veterán
Kíváncsi vagyok mit produkál AMD kártyával a játék és kikapcsolt tressFX mellett is.
Viszont van még mit fejleszteni ezen a haj effekten, baromira természetellenesen mozog, mintha semmi súlya nem lenne a hajának (és az hogy a víz sincsen semmilyen hatással rá az megint egy másik dolog, az még nem zavarna annyira).
De ami leginkább zavaró, amikor a vállára esik haj, akkor nem kicsi légrés látható a kettő között. -
TTomax
félisten
Na mindegy megvettük...lehet megbánom...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nézd a DiRT Showdown. Az is linkelt listát készít, de csak mozaikokra. Ez ugyanezt csinálja, de pixelekre. Persze Lara haja nem fedi be a képernyőt, de jó részét igen, így a per-pixel számolás így is sokkal több lesz, mint a Showdown per-tile számolása. Nem véletlen, hogy eddig sose használták ezt a megoldást. Csak most csinálták meg hozzá a hardvert.
(#203) BiP: Ha a vízre van ütközésdetektálás, akkor lehetséges, de így is megeszi a rendszer a GPU-kat. Majd a következő körben.
-
BiP
nagyúr
Eszméletlen jól néz ki, de időnként tényleg nagyon leesett az FPS.
Jó lenne tudni, hogy ez a TressFX-nek köszönhető, vagy anélkül is visszaesne azoknál a részeknél.
szerk: látom, jöttek azóta eredmények. Brutál a különbség.Ill. nem bántam volna, ha 2013-ban már jobban megoldják a vízzel való interakciót. Pl. ha Lara belemegy, akkor fodrozódjon a víz körülötte. (ne csak egy textúra, mint 10 évvel ezelőtt, hanem a felület)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Úgy nézem az eddigi eredményekből, hogy a GeForce-on és régi Radeonon mínusz 20-30-40 fps a Tress FX aktiválása, függően a termék tényleges sebességétől. A GCN-en mínusz 5-10 fps-be kerül.
Mint kiderült, az effektet úgy írták, hogy a GCN a PPLL-t a dedikált atomi feldolgozókkal fel tudja építeni. A régi Radeonok ezt tudják de csak 8 atomi számlálóig a teljes futószalagra, míg a Tomb Raider többet használ, amit a GCN tud. Ezért a régi Radeonokon a dedikált atomi feldolgozók mellett az alternatív utat is használja a program. A GeForce pedig eleve nem rendelkezik dedikált feldolgozókkal erre a feladatra, vagyis csak az alternatív megoldás lehetséges.
Ha kellő erős a GPU, akkor mehet a többi architektúrán is, de úgy néz ki, hogy nagy vonalakban csak a GCN-nek van meg hozzá a sebessége. Esetleg más grafikai effekt butításával érdemes élni. Az SSAA eleve egy brutál igényes effekt. Abból nyugodtan vissza lehet venni. -
huskydog17
addikt
#195, #196, #197: Egy kis felhasználó mérés:
GeForce GTX 670-el, 1680-as felbontás 2x SSAA -> átlag 31 FPS
Radeon HD 7950, FullHD felbontás, 4x SSAA -> átlag 55 FPS
Nagyon brutális a GCN előnye, legalábbis egyelőre úgy tűnik, de hát ezt is lehetett várni, szóltak előre.
-
TTomax
félisten
Szerintem megérkezett az egyik léggépzabálóbb játék...most már csak azt kéne tudni az optimalizálással van-e gond,vagy ez tényleg ennyit kér.Nem hiszem,hogy a tressFX húzná le ennyire... még ha lenne 30npc mindnek lobogna a haja...de így....
-
stratova
veterán
Amennyi víz itt előfordul Lara-nak bőven van lehetősége a hajmosásra, de nekem ez a mozgás még mindig kicsit darabos (konzolos?).
Mondjuk pár MMO-ban pedig "túl"mozgást véltem felfedezni, Pl. valamelyik témában szóba került s mivel nálam ilyesmi meg se moccanna a gépen néztem egy karakterbeállításról szóló youtube összevetést a Tera ill. Aionról. Amellett hogy előbbi látszólag hihetetlenül giccses, nyugalmi álló helyzetben is "riszál" a karakter; (egy alap pörgős kicsit boxos ugrálást a körökre osztott Final Fantasy-ban még elnézett az ember). -
Abu85
HÁZIGAZDA
[link] - Ilyen lesz. A játék ki van maxolva. i7-2600K+GTX 570. Capture kártyával volt felvéve, szóval valóban így fut.
-
BiP
nagyúr
-
alvaro
senior tag
Szerintem teljesen logikus dolog, hogy azért vesz valaki erősebb VGA-t, hogy menjen rajta egy bizonyos játék. Van valamije, elvan vele, aztán látja, hogy az új programokhoz egyre kevesebb, vesz vissza a beállításokból, felbontásból, akármi... aztán egyszer kijön valami, amivel nagyon szeretne játszani, és már túlságosan butítani kéne a látványt a meglevő kártyával. Na és ekkor vált. Hiszen a hardver azért van, hogy futtassa a szoftvert, azt a szoftvert, amivel játszol vagy dolgozol. Sőt, azt, amivel te játszol vagy dolgozol, nem a szomszéd Pisti. Egyébként nekem munkába járni szar időben, amikor végképp nem ülök motorra, meg elcipelni cuccokat, amik nem férnek a GIVI dobozba, jó a literes Yaris is. Biztos öreg vagyok és monogám
-
Keksz03
senior tag
hát lássuk be h egy kártyás rendszer mellé egy jobb vga-hoz a legjobb döntés egy i5! az h mennyibe kerül az részletkérdés, nagyker áron vásárolok!
egy i7 már túlzás lenne valóban, illetve GTX660 Ti megint csak nagyon jó áron volt, szeretem ha full HD-ben fut minden de 2x AA is elég nekem pl, 8x AA-ra akkor se teszem fel ha bírja a kártya!
a vérpistikés mondatom meg arra utalt amit te is írtál h ezért venni drágább kártyát...
7970 még 3 monitoros eyefinity miatt lett volna jó de hamar beláttam h drága mulatság 3 24" moncsi meg egy ilyen drága kártya csak h játsszon az ember, főleg h mostanság max Dota 2-zök amihez az IGP is elég lenne éppenséggel!azért nem adom el a GTX660 Ti-t (bár hirdetem, ha elvisizk 7850 2GB lesz) mert a Tomb Raider spec nagyon érdekel és meg is fogom venni!
u.i.: évek óta dolgozom, szép lassan állt össze a jelenlegi gépem és bizony büszke vagyok rá! egyébként furcsa h a vga-ba meg a cpu-ba kötöttél bele, tápba előbb bele lehetne sztem elnézve az árát!
-
BiP
nagyúr
Csak arra gondoltam, hogy a proci és a 660Ti sem egy gyenge cucc, és hiába volt racionális döntés, gondolom Te is azért vetted ezeket, hogy jól menjenek rajta a játékok. Ezért éreztem kicsit hiteltelennek levérpistizni azokat, akik azért vesznek erősebb kártyát, hogy jobban menjen egy adott játék. (és akkor még nem is tudtam, hogy 7970-ed is volt).
Totál nem irigykedés miatt mondtam, személyeskedni sem akartam, csak hiteltelennek éreztem kicsit a "beszólást". Kicsit olyan bagoly mondja verébnek szaga volt.
Suta autós példa: A sok hülye nyikhaj, aki azért vesz drága kocsit, hogy becsajozzon. Ha az én 7-es BMW-m nem elég jó,akkor le vannak szarva.
Na, túl is ragoztam szerintem.Amúgy persze a mondanivalóval egyetértek, aki 1 effekt miatt vesz új kártyát és költ sok pénzt, az meg is érdemli, hogy lehúzzák.
-
Keksz03
senior tag
nem igazán értem mire gondolsz...teljesítmény tekintetében nem drága egyik sem, (mint pl i7 meg GTX680) főleg h én nagyon olcsón tudtam megvenni! volt 7970-em eyefinity miatt csak felhagytam vele és eladtam inkább...ez nem vér istvánkodás csak megfontolt vásárlás normál igényekhez mérten! akinek van munkája az simán vehet ilyet sztem de ne zavarjon...
-
Keksz03
senior tag
na ez most olyan mint anno a Mafia II-ben a kabát fizikázás...felére dobja az FPS-t és a játékosok 80%-a bekapcsolja 5 percig, nézi folyamatosan aztán kikapcsolja mert rájön h tök felesleges a haját nézni amikor lőnek rád meg omlik le alattad minden. Mondjuk a Crysis 3-ról is mindenhol azt olvastam h szép csak semmit nem ér!
De a lényeg h kell ilyen is mert AMD kártyákon jobban fog futni ami jót tesz az eladásoknak meg a vér istvánok majd vesznek erősebb vga-t ha nem megy!
én mindenképp megveszem ezt a játékot de ha GTX660 Ti-n nem megy akkor sem fogok kártyát cserélni... -
Abu85
HÁZIGAZDA
Az OIT demóból úgy vettem észre, hogy a Fermi sem nagyon kedveli a PPLL adatstruktúra felépítését. A TeraScale 2 Radeonok mindenképp gyorsabban csinálták, bár nem sokkal. A GCN erre úgy rágyúrt, hogy mindent lehagy ebben.
A legtöbb architektúra ennek a gyorsítóstruktúrának a felépítésében kapja a nagy pofont a GCN-től. Ugyanezt csinálja a Forward+ a fénykivágás fázison, csak nem per-pixel, hanem mozaikos per-tile megoldással. Utóbbi nyilván sokkal kevesebb munka, mint az összes pixelre rácsapatni ezt.Itt nem csak a GCN játszik az effektek alakulásában szerepet. Az a baj, hogy az efféle adatstruktúrák tökre felgyorsítják a feldolgozást. Nem csak a GCN-en, hanem mindenen.
-
TTomax
félisten
Továbbra sincs róla egy szem videó sem?Se egy futtatható demo semmi?Mert ez kb most olyan mint amikor amikor a néma mondta a süketnek hogy a vak látta futni a bénát!
-
krisztian922
tag
Gondolom hasonló lesz mint pl. a dirt 3 showdown-ban ez a forward + lighting vagy mi a szösz, ahol még egy 7870 is elveri a gtx680at ^^'
Illetve teszteléseknél gondolom lesz majd olyan, hogy kikapcsolják, van ahol nem is foglalkoznak vele (mint a dirt 3 esetében némelyik külföldi oldalon). -
DigitXT
félisten
Figyu, ebből jól már sehogy nem jössz ki: hazugsággal sem.
Semmilyen "csomósodást" nem írtam, azt csak te találtad ki, ráadásul bevallottan (!) csak azért, hogy ezzel belém köthessél, mert szerinted (!) bántottam a szerelmedet, Larát. (Tündéri történet amúgy, trollolo.) Erre az egész "hajcihőre" tudtam csak annyit reagálni, röviden és tömören, hogy beteg vagy. Jó, hogy ebben egyetértünk.
ON: BiP rávilágított valamire, amivel szintén egyetértek!
Tehát ünnepélyesen kijelentem, hogy mostantól egy kicsit másképp állok hozzá.
Az AMD kényszeredetten (!) nyomta az effekt mellé a samponmarketinget, mert tényleg olyan a hatás, és ők is vágják, hogy mennyire nem illik a környezetbe. De legalább szép.
Hallod SylverR? Szép! Persze ez azon nem változtat, hogy az egész célja nem a szépség maga, hanem az eddig kihasználatlan GCN architektúra munkába állítása.
Ezzel persze a "hagyományos"
samponokGPU architektúrák "megszívatása", tehát a marketing, a hype -> hosszabb távon a piaci részesedés növelése.Ha ugyanis sok játékban elkezdenek alkalmazni olyan shadereket, amelyek csak a GCN architektúrán futnak "élvezhetően", akkor hosszú távon megéri (!) majd AMD-t venni. (Ha az nV nem lép valamit közben.) Csak az a kérdés, hogy mennyire fog bejönni a stratégia? Hogy tekintenek majd erre a dologra tesztelők? Lesz-e esetleg szankcionálva, ha "túl nagy" különbséget okoz? (Kikiáltják-e esetleg GCN only feature-nek, noha technikailag bármely DX11-es GPU-n elfut?) Megannyi kérdés, amire csak az idő hozza meg a választ.
Állítólag GTX670-en már JÓL fog futni, ami amúgy jóval erősebb (drágább, stb.) kártya a HD7850-nél. Ennyit bukhat architekturálisan? Na és a GTX580-nal mi a helyzet? Eröben hasonló a 670-hez, számolásban meg akár erősebb is nála: vajon mit fog tudni? (És SLI-ben?
) Hamarosan kiderül.
Addig reklám...
London... eső. De a hajam... -
SylverR
senior tag
Héhéhé!
Én nem kavartam semmit. Az lehet a titok nyitja, hogy DigitXT első verziójú kommentjére reagáltam, de ő ugye szerkesztette később a kommentet. Hosszan megszoktak nyitva a böngészőmben a lapok, szóval órákkal később is tudok egy 1 perccel az oldal betöltése után szerkesztett kommentre válaszolni. Na ez kacifántos lett.
Biztos, hogy időközben rájött erre, és átírta. Amúgy... Mindegy. Azért a szőrszál hasogatás, mert ők is ezt teszik a játékkal. Nem tetszik, ki lehet kapcsolni az efektet. De fikázni fölösleges... És mint előbb már leírtam, az AMD csak egy kiterjesztést írt, amit lehet használni fűre is, szőrzetre is. Tehát, a játék készítőin múlik milyen lesz Lara haja. Ha ilyen, akkor ilyen. Én ennek is örülök. Pont.(#178) DigitXT: ez tény!
-
BiP
nagyúr
DigitXT nem írta hogy csomósodik. Ő csak annyit írt, hogy fura, hogy a nedves haj szálanként lengedezik, mert a valóságban inkább nem így van.
"a realisztikustól nagyon messze van a szakadó esőben szálanként lobogó haj,"Erre írta (#163) SylverR, hogy összeragad. Majd újra #164-ben, hogy "A haj akkor csomósodhat be, ha kiszárad. Természetesen az egész szó értelmezés kérdése, ő valószínűleg nem a csomóra, hanem a tapadó hajra gondolt. A kettő nem ugyanaz. "
Szóval itt SylverR volt a ludas. Kitalálta magától, hogy ragadás meg csomósodás, majd megmagyarázta, hogy DigitXT biztos a tapadásra gondolt, mert az nem ugyanaz, mint a csomósodás
Nem tudom egyébként, hogy miért volt ez a kavarás, meg "szőrszálhasogatás"
, szerintem az eredeti felvetésből tök egyértelmű volt, hogy mire gondolt, felesleges volt itt ragadással meg csomókkal dobálózni.
Nem hiszem el, hogy senkinek sem volt vizes még a haja, vagy életében nem látott még, és nem tudja, hogy esőben nagyjából hogyan viselkedik. Szóval ezt valaki vagy nagyon benézte vagy beindult a trollmasina.ON: Hogy ontopic is legyek. Valószínűleg nem közvetlenül az AMD írta az effektet, de gyanítom erősen benne volt a kezük, hogy hogyan is legyen a megvalósítás. Mert ők jobban ismerik az architektúrát, meg így jobban tudják promózni a GCN-t.
Ami meg a promót illeti: gyanítom, hogy így sikerült megoldani az effektet, és valószínűleg ők is tudják, hogy a sáros haj realisztikusabb lenne, de kb. k*rva nehéz jól megcsinálni. (ezért idegesített, hogy 10-ből 6 hsz. ezen pörgött)
Feltételezem, hogy pont ezért fűztek rá a samponos poénra is. -
SylverR
senior tag
Véleményem szerint, a technológia nagyon is jó. De arról, hogy a CD, hogyan implementálja a játékába, NEM az AMD tehet. Tessék. Itt a szakmai. De leírtam már.
Véleményem szerint még ígyis jól néz ki. Lehetne jobb, persze. De inkább ne legyen ez se..?
Szerintem legyen. Én örülök neki. Pont.Mellesleg igen, direkt kiragadtam a "lényeget". Csak, hogy idézellek. Te magad adtad alám a lovat.
@(#170) bozont: Olvass vissza. DigitXT írta, hogy csomósodik. Én pedig kiragadtam ezt, csak, hogy beszólhassak. Mivel Lara a szívügyem.
Az AMD-t meg igenis kell védeni ez esetben, mert ez csak egy kiterjesztés, az efektet nem ők írták. De a fikázáshoz látom, itt mindenki ért.
-
eXodus
őstag
válasz
huskydog17 #174 üzenetére
Ezt ugyan úgy fikáznák, mert túl tiszta a fa, nemelég élethű.
Jah és mert minek. -
krisztian922
tag
Elvileg a játék jövő héten kijön, csak kiderül. Vagy nem lesz benne rögtön a tressfx?
-
Sennalacy
aktív tag
Mozgó képet nem adnak ki hozzá? Pedig az lenne a lényeg!
-
Hubba12
senior tag
Jól néz ki. De ha meg eszik kajak még egy gtx 660-is le petélekXD
-
SylverR
senior tag
Szerintem nem. A haj akkor csomósodhat be, ha kiszárad. Természetesen az egész szó értelmezés kérdése, ő valószínűleg nem a csomóra, hanem a tapadó hajra gondolt. A kettő nem ugyanaz. Tudod, mikor megkötöd a cipőfűzöd, csomót kötsz rá. Ilyen van a hajnál. De akinél ez nedves állapotban következik be, annál az embernél óriási bajok vannak...
-
aha. azt elhiszem, hogy az effektek egy része rosszabbul fut a 660Ti-n - de abban is biztos vagyok, hogy azok az effektek a 7850-en is rosszabbul mennek. szóval megint pozicionálási marketing bullshittel állunk szemben - öröm nézni, hogy az AMD is kezd felnőni az nVidiához
-
DigitXT
félisten
Látom, sikerült megragadni a hozzászólásom lényegét.
Nekem amúgy több bajom is van az esős képpel, ami nem
csak a TressFX-szel kapcsolatos, sőt. Komolyabb. Ami pl.
elég fontos lenne, hogy ne úgy nézzen ki, de hát ez van.
Az FPS-ekben is be lehet hányni nagyobb FOV esetén, de
TPS-ben legalább az a veszély nem fenyeget, hogy a főhős
kimászik a kép szélére. Kivéve a marketing képen. Ügyes.Btw. esik az eső? Sz*rok a hajamra. Aki érti, érti. OFF-olni
meg csak nyugodtan. A viccen kívül lehet szakmaiságot is
villantani. Pár mondatban is. Szerintem többre értékelnék... -
Abu85
HÁZIGAZDA
PPLL struktúrát használ. Olyasmi terhelést fejthet ki, mint a Dirt Showdown fejlett megvilágítása. Az nem ugyanez, de sok szempontból hasonlóan dolgozik.
Valószínű, hogy a Nixxes nem csak az effekt teljesítményével törődött, hanem a többi grafikai beállítással is. A TressFX valszeg nem fut rosszabbul egy GTX 660 Ti-n egy GTX 670-hez képest, de a többi grafikai része a kódnak már igen. És ez összességében lassabb tempóhoz vezet. -
stratova
veterán
válasz
huskydog17 #158 üzenetére
Egy RPG-ben el tudnám képzelni a ezt az effektet, ahol nem feltétlenül egy karakter van a középpontban és minden sárcsomót számolgatni szeretnénk a haján. Ill. nem egy valaki rambozza végig a pályát, mégis egy-egy karakteranimációnál kellemes vizuális többletet adna a szép hajszimuláció. Esetleg ha az érintett karakter összetettebb lépésekből álló támadást/mozgást végez pár fordulattal szintén látványos lenne.
-
DigitXT
félisten
válasz
huskydog17 #158 üzenetére
De most miért is kell belekötni a fogalmazásomba?
Talán azért, mert (idézem) rettentően unalmas.Mivel érdemi választ nem adtál (pedig direkt kértem,
hogy gondolkodj el a válasz előtt egy picit, ahogy te
is kérted a topikba "szemetelőktől") a diskurzust ne
folytassuk inkább.Megértésemről biztosíthatlak!
És sajnos hiába kacsintgatsz nekem: "öreg" vagyok
én már az általad emlegetett "pornó játékokhoz"...
~12 éve boldog párkapcsolatban élek, oda meg nem
kell a GCN, meg sok-sok süket marketingrizsa.Direkt nem kérdezem, hogy Te mégis milyen "pornó
játékot" ismersz (én egyet se), mert még a végén
linkelsz valamit, az meg már túl lenne az OFF-on is. -
huskydog17
addikt
Helló!
Nos, mint az köztudott, a marketing hazugságokra és túlzásokra épít, jelen esetben utóbbira. Marketing. Nem tudom ebben mi a meglepő.
A környezetről:
Remélem azt azért te se várod el, hogy egy pornó játékban reklámozzák ezt az új technológiát!"attól, hogy hosszú körmondatokban fogalmazod meg a mondanivalód,
semmivel sem lesz benne több "igazságtartalom", sőt - az általad csak
teleszemetelésnek nevezett HSZ-ek fölé sem fog emiatt emelkedni."Ezt én egy szóval sem említettem. De most miért is kell belekötni a fogalmazásomba?
A teleszemetelést pedig a sok-sok off hsz-re értettem, a sok sampon reklámra, de azt hittem ez is egyértelmű.
Ez a hsz.-ed nekem úgy tűnik, mintha egy kicsit a személyeskedés irányába kezdett volna eltolódni, amihez viszont én nem kívánok csatlakozni.
Ha kérhetem, akkor folytassuk érdemi, on topic témával a diskurzust, a megértést köszönöm! -
Abu85
HÁZIGAZDA
Az effekt jó sebességéhez GeForce GTX 670 kell vagy Radeon HD 7850. Ez alatt is működik persze, de lehet, hogy más effektet ki kell kapcsolni.
-
DigitXT
félisten
válasz
huskydog17 #147 üzenetére
Ezzel a HSZ-szel csak az a baj, hogy nem derül ki belőle, ki rakott fel
arra a magas lóra, ahonnan többek közt olyan szakértőket osztasz ki,
mint rudi és gbors...(Persze, voltak kevésbé konstruktív HSZ-ek is.)
De nem ér annyi leütést az egész, így csak címszavakban reagálnék:
- maga az AMD marketing állítja be a TressFX-et samponreklámként
- rendben lenne, ha nem ilyen környezetben alkalmazzák az effektet
- mivel ilyen környezetben alkalmazzák, ŐK adják a poén alá a lovat
- a realisztikustól nagyon messze van a szakadó esőben szálanként
lobogó haj, tehát ezt a vonalat nem kéne annyira (érvként) erőltetned
- a "performance hit" garantált, hiszen pont arra megy ki az egész
Érdekes kérdés, a mértéke: ha csak GCN-nek nem okoz gondot, de
minden másnak igen - nV-től a HD6xxx szérián át minden kártyáig -,
akkor lehet, hogy a tesztelők kiáltják majd ki GCN only effektnek, és
nem fogják alkalmazni a tesztekben az összehasonlíthatóság végett.
- tetszőleges látványos extrától lehet egy játék silány minőségű, mert
nem ezen múlik (Természetesen senki nem szeretne baltával faragott
arcú karaktereket, de lehet überf*sza grafikával is sz*r játékot csinálni.
Reméljük, itt nem követték el ezt a hibát és ez tényleg csak egy extra
lesz a már amúgy is remek tartalomhoz: a Legend óta elég jó a TR.)
- attól, hogy hosszú körmondatokban fogalmazod meg a mondanivalód,
semmivel sem lesz benne több "igazságtartalom", sőt - az általad csak
teleszemetelésnek nevezett HSZ-ek fölé sem fog emiatt emelkedni.
Értsd: a hűtőd doboza is szép nagy karton - újrahasznosítható szemét.A fentieken "gondolkodj el csöppet", mielőtt válaszolsz. Ha kérhetlek...
-
krisztian922
tag
Egy dolgot kedves amd-ék már elértek, nekem ezzel vagy enélkül a tessfx-el (bár egy 7850 csak elboldogul majd a kevésbé kócos hajjal
) szerintem én befizetek egy játékra :x És mint előttem írták, szép a haj meg minden de nem azt fogják nézni xD
-
do3om
addikt
válasz
]Phobos[ #151 üzenetére
Nem is azzal van a baj hogy nem jó csaj, de nézd már meg. Ha tiszta akkor persze legyen szép haja mint a samponreklámban de mikor nem retkes ez a csaj? Dzsungelben van mindig esik pára van.
Persze jobb ezt nézni mint egy kócos fejet
, de itt úgy adják hogy élethű haj lesz neki, de ha reálisan nézzük inkább még jobban ferdítenek rajta.
-
GypsFulvus2
őstag
Ahhhhhh, úgy kellett már ez az effekt, mint egy falat kenyér. Remélem a régi játékokra is ezerrel adnak ki ilyen TressFX DLC-ket. Nagyon szeretném végigjátszani a Deus Ex-et JC Denton ügynök röpködő hajkoronájára koncentrálva.
-
do3om
addikt
Szegény csak mindig tiszta retek de a haja mint a reklámokban, még esőben is tart, nem csomósodik össze
Az lett volna az élethű ha egy nagy retkes csomó lógna a fején ilyen körülmények között -
huskydog17
addikt
Nos, ahogy gondoltam, az előző topicban már jeleztem, hogy nagy valószínűséggel egy nagy baromság az, hogy GCN only effektről van szó, amikor DirectCompute felületen írták. Ez most már nem kérdéses. Vicces, de egyben nagyon szomorú volt már ott is látni, hogy egy játékmenetet nem befolyásoló extra, ki-be kapcsolható effekt miatt, sokan szinte egymás torkának esnek. Az ilyen embereket abszolút nem értem.
Azokat sem értem, akik egy teljesen új, a játékiparban eddig nem használt effekttől rögtön tökéletes eredményt várnak. Emberek gondolkozzatok egy csöppet!Eddig a hír tárgyát képező effekt nélkül sokkal távolabb álltak a játékok a realisztikus karakterábrázolástól. Most, hogy sikerült egy jelentős mérföldkövet átlépni és egy nagy lépéssel a realisztikusság felé lépni, sokan rögtön már tökéletes realisztikusságot követelnek. Nos, nem azon a bolygón élünk. Egy teljesen új dologról van szó, amit idővel lehet tovább csiszolni.
Sajnos a legtöbben nem képesek vagy nem hajlandóak megérteni, hogy ez az effekt technológiai, illetve programozási szempontból nagy előrelépés, ahogy az a hírben is közölve van. A játék egyfajta bemutatóként szolgál, de a technológiát más fejlesztők is használhatják, sőt más területen is felhasználhatják, javíthatják, csinosítgathatják, ez is le van írva.A topicot már csúnyán teleszemetelték mindenféle nonszensz hozzászólásokkal és egyéb dolgokkal. Nem unjátok már a hajreklámokat? Csak mert szerintem rettentően unalmas.
Én már nagyon várom a teszteket, hogy ez az effekt mekkora sebesség vesztést fog okozni a különböző GPU architektúrákon.
A mostani korban, amikor az AAA címek PC verziói - finoman fogalmazva - általában nagyon silány minőségűek, inkább örülni kéne annak, hogy a PC-sek is végre kaptak valami látványos extrát. Nem hiszem el, hogy ép eszű ember nem örül annak, hogy Lara még szebb lett.
-
szab.tam
nagyúr
hová jutottunk lara kidolgozott hajától.
szép. igen szép.
***
a témáról beugrott a south park tetűs része, ("remény"), ahol az esemény végén üdvözölték angelina jolie-t.
na, ott aztán realisztikusan hajadozott 3d-ben a bozont, kattogott a vaku...vajon, (és zsíron), ő is tressfx-szel pucolja, vagy laktacid feminával?
-
szab.tam
nagyúr
ok.
értem. -
szab.tam
nagyúr
-
mrhitoshi
veterán
Nana! AMD már a jövőbe lát: Univerzális folyadék taszítás.
Ők már látják a jövőt.Amúgy nekem bejön, hogy ilyen "techdemo"-kat raknak a játékokba. Még ha semmire se jó, valami kis fejlődést lát az ember.
-
szab.tam
nagyúr
köszönöm mindenkinek.
stand up - stand-a-pityere.
pedig gyűjtöm a témákat. már rengeteg cetlit teleírtam. hogy ne kelljen erőlködnöm, ha elkezdem. legyen téma.
lesz vagy 2 évig... -
szab.tam
nagyúr
"már rájöttem, hogy miért
olyan (palacsintasütővel képenvágott) "tojásfejű" szegény Lara
ezen a képen."
hát, mert palacsintasütővel képenvágták...de a kéztartásából látható, hogy fájlaja a hasát. valszeg vastagbél probléma. nem csak fürödni nem volt 5 hete, hanem wc-n sem. (vagy túl sok nyers húst evett...)
vagy sok wiszkászt evett. és attól ilyen szép fényes, lobogó a szőre, de az emésztőrendszerét hazavágta....
-
válasz
->Raizen<- #123 üzenetére
-
- = Zk = -
félisten
válasz
->Raizen<- #123 üzenetére
ej milyen vagy...
buhehe
-
Shing
őstag
Remélem egy HD6870-t nem eszik meg 1280x1024 felbontásban...
Pedig úgy megtetszett így a haja.
-
Ha ugyanúgy megzabál +2 csúcskártyát pár effect miatt mint a Physx, akkor ugyanolyan fölösleges...
-
Csepe
aktív tag
És akkor ettől most jobb játékokat fogunk kapni?
-
Kashim
őstag
Jól néz ki a megoldás, de nagyon elüt a játék többi részétől. Túl részletes és mesterkélt az egész.
Főleg azon a képen szembetűnő, ahol a háttérben egy kb. 10 polygonból álló hajóroncs áll, de Larának szálanként csillog és fújja a haját a szél, miközben a ruha majd lerohad róla a vértől meg a mocsoktól.
Szóval én akkor tapsoltam volna, ha nem csak egy ilyen mellveregetős feature-ként vezetik fel, hanem normálisan beépítik a játékba, hogy passzoljon a környezethez. -
DigitXT
félisten
Jó, hogy belinkelted ezeket, mert így már rájöttem, hogy miért
olyan (palacsintasütővel képenvágott) "tojásfejű" szegény Lara
ezen a képen. Mert a kép szélén áll és még mindig ott tartunk,
hogy ilyen durva torzítás mellett renderelnek a játékok... Durva.
Mondjuk lehet, hogy segített volna, ha csökkentik a FOV-ot. -
DigitXT
félisten
válasz
Lacccca87 #105 üzenetére
Én erről beszélek: Ati VTX3D 6850 1Gb
-
D.Va
őstag
Most már jöhet a TressFX patch a "3D KekszVilla"-hoz, élethű aljnövényzettel
Amúgy szerintem rohadt jól néz ki így... sokkal jobb Lara frizuja mint az alap verzióban...
-
Sonja
nagyúr
-
Kashim
őstag
Egy videót rakhattak volna fel róla... vagy csak én nem találom?
-
Bull1
aktív tag
válasz
enginev3.0 #97 üzenetére
Mégis hol fürdene ?
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- EAFC 26
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- MasterDeeJay: MSI H110M PRO és i3-8350K (coffeetime mod)
- Az időjárás borongósabbra váltott, de a hardverek még vígadnak
- Így néz ki az újratervezett S Pen
- GeForce RTX 5060: Ezt kapjuk 150 ezerért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- TCL LCD és LED TV-k
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Aorus B450 R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB ZALMAN I3 NEO 650W
- Új monitor állvány- elegáns megoldás a dupla A/4-es papírcsomag helyett - csak össze lett szerelve
- Eladó 2db Nokia steel hr hibrid okos óra dobozával
- iPhone Air 256GB Asztrofekete 3 ÉV kiterjesztett garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 512GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3273, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest