Új hozzászólás Aktív témák
-
hommeros
őstag
Pro és kontra. Van mindkét oldalról néha rossz reakció. Itthon a nagy átlagot (vállalkozásokat értve) nem a szakértelem érdekli, hanem a seggnyalás és a körítés. Mindegy, ha az IT infrastruktúra Jancsika PII-séből áll, ha 500ft-ért dolgozik és mindemellett alázatos mint egy kutya. EU-ba szolgáltatva azért már árnyaltabb a helyzet. Ott már nem a profizmus része hallgatni a válogatott telefonos sértegetéseket sem. Sajnos itthon nem tudják megfizetni a macro vállalkozások az IT-t, ráadásul sokan azt hiszik (kiindulva a lowcost szolgáltatásokból), az egész szakma egy két kattintásos ipar. (ezt többször láttam leírva kliens oldalról.) Lehet, hogy negatívan írtam le a dolgokat, de 15 év után így látom sajnos.
A rendetlen ügyfél szerepét én is próbáltam eljátszani OTP-nél az ügy kapcsán, de nem foglalkoznak vele. A pénz marad még náluk 2 évig.
-
bambano
titán
lehet, csak az én kulturális szemüvegem kicsit jobban lát, mint az átlagé, lévén, hogy internet szolgáltatóknál dolgoztam az elmúlt 16 évben, így azt is látom, amit az átlag user nem.
hahó, a magánnyugger számlámat felmondta az állam. az önkéntes magánnyugger számlám meg jó eséllyel elmúlt már tíz éves. egyébként nem hiszem, hogy nem lehet felmondani, max. azt hiszem el, hogy a nyugdíjcélú befektetésekhez kapcsolódó adózási és egyéb kedvezményekkel el kell számolni.
de nekem az a verzió is jó, hogy én leszek a rossz, inaktív ügyfél, majd ők felmondják.
-
Vesztor87
senior tag
-
Azt vajon mennyire gondoltak komolyan, hogy a nepek napi nyolc oraban egy laptopot fognak nyomkodni meg annak a kepernyojet nezni? Mer tha mar ergonomia, meg ilyenek, akkor egy rendes asztali bill+eger meg monitor mindenkeppen kellene.
-
nyunyu
félisten
Ebben van valami, nekem is jol jott parszor, hogy a regularis supportosokkal voltam egy legterben, aztan egyszer-egyszer elejtettek valami regebbi storyt valami orbitalis szivasrol, ami pont valamelyik vasarnap delutan ismetlodott meg, amikorra en voltam ugyeletesnek beosztva. (Pl. miert akar a mobilszolgaltato CCje folyamatosan faxot kuldeni a Providentnek, blokkolva annak az ugyfelszolgalatat.
)
De azt nem birtam, hogy a 15-20 fos csapatbol mindig volt 3, akinek be nem allt a szaja, igy erdemi munkaval csak delutan 4 utan tudtam foglalkozni, amikor a csapat fele hazament.
-
7
addikt
Én open office környzetben, kvázi ügyfélszolgálaton dolgozom (nem az én csapatom végzi az ügyfélszolgálat érdemi részét, de mindkét csapat nagymértékben támaszkodik egymásra). Ehhez a munkához kifejezetten előnyös az, hogy nincs mindenki külön irodában, mert szoros csapaton belüli és csapatközi kommunikációra van szükség a munkavégzéshez és az ügyfél problémájának minél hatékonyabb megoldásához. Ezt nem tudnánk jól csinálni úgy, hogy el vagyunk egymástól szigetelve.
Arról nem is beszélve, hogy mivel mocskosul nagy nálunk a pörgés, ezért nagyon sok információt nem az emailezésekből tudok meg -- mert sokszor nincs idő/kapacitás megírni minden apró dolgot -- hanem abból, hogy fél füllel mindig hallgatom, a többiek mit csinálnak körülöttem. Mivel egyrészt reportolnak is nekem, másrészt a saját munkámhoz is jól jönnek ezek az elcsípett információmorzsák, ezt is áldásos dolognak tartom.Persze, back office-os munkakörhöz jobb, ha az emberek el vannak szigetelve (legalább a csapatok egymástól), de ügyfélfronton a saját tapasztalataim szerint egyáltalán nem hamvába holt ötlet a közös légtér, sőt...
-
Ez egy fényképen (sem) jól mutató vicc. Ergonómia 0, az open office is egy nagy baromság még irodai környezetben is, nemhogy egy CC-n. Pláne, hogy egy asztalnál ülnek egymást mellett. Baromi izgi lehet ahogy fogod az egeret és a másik gépének a ventije fújja rád a levegőt...
-
bambano
titán
válasz
#93448704 #44 üzenetére
én nem mondtam olyat, hogy a szolgáltató bunkó.
azt mondtam, hogy béna és ostoba. persze tudom, hogy a szövegértés problémás lehet sokaknak.ha egy szolgáltató kompetens és jól szolgáltat, akkor az első, hogy nem kerülök vele kapcsolatba. megkötöm a szerződést, fizetem a számlát, szolgáltat, oszt jónapot. nincs okom felhívni, nincs min veszekedni, nem fogok bunkózni vele.
a másik véglet, ha sorozatosan bénázik, a szolgáltatásában inkompetens, ekkor fel kell hívjam, be kell menjek az ügyfélszolgálatra, foglalkoznom kell vele, időt kell pazarolnom rá. és akkor sok szolgáltató először a lerázós taktikát alkalmazza, majd átmegy passzív agresszívbe. ilyenkor elszakad a cérna és az ügyfél is lejjebb ad a szintből. sok szolgáltatónál látok olyan folyamatokat, amiket nem gondoltak végig és ezért rossz, vagy szándékosan rossz. számtalanszor látom, hogy nem megoldani akarja a problémát, hanem szabadulni tőle. mvp. másvalaki problémája.
legutóbb pl. azzal találkoztam, hogy bementem az otp bank irodájába, mert csak a banknak van ügyfélszolgálata, hogy felmondjam az önkéntes manyupomat. nem lehet. mert ők bank, nem manyup. új szerződést lehet kötni, mert az nekik fontos, régi szerződést felbontani nem lehet, mert ezzel is akadályozni akarják, hogy elveszítsenek egy ügyfelet. ilyenkor ne csodálkozzanak, ha beszólok.
nagyon gyakori, hogy az ügyfélszolgálatos összekeveri a hülyét meg a laikust. ilyenkor kicsit küzdeni kell velük, hogy rájöjjenek, nem vagyok hülye. ezt persze sérelmezik, mert mindent sérelmeznek, ami az ő alkalmatlanságukat vagy tévedésüket világítja meg.
ha egy szolgáltatóval már sokadjára kell vitatkozni, akkor ne lepődjön meg, ha az ügyfél morcos.
-
Vesztor87
senior tag
válasz
konzultáció #38 üzenetére
Biztos van akinek tetszik, én személy szerint nem szeretem.
Több mint 5 éve csinálom. Szörnyű bunkó és neveletlen a társadalom azt kell mondjam. Nem tudom milyen nevelésben részesült a sok ember....
-
-
KTTech
veterán
Nem tudom, hol dolgozol, de nálunk jóval kisebb a fluktuáció. Én pl. több, mint 4 éve gyűröm az ipart (volt még 5 évnyi WIO-s tapasztalat is, az keményebb)... és fél év csak ahhoz kell, hogy átlássa nagyjából az ember, amit csinál (legalábbis itt), és legyen valami elképzelése az összefüggésekről.
-
EmberXY
veterán
"Mivel elkötelezettjei vagyunk annak, hogy az Olvasó az Indexen csak releváns információkkal találkozzon..."
Itt egy kicsit pörögtem a hátamon, de elolvastam a cikket. Nem ma volt, de ezek szerint az ötlet nem újkeletű. Kíváncsi lennék, mennyire vált be... Ha csak egy laptop kell a munkához, akkor sok lim-lom nem keletkezik, viszont ugyanúgy egymás aurájában vannak a kollégák, gondolom.
-
bambano
titán
[link] "Az kérdés, hogy nem mészárolják-e le egymást egy hónapon belül szamurájkarddal, köszönhetően a "desk sharing" rendszernek, aminek az a lényege, hogy kevesebb íróasztal van, mint munkatárs - de nem, nem szól a zene, és amikor hirtelen leáll, nem kell mindenkinek gyorsan leülnie egy szabad helyre "
-
KTTech
veterán
válasz
konzultáció #1 üzenetére
Nekem egyik se tetszik (most is CC-ben dolgozok...) Jelenleg saját munkaállomáson - vastagkliensen -, több monitoros rendszerben, de a csoportom a kívülállóktól jól el van kerítve, sőt, még az én munkaállomásom is a közvetlen kollégákétól.
A nagy közös légtér lehetetlenné teszi a koncentrációt szerintem, ahogy az osztott munkaállomások is (bizonyos szint után). -
EmberXY
veterán
"...de kíváncsiak lennénk erre az irodára két hónappal később, egy olyan hétköznap is, amikor a 250 alkalmazott közül nem csak heten mennek be dolgozni."
Ott a pont, szerintem ugyanolyan tömegnyomor lesz, mint egy átlagos "klasszikus" irodában, lehet, hogy még a WC-n is dolgoznak majd...
-
petipetya
nagyúr
Részemről halott ötlet. Én szeretem kijelölni a területemet mint a kutyák, ebben a modern környezetben pedig ez lehetetlen.
-
DesertDog
tag
Szépnek szép, de kíváncsi lennék, hogy:
- Ide hogy helyeznek el több száz operátort akikre a hívásvolumentől függően szükség lehet?
- Miután elhelyezték őket, a nyitott légtérben paravánok nélkül mit kezdenek a keletkező zajjal amit az több száz folyamatosan beszélő operátor generál?Vagy ez talán mégsem egy igazi contact center, merthát néhány lézengő embert nem nevezhetünk annak, hiszen pont a dolog lényege veszne el: koncentráltan egy ügyfélközpontba érkezik be a céghez az összes ügyfélkapcsolat. (ami az Airbnb esetében feltételezem, hogy nagyon-nagyon sok egyidejű megkeresést, tehát nagyon-nagyon sok operátort jelent.)
-
gmaci78
tag
Ha magyarorszagon lenne, akkor a bal oldalira hasonlitana, megha ugyaneze a cege lenne akkor is.
Egyebkent aki meg nem dolgozott 1legteru "irodaban", annak csak kivanom, hogy soha ne is keruljon olyan helyre. szornyu, faraszto, idegolo, nem hatekony egy nagy marhasag, csak a profitorientalt cegek dolgoztatnak manapsag ugy "embereket", rabszolgakat.
Nyugaton mar szoknak le es ternek vissza az irodakra az 1 legterrol!
-
nyunyu
félisten
Vajon ez a kornyezet megakadalyozza a 'sima' telefonos ugyintezoknel atlagosan fel ev lappangasi ido utan fellepo agyrakot?
-
-
mepet
addikt
Szerintem mind tévedtek. A jobb oldali képeken is call center van, csak ott már a dolgozók agyába van integrálva a mobiltelefon készülék headset-tel együtt.
De ha még így is van, akkor is igen szar lehet az öledben nyomatni a laptopot... Ha férfi vagy, fél év, és sosem lesz gyereked, az tuti.
-
Shodan
őstag
Hát 2 hívásnál többet nem hiszem hogy többet felvesznek a jobb oldalon.
A bal oldali call center, a jobb oldali iroda. -
|DavidWoody|
tag
válasz
konzultáció #5 üzenetére
Ja mert a balfelson ahol egymas mellett van egy blokkon belul 4 "munkahely" ott olyan jujjdenagyon el vagy szeparalva az utalt kollegtol . Ja nem.
-
hommeros
őstag
Bal oldal: hatékonyság, profitorientáció, Jobb oldal: ezmiez
bambano Pont erre gondoltam, a hely kis mértékben mérvadó egy ilyen munkakörnél. Engem a stresszmentesítő technikák és a fizetés jobban érdekelne.
-
NLZ
tag
Fura egy reklám, az egyszer bisztor.
-
bambano
titán
mert ha nem callcenternek látszik, akkor már nem kell hülye ügyfelek hívásait fogadni?
-
Agostino
addikt
ezek az egyterű rémségek... nem tudnám elviselni, hogy ne legyen saját irodám...
-
konzultáció
tag
válasz
konzultáció #4 üzenetére
Nem beszélve arról, hogy van, hogy az emberek rühellik egymást és kell az a válaszfal...
-
konzultáció
tag
És a baloldali a régi amit leváltanának. Azt is figyelembe vehetnék, vannak emberek akik úgymond introvertáltak, és az a kép a fiatalokról, hogy mind laza mint egy amerikai középiskolásokról szóló filmben hülyeség... Ez az iroda bizonyos vérmérsékletű nagyon kreatív embereknek esetleg jó, de az se biztos... Nem szimpatikus, hogy ahogy elnézem nincs fix terem ami csak az enyém.
-
camillus
tag
Kíváncsi lennék a hatékonyságra, persze ha nem dumálnak az ember mikrofonjába 8 felől, akkor már jobb lehet 1 főre vetítve.
-
sanzi89
addikt
válasz
konzultáció #1 üzenetére
Pont ezt akartam én is írni.
-
konzultáció
tag
Hát nekem csak a bal felső tetszik... Az összes többiben borzalmas lenne dolgozni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dobozos DELL Inspiron 16 Fémházas Multimédiás Laptop 16" -40% Ryzen 7 8840U 8mag 16/1TB FHD+ IPS
- Csőtörés bemérés - Csőtörés Javítás Szakszerűen
- Professzionális vízszerelés 0-24 akár azonnali kiszállással
- Fiorenzato AllGround eladó
- Új Zsír Dell Inspiron 14 7441 Érintős Ultrabook Laptop -25% Snapdragon X Plus 10Mag 16/1TB SSD QHD+
- BESZÁMÍTÁS! Asus ROG STRIX Z490-G Gaming WiFi alaplap garanciával hibátlan működéssel
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3023, 90% Akkumulátor
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 10850K 10mag 20szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3088
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest