Új hozzászólás Aktív témák
-
zsigus
őstag
válasz
GeryFlash #47 üzenetére
Akkor mi?
Most a kedvedért kipróbáltam, Windows Media Player (lejátszás nélkül) + FireFox (1 tab=PH) + Outlook megnyitva 1-5% között ugrál a CPU terhelés (Athlon 2 x4), ez érdemben semmit nem befolyásol egy játéknál.
Nyilván nem játék alatt kell videót konvertálni, vagy képeket szerkeszteni stb. De a háttérben futó folyamatok és azok a programok amik esetleg futhatnának a játékok alatt nem számítanak a játékok sebességénél.
[ Szerkesztve ]
-
mrhitoshi
veterán
ööö Maradjunk annyiban, hogy a játékfejlesztők lusták foglalkozni a PC-s iparággal, és mint most is, favorizálják a konzolt, mert arra könnyebb kihányni a gányt.
Szóval nem fogja itt vissza semmi a fejlődést, hanem megy a tehénfejés ezerrel.
Ha akarnak valamit, akkor el tudják érni, mint a BF 3 esetében, de ez egy akkora röhejjes duma, hogy egy meg se jelent konzolgeneráción majd jobban fog kinézni. -
GeryFlash
veterán
pontosan.... mondjuk ha a microsoft nem sz*rna ennyire a pc-s játékokra, és nem csak kamuból hozna létre ilyen pc-s játékokat védő szervezetet, akkor lehetne az oprendszerükben egy normális game 4 windows mód, ami kikapcsolná a játékok futtatása közben a felesleges programokat, és átállna kissé konzollá a rendszer.... Nem lenne nehéz megcsinálni, nem dobna annyit mint a fix hardver, de azért segítene.... Persze minek is ez, a micrsoftnak szépen tejel az xbox
-
zsigus
őstag
Ha most megfognál egy felső kategóriás PC-t, majd leprogramoznál rá egy speciális operációs rendszert és egy API-t, akkor nagyjából 3szor/4szer annyi grafikus teljesítményt kapnál mint ugyanezzel a PC-vel Windows/DX alatt.
Ez a teljesítménytöbblet elég lenne egy jó darabig, mert az átlag rendszerkövetelmények a felső kategóriás PC-k alatt vannak, és a speciális rendszer miatt jóval többet ki lehet hozni ugyanabból a gépből, mert egy fix hardverről beszélünk.
Az első időszakban való veszteségességet pedig ki tudják bírni, mert a játékok eladásából keresnek igazán, és bőven visszahozza az árát.
[ Szerkesztve ]
-
Gergosz2
veterán
ps4 ről szivárogtak infók, volt olyan plyetyka ami azt is állította hogy E3-on már be akarták mutatni csak váratlan hw hiba lépett fel.
Egy biztos, pontos adat nincs és nem is lesz míg be nem jelentik hivatalosan őket.
Elég sok hw infó megfordult már a neten , némelyik még beszívva is túl szép lenne.[ Szerkesztve ]
-
Malachi
addikt
de tud, csak nem olyan áron, hogy beleférjen és a gyártónak is megérje. bár lehet, hogy a Sony megint veszteséggel árulja majd az új PS-t, ahogy a PS3-at is.
azt már lehet tudni, hogy sacc/kb. milyen hardverrel jön az új generáció? ha tényleg 2014 a megjelenés, akkor mostanában már meg kell lennie annak, mire kell majd játékot fejleszteni hozzá.
-
Malachi
addikt
igaz és értem, és emlékszem arra pl. hogy mikor az első PS megjelent és valamelyik akkori 576kb tv adásban (ja, volt ilyen
) láttam az első videót egy PS játékból, ott abban a pillanatban azt mondtam, hogy a konzol egy éven belül sírba teszi a PC-t. hála égnek (?) nem így lett, de a lényeg, hogy eddig tényleg aláztak a konzolok megjelenéskor. a második generációnál nem volt akkora a döbbenet, mint az elsőnél, de odavertek na.
most viszont közel 10!!! éves lemaradást kell majd behozniuk egyetlen ugrással. na erre mondom én azt, hogy majd meglátjuk.
dabadab-nak is szól.
az a lényeg - legalábbis én így képzelem - hogy régen a high-end PC-ket is megverték a konzolok megjelenéskor, most viszont nem tudom, hogyan lesz elég az optimalizáció egy halk, kicsi, energiatakarékos új konzolnál mondjuk egy akkorra 12 vagy 16 magos SLI-s vagy CrossFire-ös 16 vagy 32GB-os rendszer ellen.
azt viszont simán el tudom képzelni, hogy mivel úgyis a konzol vezet játékeladásokban, kifejezetten "visszafogják" majd a PC-s fejlesztéseket és hiába lesz a bitang hardver, elvérzik az egész platform az optimalizálatlanságon.
csak elmélkedem, szóval no flame.
[ Szerkesztve ]
-
Drever
csendes tag
Azért kíváncsi lennék, hogy egy mai "csúcs" gép hw-ből milyen grafikát lehetne kihozni driverek optimalizálásával
-
dabadab
titán
"hogyne, a 2014-es konzolok majd lepipálják grafikában az akkori PC-ket, aha"
Az átlagot? Simán. Vagy már nem emlékszel arra, hogy mennyire ütős volt a mostani konzolgeneráció a megjelenése idején?
"már ma is olyan hatalmas a szakadék a két platform között, amit átugrani is nehéz lesz egy ugrással"
Mi köze az X360 meg a PS3 mostani hardverjének ahhoz, hogy mi lesz az X720-ban meg a PS4-ben? Semmi.
-
Gergosz2
veterán
válasz
Sirandrish #31 üzenetére
igaz , csak idetéved egy hű pc vagy konzol harcos és elszabadul a pokol
-
Sirandrish
legenda
AAh nagyon messze vagyunk mi még attól
Csak nem szeretem mikor egyik oldal lehúzza a másik oldalt..
Nekem mindkettő van..mármint PC-m és konzolom is de sose jutott még eszembe hogy az egyiket hibáztassam a másik esetleges gondjaiért vagy hiányosságaiértzsigus "lettek volna képesek"
Ahogy mondod[ Szerkesztve ]
-
Gergosz2
veterán
-
zsigus
őstag
válasz
Sirandrish #28 üzenetére
Azért ez nem ennyire fekete vagy fehér.
Az akkori PC-k is nagyságrendekkel többre lettek volna képesek (és úgy már nem lettek volna annyira lemaradva a konzoloktól), de az eltérő hardveres felépítés és a szoftveres oldal teljesen más eredményt ad a két esetben, ezért felesleges is összehasonlítani a kettőt.
[ Szerkesztve ]
-
Sirandrish
legenda
válasz
GeryFlash #25 üzenetére
kevés volt?
Mégis körbepisált minden akkori PC-t..hiába volt azokban több giga RAMEgyébként ez egy ördögi kör, felesleges rajta vitázni.
Amikor megjelennek az új konzolok akkor mindig többet tudnak grafikailag mint az akkori PC-k...aztán a PC néhány éven belül behozza a lemaradást majd be is előzi a konzolokat..aztán ugyanez a körforgás kezdődik újra és újra -
zsigus
őstag
válasz
GeryFlash #25 üzenetére
Már megint a memória... mint mindig ha PC vs. konzol a téma.
Igaz, hogy 512 MB RAM van a két HD konzolban (bár nem ugyanabban a felállásban), de teljesen máshogy épül fel egy konzol mint egy PC.
Nem véletlenül kapsz majdnem ugyanolyan grafikát (ez persze nem csak a memórián múlik!) 512 MB összmemóriával egy konzolon, mint 3-4 gigával egy PC-n.
Szóval nem volt kevés 512 MB RAM 2005-ben egy konzolba, most már viszont az...
#27: Ok
[ Szerkesztve ]
-
GeryFlash
veterán
válasz
Sirandrish #24 üzenetére
512Mb RAM amiből még a VGA is eszik, kb úgy mint a laptopokban, ez már 2005-ben is kevés volt, aztán érdekes, fix hardverre mégis lehet programozni
-
WonderCSabo
félisten
Mutassanak a "full" verzióról egy videót, és akkor elhisszük.
-
Gergosz2
veterán
direkt titkolják, hiszen baromi drága marketing kampányt építenek rá és nem szeretnék ha időelőtt felborulna az egész ütemterv.
Meg jobb is nekik ez a titkolózás, hiszen mindenki tudja hogy itt lóg a levegőben a generáció váltás , és addig iscsinálják a hipe-ot.
(#19) GeryFlash
az csak a fellesztés kódneve volt.
A xbox 720 -é a Durango.[ Szerkesztve ]
-
ja a nasa gépén futna akkor esetleg. ha 3x szebb lenne.
-
RyanGiggs
őstag
Ez egy duma, nagy habbal!!! Köszönjük EA!
Ki az aki elhiszi, hogy ez a motor mondjuk 3-4szer is szebb tud lenni PC-n?! -
Löncsi
őstag
Kezdésnek jó lenne a vizet feltúrbózni, illetve a sziklák részletességét megnövelni. Ja és a post-process AA elég gyengén muzsikál, sztem sokkal jobbat is lehetne belerakni (lásd MP3).
God-Ray sincs a játékban, sztem lehetne.Más bajom nincs.
[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
Már várom, hogy megjelenjenek az új konzolok, mert magasabbra teszik a lécet, és újra beindul valami komolyabb fejlődés.
Fura, hogy mindenhol xbox720-ként emlegetik az új konzolt, pedig nagy értékű fogadást mernék tenni, hogy nem ez lesz a neve. Jó tudom, így legalább mindenki tudja, miről beszélünk, csak akkor is gagyi név.
-
sixpak
nagyúr
Jól hangzik. Azért a BF3 egy izmosabb pc-n most is fantasztikusan néz ki (gyakorlatilag nincs ellenfele látvány terén, Cry engine ide vagy oda), kiváncsian várom mit lehet ezen még csiszolni.
-
Malachi
addikt
hogyne, a 2014-es konzolok majd lepipálják grafikában az akkori PC-ket, aha.
maradjunk annyiban, hogy majd meglátjuk. már ma is olyan hatalmas a szakadék a két platform között, amit átugrani is nehéz lesz egy ugrással, nem hogy még rá is tegyenek egy lapáttal.mindegy, meglátjuk.
-
Gergosz2
veterán
akkor már a fejlesztőknél vannak a next gen konzolok devkitjei már több mint 2 éve??
-
Gergosz2
veterán
Battlefield 3 PC verziója csak a Frostbite 2.0 Engine képességeinek pusztán csak egy töredékét használja ki
Valszeg azért mert nem akarták rendesen optimalizálni , csak minimálisan kipofozták a konzolportot.
-
bzsolt99
tag
Akkor csak beigazodott a tény a konzolok vissza fogják a pct.
Új hozzászólás Aktív témák
gp A Battlefield 3 alatt dohogó Frostbite 2.0 motor vérbeli next-gen produktum, a BF3 PC verziója csupán képességeinek töredékét használja ki.
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Házimozi belépő szinten
- MWC 2025: Előrendelhető a Nothing Phone (3a)
- Sorozatok
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- TCL LCD és LED TV-k
- Home server / házi szerver építése
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- NBA és kosárlabda topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Apple iPad 9th Gen 64GB, Normál, Wi-Fi, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Samsung Galaxy Tab S7 Plus 5G 6/128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garancia
- Samsung Galaxy Tab S8 Ultra 5G 8/128GB, Megkímélt, Független, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Új 2K RYZEN 7 5700X GAMER ERŐMŰ PC 32Gb DDR4 1.0TB SSD AMD RX 6800 16GB DDR6 750W TÁP 2ÉV GAR!
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új i5-12400F/14400F + RX 7800 XT 16GB GDDR6 + Új 16-32GB DDR4! GAR/SZÁMLA!!!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest