Új hozzászólás Aktív témák

  • big-J

    őstag

    válasz Runner_fxr #808 üzenetére

    Csupán megjegyeztem, hogy az a váz amire építkezel, mtb-os szemmel nézve egy hulladék.
    En meg leirtam miert van, hogy egy regi dh-s vaz, elektromos motorbicikli szemmel nezve egy hulladek.
    A stealth bomber is egy hulledek vaz mtb szemmel, arra ink ne hivatkozz. :D

    Egy csonak vaz is hulladek vaz mtb szemmel.
    Mert nem az, es nem arra valo, es nem akar az lenni. Csak azt ismetelgeted, amit tudunk, hogy van egy elektromos motorbicikli/cruiser vaz, ami nem mtb vaz. Ezt mindenki tudja. Barmilyen ket kereku vaz, ami nem mtb vaz, nem lesz jo mtb.

    Na es akkor mi lesz azzal a sok gondos mernokoraval amit beletettek, ha az egeszre raaggatsz 15 kilot, talalomra, a leheto legrosszabb helyekre? Az osszes teszteles amin atesett, hogy jo mtb legyen? Mennyi haszna van abbol egy teljesen mas felhasznalasi teruleten es olyan erohatasok alatt, amire pont a tervezok, abszolut nem gondoltak? Ha terveztek volna, akkor nem kellene pl torque arm ugye, ami pont egy vaz tehermentesito elem.

    En azt igazolom, aminek utana jartam, es most mukodik, te pedig egy teljesen mas termekkel hasonlitod ossze, es rugozol rajta, hogy szerinted milyen szar arra a masik felhasznalasra, amikor forditva is ugy lenne.
    Igen, platoskocsi vaznak hasznalva nagyon rossz egy kisbusz, elhiszem, de mi ertelme annak amit irsz, ha en kisbuszt akarok?

    De ha szerinted jobbat tudsz igy epiteni, nem tart vissza semmi. Majd ird meg a hatotavot, gyorsulast, sebesseget, stabilitast, sulyt, terepre jo marad-e(nem fog). Es hogy sebessegnel tudsz-e egy savot valtanai, es ezt lejtmenetre tervezett geometriaval, hogy teszi sik terepen.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák