Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #1722 üzenetére
Ezt mindenkinek magának kell tudnia, hogy neki milyen kockázat fér bele. És nyilván a költségeket is mindenki maga tudja eldönteni, hogy neki belefér e. Mindent meg lehet magyarázni, de ha alapvetően városi felhasználásra kell a bringa, nem terepre, és ráadásul le is akarod zárni, otthagyni, mert ezt használnád autó helyett is, rohangálósnak, akkor erre a célra egy olyan bringát érdemes venni ami a városi igényekre van kitalálva. Pálcás sárvédő, csomagtartó stb, és nem túl drága, feltűnő, ott lehet hagyni, nem potenciális tolvaj figyelem felkeltő. Amit Te vettél az ennek pont az ellenkezője, minden tekintetben. Ez nem jelenti azt, hogy nem használhatod városi célra, meg nem lakatolhatod le mondjuk a Blaha Lujza téren egy korláthoz, de ettől még nem ez lesz a legjobb ötlet erre a célra, akár kényelmes, akár nem.
A kormánymagasítóval maximum a derekadat kíméled, de hogy ezzel jobban manőverezhető lesz a bringa, az nem igaz állítás.
A motort nyilván tankolni is kell, de amúgy azt leszámítva egy felső kategóriás MTB karbantartása vetekszik egy nagy motoréval, persze ha be is vannak tartva a szerviz intervallumok. Villa, tag és csapágy szervizek, lánc, sor időben cserélve, fékolajcserék stb. Ellenben egy olcsóbb városi bicaj fenntartása aprópénz ehhez képest.
Tehát ne érts félre, nekem teljesen mindegy, hogy Te mit használsz mire, de arra a felhasználásra amire neked is kell a bicó, van észszerűbb megoldás is.
sxxorp: Egy minőségi erővágóval hamarabb elvágok egy bivaly láncot, mint a videóban a szegecset a csóka azzal a szegecs vágóval. Csak ismételni tudom magam, ha valamit el akarnak lopni, azt ellopják. A hajtogatós zár felára a praktikum miatt van, nem feltétlen erősebb mint egy olcsóbb lánc, ez eddig sem volt titok.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #1726 üzenetére
Egy olyan maxis gumi ami a bicódon van, kb 20 ezer darabja.
Egy lánc 10 ezer, egy fogassor 20-30 ezer. Teló szerviz 7-20 ezerig, tag szerviz szintén. Egy teljes csapágy szett a bicódhoz, beleértve a forgáspontok és kerékagyak kb 50 ezer, fékbetétek kb 7-8 ezer. Fék olajcsere 6000 ft a két fékhez.
Na most egy lánc kb 1000km-t bír a bringádon, ha mindig magas rásegítéssel használod és nem sokat váltogatsz, a sort is szétrángatja 2000-3000km alatt. Egy ilyen maxxis minion hátul kb 1500-2000 km alatt elkopik, főleg aszfalton. Az agyon az alu kazettatestet egy ilyen 70Nm-es pedelec motor ledarál pár ezer km alatt. Az sem olcsó, 10-20 ezer. Számolgass. Érdemes venni hátra egy Dh agyat, acél kazetta testtel. Egy ilyen agy legalább 60-80 ezer, de megúszod a kazettatest cseréket. Egy átlag 3 X 8-as trekking fenntartása vicc ehhez képest.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #1729 üzenetére
Ezt csak Te tudod, hogy neked mennyit ér meg. Nekem is majdnem ugyan ilyen bicóm van mint neked, engem sem érdekelnek a fenntartási költségei, mert imádok vele bringázni. De mondjuk a városba rohangálásra, itt-ott lelakatolni, egy kb 150 ezer ft értékű cross bicajt használok. A Merida eone sixty-t eszembe nem jutna váosba “koptatni”, a “verseny km-ek” az erdőbe kerülnek bele. Arról nem is beszélve, hogy egy nyugodt másodpercem nem lenne úgy, hogy lelakatoltam valahova és magára hagyom. De nem vagyunk egyformák.
-
sxxorp
őstag
válasz Somatom #1724 üzenetére
Bocs, elírtam, csak a lényeg van rendben, a linken a 8239-et találod Sajna az nem derül ki, hogy a lakat, vagy a lánc volt a gyenge 'láncszem'
Ezt a lánc variálást nem teljesen értem, úgy tudom egyben adják a láncot, lakatot. Ha még külön másik láncot is kell venni, akkor már nem túl jó, ezek szerint nem így van?
Runner: Van azért olyan lánc, amit nem vágsz el erővágóval, de U-lakat is biztosan Valami miatt az említett ART minősítőnél a maximális 5/5-ös besorolású termékekre szűrve, túlnyomó többségében láncos lakatok jöttek ki... -
dugo_
veterán
válasz Somatom #1735 üzenetére
Nálam ezek vannak mindig:
- imbusz készlet
- 8/10/15 villás (ez inkább a városi outimhoz)
- gumileszedő (csak fém)
- küllőkulcs
- láncbontó
- patentszem
- szelepkulcs
- pár torx
- Ph csavarhúzó
- olló
- gyorskötöző
- gumiragasztó rengeteg folttal
- öngyújtó (kiégetni a gumiragasztóból az oldószert, így egy ragasztás 1p, nem 10)
- minipumpaEzek nagy részét kiválthatod egy multiszerszámmal, csak ott nem lesz akkora erőkarod, ha tényleg meg kell húzni valamit rendesen.
A pótbelső is hasznos, de az méretben már elég nagy, főleg akkora gumihoz. Egyszer még úgy is megszívtam, mert a rosszul megválasztott nyomás miatt egymás után mindkét szelepem kiszakadt a helyéről, ahogy megforgott a külső egy nagyobb fékezésnél. Az elsőt még kicseréltem a belvárosban, a másodiknál tolhattam haza a Szépjuhásznéltől Zuglóba... Egyszer pedig a rosszul lehúzott rugóstag fosta el az összes olajat, azt sem tudtam megpatkolni az erdő közepén. -
dugo_
veterán
válasz Somatom #1737 üzenetére
https://vdf-ker.hu/kerekpar_szerszamkeszlet_c-12076_7298 gyors kereséssel.
Illetve bike repair kit-re keresve is van sok találat. Kérdés milyen minőségű a beltartalom és neked épp megfelel-e.
-
big-J
őstag
válasz Somatom #1737 üzenetére
Bike24-en 27.5x2.8 moto-x €26, bike-discount-on 27.5x2.4 moto-x €20, 27.5x2.8 g-one allround €20.
Nekem:
Multieszkoz szett lanceskozzel
[link]Multieszkozlanc pattinto es missing link taroloval
[link]Carbon fiber pumpa (46g)
[link]Kis adag defektjavito
[link]Ez ~250g es belefer egy kisfajta top tube taskaba.
[ Szerkesztve ]
-
nismoka
addikt
-
HKorn
addikt
válasz Somatom #1744 üzenetére
Nálam nyereg alatti kis tatyóban van egy csomag defektjavító, műanyag gumileszedő, ha túrázni megyek erdőbe akkor hátitáskában meg egy 8-as imbusz hátsó kerékhez,.meg egy minipumpa. Én nem szoktam egy egész műhelyt magammal vinni. Defekt ezekkel megoldható, mást meg eddig nem kellett sosem javítani.
Run&Ride
-
big-J
őstag
válasz Somatom #1747 üzenetére
Ebike-nal, ha toldozgatva volt(shimano fele pin beutes), vagy elfelejted olajozni par nap, vagy megmostad de nem szaradt gyorasan es berozsdasodott, akkor realis csak nehany szaz km utan is, tapasztalat...
Ha ezek kozul egyiket sem csinalod es gyakran mered a nyulasat es nezed az esetleges repedeseket az oldallamezeken, akkor kisebb az eselye mint a defeknek, de en inkabb biztosra megyek, nem sok extra suly ha multi eszkoz reszekent viszed magaddal.
Amugy alin lehet venni kmc missing linkeket normalis aron(~$2) minden sebesseghez. Egyszer megveszed es nem kell ossze vissza toldani a lancot amikor hazaersz, csak a helyszinen kivenni a szakadt reszt es betenni a missing linket.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz Somatom #1739 üzenetére
Több évtizede, bringázom sokféle bringa nyergén, ülésében tettem meg sok, sok km-t. (Ez nem dicsekvés ) Outiról váltottam most villanyra, vele sem viszek több mindent mint előző gépekkel. A tapasztalatom az, h egy jól karbantartott bringa, és egy kiváló minőségű és állapotú köpeny mellett nem kell egy guruló műhelyt cipelni magunkkal. Ott kezdődik, h én minden hosszabb időre tervezett kerékpáromhoz 4 db. láncot vásároltam, és tettem ezt most is, amit 1000km-enként cserélgetek, tisztítom, elrakom és forgatom. Így egy szettel (négy lánc egy sor cc. 70k km-t tudok megtenni, míg cserére szorul. Külső köpenyt csak Contit használtam idáig, abból is defekttűrő és jó tapadásút. Ennek tükrében csak egy nyeregtáskát viszek magammal, egy új belsővel, ragasztókészlettel, egy patenteszemet a lánchoz. ( már a láncot úgy teszem fel, megbontom és egy oldható szemmel kötöm) Egy Birzman Mini pumpát ami több mint 8bar-t tud!!
http://www.birzman.com/products_2.php?uID=1&cID=12&Key=173
Egy Topeak Mini 9 pro szerszámkészlet:
http://topeak.hu/termekek/szerszamok/mini1/mini-9-pro
Ezen minden van amire szükség lehet.
Szóval ennyi.
Ez egy 60km-re is elég, de elég volt egy két napos 600km-re is.
Szóval ne cipeljetek fölöslegesen semmit.
Hozzáteszem, h talán szerencsém volt ezidáig, de csak kétszer kaptam defektet, egyszer a rekuval felszedtem agy rajszeget, majd már az országútival egy hegyről lefelé "szétfékeztem" az abroncsot ami felforrósodott és szétrobbant a belsőm.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Somatom #1754 üzenetére
Nem nagyon kell más a szerszámhoz. Még a gumileszedő is rajta van. A láncbontót még talán előtérbe helyezném, de sok hosszú túráim 1ikén sem kellett, de még a körülöttem tekerőknek sem használták soha. Ezért írtam, ha jól karban van tartva a canga, jó gumákkal, a holdig el lehet tekerni velük. Nekem két új Merida-m volt, egyiket sem vittem sosem szervizbe. Tudom a garancia feltétele. Annyira jól össze vannak rakva, h csak parasztvakítás a kötelező szerviz. Én a láncokat takarítottam és cserélgettem állandóan, levettem a hátsó sort és azt úgy tettem rendbe. Ha hidrós és Shimano a fék ott évente kell a folyadékot cserélni mert ásványi olajat használnak, és az egy év után hajlamos a szétesésre. Továbbá ha alu a váz, akkor az illesztéseket (stucni, kormány, nyeregcső stb.) kell takarítani és az illeszkedési pontokat vékonyan vagy olajozni, én inkább zsírral kínáltam meg. Ennek elmulasztása miatt különböző helyekről fogsz majd pattogó hangokat hallani, ami engem nagyon dühített. Már az e-bike-on is előjött pár ezer km után.
Joe
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #1735 üzenetére
Ugyan olyan szerszámok kellenek hozzá mint egy bármilyen másik közép vagy felső kategóriás MTB-hoz. Speciális szerszám csak a lánckerék leszereléséhez kell, ez ebike típus függő szerszám.
Bringázáshoz érdemes egy kis kézi marokszerszámot és a defekt elhárításához szükséges szerszámokat magaddal vinni. Gumileszedő, kispumpa, pótbelső. De ajánlanám a belső nélküli használatot. A felnid és gumid is támogatja. Kell hozzá speciáli tubeless szalag, szelep és tubeless folyadék. Soha tőbbet nem lesz defekted, akkor se ha 10db tüskébe mész bele. Folyadékot fél évente kell rátölteni. -
dugo_
veterán
válasz Somatom #1789 üzenetére
E6000-hez ez: https://www.bike-discount.de/en/buy/shimano-steps-light-adapter-modul-sm-due01-531450
E8000-hez pedig ahogy nézem nem is kell, arra közvetlenül rámegy: https://si.shimano.com/#/en/UM/70H0A (pdf)
-
Des1gnR
őstag
válasz Somatom #1779 üzenetére
Ja amúgy képzeljétek, nem kértek cserébe semmi. Oda garis a bringám (Ez BP egyébként), szóval kerülni annyira nem tudom, de jó lenne egy jó szerviz Kecskeméten, mert itt elég gyér a felhozatal.
Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
-
Runner_fxr
Ármester
-
baluka
tag
válasz Somatom #1843 üzenetére
Tehát, röviden, tömören: Érdemes azzal kezdeni, hogy letöltöd az ingyenes, hivatalos, a Shimano által fejlesztett Etube appot, csatlakoztatod BT-n a kerékpárhoz, amennyiben kéri megváltozatod a 6 nullából álló kódot tetszőlegesre majd a motoron kívül minden eszköz firmwareját frissíted.
Ezután bontod a kapcsolatot, kilövöd a háttérből az Etubet.
A StepsUnlocker weblapjáról letöltött 4.3.2 firmware kicsomagolt összes fájlját bemásolod a telefon/tablet Etube appjának megfelelő mappájába (lásd az általam előzőleg linkelt leírást), ezután megint csatlakozatod az Etube appot a kerékpárhoz, kidobja hogy a motorhoz van 5-ös verziójú frissítés ami valójában a 4.3.2, hagyod hogy felrakja, bontod a kapcsolatot, kilövöd a háttérből az Etubet.
Most jön a StepsUnlocker app: miután elindítottad a beállításokban változtasd meg a default PIN-t arra amit az Etubeban megadtál, csatlakoztatod a kerékpárhoz, és a menüből kérsz licenszet a motorodhoz, amit PayPal segítségével megfizetsz, ezután már tudod módosítani a sebességlimitet tetszés szerint.
PC tulajdonképp csak a kicsomagoláshoz/másoláshoz kell, ha ezt meg tudod oldani az Androidon belül, akkor nem kell.
Miután végeztél, törlöd az Etube mappájából az átmásolt fájlokat, vagy ami még egyszerűbb, az egész Etube appot és újra letöltöd az áruházból, így biztosítva azt hogy ha kell, akkor gond nélkül fel tudd tenni a 4.7.1-et.Sok sikert,
[ Szerkesztve ]
-
Bib
őstag
válasz Somatom #1848 üzenetére
Vedd ki az akksit, majd vissza, utána kapcsold be úgy hogy rajt állsz a pedálon.frissítéshez pedig Etube szoftvert elinditod, majd a now reading után kapcsolod be a rendszert és próbáld újra frissíteni. Én 8 bicajt frissítettem, párat már többször is, sose volt telepítési hiba.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #1870 üzenetére
Szerintem nem keverek semmit. Ahhoz, hogy legálisan tudj használni egy pedelec bringát 25km/h felett, már eleve kell lennie típusigazolásnak, amit gyárilag adnak egy S-pedelec bringához! Utána meg tudod rá kötni a kötelező biztosítást, felveszel egy motoros bukót és már mehetsz is szabályosan, amennyiben a jogsi is megvan hozzá (B-s vagy segédmotoros). A gyárilag 25-ös pedelec-el az a gond ebből a szempontból, hogy nincs típusigazolása, mert eleve kerékpárnak gyártották. És a gyárilag 45-ös s-pedelec rendelkezik olyan világítással is, amit nem tudsz kikapcsolni ha aktív a rásegítés. Amint unlockolod szoftveresen, onnantól Te vagy a kerékpár gyártója! Ezért egyrészt semmiféle garanciát nem vállalnak érte, másrészt innentől kezdve csak úgy használhatod a kerékpárt mint hobbi járművet, a forgalomtól elzárva! Ha kimész vele a forgalomba az illegális! Az egy másik kérdés, hogy a gyakorlatban ezzel a Magyar rendőrök kurv@ra nem foglalkoznak, nem is értenek hozzá, de ettől még törvénytelen, illegális művelet a pedelec 25-ös feloldása. És ha balesetet csinálsz, akkor már lehet gond belőle.
nexuspolaris: Bármi elképzelhető, történtek már cifra dolgok Nyugat-Európában is! Eleve az is egy vicc, hogy a Németek hisztiztek az atomenergia ellen, mert az nem zöld szerintük, le is állították az erőműveket. Aztán kurv@ gyorsan rájöttek, hogy e nélkül nehéz lesz előállítaniuk a szükséges áramot, annyit nem hoz a szél meg a napelem. Lett helyette a létező legrosszabb, a szén erőmű. Ebből kifolyólag Németországban egységnyi villamos energia előállítása átlagosan kétharmadával több CO2-kibocsátással jár, mint hazánkban. Ezek után nekem senki ne mondja azt, hogy bezzegnémetországban nincsenek idióta döntések! Ha elég sokan fognak óbégatni a tuningolt pedelec miatt, mert sok lesz a baleset, akkor simán hozhatnak olyan rendeletet, hogy smkp a 25-ös pedelec is. Nem véletlenül harcolnak a gyártók a feloldás ellen! A motor nyilván bírja, nem ezért van a hiszti, hanem, mert veszélyes a bizniszre ha más lesz a besorolása és már nem kerékpár kategóriában lesz! Nézd meg az S-Pedelec piacot, nagy hévvel indult, először volt egy csomó modell, aztán pár év alatt rájöttek a gyártók, hogy a kutyának nem kell! Azért nem kell, mert ha már motornak minősül, akkor inkább vesznek motort. Ha a sima pedelec is smkp lenne, csak azok vennék, akik terepezni járnak vele és azok is jóval kevesebbet, de ez nem tartaná el a gyártókat.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #1875 üzenetére
Ne keverjük a szezont a fazonnal. Nyilván valóan vannak alapvető felszerelések kerékpárra, ami nélkül nem mehetsz vele a forgalomban. Ilyen a világítás, prizma, csengő és működő fékek. De a 25-ös rásegítési korlát kiiktatása konkrétan kiveszi a bringát a kerékpár kategóriából! A 25km/h korlát nem probléma, ilyet egy szóval nem mondtam, a feloldása a probléma! Az meg megint két külön téma, hogy egy Trail MTB alapvetően milyen felhasználásra való, mire lett kitalálva és nekem mi erről a véleményem, és megint más téma, hogy a KRESZ szerint mi a szabályos és mi nem! A KRESZ-t nem érdekli, hogy trekking vagy DH bicaj, csak legyen rajta lámpa, prizma, csengő..
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz Somatom #1884 üzenetére
Azt hiszem Te sem érted.
A KRESZ egyértelműen meghatározza a neked betartandó sebességhatárokat. (pl. : Gyalogos és kerékpáros zóna kerékpáros részén 20 km/h, gyalogos részén 10 km/h)
Hogy tartod be, ha csak saccolod a sebességed, mert nincs erre kötelező eszköz a kerékpáron?Joe
-
-
baluka
tag
válasz Somatom #1903 üzenetére
Ami az Androidnál az .apk, az az iOs.nél az .ipa, amennyiben megvan az .ipa (akár netről letöltve, akár a már készülékre telepített appból visszanyerve) az impactorral fel tudom telepíteni, igaz, nem olyan egyszerűen mint egy .apk-t (nem ellenőrzött appok angedélyezése), jár vele egy kis macera, de semmi olyan amit egy it oldalon fórumozó mezei user ne tudna kisujjból megoldani...
-
sanzi89
addikt
-
HKorn
addikt
válasz Somatom #1932 üzenetére
Én kicsit a kettő között vagyok, alapvetően bringásnak tartom magam, de semmiképp a nagyon komoly fajtából, se nem táplálkozok hozzá tudományosan, se nem mérek pedálfordulatot meg ilyesmiket. Pedelecet is elsősorban analógként használom edzeni, ez még jobb is mert a +8kg az megedz. Ugyanakkor imádok erdőben, hegyekben kirándulni bringával, oda meg kell a rásegítés, mert anélkül, csak szenvedés lenne az 1000m szintemelkedéses túra, nem élvezet.Emelett van egy XC montim is, ehhez képest pille súlyban, azzal szoktam néha bringautas aszfalton csapatni, de hegyre nem vinném.
Run&Ride
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #1932 üzenetére
Nyilván mindenki másra használja a bringáját, én 1993-tól 2014-ig analóg montival mentem, de rendesen a hegyekbe, akár hetente háromszor is tekertem 2000m szintet. 2014 óta használok pedelec montit. Szerintem minden azon múlik hogyan használod a bringát, alapvetően a felhasználón múlik, hogy mennyi lesz a végén a sportérték. Analóg bicóval is lehet úgy menni, hogy sport kb nulla, ez pedelec-el sincs másként. Persze hazudnék, ha azt mondanám, hogy most is ugyan olyan a bringás kondim mint mondjuk 10 vagy 15 éve, amikor éjjel nappal montiztam. Sajnos jóval kevesebb az időm bringázásra, és nyilván nincs is olyan kondim mint anno. De ez nem azt jelenti, hogy amikor hétvégente elmegyek az E-Enduro bicóval, akkor az a lustaságról, csalásról szólna. Én ugyan úgy megfingatom magam mint az analóggal régebben. Nem jövök haza kipihenten, ugyan úgy dög fáradtan ülök le egy pohár sör mellé. Megtehetném ma is, hogy analóg Enduro bicóval mennék. De azzal fele annyit tudnék mint a rásegítésessel. Nálam erről szól. Én bele adok ugyan úgy 100%-ot a bringázásba, csak ugye a mostani 100%-om kb a régi kondim 50%-nak felel meg. Ezt kiegészítem a rásegítéssel, és ugyan ott vagyok mint anno, ugyan azokat a köröket lenyomom, csak ritkábban. Nálam úgy néz ki a dolog, hogy a túra elején ahol lehet kikapcsolom a rásegítést, és eleinte csak eco, majd a túra vége felé ahogy fáradok, emelem a rásegítést. Illetve egy-egy nagyobb mászás végén könnyítek a terhelésen, hogy ne 170-180-as pulzussal kezdjem meg a lefelé zúzást.
-
baluka
tag
válasz Somatom #1909 üzenetére
A sör nem opció, mivel egyátalán nem iszom sört, de a lényeg úgy is egészen más: örülök hogy segíthettem, a fórumnak voltaképp erről kellene szólnia, egymást segíteni saját tapasztalatok megosztásával, nem pedig okosságok beböfögéséről és a másik kritizálásáról
Jómagam az e-bike nyeregre 2017 őszén szálltam fel egy ilyen gépen:
[link]
Ezt most egy hónapja váltottam le erre:
[link]
Az ok nagyon egyszerű, a Shimano motor jobban megfelelt igényeimnek, a Brose sokkal nyersebb, nem testreszabható, kevésbé érzi az ember az összhangot, jelenleg ebben a Steps a csúcs.
Az e-bike használat lényege nálam - ahogy runner_fx is írta - az hogy nagyobb kedvvel ülök a nyeregbe mert tudom hogy meszebb jutok el, magasabbra fel merek tekerni, és nem kedvetlenít el a visszaút obligát fáradságból adódó "rémképe".
Nem arra kell nekem e-bike hogy tankként használva mindenkit lenyomjak a sztrádaminőségű kerékpárúton, hanem hogy eljussak olyan helyekre is, ahova rásegítés nélkül esélyem sem lenne, és mivel a munkám miatt állandó az időhiány eből adódóan nincs megfelelő kondim sem, ezért nálam prioritás hogy ha van egy/fél szabad napom akkor tekerős élményekre vágyok bejárva új és új helyeket, közben megmozgatva a testemet, de nem agyonterhelve, kifárasztva.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vicces képek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Call of Duty: Mobile
- Motorolaj és szűrő topik
- További aktív témák...
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Ipad 2022 10th Minden szín 1 év hivatalos Apple Garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL.