Új hozzászólás Aktív témák
-
ceia
őstag
Olvasd el jobban amit írtam, és megtudod. Az megvan, hogy a reklámokat hangosabban adják, mint a rendes műsort? Ugye nem udvariasságból? Pedig elvileg már tiltva van, de kijátszák. Miért ragaszkodnak ennyire hozzá?
Már van olyan OS, amibe reklámokat építettek be, M$ Win10.
-
#02683648
törölt tag
A végtelen történet tovább folytatódik [link]
Újabb clickbait hírcím, újabb verbális pöcegödör a hozzá tartozó topicban -
Dißnäëß
nagyúr
Gyanítom, hogy akkor fog majd fellendülni IGAZÁN az open source oprendszerek és hasonlók világa, amikor már odáig fajul ez az egész harc, hogy az OS-ekbe építik be a reklámokat, akármiket.
De amíg van linux és van xda developers és lehet gyári ROM-ot debloat-olni, addig jó nekünk.
-
mekker
őstag
válasz
janeszgol #52 üzenetére
"Pedig a gyakori reklamjai nem is zavaroak."
Néha elgondolkozok rajta, hogy nem-e vírusos a gépem. Egyszerűen olyan életszerűtlen reklámok vannak ott.. "8 kiló izomnövelés 1 hét alatt fáradtság nélkül?" és ennél vannak durvábbak.
A vicces, hogy ezek a reklámok totál szembemennek a gyik alapelveivel. -
#79335424
törölt tag
Sejtettem, hogy a "sértődöttség" érv fel fog merülni. Direkt emiatt hangsúlyoztam ki, hogy alapvetően nem az én hsz. -em került törlésre, engem csupán a törlés oka érdekelt, mert teljesen fölöslegesnek éreztem. Az illetőre valóban rá lehet mondani, hogy érdekelt, vagy, hogy promóter. De, maximálisan pozitív figura, nem tolul, a törölt hsz. -ét egy másik user kérésére írta, és hasznos infókat tartalmazott. Annak a topiknak az ilyen infók képezik az alapját. Én is egy ilyen infónak köszönhetem a korlátlan netes flottatagságomat. Ha ez elég a PH -nak, akkor én kijelentem, hogy ennyi az össz "érdekeltségem", más flottákban pedig még ennyire sem vagyok érdekelt. Ha bármelyik érdekelt megkér, akkor a fentebb említett ok miatt nagyon szívesen, és örömmel teszem be bármilyen, hasonló infóját. Ezzel eleget tettünk a szabálynak, mégis sanszos, hogy hamar moderálásra kerülnék. Ez a bibi a gumiszabályokkal. Ha beleolvasol a topikba, akkor láthatod, hogy a userek nem nagyon tudják hova tenni ezt a szabályt. Sőt, ahogy nézem, a modik sem, mert olyan user táblázata is szerepel, aki saját bevallása szerint flottakezelő. Így totál káosz az egész topik.
-
válasz
#79335424 #122 üzenetére
nézd, te a személyes sérelmeidből érvelsz, én meg onnan, hogy vezetni kell egy fórumot, több százezer taggal és rengeteg sérelemmel, érdekkel. nem kevés cég, ilyen-olyan érdekelt személy stb. szarja szét a fórumot azzal, hogy reklámfelületként használja azt. persze, hogy azon túl, hogy leírjuk, hogy tilos, nem lehet ezt 0 bitesre specifikálni. szerinted "gumiszabály", de az a helyzet, hogy ez itt nem egy köztársaság, kénytelenek vagyunk a józan észre hagyatkozni. minél többet jogászkodnánk 80 millió szabállyal, annál röhejesebbek lennénk és annál inkább kijátszaná xy user. marad az, hogy aki rombol szerintünk, azt moderáljuk.
van pár tucat user, aki évek óta a moderáción lovagol. az ő "javaslataikat" nem lehet beépíteni a rendszerbe, mert lázadnak, hogy lázadhassanak. lehet, hogy egy részigazság alapján kezdetben, de egy idő után ez mindegy, mert öncélú. sőt, ha egy picit megfordítjuk a dolgot, végtelen türelmet igényelnek folyamatosan, és simán lehet, hogy összességében a fórumnak előnyére válna, ha kihajítanánk őket.
-
#79335424
törölt tag
Szép búcsúbeszéd, és ügyes csavar, hogy negatívnak állítasz be. De, az éremnek két oldala van. Sztem inkább Ti űztök sportot abból, hogy gumiszabályokat hoztok, amiket aztán úgy értelmeztek, ahogyan akartok. Logikus, hiszen így nagyobb a mozgásteretek. Ebben a témában igenis kifejezem a nemtetszésemet, mert ez rossz a usereknek, és hosszú távon a fórumnak is. Hogy mindenki értse miről van szó, mutatok egy példát. Gyönyörű gumiszabály. A "promóter" és az "érdekelt" helyi értelmezése nélkül bárkire ráhúzható. Ugyan, hogy tudná ellenőrizni a PH, hogy egy user érdekelt -e? Sehogy. Rásütitek, és ennyi, máris mehet a moderáció. A user mit tehet? Azt még kevésbé lehetne igazolni, hogy valaki, valamiben nem érdekelt. De, fölösleges is lenne, mert az a moderáción már nem változtatna. Ráadásul az egész ki sem derül, mert a moderálás oka privát üzenetnek minősül. Egy másik user hiába is kérdezne rá. Csak akkor tudhatná meg, ha ő is moderálásra kerülne ugyanazért. Nos, legutóbb én ez a másik user voltam, mert érdekelt, hogy miért került törlésre egy ilyen hsz. Egy hét kitiltás lett az eredmény. Ügyes! Mit tud tenni a user? Pl. tiltakozásul aktiválja az oldalra a reklámblokkolót.
-
#02683648
törölt tag
Bocs lehet hogy elsiklottam felette, pontosan mi volt az ötleted arra vonatkozóan, hogy hogyan lehetne monetizálni a PH-s tartalmat reklám és prémium díj nélkül?
Valószínűleg senki nem tudja, hogy milyen lesz a web 5 vagy 10 év múlva. Én tuti nem, annál is inkább, mivel nem informatikai területen dolgozom, pusztán érdekel, annak is inkább az üzleti vonatkozásai
Abban viszont gondolom egyetérthetünk, hogy PH komplexitású, tucatnyi vagy több fizetett staff-al működő IT lapcsalád csak úgy tud működni ha van bevétele valamiből. Reklám vagy nem reklám.
Csak azért írtam ezt mert a PH fórumok sajnos tele vannak a naiv, idealista neohippikkel, akik komolyan azt gondolják hogy létezhet teljesen "ingyenes" internet reklám, vagy bármilyen más bevételi forrás nélkül, úgy hogy pl. egy IT híroldalt a szerkesztői hobbiból csinálnak, max némi donation a költségekre.
Téged nem sorollak ezek közé, tehát gondolom te sem erre utaltál. -
Rive
veterán
-
válasz
#79335424 #116 üzenetére
ebbe a körbe nem szeretnék belekezdeni. azért nem nyilvánosak egyébként a magyarázatok, mert ahhoz a moderálton kívül másnak semmi köze sincs. még jönne pár önjelölt jogászba öltött szabadságharcos és elkezdene hepciáskodni, hogy józsikát miért úgy moderálták, amikor ferikét amúgy stb.
millió dolgot elbabrálunk, elkésünk, rosszul csinálunk. de abban szilárd a meggyőződésem, hogy az ilyen fórumos műjogászkodásnak nem engedünk teret. nagyobb távlatban nézve (elemelkedve a konkrét ügytől) semmi értelme. és nem, ez nem zárja ki azt, hogy attól még rosszul moderáljunk, de ez egy külön megoldandó feladat, ha így van.
kilépek a topikból most, csak jelezni akartam, hogy ez a moderáción való kötözködés nem olyasmi, amit velem meg lehetne futni (és bár ez nettó előítélet, de: pláne nem olyanokkal, akik ezt a sportot gyakran űzik), nincs rá időm.
majd változik a rendszer, ha változnia kell, épp elég feedbacket kapunk.
-
Rive
veterán
válasz
#02683648 #113 üzenetére
Azt vágod ugye, hogy a reklámpiac lefújása úgy is bekövetkezik, ha te épp nem látsz más üzleti modellt - vagy ha számonkéred azokon, akik ezt a várható lefújást merészelik felemlegetni?
Bár ami azt illeti, én már mondtam itt ötletet eladható szolgáltatásra. De ríni kényelmesebb, az tuti
Ahogy szűkül ez a piac és csökkennek a bevételek, egyre több szolgáltató fog befeküdni az egyre agresszívebb reklámoknak - egyre több felhasználót kényszerítve a reklámok blokkolására. És ezt a spirált most leállítani ~ képtelenség. Ha valakinek lesz elég felhasználója, meg elég szolgáltatása amivel a felhasználóiról lehúzhat elég fillért, akkor túléli.
A többiek meg nem.
Ennyi. -
#79335424
törölt tag
Ahhoz előbb átlátható, és értelmezhető szabályokat kéne alkotni. Remélem, hogy hétvégén lesz időm írni a megfelelő topikba, és kérni néhány helyi szabály értelmezését. Persze, ennek csak akkor van értelme, ha a válasz nyilvánosan közzétehető. Nem úgy, mint a miért moderáltunk topik válaszai, amikről kiderült, hogy privát üzenetnek minősülnek.
Egy topik hsz. -ei, mint privát üzenetek? Faguriga legyek, ha értem a logikáját. Túl azon, hogy erről sincs egy betű sem az alapelvekben. Abban kizárólag az szerepel, hogy a privát üzenetek levéltitoknak minősülnek, ezért a tartalmuk engedély nélkül nem közzétehető. Na, de egy topik hsz. -ei miért nem lehetnek nyilvánosak, amiben ráadásul a moderáció okára kapunk "hivatalos" magyarázatot?
-
válasz
#02683648 #114 üzenetére
ez nehéz ügy... ha uszítás, fröcsögés megy, az moderálandó. ha bárki jelzi, már jön is a mod (ha amúgy nem jön magától). de az, hogy hülyeségekről megy az eszmecsere, meg über off, meg ugyanazokat a köröket futják emberek minden hírnél... hát, azzal nehéz mit csinálni. ma már mindenki netezik, a témák, szellemi színvonal, viselkedés ennek megfelelően átlagos.
-
#02683648
törölt tag
Parci,
Nekem igazából egy másik aspektussal kapcsolatban lenne problémám.
Oké, elfogadom, hogy kellenek a lapcsalád minden portáljára a "lájtosabb" témák, meg kellenek clickbait címek, mert gondolom kipróbáltátok, hogy ez növeli az olvasottságotokat, ami a hirdetők miatt kell.
Eddig OK, nem örülök neki, de megértem.
Amivel gondom van, az az, hogy ezeknek a híreknek a fórumtopicjai nincsenek komolyabban moderálva.
Ez egy nagyon jó példa: [link]
Ebben a hírtopicban napokon át mehetett az uszítás, egymás anyázása, filozofálás, hőbörgés, etc. etc.
Szóval addig ok, hogy a szerkesztő úgy gondolja, hogy jó az olvasottságnak, ha egy ilyen kisszériás designer iphone-ról van egy hír, de utána akkor ne legyen a hír topicja egy pöcegödör.
Vagy itt az lenne a pláne, hogy menjen csak a komment, mindegy milyen?A modkerbe meg kb. az egész topicot be lehetne írni, hozzászólásonként, meg amúgy is, pár hónapja beírtam a modkerbe egy hsz-t ami egy tök szimpla HW hír topicjában a globális jövedelem-egyenlőtlenségről filozofált, azzal hogy marhára offtopic. A moderátor válasza: "ennyi off itt még belefér". pfff
Az első nap megvettem a prémiumot, amit idén januárban a PH májusig meg is hosszabbított nekem (amit ezúton is nagyon köszönök), de mikor lejár, a fentiek miatt erősen meggondolom hogy akarom e hosszabbítani. (a reklámokat azután se fogom blokkolni)
-
#02683648
törölt tag
-
válasz
aprokaroka87 #109 üzenetére
volt. például politikai reklám. de potencianövelő is (ilyen kampány egyébként ősrégen volt is nálunk
). vagy akár popup formátum, vagy layer. ilyenkor lemondunk a (jellemzően nem kevés...) pénzről és nemet mondunk.
-
válasz
aprokaroka87 #109 üzenetére
Miért, szeretnél reklámozni?
-
abszolút emberszámba veszik, azért hirdetnek itt, mert itt akarnak hirdetni. de natív hirdetéseket eddig nem vállaltunk. és akkor sincs túl sok mozgásterünk, ha egy megrendelt kampányhoz mondjuk egy idegesítő és procizabáló bannert kapunk. voltak ilyenek, egyes böngészőket megfagyasztott. jeleztük, hogy ez így nem jó, de nem tudtak két nap alatt egy vada új kreatívot összehozni az ügynökséggel.
a user meg közben anyázik, hogy rohadt bannerek, és már teszi is fel a blokkolót. és ilyenkor meg is értem, hogy miért teszi (ha gondolna ránk, nem tenné, de ilyen helyzetben ez kicsit nehezebb elvárható, mint egyébként).
-
Pötyi
őstag
Akkor - csak hogy tisztán lássunk - mesélhetnél valamit az erőviszonyokról!
Én még a múlt évezredben regisztráltam, az első körben, ami regisztrációt egyszer meg is kellett ismételjünk egy átálláskor. Szóval elég régóta itt lopom a napot. Én úgy gondolom, hogy ezalatt a majd' húsz év alatt csak felküzdötte magát a PH egy szintre. Csak jelentős szereplővé nőtte ki magát! A konkrét kérdés az az, hogy milyen az alá-fölé rendeltségi viszony, amikor beesik egy partner, aki hirdetne? Mennyire lettetek egyenlő partnerek egy piaci szereplővel? Tényleg csak bedobják a szöveget, tedd ki, oszt csá? Konkrétan nem arra vagyok kíváncsi, hogy mennyire kell kilincselni, könyörögni a cégeknél, vagy ad abszurdum visszautasítani a sok hirdetőt, aki már nem fér ki, hanem milyen szinten vesznek emberszámba manapság egy ilyen lapot, mint a PH?
-
bkercso
nagyúr
Csak egy ötlet: ha a szerint színezitek a nicknevet, hogy az illető fizetett-e a PH!-n vagy sem, akkor azt vajon lehetne-e jelezni, hogy az elmúlt időszakban többnyire használt-e reklámblokkolást vagy sem?
Mert pl. lehet, hogy valaki az egyik eszközén egyszer kikapcsolta, de többnyire más eszközökről fórumozik, és eszébe sem jut a kérdés... Az nem tűnik fel, ha nincs reklám, csak az, ha van. -
ez nem így működik. jellemzően kapsz egy kész anyagot, tedd ki, csá. (nyilván az értelmesebb szerkesztőség megpróbál kilépni ebből a mederből és minimum a "forradalmi", "világelső" és hasonló baromságokat kirostálja. de ehhez baromira rugalmas hirdető kell, ami cseppet sem jellemző)
-
Rive
veterán
-
#79335424
törölt tag
Nem csak ezen múlik. 5 olyan tagról biztosan tudok, akik ugyanannak a "nagybetűsnek" a stílusa és hozzáállása miatt nem fizetnek prémium tagságot, és nem vállalnak semmilyen tisztséget itt, a PH -n. De, lehet, hogy ez a szám valójában több, és az is lehet, hogy a reklámblokkolásra is kiterjed.
-
Pötyi
őstag
Neked az a jó, ha eladod a lelked a hirdetőnek és ezért kapsz pénzt. Írsz egy olyan tesztet, amiben csak a pozitív dolgok vannak kiemelve. Oké. De ezzel átbaszod az olvasóidat, akik mennek és megveszik a bearanyozott szart, majd a beüzemelés után szembesülnek a negatív tulajdonságokkal. Döntsd el, hogy melyik a jobb, pro és kontra!
-
Rive
veterán
...mi senkit sem büntettünk ..
Teljesen kontraproduktív, jól tettétek.nem ilyen egyszerű. ha az lenne, csinálná mindenki... fizetős (prémium tag) megoldás
Kevés a szolgáltatás a premium tagsághoz jelenleg.Mittudomén, a következő flame-cikket csak akkor tegyétek nézhetővé a rendes tagok számára, ha eltelt egy kis idő - vagy ha már összejött 500 hozzászólás a releváns topikban.
Egy vérbeli kommentelő semmit se utál annyira, mint látni, hogy a többiek már tudják, amit kommentálni kell...harmadik út
Szerintem ha ismerhető, hogy ez biz' fizetett cucc, akkor teljesen korrekt. Az megy mindenki agyára, ha nem felismerhető, vagy ha effélével van tele egy oldal. -
Male
nagyúr
Ha már "kikerült" ez az adat, akkor megkérdezném: Az ezeket az írásokat olvasók 1%-a kapcsolta ki, vagy a teljes PH!-látogatók közül 1%? ( ha az előbbi, akkor elég meglepő )
Pötyi: Ezzel az a gond, hogy ilyenkor nem normális teszt van, hanem a terméknek kizárólag a pozitív tulajdonságit nézik... és minden szuperül működik rajta, stb. Az ilyennek nem sok értelme van olvasóként.
-
Szóval te simán el fogod tudni tartani az oldalt a reklámokból, ugyanis a reklámozó nem fogja a PH több ezer olvasóját személyesen meglátogatni, odaállni a háta mögé és a válla fölött átnézve megvizsgálni, hogy valóban célba ér a reklámja?
Pedig pont ez történik, csak nem úgy ahogy te gondolod.
(#94) Pötyi : ezzel meg az a baj, hogy akkor a hirdető elvárja, hogy csak jó dolgokat írjanak a termékről, különben nem fizet, és a legtöbb esetben pont ez történik.
-
-
a hasonlat a zenei/filmes boszorkányüldözéssel elég jó. ugyanakkor mi senkit sem büntettünk még a magunk nem jogi eszközeivel sem. viszont a "keressetek pénzt máshogy", az jól hangzik, userként én is mondanám
, de nem ilyen egyszerű. ha az lenne, csinálná mindenki.
beszédes azért, hogy az adblockerekről szóló hosszú, magyarázó cikk és fórumtémák után <1% kapcsolta ki. ahogy az is, hogy hányan választották inkább a fizetős (prémium tag) megoldást.
van egyébként egy harmadik út, ez terjed a világon mindenhol: a reklám tartalomként jelenik meg (natív hirdetés), egy-egy "teszt", egy-egy "hír" bizony reklám. mondanom sem kell, ezzel a user nem jár jobban. meg egyébként a szolgáltató sem.
-
Pötyi
őstag
Azért ez nem úgy működik, ahogy leírod!
A reklámozó fizet neked, hogy megjelenítsd a reklámot. Ennek te eleget teszel. Itt húzzunk egy vonalat.
---------------------------------
Aki meg reklámblokkolót használ, az meg nem fogja látni. Ez már egészen más tészta!Szóval te simán el fogod tudni tartani az oldalt a reklámokból, ugyanis a reklámozó nem fogja a PH több ezer olvasóját személyesen meglátogatni, odaállni a háta mögé és a válla fölött átnézve megvizsgálni, hogy valóban célba ér a reklámja?
-
bigyo108
aktív tag
A megoldás eszméletlen egyszerű.
Pénzt akarok kapni azért, mert megnézem elolvasom a reklámot .
Csak azt a reklámot észlelem amit a pofámba kapok.
Abban a pillanatban pánikszerűen keresem a billentyűkombinációt amint felugrik a reklám.Gondoljatok bele ..... semmivel sem másabb ez, mint a TV műsor esetében.
Gazdaságilag , a szükségletek témában van egy olyan szabály hogy adj az embereknek olyat amire nincs szükségük, vagy nem tudják hogy szükségük van rá ..... így később szükségük lesz rá.
Mert rengetegen vesznek szükségtelen dolgokat.Hát ez a reklámok esetében egyre kevésbé működik.
Létre kell hozni igényes termékbemutató reklámokat ( mind specialitás / funkció / összetevők bemutatása ) , amiért pénzt kell tenni a célközönség zsebébe.
Ami aztán majd megtérül....vagy nem....
Jelenleg is pont ez a rizikó áll fenn.
Ki kell vonni a tőkét a régi médiákból, és átfektetni az internetbe és az emberekbe ( leendő vásárlókba ). -
válasz
tordaitibi #89 üzenetére
A spam azért már kategória szerintem. Viszont itt van a PH, mely a reklámokból tartja fenn magát. Mit gondolsz mi történik, ha az olvasók többsége blokkolja a reklámokat és már nem tudja eltartani magát az oldal? Vajon hányan fizetnének elő, ha megszűnne a PH ingyenessége, mert az nem kifizetődő? Nem hiszem, hogy lenne rá fizetőképes kereslet Magyarországon (legalábbis nem elég).
-
Ollie, nem magaval a reklammal van a bajom, promocio az kell mert sose tudok meg akkor semmi ujdonsahot, hanem:
Evekkel ezelott volt egy kicsike vagyonvedelmi kft-m a cimbimmel.
(az hogy tonkrementunk az teljesen mas teszta es nem is ide tartozik)
A ceges mailcimeknel jogilag van, gyakorlatilag nincs spam, mimden mail azzal nyit hogy a cimet hivatalos adatbazisbol vettek.
Ezzl semmi gond nincs is, az irodakellekes, nyomtatasi segedanyagok, munkaruha stb. mailokat vegig is olvasgattam, volt amelyiket el is mentettem, jol johet.
Es itt jon be ami nalam teljesen kiverte a biztositekot, es melysegesen felhaboritott,
jottek Avon, pelenka, intimbetet szexualis segedeszkozok, mukorom assatobbi dogivel.
Arra nem veszi a faradtsagot, hogy megnezze kinek kuldi el a szempillaspiral reklamspamjet, csak megszerez 5-10000 mailcimet, es mivel jogilag megfoghatatlan, elkezdi egbe-vilagba vaknak benanak santanak olajfuronak szenbanyasznak, minden cegnek szorni. EZ AZ ami melysegesen felhaborit.
Es ezt mar, legalabbis az en eletem alatt azt hiszem nem tudja helyrehozni senki es semmilyen 'kulturalt reklamre torekves'' .
Atment mire celzok, gondolok?Fizetnek mormalis tartalomert, pl. 6 evig szo nelkul elofizettem a HBO-ra, csak aztan gyakorlatilag elkezdtek ismetelni a kinalatot. Es szerettem filmezni, de ezt a kereskedelmi adok teljesen kioltek belolem.
Bkercso,
Koszonom a szelid felvilagositast a tudattal kapcsolatba ,
na majd en jol uralom a tudatomat!Vagy a tudatalattimat. Vagy egyiket se....
-
Rive
veterán
mi sosem leszünk úttörők
Igazából (itt a magyar ugaron) elég úttörők vagytok az eddigi fejlesztésekkel, szóval nem tudom, mire ez az álszerénykedés...
Viszont ez a már többször panaszolt "Ezektől a reklámoktól mászol a falra" jelleg tényleg csak clickbait: tényleg csak addig működik, amíg a reklám is.
Ps.: tényleg nagy lekésés lesz, mikor ez a buborék végleg lefúj. Nektek igazából a saját fejlesztésű motor és a rugalmas staff elég nagy előny, ha nyafi helyett felkészültök, az elég komoly versenyelőny - minimum túlélhetővé teszi a dolgokat, de akár még piacszerzésre is jó lehet...
Ps2.: ha párhuzamot keresünk, akkor az iparági reakciók közül pl. az adblocker-érzékelése (ami igazából csak a a felhasználó halmozott zaklatása) ~ megfelel a netes szerzőijogi/filmes boszorkányüldözésnek - szemben pl. a netflix és hasonlók üzleti modelljével, akik meg keresni akarnak inkább az interneten. De igazából mindegy, ha áldozatszerepben jobb érzés, hát legyen neked
-
egyrészt, mi sosem leszünk úttörők, csak trendkövetők egy ilyen témában (ellenkező esetben hamarosan a földbe állnánk)
másrészt, mindig egy élmény úgy szolgáltatást nyújtani a usernek, hogy közben az simán kárörvend a bajainkon. szóval nem értem, hogy itt, ebben a fórumban miért örömködsz külön nekünk címezve azon, hogy szopóroller világ vár a ránk hasonló cégekre
-
Rive
veterán
-
válasz
tordaitibi #82 üzenetére
De remélem nem fogsz elégedetlenkedni, ha pár év múlva csak fizetős tartalmat fogsz találni a neten.
-
bkercso
nagyúr
válasz
tordaitibi #82 üzenetére
Eddigi eletem soran (52+) meg nem vasaroltam semmit reklam hatasara.
Akkor nem tudod, hogyan működik az emberi tudat. -
Eddigi eletem soran (52+) meg nem vasaroltam semmit reklam hatasara.
A tevet epp emiatt nem szeretem. Nagyneha kezd lekotni egy film es a 20 perc alatt masodik-harmadik reklamnal kinyomom.
Youtubet asztali gepen az Smplayer/Smtube komboval nezek reklammentesen.
Androidon firewall es bongeszo reklamblokkolo.Igen tudom hogy valamibol meg kene elni az oldalnak jatekkeszitonek kereskedelmi tv-nek stb.
De abbol a dompingbol ami ujsagbol tvbol pc okostelefon radio az utak mellett oriasplakatok stb. arad felem a nap minden perceben, abbol koszonom nem kerek, es teszek is ellene.Nem tudom egyebkent elkepzelni az un. kulturalt reklamot, mar annyira megcsomorlottem hogy ennek barmilyen szereny, kulturalt formajat is elutasitom, nem tartok ra igenyt.
-
#79335424
törölt tag
válasz
Aprósólyom #77 üzenetére
Jelenleg egyáltalán nem használok adblocker -t, a PH -n megjelenő reklámok pedig egyáltalán nem zavarnak. Én olyan eszközként tekintek az adblocker -re, amivel ösztönzőleg lehetne hatni a helyi hatalmasságokra, hogy változtatásokat eszközöljenek a userek igényeinek kielégítése érdekében. Pont a cikk a példa arra, hogy az adblocker -rel a PH -nál sokkal nagyobb médiákat is változtatásra lehet kényszeríteni. Nem ez az egyetlen eszköz, de ez a leghatékonyabb. Persze, óvatosan kell vele bánni, mert bár nem mi, userek húznánk a rövidebbet, de az oldal hazavágása senkinek sem lenne jó.
-
matyi012345
őstag
Egy dologgal nem számol senki.
Amikor valaki felteszi az adblockert, az azért van, mert nem érdeklik a reklámok. Ergo ha nem tenné fel, akkor sem kattintana és nem vásárolna. Így bármiféle kérés az adblocker kikapcsolására értelmetlen.
Amúgy a 220V miért tudja értelmesen megoldani a cookie kérdést, máshol pedig miért kell felugrania az ablaknak?
-
kpityu2
addikt
uMatrix.
Amúgy lehet kulturáltan is reklámozni. A gugli kereső reklámjainak a blokkolását pl. sose éreztem szülségesnek.
-
bkercso
nagyúr
válasz
Aprósólyom #77 üzenetére
Na jó, de ki mondja meg, hol a határ? Az állam? Akkor ez már a szabadság kérdését illeti.
Ahogy jelen cikk is beszámolt róla, most az történt, hogy ezt sok elismert szereplő közösen tette meg, javaslat formájában. Ez most az aktuális hír. -
Aprósólyom
addikt
válasz
#79335424 #74 üzenetére
Elolvastam első hsz-ed is. Szerintem abszolút jól látod. Mások nézőpontja helytelen.
A probléma nem az, hogy a felhasználók használnak adBlockert. Az csak egy válaszreakció a felhasználó részéről. Bár itt jegyzem meg, hogy biztosan van olyan is, aki csak azért tesz fel egy reklámblokkolót mert van, és miért nem. Nem azért teszi, mert tényleg zavarja őtet.
A probléma az lehet, hogy míg a TV/rádióban/újságokban hagyománya van a moderációnak (szerkesztői oldalról, állami felügyelet oldalról) addig úgy néz ki, hogy az IT szférában nem igazán alakult ki ennek a kultúrája. Míg egy nyomtatott sajtóban is rengeteg reklám van, ott legalább nem villog az arcomba. És csak akkor nagyobb a felülete a reklámnak a tartalommal szemben, hogy ha az már külön oldalt képez.
Rengeteg olyan netes hírdetés van, hogy alig kivehető már a tartalom a reklám mellett vagy éppen az oldal fele a tartalom a másik felel a reklám.
Ez a tartalom fogyasztás szempontjából rohadtul frusztráló. Márpedig azért látogatja meg a weblapot, hogy elsősorban tartalmat fogyasszon.A szolgáltatóknak kell beismerni, hogy ami sok, az sok. És változtatniuk kell a szokásaikon, hogy másként viselkedjen a fogyasztó és ne tiltsa ki a reklámokat.
-
Aprósólyom
addikt
Ott a pont! A rohadtul zavaró, izgő-mozgó, villogó reklámok zavaróak.
Én is használtam egy darabig ezeket a blokkolókat, de ma már leszarom. Nem okoznak semmilyen zavart, mert egyszerűen máshogy állok hozzájuk. Nem idegeskedem rajtuk. Mindig is voltak reklámok amióta létezik sajtó, média, szórakoztató ipar stb...
De mivel az internetes reklámozók átestek a ló tulsú oldalára, ezért reagáltak a felhasználók. Lassú és szenvedéssel teli lesz a folyamat, hogy visszafordítsák.
De ugyan ez van a való életben:
Azokat a boltokat garantáltan kerülöm, melyek a távolból a pofámba villogják, zavaró fénnyel, hogy "pizza" "open" meg miegymás... Akik nem tudják a reklámozást kifinomult kultúrával, egészséges kereteken belül végezni hulljanak ki a piaci versenyből. A vásárló, ügyfél is tud reagálni, pl, így. Ahogy a vló életben blokkolom az idegesító boltokat/vendéglátó ipari egységeket (Jah, pl. a holt-tengeri csoda készítményeket nyomató utcai értékesítők), úgy mások használják a reklámblokkolókat.
Ez egy komplex folyamat, de főleg a hírdetési felületet bérbe adó és a hirdető a felleős érte... Nekik kell tisztában lenni azzal, hogy mi oké még és mi nem. A célközönség csak reflektál rá. És egyedül ez az igazság/valóság. Hogy az fájdalmas néha, az más.. -
#79335424
törölt tag
Nem tudom, mennyire bölcs dolog nagybetűsként nem tisztelni a usereket (mielőtt félreérted, nem rólad van szó). Mint írtam, rövid távon lehet, hogy a nagybetűs diktál, hosszú távon viszont fordított a helyzet, és ha általános az elégedetlenség, akkor egyetlen user is elindíthat olyan lavinát, amit utána nehéz megállítani. Ezért kell körültekintően eljárni, előbb tesztelni, és csak azután cselekedni (ha nincs más mód).
-
Jinxb1rd
addikt
Részletesen kielemeznek minden egyes kattintást minden fontosabb oldalon és ehhez reklámra se kell klikkelned. Feltaláltad most kb a spanyolviaszt.
És nem csak azt mérik, hogy te egyszer rákattintottál (pont ez a legkevésbé fontos adat), hanem hogy honnan érkeztél, meddig maradtál az oldalon, milyen böngészővel, miylen op rendszerről, telefonnal, melyik városból, visszatérő látogató vagy-e stbstb. Több tucat infót küldesz el egy kattintással.
-
mizoli
addikt
Teljesen egyetértek. Ezt helyettem is megírtad
Magam részéről soha nem kattintok reklámra.
(Ha egyáltalán megjelenik, de szerencsére vannak reklámblokkolók. Aki szépen megkér rá, mint ezen a lapcsaládon, kikapcsolom.)"A "hirdetőknek" nyissanak hirdetői oldalakat, tematikusan rendezett formában, ahol -ha érdekel valami- megtalálhatom korrekt információkkal !"
És ezzel együtt mindenhol legyen tilos reklámok elhelyezése, legfeljebb a reklámoldalra mutató 1 db link engedélyezett. De ezt nyilvánvalóan nem fogják megtenni.
A kattintások mérésével nagyon jól követhető lenne, mennyire kíváncsiak az emberek a reklámokra. Azt hiszem, hogy a reklámoldalak látogatottsága erősen közelítene a nullához -
bkercso
nagyúr
Csak én nem értem amúgy, miért félrevezető ez a cím? Született egy szabványvázlat, "amelyben azokat a hirdetési osztályokat, típusokat mutatják be, melyek nem kívánatosak az online térben. Ezeket a felhasználók jól ismerhetik, ezek a bosszantó formátumok, pl. a [...]". Szerintem erre utalt a cím. Szexet se látok ebben a cikkben.
A színvonalváltozási tendenciával nem vitatkozom, csak a konkrét esetben nem látom, miért rossz a cím. -
Jinxb1rd
addikt
Speciel az ilyen clickbait-es, nagyot mondó címek, prohardver cikkek jobban idegesítenek. A reklámokat szimplán csak figyelmen kívül hagyom, de hogy valaki direktbe megtéveszti a felhasználót, hogy valami értékes tartalamat fog kapni, közben meg nem...
Meg az hogy most már a szex-et is behozzák az oldalra, az vicc.
-
totron
addikt
válasz
#03412736 #61 üzenetére
Komplett? Jó lehet csak statikus, plaintext oldalakon keresztül szörfölni a webet.
(#52) janeszgol, a 32 - ebben a környezetben - már nem fiatal. Engem nem az elhelyezés zavar vagy a mennyiség, hanem az a szint, amivel, ahogy és akiket megcéloz. Egyáltalán, hogy létezik ilyen szint.:/ Végtelenül befordít. Ha téged nem, szerencsésebb csillagzat alatt születtél. Mondjuk.
-
ceia
őstag
Amíg azt hitték, nincs menekvés, magasról tettek ránk. Most már egy kicsit késő. Sok idő kell, amíg kikopik a böngészőkből a blokkoló. Csináljanak újra gif reklámokat, de profi módon, vagy éppen jópofán, a lényeg, hogy ne bosszantót. Döntsék el, hogy reklámozni akarnak, vagy macerálni. Különben a fő gond pont itt van: Az ő felfogásuk szerint a reklámnak idegesítőnek kell lenni, mert fel akarják hívni a figyelmet és mivel lehetne hatásosabban, mint a macerával.. ha a falra mászunk tőle, akkor biztos észrevettük. Éppen ezért én nem is nagyon bízom a változásban.
-
Jinxb1rd
addikt
Én nem használok reklámblokkolót és még életben vagyok. Úgy tűnik nekem megedződött az immunrendszerem, mert sírni se szoktam miatta egyáltalán.
-
Gladiator124
csendes tag
Hali!
Ebben a hónapban a gépemen 562 945 reklámot blokkolt eddig az uBlock Origin....
Nem használom internetezésre túl sokat a gépet, max 1-1,5 ó/nap. Főként híreket olvasok és levelezek +YT és vásárlás. Ennyi. -
Formaster
addikt
Végre! Elég az idegesítő és haszontalan reklámokból.
-
hemaka
nagyúr
Nem használok semmit, nem látogatok olyan oldalakat, ahol nagyon idegesítene a reklám.
-
SunyaMacs
aktív tag
válasz
janeszgol #52 üzenetére
Ettől hosszabb lesz a micsodád, egy csöves XY forintot keresett és nyomja a laptopot...
A PCW-n szerintem is undorító a teljes képernyős pofába mászós videó, de szerencsére adblockerrel nem látszik. A cikkek minősége is hasonló, néhánytól a hajam égnek áll, csak kommentelni járok oda. -
SunyaMacs
aktív tag
Gépen ublock+hufilter, telefonon AdGuard+hufilter + MinMinGuard + YT AdAway
Nem sok reklámot látok -
janeszgol
félisten
Pedig a gyakori reklamjai nem is zavaroak. Fent kerdezte valaki, hogy igaz-e a fiatalok reklam nem latasi huzalossaga. Kerem, igaz. 32 eves vagyok es a gyakorin levo reklamok egyaltalan nem zavarnak.
Ha valaki a tema peldajanak legaljat akarja latni, nezze meg a Pc World honlapjat. Na az gusztustalan. -
#02683648
törölt tag
Vicces hogy sokan felhozzák az it café bulvárosodását (teljes joggal), közben meg az IT café színvonalzuhanásához hozzájárultak a szakmaiságot nyomokban se tartalmazó kommentek is már a 2010-es évek elejétől (amikor a hírek közel se voltak ennyire bulvárosak)
Akinek nem inge ne vegye magára, de pl tisztán emlékszem hogy a legtöbb IT business témájú hír topicja 5 évvel ezelőtt is olvashatatlan volt részben a trollok, részben a monomániás antikapitalista neohippik miatt.
Az volt az első hullám, a cikkek bulvárosítása utána jött.
Még egyszer itt a hírtopicokról beszélek, nem a régóta létező Windows X és hasonló nagyobb lélegzetű pl. szoftveres témákról. -
totron
addikt
válasz
RexMaximus #22 üzenetére
Vállalhatatlan szerintem is. Néha én is kitörök ugyanezzel a véleménnyel, de hiába. Bugyutalizálódik a világ. Keserédes vergődésként, most elderülgetek magamban a fenti szó megalkotása okán. Mélykockák közösségeihez kell fordulni már egy alap szakmaiságért, túl médiamainstreammé kezd válni ez itteni lapcsalád szellemisége. És akkor lehet ránk sütni, hogy direkte hipsztersznobságból kerüljük a fősodorba becsatlakozó helyeket. Na ja, direkte fáj és elviselhetetlen.
Reklámtípusok, amiktől megőrülök: jellemzően a gyakorikérdések és ahhoz hasonló oldalak bannerjei. A legostobább facebookos csoportok közönség szintjét célzó agyszar, hetekig kísér, ha véletlen.
A nem azért fizetem az internetet gondolathoz csatlakoznék, tök jogos. Ugyanakkor az internet nem egyszereplős kamaraműfaj, hanem közösségi, üzleti szereplőkkel, magyarul ez egy örök macskosz-egér játék marad, természetéből és mibenlétéből kifolyólag. Könnyítés: az internetes tartalomszerzést vessük össze a tévék által sugárzott, megszakított szarokkal, még mindig jól vagyunk járva.
-
alevan
őstag
Edge alatt az Adguard AdBlockert jobban ajánlom. Az ABP és a uBlock alatt sok csúszik át amit ez megállít.
-
-
#79335424
törölt tag
válasz
#51736960 #34 üzenetére
Tök mindegy, hogy IT Cafe, vagy más, mert mindenhol az lehetne, amit mi akarunk. Jelzésképpen párszáz felhasználó egyszerre aktiválná az oldalon az adblocker -t, az hamar észhez térítené az illetékeseket, hiszen ők is a bevételből élnek. Rövid távon ők mondják meg, hogy mi, és hogyan jelenhet meg az oldalon. Hosszú távon viszont mi, az olvasók, mert mi tartjuk el őket.
-
Dißnäëß
nagyúr
A megoldást amúgy sztem valami "private protocol" jelenthetné, ahol az internet gyakorlatilag csak mint vivőfelület szolgál. Például haverommal akarok chat-elni, live kamerázni, online game-t tolni vagy bármi hasonló, akkor erre ott egy büdös nagy app, ami kettőnket összeköt és senki más nem lát bele ebbe a virtuális magánhálózatba.
És ha meg akarok nézni egy hírek.hu-t, akkor elő kell, hogy legyek fizetve mondjuk az index virtuális magánhálójára napi 100 Ft-ért (csak mondtam valamit) és reklámmentesen kaphatom az infót amit akarok, bármit.
Valami zárt internet. Olyasmi, mint élőben a swinger club, vagy amikor áthívom a haverokat mozizni, házibulizni, akármi: információcsere korlátlanul bárkivel, köztes közvetítő közeg / harmadik fél NÉLKÜL.
Lehet rossz példákat hoztam, ... de a Tor-os árnyék internet mintájára lehetne egy "fényes" plussz réteg, privát internet címszóval, az abba belépni akarók számára.
-
Dißnäëß
nagyúr
Sokszor gondolok a régi BBS-es időkre, vagy az internet gyerekkorában a közösségi "oldalakra" , azaz chat-ekre, amihez kellett egy IRC kliens, bementem és text-ben ment az infó sallangmentesen oda-vissza, na meg volt Peer-to-Peer fájlküldési lehetőség (DCC Send mond valakinek vmit ?)
Azóta eljutottunk oda, hogy az anno MSN Messenger, majd a többi alternatív csevegőprogram (ICQ, stb) először elkezdte limitálni a küldhető fájlméretet, majd végül megszűntek, mert a weboldalak maguk okosodtak fel annyira, hogy azokba lett ez integrálva (lásd Facebook).
Régen egy tetű modem sebességgel, de akármilyen ISO fájlt át tudtam küldeni ismerősnek, havernak, akárkinek, tömegesen használt programmal (ICQ, mirc).
Most meg az van, hogy megosztó, valami központi szar kell mindenhez, amin átmegy a dolog, vagy méretlimitált, vagy ilyesmi.
Elkurvult a net nagyon, szerintem. Fogyasztásra ment rá, mondjuk ez nem új, de az értelmes, jó dolgok valahogy kihalnak belőle szép fokozatosan
-
Dißnäëß
nagyúr
Ja és a reklámra itt is érvényes számomra, mint a tv nézésben is: leszarom, hogy ebből élnek. Éljenek előfizetési díjból és reklámmentesen, DE NE OLYANBÓL, hogy a Mónika show-t is haza kell vinnem, ha nem kérem, akkor is (hiszen a többi csatorna árába úgyis be van építve).
Egy rokonom mindig felveszi a kedvenc műsorát és utólag nézi vissza úgy, hogy a reklámot átugorja szimplán a Magic Remote segítségével egy kicsit arrébb kattintva a csíkon. Tök jó ötlet
-
Dißnäëß
nagyúr
-
Loha
veterán
-
Loha
veterán
válasz
kovaszoskeny #35 üzenetére
Meg az Úr adja a mannát is amit az internetes tartalomszolgáltatók esznek, köszönjük!
-
FLATRONW
őstag
Nem tudom, hogy jelenleg jó dolog e a váltás.
Átváltottam én is és semmivel sem tűnik jobbnak.
Vannak olyan oldalak, ahol az ABP jóval több reklámot kiszűr. Például az ublock origin 2 reklámot, az ABP pedig 27-et. És ez a különbség jó látható volt a lapon is. Persze ez egy nagyon szélsőséges eset, általában pont ugyanannyit szűr ki mind a két megoldás. -
Male
nagyúr
válasz
kovakovi77 #7 üzenetére
Ezt én is így látom... mire megoldják az okot, addigra szinte mindenki reklám blokkolót fog használni, így már nem elég az, hogy nem zavaró a reklám, hanem rá kell venni az embereket arra, hogy újra engedélyezzék, ez pedig nem egyszerű... (PH!-nak nem tudom milyen a tapasztalata ezen a téren, amikor az Adblockerek kikapcsolására kérték a látogatókat
)
-
kovaszoskeny
aktív tag
A reklámblokkolást az úr adta .Ámen!
-
#51736960
törölt tag
válasz
RexMaximus #22 üzenetére
Felesleges emiatt durrogni, a vezetőség eldöntötte, hogy az itcafé egy ilyen oldal lesz, ez hozza a klikkeket. Szakmaiságról beszélni itt már felesleges, olyan szintű a bulvárosodás. Jó példa a tegnapi Netflix-es cikk, ahol a cím gyakorlatilag egy szimpla hazugság volt.
Én már rég bevágtam volna a komplett cafét blacklistre, de néha van egy-két hasznos topik, amik miatt még nem tettem meg ezt. De nagyon érik a dolog...Ja és ne higyjük azt, hogy a café szerzői nem tudnának normálisan írni, mert jó újságírókról van szó, egyszerűen a café-ra ez kell és kész. Tessék prohardvert olvasni vagy a konkurenciát.
szerk: offba teszem
-
Raymond
titán
Csatlakozom az "ezzel mar elkestek" taborhoz itt. Igen, az emlitett formatumu reklamok voltak a legidegesitobbek, de sajnos azok a masik nyuggel kapcsolodtak amikor a csucson voltak es az az hogy oldalankent kismillio kulombozo cimrol huzza be a cuccokat es egy csomo letoltott reklam cucc valami idiota scriptet is akar futtatni igy egy 100Mbit kabeles csatlakozassal a regi dial-up idok jutnak az ember eszebe. Amikor aztan vegleg betelt a pohar (foleg mobilon a sok "virusod van" pop-up miatt) a uBlock Origin melle lett egy Pi-Hole egy RPi3-on es azota nyugalom van az osszes eszkozon.
-
#82729984
törölt tag
Ez ügyben az EU-nál reklamálj az ott ülö, idióta inkompetensek hozták ezt a _kötelező_ szabályt (hogy minden weboldalnak fel kell dobnia a sütis cuccot, ráadásul azt hiszem hogy a szabály úgy szól hogy minden egyes megnyitáskor kötelező akkor is ha korábban már leokéztak...)
-
bach66
tag
Szia!
Ajánlom a következő bővítményt: "I don't care about cookies" - nekem bevált.
Linkek Chrome-hoz, Firefoxhoz.Én is utáltam, hogy állandóan kattintgatnom kell, hogy elfogadom a sütit...
Most már nem kell. -
Rive
veterán
Ezzel már nagyon-nagyon elkéstek.
Megvárták, amíg a reklám közellenséggé lett.
Aztán még most is csak tüszmörögnek. -
Nyugis
senior tag
Üdv!
Azt gondolom ezzel a reklám marhasaggal már elkestek.
Az ember automatikusan kikapcsolja át ugorja a pc-n pedig abszolúte blokkolja a reklámokat.
Még szép.
Majd ha valami érdekel Én magam majd utána olvasok.
Ez a véleményem. -
RexMaximus
senior tag
Az idiota cikk cimektol maszok inkabb a falra. Oké egy blikk vagy ripost igy mukodik. Egyenesen aranyos az altaluk kepviselt ertekekkel.
De, elszomorit, hogy szakmaibb portalok is a clickbait utjaira lepnek.
A cikk focime: "Ezektől a reklámoktól mászol a falra"
Alcime "A hirdetési ipar résztvevőinek sürgősen lépniük kell, hogy megállítsák a reklámblokkolók megállíthatatlannak tűnő terjedését. Az első lépés egy szabvány megalkotása."
Tartalma az utobbirol szol. Embereljuk meg magunkat keremszepen.
Koszonom.
-
doooo
veterán
Lassan csak megosztással és like-kal lehet majd megtekinteni egy-egy cikket...
-
Béééla
őstag
Nem használok blokkolót, mert olyan szemét oldalakat nem látogatok ahol az arcbaugrós-teljesképernyős tetvek tenyésznek.
Egy-egy apró reklámot elviselek. Sőt, van hogy rá is kattintok ha érdekes (a Borat-tanga és a hír24 nem az)
de nálam csak utálatot és megvetést érnek el ha izeg-mozog-zenél.Tényleg az a baj, hogy egy reklám meg tud enni egy csomó erőforrást. A sávszél és adatforgalom egy dolog (mobilon azért nagyon nem mindegy), de ha az akku zunahórepülésbe kezd és 3000 bitcoin kibányászásnak megfelelő prociidőt eszik meg, akkor rohadjon a cellájukra a műanyag lakat.
-
arelim
tag
a kibeb@aszott elfogadom a sütiket bekúszó sávokat mikor lehetne már elfelejteni? '97 óta elfogadom a sütiket, miért kell most kattintani is rájuk? ettől nem lesz jobb a privacy.
-
Reinkz
senior tag
Aki adblockot használ az valtson uBlockoriginre ha nem akarja hogy a "fizetett" hirdetések mégis megjelenjenek
-
Spirit
őstag
Már nem azért, de azzal nem tudnak mit csinálni a reklámozók, hogy még gigabites net mellett is érezhetően gyorsabb az oldalak betöltődése, ha szerencsétlen webszervernek nem kell mindenféle reklámot, követőt, webhelyemelzőt, ilyen-olyan külső addon-t elküldenie. Reklámblokkoló és Ghostery együttes használatával fele idő alatt jönnek be a lapok. Erre csak rátesz egy lapáttal az, hogy sokszor idegesítőek is a reklámok
-
bkercso
nagyúr
Ha jól értem, ez az önkényesen betartható ajánlás azt szolgálja, hogy aki kulturáltan akarja csinálni, annak útmutatást adjon; megfogalmazzon egy általános normát. Ettől nem lesz kevesebb paraszt és csaló szerintem.
Otthon és melóhelyen blokkolót használok, de ha reklámokkal nagyon teleszórt oldalt olvasok olyan gépen, amin nincs blokkoló, akkor Ctrl+A, Word-ben beilleszt szövegként, a képeket meg legfeljebb megnézem előtte/utána/közben. Vagy csak átméretezem az ablakot.
Én már attól falra mászom, ha valami mozog vagy villog a monitoron. Odavonzza a tekintetem és idegesít. Azt olvastam, hogy a fiatal generáció (én már öreg xxx vagyok) agya úgy huzalozódott, hogy őket már nem zavarja. biztos így van, sokakat ismerek, akiket nem zavar...
-
Reggie0
félisten
Remelem a reklamblokkolo irok szovetsege is javasol valamilyen szabalyozast, hogy idegesitoek maradjanak a reklamok, nehogy az o beveteluk szunjon meg!
(tudom, tobbnyire ingyenesek)
-
Fotószem
csendes tag
1. A reklám művészet (volt), ez az erőszakosan a pofámba tolt bazári szemét NEM az !
2. Nem azért fizetem az Internetet, hogy az általam VÍRUSNAK tartott mocsadék élvezhetetlenné tegye !
3. A "hirdetőknek" nyissanak hirdetői oldalakat, tematikusan rendezett formában, ahol -ha érdekel valami- megtalálhatom korrekt információkkal !
4. Ne hazudjon "szolgáltatást" senki, aki NEM a felhasználók igényeit SZOLGÁLJA, hanem erőszakos, bunkó és unintelligens !
Ismétlem, NEM azért FIZETEK az internetért, hogy önkényesen bármilyen mocsokkal ZAKLASSANAK !
Ráadásul az ilyen szemetek hátán beugró vírusokat, címvadászokat is az ilyen unintelligens cégek teszik lehetővé !
Eleve minden engedélyem nélkül felugró "ablakot" letiltanék !
Ez a magánvéleményem.
Akinek nem inge, ne vegye magára. -
Seirus
tag
Nagy szükség lenne egységesítésre, illetve szalonképes reklámokra, de kérdéses mennyi hatása lesz.
Szerintem 2 dolog is fontos
- a reklám "zavarósági faktora"
- erőforrásigényeAhogy már előttem is szólottak, kellene valami limit, hogy pl. mennyi adatforgalmat ÉS mennyi számítási kapacitást használhat fel.
Halálom amikor egy oldalon pl. elkezd akadozni a görgetés azokban a másodpercekben amikor az egyik reklám "áttűnik" a másikba. Ráadásul melegszik tőle a készülék. Fujj
-
-Skylake-
addikt
Nem fogja elhinni, amit ez a macska csinal ! A gazdaja azthitte sima kiscica, de...
-
parandroid
félisten
Ezektől a címektől mászol falra
Megmutatjuk, hogyan kell olyan címet adni egy cikknek, hogy garantáltan mindenki előre utálja az egészet, pedig mi meg vagyunk róla győződve, hogy most aztán bedobtuk az ultimate click-baitet!
p
-
anulu
félisten
nekem sajnos elegem lett a reklámokból. sajnos, mert tudom, h az oldalak ebből élnek, de nem viselem el a teljes képernyős, időnként zenés, képembe mászó borzalmakat. majd, ha megváltozott a hozzáállás (múlt időben), akkor elgondolkodom a blokkolók kikapcsolásán. amelyik oldalt rendszeresen látogatom, és van lehetőség olyan előfizetésre, ahol nincs reklám, ott azt választom. amelyik site viszont nem töltődik be, mert érzékeli a blokkolót? nos, ahelyett keresek másikat.
-
kovakovi77
tag
Mint sok masban, megint keson reagaltak a cegek.
Ertem azt, hogy megszabhatjak,hogy milyen reklam ugorhat elo, de a mar most adblockert hasznalokat nemfogjak megteriteni.
Nekem is elso dolgom ha telefont asztali gepet lovok be egy ismerosnek/idegennek, elso dolgom ezt meglepni. -
Alarikman
senior tag
Nagyon helyes, hogy akarnak végre kezdeni valamit ezzel a reklám mizériával. Már rég itt volt az ideje. De ne hagyják ki a YouTube-ot sem a szórásból! Anno a fő ok a telefonom root-olására a reklámok blokkolása volt.
-
aprokaroka87
nagyúr
Sokszor nem is azzal van a gond hogy reklám van,hanem azzal hogy a mögötte talállható tartalom nem ellenőrzik.
Pl kis kedvenceim "Az őn akkumlátora veszélyben van, mert megfertőzte 5 virus"
majd kb 15 perc múlva ugyan az az "ablak" szerint "súlyos veszélyben vagyok, mert az operamini virust talállt"
Na aki ilyen reklámot közöl le erőszakos,tolakodó módon...azt büntetni kellene.
Mivel az ilyen hirdetések tartalmaznak akár káros kódokat...vagy a "Download" gomb átírányithat pl egy olyan Play Áruházas appba ami lehet fertözött.
-
#16939776
törölt tag
Én azt hittem hogy ezek az alapok - célcsoport tartalommal kapcsolatos inger és fájdalomküszöbe - már régen kőbe vannak vésve vagy legalább vannak ajánlások...
Elég igénytelen módon/formában képviselhették eddig a fogyasztók érdekeit, ha tettek ilyet.
Ahol zavar valami, ott be-x-elem hogy az ad takarja az oldalt, a többi nevetséges, ingerküszöb alattit lesz@rom, blokkolót nem használok.
Amúgy g3cik ezek, mert mióta nem használom napi szinten a gmail fiókomat sokkal-sokkal kevesebb az ad, de "cserébe" törölték egy csomó fényképalbumomat. Nem vagyok már értékes nekik
Yt-n igényes tartalmat kell fogyasztani, nem népszerűt és nincs 3 percenként reklám.
-
Pötyi
őstag
Na persze a felhasználót már megint nem kérdezik meg, hogy óhajt-e egyáltalán reklámot kapni? Már úgy értem, hogy a felhasználó fizeti ki azt az adatforgalmat is, amin a reklám jön, holott ő azt rohadtul nem igényli. Ő az érdemi információt akarja, nem a reklámot.
-
elithun
őstag
PC-n így eljöhet egy békésebb böngészési éra. bár kérdés, hogy mennyire fog ebbe mindenki beszállni. (Gondolok az ilyen "top 10 random dolog" oldalakra, ahol a legszennyezőbb módon vannak a reklámok elhelyezve nem lesz érvényes.)
De mobilon szerintem maradni fognak a blokkolók, mert ott (amíg nincs általánosan korlátlan mobilnet) fizetni kell a reklám betöltéséért.
-
gabor7th
addikt
Reklámot úgy is lehetne csinálni, hogy ne legyen idegesítő és akkor nem lenne annyira zavaró és kevesebben akarnák blokkolni. A nagyon idegesítő, megkerülhetetlen reklám majd azt is okozhatja, hogy azt az oldalt majd nem látogatják annyira mint előtte.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! DELL Precision 7540 i7-9850H Quadro T2000 16GB 512GB 1 év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3364
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Pro Max 256GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3496, 90% Akkumulátor
- HP EliteBook 840 G8 i5-1135G7 32GB 1000GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest