Új hozzászólás Aktív témák

  • Kinder

    senior tag

    Mindenkinél van egy gyorsabb. Majd a Rimacnál is lesz gyorsabb.
    Lehet, hogy a Tesla Roadster II., lehet, hogy más, majd meglátjuk.
    Az, hogy a Rimac 750 millió Ft-ért ilyet tud, az szép, és biztos, hogy mind a 150 példányra lesz vevő, de nyilván nem mi leszünk azok.
    Ennek itt pontosan az a lényege ( mint ahogy a Tesla Model S Plaid-nek is ), hogy tényleg végleg értelmetlenné tegye a hasonló tudású benzines autók fejlesztését ( bár azokból nem tudnak már ilyeneket az ésszerű(?!) fejlesztési ár tízszereséért sem ), mert a hang/rezgés kivételével ( ami a most felnövő genereciónak már rohadtul nem fog kelleni ) már jobbak, mint a benzines autók. ( hiszen jóval erősebbek és gyorsabbak, miközben ugyanannyit el lehet menni velük )
    Igen, tudom, de "a benyást 5 perc alatt megtankolod." <--- Oké. Ebbe még lehet kapaszkodni, de pl az én elektromosomat 6 perc alatt 200 km-es autópályás hatótávra lehet tölteni, ami nem sokkal több, csak nekem nem kell bemennem a benzinkút shopjába beállni az esetenként 30 méteres sorba, mert tankolni ugyan 10 állásban lehet, de csak 1 pénztáros van.... hanem 6 perc múlva mehetek tovább, szóval "a benzinest megtankolom 5 perc alatt", az valójában lehet akár 15 perc is,
    De természetesen az nem 200, hanem 500 km-es hatótáv lesz, amit én 2,5 töltéssel érek el, ami összesen 15 perc ( 6+6+3 ). Ez a 15 perc szerintem élhető 500 km elektromos hatótávhoz autópályán ( városban akár 850-900 km is lehet ugyanennyi árammal ), de természetesen van, aki ennél jobban siet, viszont jóval többet is fizet ugyanazért a távolságért ( kb 5x )
    És igen, tudom, ezt a tempót egyelőre csak a ténylegesen nagyon jól kiépített Tesla Supercharger hálózata adja, a többi elektromos autós megszívta. Meg bizony, de ez a gyártók hibája, mert egyrészt spórolnak az inverter sebességén, azaz csak lassan tud áramot felvenni, másrészt a "minek építsünk ki saját hálózatot sok pénzért, hát vannak már töltők" hozzáállás sem segíti a pozitív vélemények kialakulását.
    A dízelt szándékosan nem említem, mert se nem sportos, se nem szép hangú ( Még a BMW M550D sem. ), valamint a hosszútávfutáson kívül gyakorlatilag mindenben elmarad a benzineshez képest.

    Na. Ez hosszú lett. Lehet ütni. :D

Új hozzászólás Aktív témák