Új hozzászólás Aktív témák
-
#53246592
törölt tag
attol, hogy nem talalkoztal veluk, vannak Finnorszagban is barmok, csak lehet nem tunt fel, ettöl sokkal durvabbhoz vagy szokva. az mas kerdes hogy azzal a vezetesi stilussal K-Europaban atlagosnal normalisabb vezetöknek szamitananak...
es itt 120 a korlat az autopalyan - bar lehet amikor itt jartal, akkor meg a teli korlatok voltak. ma kb 120km-nyit vezettem autopalyan, kb 125-re probaltam beallni, neha lehet felment 130-ra is. nem elözött meg egy auto sem, pedig volt forgalom
-
Mike
veterán
uramisten
mondd csak mc te hány éves vagy?
azt hiszem több írásodat inkább nem olvasom el
-
Mcray
senior tag
Kerlek olvasd el ujra a topicot, a hozzaszolasaimat es hatha leesik mi tortent valojaban. A 2 kocsi 40-nel ment mar tobb mint 5 perce mire elhataroztam hogy nem 40-nel szeretnem megtenni a Budapest-Esztergom utat. Senki sem versenyzett, vagy allt ki ellenuk. En csak meg akarok erkezni A-bol B-be. Nem szoktam versenyezni, azaz szoktam de nem kozuton hanem elkeritett erre szant utakon. Ha elozni szeretne valaki mert a masik nem halad akkor a kreszben benne van hogy ha kell akkor kis fekezessel segitem a masikat. Ez a 2 jarmu nem azt tette. Azota mar ugyanugy megszivattak a Scenikek gyalogosan es biciklivel is tehat ez nem a ''KINEK FASZABB A KOCSIJA'' iras, hanem egy rossz elmeny. Es itt sem offence
Most utaztam 4400 kilometert 5 nap alatt megallas nelkul egy kis Fabiaval es abbol 1100 at en vezettem. Svedorszagban, EGYETLEN BAROM SINCS, SE Finnorszagban. Norvegiaban viszont vannak. A Lenyeg az hogy a nem vezetokent funkcionalo utas mar boccs, de szart sem lat at egy adott helyzetben. Ami az annyos padrol halalos elozes, vagy szembe kamion az a kormany mogott egy ( a szembejovovel szemben is ) kulturalt es tartalekkal kivitelezheto manover. Es csak annyi hogy itt Skandinaviaban 110 a legnagyobb sebesseg, amit vegig be is tarottunk mind a 4en. Itt nem kozlekednek 260-nal a 90-es tablanal, sot meg a REND orei is beatartjak a sebbessegkorlatozasokat... Ezekrol majd bovebben a kovetkezo Topicomban. Udv: Mcray -
TexT-BoY
addikt
Kedves Topicnyitó!
Szerintem te hibáztál, amikor a fiestával egy Senic ellen feláltál , ezt egyfelöl tapasztalatból másfelöl a kölménykeböl mondom ha egyszer letoltak miböl gondoltad hogy majd a fiestád az egyenesbe kemény lesz? hagyni kelett volna. Tipikus magyar mentalitás amivel vezetsz (ezt még kivül álloként mondom, jogsi nélkül, de jo pár ezer km-et ültem már autóba és emiatt a külső ingerekre jobban odafigyeltem.). Apám is ilyen, őt ne elözzék meg etc., (az eredmény egy Focus I GTK amit a biztositó 3x átnézés után itélt javithatónak).
Szóval némiképpp furcsának találom a felállásod, de not offense. -
I_Am
veterán
Velem tegnapelőtt este történt egy Integrás
Passatos eset. Jöttem a mekiből az europark parkolójából kifele és kikanyarodtam balra. Láttam, hogy jön egy kocsi (passat), de még elég messze volt, simán kifértem előtte és utána ugy is jött az üllői úti kereszteződés. Erre miután kiérek elé, rámhúzza a refit. Na pont jó hangulatban talált meg, nyomtam egy satuféket, a csóka mögöttem el kellett rántsa a kormányt, mert közben gyorsított, hogy majd letol a refivel. Aztán szépen lassan (nagyon lassan) gurultam, de persze a nagy vagány nem mert megelőzni.
Komolyan, nem először mondogatom már, hogy egyszer tényleg kiszállok és rátépem az ajtót egy ilyenre és úgy megverem, hogy az összes újság erről fog cikkezni. Aztán meglátjuk, hogy hányan mernek majd refizni, ha kikanyarodnak eléjük. -
Mcray
senior tag
Hát igen a 87. hozzászólással végre értelmet nyert a cikk
Tehát nem én vagyok paranoid a ''szenikesekkel''
És igen a műszerfal meg a space shuttle joystick váltó
Már nem nagy szám, Hondában is láttam már olyat
.
Na és egy ''T'' a kocsin korszak. Oktató fosott, hogy nem lesz meg a forgalom, mert ha kamiont láttam az út szélén parkolni, akkor általában a szembe sávba is áthúztam a kis swiftet( LOL, ennek ellenére is ''szeretem'' őket), nem egy majdnem CSATT-ot csinálva. Egyik nap az expónál dugó, szakad az eső, rendőrök irányítják a dugó közepét. Elhaladva a fuckabout-ok mellett már majdnem a kerepesin voltunk, mikor látom hogy a gyalogosok bevetik magukat a bokrok, fák, sártócsák közé. Egy ezüst 3mas Bömbi a JÁRDÁN úgy 60-70-nel gondolta. hogy nem vár 20 percet a dugóban. Oktató szólt hogy induljak el lassan mert, nem vettem észre hogy közben előttem a lámpáig eltünt a sor. Megláttam a Bömbit és azt is tudtam hova tart. A lámpa elött le tudott jönni a járdáról egy kis törésnél. Ekkor kezdődött a SZOPATÁS. Nyomtam egy padlót az 1000 vagy 800 cc-s swiftnek és lassan útra keltünk. Bömbi majdnem elcsapott egy bringást akinek már az eső így is betett, szinte állóra satuzott. Majd elértünk a kis letöréshez, ahol padlófék és elegáns becsúszás pont a Bömbi elé
Olyan büszke voltam hogy ezt a rohadékot kb 10 másodpercre feltarthattam, hogy elégtételt vehettem a gyalogosokért, akik ott röhögtek a bokrokból kijövet, mert látták ahogy a fickó majd kiesik a kocsiból, úgy üvöltözik, meg dudál, meg kalimpál. Az oktatómat nagyon tiszteltem mert egy jó ember. Egyből elvörösödtem és leszegtem a szemem, és bocsánatot kértem tőle. Felnéztem és nem engem hanem a Bömbit nézte és vágta vissza a pofákat, közben azt ismételgette hogy ''Kresz faszfej, kresz''
Aztán rámnézett és azt mondta hogy: ''Na látod, amikor mondom hogy padló, akkor ezt kell csinálni, amúgy meg ügyes'' és elröhögte magát. A régi szép idők
-
I_Am
veterán
Jááááj a szenikesek
Na azokat én is szeretem, főleg az inteligensebbik fajtát, amelyik azt hiszi minden más autóra, hogy szar az övéhez képest.
Biztos a műszerfal teszi, hogy olyan szuper verdának érzik az autójukat, de eddig már pár engem is majdnem megölt, meg padkára tolt. -
Mcray
senior tag
most már Bömbiből is annyi van a mint swiftből egy kis túlzással mert az új széria nagyon elérhetővé tette a csóróbbak számára is a most levetett darabokat. A Swiftesek lehet hogy állatok de csak 10 percnyi lendülettel tudnak elég sebességet gyűjteni, hogy úgy közlekedjenek forgalomban mint egy bömbi 20 másodperc után...Ergó kevés swift közlekedik 140-nel a belvárosban éjszaka, vagy még gyorsabban a külvárosi zöld övezetben. Ha valamiért akkor, ezért utálják a Bömbiseket. Mert ugyanaz a Paraszt ( és nem a földmunkásra gondolok) egy Bömbivel, Mercivel, Audival nagyobb kárt tud tenni egy bármiben mert 500-600 kilóval nehezebb és kicsit nagyobb is.
-
1face
senior tag
Viszont szerintem az, hogy ki milyen stílusban közlekedik, leginkább iq függő, nem autómárka!
Sokkal több baromáll@t szviftessel, loganossal, táliással találkoztam, mint BMW, vagy Merci tulajjal!
... és igen nekem is BMW-m van ( Good&Year gumikkal) -
DeadMeat
nagyúr
Az ilyeneknek nem az a mereg,h nagyobb autoval nyomod le.Allj melle egy pciivel... orjongeni fog.Van egy spanom,charade gtti. 1000ccm turbo 101Le gyarilag,ez okositva,es minden jel ami a gtti-re utal eltuntetve rola.Lehet vele alazni.Netuddmeg milyen idegesek szoktak lenni a helyi kemenygyerekek,amikor allva hagyja a bimmerjeiket,audijukat,ect ect.
-
Mcray
senior tag
A motorpörrögtetésről...
Állok a lámpánál és az alapjáratom elkezd ugrálni. Lemegy morogni kicsit majd fel 3 ezerig WAAAM-BŐŐŐŐRRRRR-WAAAM. Mellettem LADA WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁM-WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁM és vigyorog a gyerek hogy végre valaki ki ''mer'' állni ellene. Teljesen nyugisan, öregúrasan indultam, de szegény így is mögém került. Kb 6 kilóméterrel később megérkezett és ott bohóckodott a seggemben. Nem mertem fékezni, mert ha fékjei is olyan jók mint a motorja akkor belém szállt volna.
Friss jogsival imádtam Bömbis meg Merciseket szopatni. Kis 1000cc-s Fiesta. Lámpánál taposom neki állva: NYÁÁÁÁÁÁÁM-NYÁÁÁÁÁM. Lámpa zölre vált és ott vagyok 30-cal kényelmesen egyedül, a másik már a sárgánál elhúzott messzire, kb ekkor van a következő lámpánál
Tegnap átjöttem a Csömöri úti hídon, fordulok rá a Gvadányira jobb szélről jobbra, amikor a lámpa zölre vált. Én átértem de a mögöttem szintén szabályosan, normálisan haladóba a szemből forduló( akinek a kresz szerint meg kell minket várni ) szépen padlógázzal kipörgetve, beleszállt, kiszedve a vétlent a visszapillantómból. BAZKI, 5 méter ennyit számít??? Fél máspdperces késés és engem zúz szét a MARHA.
[Szerkesztve] -
Nekem speciel a 3as golfosokkal van ki a ***-om... ''Döngetik'' a kemény 60 lóerőjüket, vmi debil felnivel és hood protector ugye elengedhetetlen a gizdasgához... Az ilyenek mellé tényleg úgy beállnék a pirosba egy Chargerrel vagy Camaroval, aminek ha üresbe megpörgeted a motort, akkor már szétrázza a segged!
-
bambano
titán
válasz
bolondember #24 üzenetére
Sok olyan sofőr van (nekem ezek a kispécizett utálati tárgyak), akik megvesznek egy nagy autót sok pénzért, de rendes gumira meg kihangosítóra már nem fussa. Pedig milyen undorító egy 540-es bmw kléber gumin... Azután ha kanyarogni kell vagy esik kis eső, akkor már parázás van, mert nem tapad az autó...
-
bambano
titán
Beül az okostojás a műszaki nélküli bmw-jébe, jogsi nyista és letarol egy buszmegállót, mint nemrég Érden vagy Diósdon. Kismama babakocsival másfél tonna vas ellen elég esélytelen... Ezzel azt akarom mondani, hogy gyakran a fiatal a hülye, mégsem ők hullanak, hanem a vétlen.
-
Peet210
őstag
Na nem minden Scenic-esre igaz amit mondasz. Nem a kocsi vezet minket mi vezetjük a kocsit ebből kifolyólag csak mi/ők lehetünk állatok
. Engem úgyan úgy idegesít a 20-30km/h-val tötymörgő öreg suzukis nénike mint a mercis csini csajszi telefonnal a kezében és a tudattal, hogy nek bizony szabad az úttest közepén jönnie. De az az opeles is aki teljesen lelassít előttem és majd csak kanyarodás közben teszi ki az irányjelzőt. És a sor hosszú bár én még csak 3 éve élvezhetem a jogosítvány + hatásait.
Egyet tehetünk, figyelün. DE nagyon -
Mcray
senior tag
LOL, a Cherokee egy papír jeep, borulékony szar. Én azoktól alapból fosok, hogy rámdőlnek. Kedvenc helyeim egyike a szentedndrei befelé az Aquincumnál ahol a 3 sáv összeszűkül a vasút alatt. Ott már akart rámborulni bolgár, lengyel, szlovák busz, Vito, meg az említett Cherokee abban a hülye párhuzamos S kanyarban, ahol a busz kb 10 centire van a tükrömtől. Nekem is volt egy Skodáshoz hasonló sztorim. Jövök a Csömörin befelé, igaz nem 50 hanem 70-nel, az út a kifoltózás után is szar, de ez 1 nappal a foltozási munkák előtt történt. Megyek egyenesen, nekem elsőbbség a szemből előttem lefordulóval szemben. Az Igniszes fickó meg szépen komótosan elém vágott. Fékhatás kb 20%, mert a kocsi többet volt a levegőben a kátyúk között mint a földön, tehát nem rajtam múlott a dolog. A faszinak leesett hogy JÖVŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐK és beszart. Vissza 1-es Padlógáz, én meg centikre mögötte olyan 40-re lassúlva elsuhantam mögötte. Azóta ott élből 40-nel megyek át, hiába nekem van elsőbbség, mert az út életveszélyes: Csömöri-József utca kereszteződés. Tegnap meg jött egy Audi mint állat szemben, a busz meg nem szarozott, kijött kb 100 méterrel, előtte de a barom így is csúszott vagy 70-80 métert, félig már átcsúszva hozzám. Gratulálok Hülye barom!!
-
dragonfx
veterán
Nekem nem érne annyit hogy összetörjöma diffuzorom meg az új lámpám...még akkro sem ha az ő lököse 5x annyiba fáj
Hagy nyomja, 1x csak megunja
Mondjuk van ráció benne amit mondasz mert akkor ki lenne okosítva hogy fényezett volt a lökösöm, ő úgysme venné észre azta lét, én meg még jl is járnék....
-
McCann
tag
Pajtásom kamionos és ő is meséli, hogy a kisautósok még a méretet (ill. az erőt) sem tisztelik, volt olyan, hogy a Suzukis ráhúzta a kormányt, ijesztgetésből...
1.0 Swift vs. Actros...
Hát nem tudom... -
kovasz
senior tag
par hete allok a hcm elagazasnal balra akarok fordulni, piros van. kivarom a zoldet elindulok, egy fekete skoda athuz amikor neki mar reg piros van. magamban anyazok, a tukorben nezem a hulyet ahogy elmegy. kozben kanyarodok mert nekem zold van. egyszer csak jon egy feher skoda vagy 100-al a fekete utan at a piroson ugy, hogy kb fel perce az mar.
szerencsere 4 savos az ut igy egyenesbe huztam a kocsit es centikre huzott el a mellettem. kulonben elvitte volna a farat. a ficko osszeszarta magat es a buszobolbe sodrodott. akkora ideget vert belem ez a halakozeli elmeny, hogy azt hittem megolom. melletolatok kiszalok elborult fejjel, a ficko meg padlogaz es a buszpatkan at menekult el...
nem mentem utana. egy nyomronc tot volt, ahogy a fekete skodas is. es felt, hogy lemerad... az ilyenektol nem a jogsivanyt kell elvenni, hanem egy tompa vasruddal eltorni mindket kezet tobb helyen. ha a kolok velem van es utkozunk nem elte volna tul. de o se. -
Mcray
senior tag
Én is akkor vagyok állat ha felhúznak, de sokszor lepereg rólam. Volt egy eset, hogy az Örsön megfordultam a Vectrával de már nem volt helyem a lámpához közelebb menni, mert álltak előttem. Erre HATALMAS Merci cabrió benne egy Michael Bolton féle ( nagy fej, nagy frizura ) ügyifogyival kitalálta, hogy mögém áll, de úgy hogy ott volt tőlem a szembe sávban karnyújtásnyira. Láttam a fején hogy gondolkodik mit tegyen, szegénynek érezhetően nehezére esett
Végül ott volt mögöttem a lökője 20 centire a seggemben míg a kocsi maradék 6 métere ott lógott mellettem balra a szembesávban. Erre DÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, fekszik a dudán, mintha nem állna előttem senki, mert akkor simán gurulok egy kicsit és beengedem ( még ilyen fejjel is), de nem neki mutogatni kell, verni a kormányt, rázni a haját és ordítani a szőke kb 14 éves ribanccal
. Az ilyen emberek szerintem észre sem veszik az olyan járműveket amiken nem lifeg a 20 milkós árcédula
.
-
Geller72
veterán
Szombaton 4, azaz négy Porche jött mögöttem a hetesen 90-el, vagy 20km-en keresztul..pedig volt köztük 928 is..(nem értem, találkozó volt a hétvégén, mert elszórva többel is találkoztam). Nem mentek úgy, mint az állat. Engem sorozatosan golf tádék, meg suzukisok kóstolgatnak..úgy gondolják, sima szívó 2000-es toyota tunya..nem megy...vannak ám kerek szemek, amikor belemegyek előttük egy (belátható) komolyabb kanyarba úgy, hogy én ott még nyomom, ahol ő már rég a féklámpát melegíti..
. ez egy tíz km-es szakasz, naponta 4x megyek oda-vissza..mint a tenyeremet..sok nagy batár erőmű gumonyikorgását hallottam már..
.18 éve van jogsim..soha nem volt még koccanásom sem..de valóban sok barom van..sokat segít a helyismeret..tudom, hol, mennyivel lehet..beláthatatlan kanyarban én még soha nem előztem..mert aki ilyet tesz, az nem normális..és ezzel ne is vitatkozzon velem senki.Menj ott, ahol lehet, de akkor, amikor lehet, és mindig gondold át, hogy mi lenne, ha most meg kellene állnod. Éjszaka soha nem megyek 100-nál jobban..errefele nagyon sok az erdő, a vad..észnél kell lenni. Ha ül mellettem vki, szintén nem hajtok..tudni kell lehiggadni...ez a korral, a rutinnal jár..lassan járj, tovább élsz..
-
dragonfx
veterán
ez hogy lehet hogy én még ide enm írtam
Mér potn a bmw-t kellett felhozni példának??
ugyanúgy felhozhattad volna az astrát gsi-t, bravot, civicet....
Amugy nem autótípúsfüggő hanem akia volán mögött ül, valaki mindig barom, van aki meg cska akkro ha a barmok felidegesítík
Amugy mege ygterűvel mit kell részeingelni??...170nél ugyis szabályoz mind
[Szerkesztve] -
Mcray
senior tag
válasz
sünpávakutya #55 üzenetére
Nem engem láttatok napszemcsivel szakadó esőben, fekve a kocsiban?
1szer betegen hazafelé, plusz feldagadt szemekkel így nézhettem ki én is, igaz csak 7 kilómétert tettem meg ( szerencsére ).
Párommal sajna nem tudtuk lefényképezni pedig iszonyat kép lett volna az amit pár hete láttunk.
Nő kb olyan, mint Medvecky ( így írja? ) Ilona 100 év múlva. A 7es Bömbi kb vele egy időből való volt. Fehér kombi (Kering itt egy orosz tinibaleset videó, na pont az a típus), a nő a fogarasira VÁGÓDOTT rá, mint David ''HOFF(tage)'' meg a távirányítós KIT-je. Mondom páromnak: ''A HÜLYE ÁLLAT!!!''. A kocsi megállapodott a 2 sav közepén, azaz pont a sávválasztó közepén és maradt is ott. Ekkor már TUDTAM hogy ez bizony NEM LÁT. Utána felvett egy jó 30-as tempót (a korábbi kanyart 80-nal vette, picsa meg is indult...). A nő látványa rémisztő volt, mert bármelyik pillanatban ''elmehetett'' pusztán a kora miatt. Az űlés teljesen a szélvédőre volt hajtva kb tükörképe annak, ahogy nekem be van állítva. A nő kezei szó szerint be voltak szorúlva a kormány és az űlés közé. A melleiről nem is beszélve. Bár nem láttam de tuti a kormánykerék között lógtak. A fejtámpla a tükröt kitakarta, bár a műszerfaltól így sem lehet látni, kipróbáltamIgyekeztem minél hamarabb elhúzni a csába, nehogy belém száljon a néni. Abban a kocsiban van már légzsák? Olyan 70es évekből való Bömbi... Csak mert ha van, akkor annak a néninek az okozza majd a halálát...
[Szerkesztve] -
sünpávakutya
csendes tag
válasz
parandroid #54 üzenetére
A testhelyzet valószínűleg mindenkinek egyéni kényelem kérdése. Én elég gyakran ülök nagy méretű (a ''B'' kat. tetejét súroló méretű) kisteherautókban, és a személyautókkal összevetve azt tapasztalom, hogy minél inkább ülök és minél kevésbé fexem, annál kevésbé fáradok el. De lehet, hogy csak én vagyok az öreg...
Ha ''fekve'' kell vezetnem (értsd: személyautó), akkor úgy szállok ki 200 km után, mintha összevertek volna, ''ülve'' viszont még 500 km-t is meg lehet úszni enyhe lábmacskásodással. Emiatt személyautóban is az ülés viszonylag hátul, támla elég meredeken (70-80° körül). Valószínűleg a kamionosok sem tudnának egyben annyit vezetni, ha feküdniük kellene. De én is láttam már olyat, hogy a csákó támlája kb. 50 fokban állt és a fickóból csak a feje teteje látszott, pedig nem 155 centis gyerek volt. -
DeadMeat
nagyúr
Es tenyleg nagyon veszelyesesk is.... A halalom az a fajta sofor meg,aki lehuzodik a jobbszelre,ha szembe jonnek,es ha nem jonnek senki szembe akkor beteszi az autot a felezo moge kozepre atnyulva a masik savba.Termeszetesen mindezt 40-el 70-es tablanal,foltartvan a mogotte jovoket.Egyedul az ilyeneknek szoktam ratolni a refit,ugy,hogy a bal tukrebe vilagitson,hatha eszreveszi magat.Nemszokott bejonni alltalaban.
peterkeTNekem a hattamla merolegesen van belove,gyulolom ha nem tartja a hatamat rendesen.De az ules sincs tul hatul,a kornymanyra kinyujtott karral a csuklomat tudom ratenni.
De a masik veglet sem piskota azert:amikor az ules koppig hatul,tamla detto es a vezetobol nem latni szinte semmit csak a bal vallat,a kezet,meg a fel fejet.Es ''fekve'' vezet,jobbkezzel a sebvalto karon,napszemcsiben szakado esoben. -
parandroid
félisten
Nőismerőseim jó része (meg egy-két férfi is) így vezet. Ha céges autóba (vagy anyósom-apósom utám az ő autójukba) utánuk kell beülnöm, akkor előbb hátra kell tolnom az ülést, mert annyi hely sincs, hogy a lábamat betegyem beszálláskor, pedig nem vagyok nagy ember a 175 centimmel. Támla természetesen a szélvédőre mutat belülről, annyira előre van hajtva... Ha van könyöktámasz, azt felhajtja, mert attól nem tudja kezelni a váltót, és behúzni a kéziféket - márpedig azt minden megállásnál be kell húznia.
Soha nem értettem, hogy ebben a pózban hogyan lehet vezetni...
Bubu79: A Combo Bp-i forgalomban tényleg gyilkos jószág, bár épp a minap beszélgettünk kollégákkal, hogy mennyivel előzékenyebb mindenki, ha a céges Corsa Vanekkel, vagy a Combokkal közlekedünk, mint ha a menedzseri középkategóriás (de jelzés nélküli) autókkal (Astra, Vectra), vagy a hasonló kategóriájú saját autóinkkal.
p -
sünpávakutya
csendes tag
Az ''állatok'' aránya nem márka- és teljesítményfüggő, csak a nagyvérű gépek tulajai többet megengedhetnek maguknak (fizikailag), emiatt sokkal feltűnőbbek. A kicsikben ülők viszont mintha sokszor a frusztrációikat és komplexusaikat próbálnák meg kiadni magukból, amikor az útra kerülnek...
A ''kormányharapókról'' (fogás 10 óra 10 perc, ráhasalva a kormányra, mereven előreszegezett tekintet) szólva: aki feszélyezve, magát rosszul érezve ül a járműben, az valószínűleg nem is tud annyit nyújtani, mint amennyi a biztonságos közlekedéshez kellene.
Apám mondogatta mindig, amikor kezdő sofőr voltam: ''Csak a kalapos sofőröktől óvakodj, fiam. Aki képes kalapban vezetni, az bármilyen aljasságra képes.'' Biz' isten, nem szándékom megbántani senkit, de mintha azért lenne valami a dologban...És nálam a bézbólsapka is kalapnak minősül...
Ahogy egy barátom fogalmazott: a veszély csúcsa a pipázó kalapos nő 900 köbcentis szívódízel egyes golfban... -
DeadMeat
nagyúr
Az a baj,hogy ez a szemellenzos dolog tenyleg igaz.Gondolj csak a behajtott tukrokkel kozlekedokre.Vagy azokra akik 10 ora 10 percnel fogjak a kormanyt,rahasalva,mereven maguk ele nezve.Mit lathatnak ezek abbol mi van az auto mellett,mogott,ha meg a refi jelzes eros kek fenyet sem veszi eszre a muszerfalon.
-
Bubu79
addikt
válasz
sünpávakutya #47 üzenetére
Van abban valami, amit írsz - nem is kevés...
Tudom magamról, hogy vannak napok, amikor egyszerűen nem szabad autóba ülnöm, mert nem vagyok a topon... Vannak ''pilóták'', akiknél ezek a napok vannak túlsúlyban - egyszerűen nem képesek úgy figyelni a forgalomban, ahogyan kellene.
Amit írsz a látószögekről, az elég durván hangzik - félelmetes végiggondolni, hogy mint a paci a szemellenzővel, úgy vezetnek egyesek - és ki tudja mitől várják a biztonságos megérkezést ( kifejezetten utálok a céges Opel Combóval közlekedni, mert nem látom körbe rendesen - a dobozos verziót taposom időnként, amin hiába vannak böszme tükrök oldalt, zavar, hogy sávváltásnál nem látok hátra, oldalra, hogy van-e valaki a holt terében )...
Az indexelés... Hát igen... Egyik vesszőparipám - nem értem, hogy miért olyan veszettül megerőltető mondjuk körforgalomból kifelé jövet kattintani egyet a kis karon...
Vészvillogózás... Ennyi erővel simán vehetne magának kék forgófényt a kocsi tetejére akárki, mert azt is legalább annyira szabályos használni, mint mondjuk trécselés miatt félreállva vészvillogózni...
Nem semmi mutáns lehetsz ilyen névvelHirtelen beugrott a székely bácsis vicc, amikor az állatkertben a tevét nézegetve a bácsi felsóhajt: márpedig ilyen állat nincs
-
sünpávakutya
csendes tag
Ha a jelenleg vezető emberek (megfelelő) 50 százalékát eltiltanánk a vezetéstől, a forgalom körülbelül felére, a balesetek száma viszont kb. huszadára csökkenne szvsz! A most vezetők egy kis része fizikailag (alig lát, lajhár reflexek), nagyobbik része pszichésen teljesen alkalmatlan a vezetésre.
Az egységsugarú úrvezető kb. 30-30 fokban lát az orrától jobbra és balra, és ebbe a tükrök már nem esnek bele. Hogy a maradék 300°-ban mi történik, arról csak a felharsanó dudálásból értesül. Pedig szvsz a 300 foknyi holttér az na'on durva.
Az irányjelző használata is teljesen elszakadt eredeti funkciójától. Eredetileg arra szolgált volna, hogy az irányváltást időben tudassa a közlekedés többi résztvevőjével, aztán az esetleg szükséges elsőbbségadás után az irányváltás elvégezhető. Ellenben ma az indexelés azt jelenti, hogy ''jövök''! Aki indexel, az úgy véli, hogy minden kötelezettségének eleget tett, az indexelés egyben már elsőbbségadás is és már húzza is a kormányt. Aztán felháborodva néz, mutogat és dudál, ha én nem takarodok azonnal a padkára vagy taposok a fékre.
A másik kedvencem az irányjelző evolúciójával kapcsolatban, hogy ellankadásjelzőként az összeset egyszerre villogtatva a tilos helyen megállást vagy várakozást lehet vele legalizálni (legalábbis marha sokan így gondolják).
Nincs még egy olyan közlekedési ág, ahol ennyiféle képességű, képzettségű és habitusú ember ennyiféle, egymástól drasztikusan eltérő fizikai paraméterű járművet vezetne ugyanazon a pályán. Ez meg is látszik a baleseti statisztikákon...
Úgy őszintén, gondoljatok bele: szinte minden közlekedési ágban kizárólag vagy szinte kizárólag profik vezetnek (repülés, hajózás, vasút etc.), akik elég szigorú és rendszeres vizsgáztatáson, számonkérésen esnek át. Ezzel szemben a közúton?
[Szerkesztve] -
Djuree
félisten
egyetértek
én szüleimet féltem az utakon nagyon. és sosem a vétkes hal meg
mindig hallani a híradóban hogy elaludt a sofőr vagy hasonló dolog miatt átment a szembe lévő sávba és frontálisan ütközött a szembejövővel.
neki csak kisebb sérülései lettek de a szembejövő autóban utazó apa, anya, gyerekek meghaltak, egytől egyig. ennél még talán rosszabb ha a gyerekek életben maradnak és árván nőnek fel
az ilyenektől örökre elvenném a jogsit, menjen busszal vagy gyalog.
meg a 80 éves tatáknak is adnak jogsit sajna
nem egyszer láttam már 80 éves tatát, mamát vezetni, balesetveszélyesek olyan lassan mennek. ja és volt hogy 7-es bömössel tolta a papa
[Szerkesztve] -
Mcray
senior tag
Teljesen egyet értek. Sajnos párom haragszik rám mert nem szívesen engedem ebben a FOSBAN vezetni ami az úton fogadja az embert. Nem érti meg hogy féltem az életét és önző vagyok mert nem akarom elveszíteni és a cikkben szereplő eset volt az 1. ilyen esetem. Azóta nem kakaskodom. Védekezés védekezés védekezés!!
-
Viszlát
addikt
Az alapoknál kezdődnek a problémák. A régi közlekedésbeli helyzet lehetővé tette, hogy 30 órányi tanulás után az ember áta-bota módjára kimenjen a forgalomba, nem volt gáz ha nem reagált hibátlanul, volt idő és hely tanulni a hibákból. Mára ez megváltozott, sokszorosára nőtt a forgalom az utakon, gyorsabbak az autók, kevesebb az idő és a hely. Plusz igazából nem tanítják meg vezetni az embereket.
Engem - oktató lévén - apám tanított meg vezetni gyerekkoromban. Emlékszem, hogy izgultam, végre vezethetek, milyen király lesz. Aztán kimentünk a Bakonyba egy viszonylag jóállapotú földútra és kb 3 órán át elindulás-megállás. Mondanom sem kell, hogy minden kedvem elment a vezetéstől kapásból, de azóta tudom, mekkora szolgálatot tett nekem, hiszen nem kell az autó kezelésére egyáltalán figyelmet fordítanom. Ezzel szemben amikor elmentem elvégezni a hivatalos okítást, mit láttam? Ha már sikerült rángatás nélkül elindulnia a delikvensnek, akkor már mentek is tovább és parkolás, kiskör, nagykör. Röhejes. Így nem is vagyok meglepve, amikor rendszeresen látom, hogy az emberek a váltót lesik a kereszteződésben, mert meg kell néznie, hol is van az a kettes... -
PazsitZ
addikt
Teljes mértékben igazat kell adnom t1-nek.
Szóval neked is eszedbe juthatott volna, hogy lehet nem éri meg...
lacam: Gondolj arra, hogy én meg zastavával közlekedek, na én vagyok az akit mindenki megelőz még ha utána engem is lassít, mert gyorsabban ő se tud/akar menni, az ilyeneket szivesen felképelném
[Szerkesztve] -
lacam
aktív tag
Jó persze, egyedül, nem egyedül....nem így értettem. Tehát ha egyedül ül a kocsiban az illető, akkor talán jobban odafigyel (nem tereli el a figyelmét a másik ülésben b.romkodó haver vagy egy plazaszöszi pillantása)
Komolyan nem kell 8 általános sem? De olvasni azért csak kell tudni?! STOP vagy a sebességkorlátozást mutató számok?... egy totál analfabéta is beülhet ''rallyzni''? Nem is beszélve a KRESZ tesztektől, amit ugye el kell olvasni, értelmezni kell nameg utána jól ''X''-elni.
-
Bubu79
addikt
Nem is rossz ötlet az IQ teszt - kicsit kirázott a hideg, amikor kiderült, hogy már a 8 általános sem feltétele a jogsinak
Ha egyedül van az ember az autóban, akkor sincsen egyedül, hiszen a forgalom többi résztvevője akkor is ott van az utakon - és hiába tesz meg az ember mindent azért, hogy szabályosan közlekedjen, ha a szembejövő nem figyel, nem törődik a másikkal...
A vezetés veszélyes üzem - és addig, amíg valaki nem eléggé érett ahhoz, hogy ezt elfogadja és szem előtt tartsa, semmi keresnivalója a forgalomban...
Szerk.: Hejessíráss...
[Szerkesztve] -
lacam
aktív tag
Na igen, azok még a ''veszélytelenebbek'', akik egyedül vannak a kocsiban. De ha haverokkal, vagy neadjég' csinosszőkével, na akkor vadul meg az emberfia. Száguldozik, teszi az arcát...ebben egyetértek, így akar kitűnni a sok közül. Való igaz, hogy a fiatalokban nagyobb a ''bizonyítási vágy'', ő a legkeményebb, ő a faszacsávó, ő az ügyeletes kan és ebből lesz a csatt, vagy a veszélyes szituáció. Én inkább egy keményebb IQ-teszthez kötném a jogsit. Aki agyilag ''éretlen'' azok maradjanak csak az anyós/hátsó ülésen.
-
Bubu79
addikt
Eszemben sem volt általánosítani - a 25 kerek szám
Tisztában vagyok azzal, hogy a dolgok nem csak fehérek, vagy feketék, hanem bizony szürkék, vagy színesek is lehetnek - de a tapasztalataim alapján azok, akik ''uralni'' kívánják a forgalmat, mindenkit maguk mögött hagyva, jobbára az említett fiatal korosztály képviselői - kevés tapasztalattal, zéró félelemérzettel és hatalmas bizonyítási vággyal, hogy márpedig akkor is vannak olyan jók, mint Schumi...
Sajnos az ember gyarló - csak azt veszi észre, ami valamilyen szinten hatással van az életére - én is jobbára csak azt látom meg, amikor a pelyhesállú suttyó megpróbál megtenni mindent, hogy csakazértis elém kerüljön, mert nehogymá a barom BMW-s menjen elől...
Készséggel elismerem, hogy nem egyformán érettek a sofőrködéshez az emberek - és ronda dolog az általánosítás - sorry -
Mcray
senior tag
Hát én sem töltöttem még be a 24 et, lagalábbis nem tudok róla. Én eddig 40 ezer körül járok és egyszerre 3 kocsit vezetek ( Fiesta, Escort, Vectra a kicsikém(NAGY DÖG)).
Lacam 75 E az szépGrat a balesetmentességhez. Én sem okaztam balesetet csak kitörtem az egész futóművet a Fiesta alól...
[Szerkesztve] -
lacam
aktív tag
Nah azért nem szabad általánosítani. 23 vagyok, de ennek ellenére mindíg irányjelzőzök.
Az hogy vannak elszállt, alkohollal (és egyéb mással) kipucolt agyú diszkópatkányok, az nem jelenti azt, hogy mindenki az. Mivel főként ezek az egyének okozzák a baleseteket, természetesen azt mondathatja veled, hogy fiatalság := felelőtlenség. Nade hány fiatal van az utakon? Egy rakat, de mégsem ''hullanak mint a legyek''. Páran barmok, meg is járják, de a nagytöbbség azért próbál vigyázni magára és a másikra is.Az uno-ba pl 5 hónap alatt 15e km-t pakoltam, és rám mégcsak nem is mutogattak (najó, azok akik alacsonyan szálló repülőgépnek hiszik magukat, biztos anyáztak, de az nem az én bűnöm, hogy nem akarom gyilkolni a vasat) Összsségében talán 75e km lehet ''bennem'', és még csak a festést sem sértettem meg azon a kocsin, amit vezettem...és mást sem kényszerítettem semmire!
Ne általánosíts, nem mind hülye aki fiatal! -
Djuree
félisten
tökéletesen egyetértek
én csak 23 vagyok, már 7 éve motorozom, 4 éve autózom.
nincs saját autóm, fateromét vezetem, ezért is elég elővigyázatos vagyok, nem megyek mint az állat.
inkább később érjek oda mint soha...
de tapasztalataim nekem is elég rosszak a többi autóssal szemben
ja és az indexet is használom
[Szerkesztve] -
Bubu79
addikt
28 vagyok.. Egyre inkább meggyőződésemmé kezd válni, hogy 25 alatt nemigen kéne jogosítványt adni az embereknek... Egyszerűen nem alakul ki a kellő ''félelemérzet'' bennük ahhoz, hogy úgy kezeljék a forgalmat, ahogyan kell.
Félelmetes, amiket tapasztalni az utakon - senki nem figyel a másikra.
Az, hogy a sofőrök 65-70%-nak hiányzik a bal keze, pedig már csak a hab a tortán - hiszen ha meglenne, biztosan tudná kezelni azt a kis kart a kormány bal oldalán, aminek hatására valami meglepő módon kattogni kezd a műszerfal alatt és még meglepőbb módon a forgalom többi résztvevője tudomást szerez arról, hogy merre is kívánunk kanyarodni... -
Mcray
senior tag
Az autó hatalom. Olyan mint egy szentély, mint egy nagykövetség. Legalábbis számomra. Az emberek pedig az utakon háborúznak, mint az országok a való életben. Így tudnám játékosan megfogalmazni. Sajnos sok a Svájc aki egyszeri és megismételhetelennek képzeli magát és ennek úgy ad hangot hogy HŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ vagy Búúúúú-búúúúú-búúúú
Szeretném leszögezni hogy nem az a bajom ha valakinek jobb járgánya van mint nekem. Nyugodtan tolja neki ha jól esik. Én is szoktam. De vannak helyek és körülmények amik között NEM HOGY NEM ILLIK DE ÉLETVSZÉLYES.
[Szerkesztve] -
lacam
aktív tag
Nekem is van 3 bömbis haverom. 2 közülük higgadt sofőr...pedig a kocsi valóban tekintélyt parancsoló, a harmadik mondjuk gyilkolja a vasat
...de szerintem ő még egy ezeröcsivel is ugyanígy menne, ő nem a márka hatására vadul
-
Slax
senior tag
Szerintem mindenkinek leesett elsőre, de köszi. Nekem üknagyapám volt tirpák. Ez az ''agyatlan idióta'' sztereotípia asszem már egyre inkább nem márkafüggő. Szinte minden autótípusban egyre több elmebeteggel találkozni, mert fiatalodik a jogosítvánnyal és autóval (nagy teljesítményű autóval) rendelkezők rétege.
[Szerkesztve] -
Satan_Claus
őstag
Na igen, nem beengedni valakit...
Volt egy régi Corollám, ami csak tényleg dodzsemnek volt jó (külsőre), viszont műszakilag tiptop volt, meg ment, mint a golyó. Egyszer velem is előfordult, hogy nem engedtek be előzés után, satuznom kellett. Akkor megfogadtam: még egyszer összehoz a sors egy ilyen barommal, hát leszorítom az árokba. Netán pont sikerül elkapni a seggét és kiforgatni...
Lehet, látták az elszántságot a tükörben az arcomon, mert azóta nem találkoztam ilyen állattal.
Ahol régen laktam pesten, egyenrangú kereszteződés volt. Persze balról mindenki ment, mint az állat (egyirányú utca), pedig nekem volt elsőbbségem. Na, mondom, végre felújíthatom szegény kocsit.Egyszer majdnem összejött a csattanás, de a reflex és az életösztön a fékre tapostatott velem, kár volt
-
Mcray
senior tag
válasz
bolondember #24 üzenetére
Ismét elröhögtem magam! Nagyon jók a hsz-ek, már ezért megérte. Egyszer éjszaka még a Fiestával rámjött az 5 perc... Tartott 35 percig. Ebben benne van az hogy Esztergom és Budapesten szabályosan kb 60.nal mentem. A hegyre nem is emlékszem, csak az adrenalinra meg hogy a kis kocsi milyen iszonyat jó hegyen
-
ABnormal
őstag
nincs mese : venned kell egy Renault Scenic-et,arany színben...
viccet félretéve:én aki szintén kisaútót vezetek mindennap ,igaz renault,de twingó!
sajnos mindíg tapasztalom -márkától függetlenül- ,hogy a nagy autóval közlekedők valahogy nagyobbnak érzik magukat,a KRESZ-t elfelejtik alkalmazni velem szemben,pedig a sebességgel nincs gond (1.-50,2.-90,3-130-itt szabályoz a kicsike),szóval szerintem ne m csak a scenic-et vezetők parasztok...
-
Bubu79
addikt
Csupán a sztereotipiákra utaltam, mivel az általánosan elfogadott nézetek szerint a BMW-s csak agyatlan idióta lehet - pusztán azért, mert az van az autójára írva, ami...
Nemrég vettem a gépet ( 12 éves korom óta ilyet szerettem volna ) és hihetetlen, ahogyan a forgalomban lereagálják... A legtöbbször irigységet, gyűlöletet látok az arcokon - lehet, hogy paranoiás vagyok, de az eddigi tapasztalatok alapján sajna úgy látom, hogy aki ilyen autóval jár, az csak alja ember lehet - egyesek szerint...
Nem akartam senkit ledegradálni a mondandómmal, csupán szerettem volna rávilágítani, hogy talán mégsem kéne mindenkit egy kalap alá venni amiatt, mert olyan autóval jár, amilyennel...
Talán kicsit túl irónikusra, vagy inkább sértettre sikerült a mondandóm azon része, ezért mindenkitől elnézést kérek, akit esetleg sért...
Szerk.: És elnézést kérek mindenkitől, aki Tirpáknak vallja magát - megvallom őszintén, eddig nem igazán sejtettem, hogy a szónak nem csak egy ( negatív ) jelentése van, de a gugli segített
[Szerkesztve] -
bolondember
MODERÁTOR
Na, az az Egom-Dobgókő út az nem gyenge...
2 hete jártam arra először (Egom irányából), az út minősége KEGYETLEN szar, de rohadt jó maga a táj, meg a kanyarok....
Lényeg, h a kanyargós rész előtt úgy egy kilóméterrel megelőzött egy pásszát tédéi, meg egy vagyonerrplusz. Nyugodtan.
Na de: az, h a passzátos nem tud, csak gyorsan menni, de kanyarokat bevenni, ilyesmi már nem megy, az gáz... sokszor fél-egy méterrel átlógott a szembesávba, lassan ment, minden. A Szuzis meg nem tudta megelőzni, mert hely ugye nincs, én meg pláne nem...
Szeretem az ilyeneket, akik csak a gázt tudják tolni, bezzeg ha már a kormányon kell tekerni egyet, akkor már kurv@ nagy gondban vannak... -
Mcray
senior tag
-
Slax
senior tag
Őseim között vannak tirpákok, de nem sértődök meg, tudom mirre gondolsz, csak a szóhasználatod rossz.
Van egy 601-es kétütemű Trabim, meg egy egyéves Suzi Ignisem. Ha a trabival megyek forgalomban, nagy ívben elkerülnek, nem tolnak le, nem lógnak a seggemben, sávváltásnál beengednek, és senkinek sincs esze ágában dudálni, villogni, mert nekem az egész autó kerül annyiba, mint néhány autóra a javító festék.De ha az Ignissel vagyok, mindenki potenciális ellenfélnek néz, rámhúz, letol, villog, dudál, ha sávot akarok váltani, észre sem vesznek. Eh, néha szó szerint a városban vágyom a trabit, hába a légkondi a másikban.
[Szerkesztve] -
Legközelebb ha ennyire Rád ragad vki, csak villantsd meg a féklámpát; aztán minden egyes alkalommal, amikor túl közel jön... Egy idő után rájön, hogy vmi nem stimmel.
Én tegnapelőtt találkoztam egy nagyon inkorrekt Opel Astrás fickóval; 7-es főút Bp. felé, Martonvásár után. Utolértünk egy másik autót, én már kint voltam a másik sávban, amikor a csákó kivágott elém. Megelőztük ezt az autót, utána egy Pug206-ost, de azt már úgy, hogy nagyon necces volt a visszatérés nekem, aki hátul jött. Utána a csákó ha elérte a 90-et, mindig rálépett a fékre, egészen 70-ig - de megelőzni nem tudtam a szembforgalom miatt. Szal az ilyen okosok inkább ne üljenek autóba... nem nekik való. -
-
Mcray
senior tag
Látom te is jártál már érdekes szitukban
Még egy jó sztori: Bringást előzni index nélkül szerpentinen, na az a G.CISÉG! Ha trabant csinálja ezt még csak-csak, de egy rohadt kisbusztól semmit sem lehet látni, rohadt VITO miatt( aki mellesleg kb 10 centire kerülte a bringást ), majdnem elcsaptam szegény srácot.
[Szerkesztve] -
Bubu79
addikt
Üdv
Szerintem nem típusfüggő a tirpákság, bár elismerem, a nagyobb autókkal rendelkezők talán kicsit jobban elengedik magukat néha...
Nemrégiben Simontornyánál jártam úgy, hogy majdnem letoltak az útról a kedves autóstárs együttműködési hajlamainak zérósága miatt... Egyszerűen nem engedett vissza a sorba előzés után, holott tisztán látta, hogy egy mellékútról kikanyarodott egy kisbusz és erősen közelít felénk.. Ahogy észrevette, hogy húzódnék le ( történetesen elé), már nyomta is a gázt, hogy még véletlenül se férjek be közé és az előtte haladó Volkswagen kisbusz közé - és még talán vigyorgott is - ráhúztam a kormányt ( inkább letolom, de frontálisan nem akartam ütközni ), erre észhez tért és lassított végre... Opel Astra Caravan Twinport 1,4...
Igen, egy vagyok a tirpák BMW-sek közül... E36 318i - és még fekete is... Az átlag sofőrök szemében olyan a gép, mint a vörös posztó a bikának... A legjobban azt csípem, amikor az 1,0 Suzukival próbálnak meg letolni városban az útról - dudálva, villogva, anyázva - 60-as ( szabálytalan ) tempónál...
Szerk.: Holmi hejessíráss...
[Szerkesztve] -
lacam
aktív tag
Nembiztos hogy így van. A zsigulis vagy trabantos ha lát egy hajtűkanyart 80-ról 40-re lassít és beveszi....ha (hasraütök) Subaru-s (hogy ne bántsak meg senkit) hajt 150-nel előtte a zsiga, nembizt hogy a hajtűkanyarra figyelmeztető táblával lesz elfoglalva (inkább arra a ''mazsolára'' koncentrál) de mikor jön a kanyar, hiába Subaru fékrendszer, Subaru futómű (ha ráadásul még az út is szar) nembiztos hogy be tudja venni a kanyart.
Na nem azt mondom, hogy lassítani kéne mindenkinek és csiga tempóban tötyögni a Porsche 911-el, de az, hogy egy előzőt nem enged be maga elé, mikor szemből jönnek, az nagy g.ciség.Az ilyet nagyon meg kéne ruházni. És ha a szembejövő beparázik és elrántja a kormányt?
Aki vadul vezet, az menjen ki a Hungaroringre és boruljon a kocsijával...aztán röhögjön egy sort a hülyeségén. Lehet dinamikusan, 120-130cal menni (nem vagyok álszent, én is csinálom, ha van rá lehetőség [és nincs traffi]) de az előbb leírtak, plusz a 20 centis követési távolság, az nem csak magára, de a többi, szabályosan közlekedőkre is veszélyes. Nem szeretnék más hülyesége miatt lebénulni, vagy idejekorán eltávozni az élők sorából...
Tehát, a Trabis ha balfasz, vagy szar a kocsi, kitörik a kerek és félreáll...a Subaru-s keresi a bajt. -
Mcray
senior tag
Ott a pont lacam! Csattanjanak! Apám is csattant, ne félj már nem olyan hülye marha. Amúgy meg piacgazdaság van. Ha meghal a faszfej gazdag csemete, akkor szépen kihantolják a 80 éve ott kísértő nénikét és betolják oda ahol versenyezhez a kukacokkal meg a gilisztákkal és eleve hátránnyal kezd majd... amúgy 24 vagyok és sokat vezetek, sok faszságot túléltem, remélem ezen túl is marad ez a jó szokásom...
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
Mcray
senior tag
-
lacam
aktív tag
Engem szinte mindenki letol!
(Fiat Uno
)
...pedig nem szüttyögök, (100-110 átlag). Úgytűnik a közlekedők zsigereiben van az, hogy ha öregebb kocsit látnak, akkor bevághatnak elé, ''nem muszáj elsőbbséget adni, mert majd úgyis ki kell előznöm''-gondolatok járnak a fejekben.Lehet hogy tele kéne ragasztgatnom Tuningos matricákkal? Úgy talán észhez kapnak kicsit és nem feltételezik azt, hogy egy 80 éves bácsika vagyok, aki 60nal ''száguld'' az autópályán.
A kedvencem az, mikor 90nel megyek egy kutyaszar úton (szóval izéé....60as tábla végig), a nyomvájúkon ugrálok ide oda (uno-nak ''kicsit'' kisebb a tengelytávja a vájút okozó teherautóknál) és még kényszerítenének a gyorsabb haladásra....komolyan mondom, ezek hüüülyééék. Hova száguldoznak egy, sztem a 13. században aszfaltozott (
) úton? Úgytűnik náluk még üres a temető és fel szeretnék tölteni.
Nah, a lényege a mondandómnak a következő:
Nem csak a lassabbakat (szabályosabbakat!) kényszerítnek olyan szituációkba ahol egy tapasztalatlan vezető MEGHAL, hanem a számúkra ''másodrangú'' autót sem tekintik másnak csak ''mini-dodgemeknek''. És igen, az ilyenek ezzel kompenzálják az életük egyéb kudarcait...a ''bakker most kielőzlek mert jobb kocsim van, annak ellenére hogy már így is a sebességkorlát másfélszeresével megyünk'' szemléletű sofőröknek kívánom hogy csattanjanak (persze ne egy vétlennek!) aztán ha még ki tudnak kászálódni a kocsiból, fix hogy megváltozik a közlekedési stílusuk. -
t1
veterán
durvva bazz....
de neked is lehetett volna eszed ha ezek egész végig tolták egymást az útról és téged is letoltak valószínüleg nem akarnak elengedni... -
Mcray
senior tag
válasz
God Vazzeg #8 üzenetére
Ettől majdnem behaltam. Még jó hogy a Boss nincs bent mert megkérdezte volna mi ilyen vicces
''Száguldó kutyaól'' Ez nagyon jóóó
-
Pukkancs
aktív tag
Erröl eszembe jutott Mr. Bean aki a minijével folyton szivatta azt a kis kék háromkerekü rodint
amúgy én sem kedvelem a nagy francia autókat -
Mcray
senior tag
válasz
God Vazzeg #4 üzenetére
Háhá remélem nincs harag Bmw-s autóstársam
[Szerkesztve] -
God Vazzeg
veterán
Minden autómárkával utaznak debilek, engem a szuzukisok találnak meg mindig, amúgy nekem BMW-m van
Mostanában szerencsére nem volt afférom
-
BaLee
addikt
Vegyél valami durva gépet és told le az összes ilyen köcsögöt az útról.
-
Mcray
senior tag
Nem teljesen értem de van ahol a sorok szét vannak húzva. Nem tudom mi okozza
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Okos Otthon / Smart Home
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Riasztó topik
- Call of Duty: Black Ops 6
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen videókártyát?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Eladó Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5G 8/256GB / 12 hó jótállás
- GeForce RTX 3060Ti (OEM HP)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest