Új hozzászólás Aktív témák
-
NNME
tag
válasz DigitXT #3750 üzenetére
Nálam mindig Pompi indul a poleból, de a verseny végére 3-5. helyen ér célba. Mindjárt csinálok én is egy ilyen összesítést, hogy nálam mi a helyzet.
Egyszer történt velem olyan amikor az Audival mentem, hogy az első körben a Dunlop kanyar után Pompi kiforgatott aztán Sunyista a Toyotával annyira elment, hogy a 7. körig mentem második helyen levágásokkal, de feladtam és újrakezdtem mert már sehol nem láttam és a HUD sem mutatta, semmi esélyt nem láttam, hogy utólérem. 3 aranyat áldoztam a versenyre ezért nem akartam beérni a célba, de kíváncsi lettem volna a végén az eredményére. De bevallottan csíter, rá kell figyelni az elején mert ha a Toyotával elmegy akkor elég nehéz megelőzni.
-
kgymac
őstag
Én szerda este kezdtem el, ekkor letöltött két csomagot (az autót + új asset-et), majd a Stage01/1-en 911 GT2-vel indult, 30mp alatt kellett volna menni az első helyhez, de csak 34-40mp sikerült, sokadszorra is (a GT2-n nincs aranyos fejlesztés, beállítások high/low/on ). Feladtam, este újra elindítva már GT4 várt... Egy nálam jobb sofőrrel, némi aranyos fejlesztéssel akár össze is jöhetett valakinek GT2-vel.
-
NNME
tag
válasz DigitXT #3750 üzenetére
Hú de rossz versenyt futottam, többször kicsúsztam, leszorítottak, vagy nem fogott a fék vagy a gáz..
01. 2:51.516 (957 m)
02. 2:49.335 (1239 m)
03. 2:47.816 (1613 m)
04. 2:50.011 (1847 m)
05. 2:46.052 (2443 m)
06. 2:44.406 (3170 m)
07. 2:48.663 (3399 m)
08. 2:49.xxx (3545 m)
09. 2:47.764 (3815 m)
10. 3:01.062 (3402 m)
28:15.7771. NNME: 2:44.377 - 28:15.777 (Porsche)
2. Sunyista: 2:52.603 - 28:59.385 (Toyota)
3. Pompi: 3:00.621 - 30:12.614 (Porsche)
4. magery: 3:00.337 - 30:13.441 (Audi)
5. DigitXT: 3:01.470 - 30:22.791 (Porsche)
8. Pepi6: 3:04.240 - 30:59.385 (Porsche)
10. Kronok: 3:04.858 - 31:09.610 (Audi)Tanulság: nincs Sunyistának valeszeg a magasabb PR miatt ad a TSM jobb időket. De hogy a többit mért nem gyorsítja fel azt nem tudom, ha akár 10 másodperccel lennének jobbak a TSM köridők mindjárt izgalmasabb lenne a verseny.
kiszedtem a facebookos képet, maradjanak a neveink csak ott
[ Módosította: Pompi ]
-
Lirion
addikt
Kihívást akarsz? Várj a rajtnál 20-30 mpet és utána indulj el. De vigyázz, mert lehet, hogy nem fogod beérni az elsőt.
Amúgy tsm ellenfelek esetén a Toyota mindig a legjobb le mansban, a sok hosszú egyenesben legyorsulja a többi gépet. Pláne, ha full tuningos az a Toyota.
[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
válasz DigitXT #3766 üzenetére
Percekkel? A másodikhoz képest csak 45 mp előnye volt NNME-nek, ha hozzáveszed, hogy menet közben folyamatosan előzgetnie kell, nem tud két kanyar alatt az élre törni, akkor simán lehet, hogy nem tud sokszor olyan köridőket futni, amivel körönként 5-6 mp-cel gyorsabb a másodiknál. Ha csak egyszer is kipörgetnek a botok az egyik baromi hosszú egyenes elején, akkor máris annyi időt buksz, hogy kb. indíthatod is újra a versenyt...
De ha kevés a fél perc, akkor várj 1 percet. Nem az időn van a lényeg, hanem azon, hogy előnyt adsz a gépnek.Persze ha folyamatosan rövidítesz és levágod a célegyenes ráfordítót, akkor simán behozod nyilván, de ha így körözgetsz, akkor nem is kihívásra vágysz, hanem csak az R$ kell.
Korábban, mikor le mansot farmoltam sokszor indultam 20 mp hátrányból és full tuningos porschéval 7-8. körben értem utól az elsőt. De ha rosszul mentek a körök, volt, hogy csak 2. lettem volna vagy az utolsó körben lettem első. Mondjuk az én 2500 "barátomból" elég sokan mentek toyotával, ami azért megnehezíti a versenyt.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Gondolom az nem tűnt fel, hogy Sunyista kiugró(!) TSM idejét leszámítva
minden ellenfél 30 perc fölött van, nos ahhoz képest 28 eleje az "percek".De mégis miért akarna az ember kihívást pénzért ismételgetett futamon?
(Hogy aztán ha nem jön össze, bukja az aranyat, a bónuszt, vagy lője ki a
játékot, kezdje elölről, csesszen el az életéből erre újabb 15-30 percet?)Perszehogy levágom. Pont leszarom a tiszta versenyt béna gépek ellen...
(Te meg villantsál már valami TT időt, mert nagyon úgy írogatsz, hogy te
ilyen időket fél kézzel, és levágás nélkül, 10 körön keresztül... Mutasd!) -
Lirion
addikt
válasz DigitXT #3769 üzenetére
Annyira nem kiugró az az idő. Korábban beraktam egy képet, hogy full friends bónusszal mennyi pénzt ad, jól látszik, hogy az ellenfelek nem 30 perces időket mentek.
De mégis miért akarna az ember kihívást pénzért ismételgetett futamon?
Te mindig csak az R$ miatt játszol? Sose indítasz el versenyt azért, hogy szórakozz egy kicsit vagy valamilyen kihívás legyen benne? Farmolni is sokkal jobb, ha nem tök egyedül körözgetek fél órán keresztül egy pályán, hanem küzdeni kell, hogy az első legyek. Nem olyan unalmas, mintha a második kanyartól első vagyok...Te meg villantsál már valami TT időt, mert nagyon úgy írogatsz, hogy te
ilyen időket fél kézzel, és levágás nélkül, 10 körön keresztül... Mutasd!
Milyen időre vagy kíváncsi? 2.1-ben játszom most, de TT-vel sose foglalkoztam különösebben. Talán majd ha a jelenlegi verziót kimaxolva és 40-50k aranyat összefarmolva frissítem a játékot. Suzukában tudnék köridőket mutatni, levágás nélkül az m3 alms-sel, 1:35:954 legjobb kör és 8:14.985 legjobb összidővel, levágás és off-track nélkül természetesen. -
DigitXT
félisten
jól látszik, hogy az ellenfelek nem 30 perces időket mentek
De nem is ment be 29-en belülre egyik sem... A harmadik már rendesen lemaradt.Te mindig csak az R$ miatt játszol?
Ezzel a konkrét Le Mans 10 körössel leginkább az R$/fame farm miatt igen: amíg
vannak új futamok, miért játszanék újra egy régit, amit már megnyertem, nem?vagy valamilyen kihívás legyen benne?
Azt nem ad a játék, ahhoz én túl jó vagyok... Nyehehe...Viccen kívül: volt már,
és van is kihívás a barátok által! Mondjuk Autorcross/Speed Snap eseményeken,
továbbá az Endurance távok megdöntésében; a Drag Race sem mindig egyszerű.
Gyengébb autóval de pláne, ja és a legjobb, ami neked nagy mumus, a TT! Mikor
elsőre bent vagy "A" csoportban, és mindenkit lenyomsz*, az azért nem rossz.
Vagy ha full alap autóval a barátok idejeinek közepébe csapódsz elsőre ("C/B/A").*: nem full tuning autóval, csak egy már az idők során "elég jól" felhúzottal.
m3 alms-sel, 1:35:954 legjobb kör
Nem rossz. Az elején én is ott farmoltam, hasonló idővel, bár a levágás nagyon
nem érdekelt (simán keresztbe dobáltam az utolsó sikánon!), de mióta elérhetőek
jobb farm futamok, nem szórakozok vele. (Amúgy ezt a versenyen futott legjobb
időt már megbeszéltük korábban. Nem rossz, nem rossz... de régóta van TT.)Azért abban is van kihívás, hogy bekerülj a legjobbak közé, és ott nincs mese: jó
időt kell futni... Nincs levágás, még a legkisebb sem, és lehet, hogy a rajtod sem
ideális, de legalább a körülmények mindig (jobbára) azonosak mindenkinek.Ui: nekem az ezzel az "engedjük előre a mezőnyt, hogy legyen kihívás"-dologgal
a bajom, hogy nagyon nem ugyanaz hasonlóan erős ellenfeleket megelőzni, mint
elengedni a bénákat fél perc előnnyel - aztán körönként 10 másodperceket hozva
rajtuk végigelőzgetni őket: akkora tempókülönbség van a kanyarokban, hogy állva
lehet hagyni mindenkit, még ha egyenesben tekernek is rendesen. Nem jó ez így:
nincs benne versenyszerűség. Akkor lehet valami nehézség, amikor minimum PR
szinttel indulsz és nincs nagy(!!!) előnyöd. Csak ennél a rohadt Le Mans-nál 95-re
fel kellett húzni az LMP-t (tudom, trükkösen meg lehetett volna csinálni másképp),
és hiába 86 a farmfutam PR feltétele, addigra jobb a kocsid... Úgy lehetne kihívást
csinálni (és ezt üzenem a tüzesmajmoknak is), hogy le lehessen venni tuningokat! -
Pompi
MODERÁTOR
Egy kis TSM elemezgetés akkor tőlem is.
Szaladtam egy 10 körös LeManst. Az rajtrács élén egy angol RR3 facebook ismerős volt, Jim, akinek egyébként 28 perc alatti ideje van itt, a 2. helyrőn DigitXT, utána NNME, Kronok, Pepi6, magery, Sunyista és hátul a ott volt még F-ECT$.28:29-es idővel nyertem, 2:48.5-ös legjobb köridővel, 7+ km-et adtam Jimnek, aki 30:05-öt ment, 2:59.4-es idővel, utána magerynek volt még 2:59-es ideje, negyedik lett DigitXT 3:01.2-vel és így tovább.
Feel Good Inc.
-
hmgeri
csendes tag
Ja oké köszi az infót!😃
-
DigitXT
félisten
Kihasználva, hogy végre éberen(!) futhattam egy ilyen 10-es karikát, rajtrács:
Pompi, NNME, Kronok, Pepi6, magery, Sunyista - mások - F-ECT$, DigitXT
Köridők rendre: 2:53, 2:48, 2:43, 2:42, 2:47, 2:43, 2:40.707, 2:46, 2:46, 2:46
Összidő: 27:33.959 (nyeremény 622,950 R$: igen, ezért ment levágásokkal)Sunyista hozta a 2:52.594-es legjobb kört! De csak 29:05-ös összidőt ment,
mert az elején 1-2 körig még nem volt az élen (egy ideig feltartottátok).
A 2:47-es körömben elnéztem az erdőben a féktávot, az Indianapolis kanyar
erősen a kavicságyban végződött, de "amúgy" ment volna az is 2:42 körül...
A 8. körben kezdődtek el a lekörözések, ez persze meglátszik az időkön is.Tanulság: nincs. Ha csak az nem, hogy félálomban nagyon lassú vagyok.
Hiába vágok le ugyanúgy, nem jön ki olyan precízen, mint a 2:40-es körben!
Amúgy a kocsim PR95.1-es Porsche, még 3 motor tuningot lehetne rárakni,
csak azért iszonyat pofátlan mennyiségű goldot kérnének. Így is megfutja a
281-et, ha a Tertre Rouge jól jön ki. Ha nem, akkor nem. Ebben a szériában
a Mount Panorama Speed Record sem akar összejönni 3-nál jobb helyre.Szerk:
4. NNME 2:59.535, 30:13.304
5. Pompi 3:00.100, 30:13.888
7. magery 2:59.849, 30:15.758
10. Kronok 3:04.817, 31:00.834
12. Pepi6 3:04.695, 31:01.940
18. F-ECT$ 3:07.809, 31:30.795
Amúgy úgy tudom, hogy F-ECT$ autói fel vannak spécizve (a pénzhack által):
ha kizárólag a PR miatt menne jobbat valaki a TSM-ben, repesztenie kéne.[ Szerkesztve ]
-
F-ECT$
titán
válasz DigitXT #3784 üzenetére
Ez melyik futam? Endurance Kings utolsó 2 futama? Csak azért kérdem, mert az egyiken van egy második helyem, a másikon még nem is futottam (Egyelőre az a cél, hogy minden futamon legyen meg az érem - ha lehet arany, de gyorsabban jön az új tartalom, mint ahogy én teljesítem a futamokat...)
Dive ever, work never.
-
DigitXT
félisten
válasz Sunyista #3787 üzenetére
Arra én is kíváncsi lennék, hogy javulok-e bármit TSM-ben ezek után?
Nekem az a 2:40-es kör elég jónak tűnik: eddig 2:44-2:45-nél nemigen
ment jobb, most meg nem volt túl nagy a szórásom sem. Eltekintve a
hibától az 5. körben, meg a lekörözöttek általi feltartástól, lassulástól:
sajnos a 8. kör végén picit megtörtem az autót, utána másképp ment.Előnyök: 735, 1603, 2481, 3334, 3626, 4362, 5515, 5898, 6475, 7130 m
-
DigitXT
félisten
Jelentem a multi 4G-n egész megbízhatóan működik.
(De miért várunk 90 mp-et egy emberre? Hogy aztán, ha
az utolsó is ready, ~1 percet várjunk zöld számlálóval...
De ha véletlenül kidobja hamarabb, akkor instant start?)Amúgy eléggé elszoktam már a Fókától. 3-3-1 jött csak
össze, rendre Silverstone, Catalunya, Spa. Azért jópofa! -
Logeeen
senior tag
Sziasztok Urak!
Adott egy I9506-os S4, viszont néha megdöccen a játék.
Ezzel kapcsolatban kéne segítség, hogy hogyan is tudnám lejjebb állítani a grafikát?
Olvastam erről a .depot mappában átnevezni a fájlokat, de nem értem...#Xiaomi 13T#
-
l4ci
senior tag
-
Sunyista
tag
válasz Logeeen #3790 üzenetére
Ha biztosra akarsz menni, akkor összes beállítás "helyére" bemásolod azt a beállítást, amit szeretnél. Azaz TFH neked a medium kell, akkor fogod a medium beállítást, másolod, beilleszted ugyanebbe a mappába (.depot/eds) és átnevezed AndroidLow-nak, majd mégegyszer beilleszted, átnevezed AndroidHigh-nak stb. Remélem érthetően írtam, de ha nem megy írj privit nyugodtan.
Néma gyereknek, anyja se látja az erdőt!
-
Sunyista
tag
válasz Logeeen #3795 üzenetére
Bocs a rövidítésért!
Lefutottam a 10 körös nappali Le Manst, csak a végeredményt osztanám meg, nem jegyeztem a távolságokat, körönkénti időket, ezért elnézést kérek és csak a PH-sok eredményét írom: (régen futottam már Le Manst és így több volt a hiba, apró megcsúszás, elfékezés, régebben jobban ment, amikor nap, mint nap lement egy 10 körös... )
Helyezés // Név // Legjobb köridő // Összidő // (autó)
1. Sunyista - 02:44.007 - 27:39.006 (Toyota)
3. Pompi - 02:59.475 - 30:05.721 (Porsche)
6. DigitXT - 03:00.534 - 30:25.888 (Porsche)
10. szmar - 03:01.835 - 30:35.361 (Porsche)[ Szerkesztve ]
Néma gyereknek, anyja se látja az erdőt!
-
Sordoran
addikt
Heti új TT Monza, Ford Focus RS-el, szóval itt is izgalmas csaták várhatóak.
Akciós autó Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse 40%-al 450 gold. Akinek hiányzik kötelező vétel.Közérdekű közleményünket olvashatták!
[ Szerkesztve ]
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
Új hozzászólás Aktív témák
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...