Új hozzászólás Aktív témák
-
Kronok
aktív tag
Stage 10 - Laser Focus
Challenge 1: Endurance
Challenge 2: Time Trial - 306kph 5x elérni és mindezt 1 perc 30 alatt
Challenge 3: Time Trial - 338kph 3x elérni és mindezt 1 perc 28 alattmost tartok itt, a 306 még könnyű volt, az tetszett, h ezt 5x is teljesíteni kell, végre egy kis újítás, az 1,30 már ippen sikerült 1,29,125 idővel, de a 338 fék segítség nélkül sem megy, nem lehet megfogni az autót, h ne csússzon ki a pályáról, arany fejlesztésre lesz szükség vagy több kitartó kísérletre, h sikerüljön csak pénzes fejlesztéssel
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
l4ci
senior tag
Úgy látszik minden széria végére kell tenni egy olyan feladatot, amihez extra tuning kell, különben nem tudod megcsinálni. Lehet, hogy itt éppen ez lesz az a pont, ahol muszáj lesz fejleszteni?
Nekem amúgy nem gond, a full upgrade-re is megvan már az aranyam, de még várok vele... -
rumos14
nagyúr
nekem 11/25 autóval (csak pénzes fejlesztés kivéve az Engine 3/8) bőven sikerült a menj 338-cal, braking assists low.
el lehet játszani amúgy azt a trükköt, hogy ahogy megvan a 338, kicsit fékezel, majd még u.abban az egyenesben visszagyorsít megint 338 fölé, máris 2 megvan a 3-ból.
de enélkül is mennie kell. -
F-ECT$
titán
válasz rumos14 #3158 üzenetére
Fékezni bőven nem kell, 1 pillanatra elengeded a gázt és máris esik 5-10 km/h-t a sebesség.
Pepi6: én az elején toltam be a 24 órás fejlesztést, mert akkor még bőven belefért. Így a széria vége felé sokszor a javítgatások kitöltik az egész napot. Esetleg próbálj meg fennmaradni éjfélig -> csináld meg az aznapi feladatokat (vagy legalább a jó részüket), utána javítás + upgrade, és másnap is éjfél után ugorj neki.
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
DigitXT
félisten
válasz tdhenry #3159 üzenetére
Általánosságban nem írnék, mert minden autó és minden pálya más.
De nem a fejlesztés hozza a tizedeket, hanem az autó és a pálya ismerete.
Pont azért kell az 5 Drive, mert az első kör általában "ismerkedős". Kivéve,
ha már az is A csoport, mert akkor nem feltétlen nyüstölöm tovább. Tehát
mentél valamilyen időt. Egy-két féktávon tudod, hol lehet faragni: rögtön a
következő nekifutásra jönnek a tizedek, sőt akár másodpercek, ha az első
próba középszerű volt. Elég sok "Top" időt mentem már, elhiheted nekem,
hogy a sofőr a legfontosabb... És igen, egy gyengébb autó lehet kezesebb
erre mondhatod, hogy az erősebből nem hoztam ki a maximumot. Bizony
nem! S persze szarból várat nem lehet, azaz van olyan autó/pálya kombó,
ahol bármit csinálhatsz, másodperceket kapsz a tuningos+nem fakezűtől.
(A fakezűnek meg a segge alá rakhatsz akármit, akkor se lesz vele gyors.)Ui: pont mint az AI. Az egyenesben májer, kanyarban meg elvérzik.
-
Pepi6
tag
A pálya melyik részein volt meg Nektek a 338? Sok próbálkozás után a Parabolica és az Ascari előtt összejött. De a 3.ra nem tudom hol lenne esélyem..
-
F-ECT$
titán
Azért elmehetnek az anyjukba, hogy 3-4 kör alatt ütközés, kicsúszás, és csúszkálás nélkül 100%-ról 0%-ra "törik" az autó...
Dive ever, work never.
-
DigitXT
félisten
Nem "törik": az a szervizigény csak a távolságtól függ.
Az igazi "törés" miatt zsetont von le, automatice*, régen
még ugye az is saját zsebből ment. És volt, hogy simán
elvitte a teljes nyereményt egy drágább kocsi javítása.*: mármint a Clean Race bónuszból, de ezt úgyis tudod...
Ui: de természetesen elmehetnek az anyjukba, így van.
[ Szerkesztve ]
-
Petya25
addikt
Nekem a 9 pénzes fejlesztés van rajta, így megcsinálható a 338/3-as küldetés?
Tekintve hogy csak 130 aranyam van, nem akarom beletolni az F14-be feleslegesen, megy a skip ha így nem elég.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Lirion
addikt
válasz DigitXT #3167 üzenetére
De nem a fejlesztés hozza a tizedeket, hanem az autó és a pálya ismerete.
Ez ebben a játékban nettó hülyeség. Nem is értem, ennyi játék után hogy tudsz ilyet leírni...Több száz suzukát mentem az m3 gt2 alms-sel és 3-4 mp-et (nem tizedet) hozott az, hogy full r$-ről full goldra tuningoltam (2 tuning összesen), pedig hangyafasznyi változásokat adott. 322-ről 325-re nőtt a max sebesség és 2.78-ról 2.7-re a gyorsulás. Ennyi változás 2-3%-kal javította a köridőmet.
-
DigitXT
félisten
Nettó hülyeség az öreganyád térgye kalácsa. Tapasztalatból írom.
Az, hogy neked nem megy az értő olvasás, nem az én hibám. Direkt írtam,
hogy bizonyos autó/pálya kombinációnál nagyon sokat számít! De pl. egy
fakezű pilóta lehet, hogy nyer 1-2 másodpercet, csak éppen messze van a
top időktől. És akkor gyakorlással is nyert volna 1-2 másodpercet az ziher.Ennyit állítottam... Vagy te ha elkezdesz egy random autóval, egy random
pályán TT-zni, akkor rögtön vágod az összes fékezési pontot, amivel még
épp nem repülsz le a pályáról a kanyarban, és elsőre a legjobb időt futod?Soha nem döntötted még meg a saját idődet? Elképzelhetetlennek tartod,
hogy egy ügyesebb játékos gyengébb tuning autóval jobbat megy nálad?Gondold végig ezeket a kérdéseket pls, mielőtt lehülyeségezed, amit írok!
-
Lirion
addikt
válasz DigitXT #3179 üzenetére
Elképzelhetetlennek tartod, hogy egy ügyesebb játékos gyengébb tuning autóval jobbat megy nálad?
Igen.
Amúgy tök jó, mert most ennek a beszélgetésnek köszönhetően megtaláltam az 1.12-es verzióbeli 100%-os mentésemet. Teszem is fel a 2.1-re, pedig már kb. 30%-ot újra megcsináltam. De azért így mindjárt jobb lesz a helyzet.
Direkt írtam, hogy bizonyos autó/pálya kombinációnál nagyon sokat számít!
Mint ahogy azt is világosan leírtad, hogy nem a fejlesztés hozza a tizedeket, ami hülyeség. Az autó és pálya ismerete jelenthet egy bizonyos szintig javulást, de ugyanaz az ember, ugyanazzal a rutinnal mindig, azonnal gyorsabb köröket fog menni, ha felrak akár csak egy fejlesztést is. Ha nem így lenne, fölösleges lenne a tuning..
-
Tibcsi21
csendes tag
válasz rumos14 #3175 üzenetére
...de azt se felejtsétek el, hogy az arany után a pénzes fejlesztés 48 óra alatt élesedik be a 2014-es F1-nél (mivel net kapcsolat kell, így óra manipuláció nem lehetséges szerintem), és annyi idő már nincs a végéig... lekésne a F1-ről
Én most 14/25 fejlesztéssel megyek, és sokszor így is nehéz menni
és azért béna kezűnek sem mondanám magam... (1,5 éve folyamatosan játszom az RR3-al, 95 kocsim van, és sose volt krekkelve a játékom, tehát ez a sok játékidő eredménye)Motor - 1, váltó - 3 (full), kaszni - 2, futómű -3 (full), kip. - 2, fék - 1, gumi - 2
Hát vitte az aranyat.. :-(
De az elmúlt 2 napban muszáj volt belenyomnom, nehéz napok voltak szerintem..Real Racing 3 :-)
-
DigitXT
félisten
Hát vazze, te tényleg nem érted: oké, szóval TE vagy az ász és a FULL tuning!
---
Kezdjük azzal, hogy milyen Suzukáról beszélsz? Nyilván nem többszázszor
ugrottál neki a TT-nek, nem igaz? Gondolom előhoztad példának a farmfutamot:
kérdem én, a futam mióta TT? Mióta mész egy futamon olyan szinten határon*,
hogy bármikor eldobd az egészet? Soha, mert NEM szükséges. TT-ben meg
igazán jó idők mindig úgy születnek, hogy leheletnyin múlik, hogy befordultál-e!
Ha úgy érzed, hogy "kényelmesen megvolt az összes kanyar, nulla kockázat!",
akkor egyszerűen lassú vagy. A játék úgy szokta jelezni, hogy B/C+ csoport.*: továbbá a futamon 22. helyről kell előreverekedned magad. Ha csak egy pici
kocc is becsúszik, már romlik az autó! Szóval a futamon futott köridő: bakfitty!
(Igen, lehet TT időnél jobbat futni futamon is, mert mondjuk egy pici levágás ott
belefér, vagy akár NAGY is, vérmérséklettől, és a futam helyzetétől függően.)Megjegyzem, a farmfutamon a referenciaidő 1:40. (5 körre vetítve a 8:20 időt...)
Na, ezt az első körben nem nagyon lehet elérni, utána mondjuk igen, sőt. Még
NEM is full tuningos kocsival is... Nekem most 3 fejlesztés nincs még rajta, de
hát minek rakjam fel, hogy ha a "TSM nélküli" AI kilométereket kap? A TSM AI
meg mondjuk 6-700 métert?! Pompival szoktam az első helyért csatázni jókat,
két-három körön keresztül, de a végére mindig visszaveti a program őt is sajna.Végül: A futamon nem vagy rákényszerítve a folyamatos határon autózásra, de
célszerű a futamot befejezni. Szóval simán lehet, hogy nem is konstans időket
mész. Nekem volt 1:39-es + 1:45-ös köröm is ugyanazon a futamon: így jött ki.ugyanaz az ember, ugyanazzal a rutinnal mindig, azonnal gyorsabb köröket
fog menni, ha felrak akár csak egy fejlesztést is
Nem, nem, és nem! Csak ha megtanulta a jobb autót. Értsd már meg! És a TT
korlátos (Drive) + kevesen futnak neki aranyért sokszor. Ismét Pompit tudom
felhozni referenciának, mikor egy TT-n megvert. Majdnem visszavágtam Neki
a JÓVAL GYENGÉBB autómmal, végül csak annyi lett, hogy megközelítettem.
Ezután felraktam a tuningokat, éééés... igen! Lassabb lettem, ugyanis az autó
egészen másként viselkedett, mint előtte. És elfogyott a Drive. Ez persze nem
jelenti azt, hogy később, több próbálkozás után nem szoktam meg a másképp
viselkedő autót, nem adtam végül választ a kihívásra! De nem rögtön, basszus!
Ergo gyakorlás kell. És én végig ezt állítottam. Ennyi erővel összevethetnénk a
TT időnket valamely begyakorolt pályán, úgy, hogy nekem gyengébb az autóm,
neked meg full tuning: ha megverlek talán belátod, hogy nem sínen mennek az
autók, és körbe kell velük érni, halihó. Van rajta kormány, meg fék... És még
ha az automata gázról is lemond valaki (írtad, hogy úgy mész, mert gyorsabb!),
akkor... Én meg megyek automata gázzal, mert kényelmesebb, és érdekes, de
így is sikerült többször beférnem Top100-ba: biztos másnak nem volt full tuning,
csak nekem, és csak ezért sikerült. Véletlen sem a sok gyakorlás miatt.[SARCASM]
Csak magyarázná el nekem valaki, hogy kik vannak pl. D csoporttól lefelé?! Ha
a full tuning farmolva mindenkinek elérhető/a játékos képessége nem számít.És az hogy a 'csába lehet, hogy a szalonból kihozott Porsche RSR-rel rögtön a
tuningosabb autóval induló - egyenesben elgyorsult, szóval - ellenfelet elvertem?
[/SARCASM] -
Petya25
addikt
válasz Tibcsi21 #3181 üzenetére
A 9 pénzesre rátettem az engine 2 goldot és elég lett a 338/3-ra.
Azért rátoltam az engine 3 pénzest, az lejár még a határidő elött, hátha segít majd a végén. Én fél éve tolom és 89 kocsim van. Ha nem qrok el feleslegesen többszáz goldot már több is lenne.[ Szerkesztve ]
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Kronok
aktív tag
Stage 12 - Long Shot
Challenge 6: Win the Championship!
na erre leszek kíváncsi, h hány körös lesz, azért örülnék egy 40 - 50 körös körözésnek, minden egyéb marha kritérium mentesen
[ Szerkesztve ]
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
Petya25
addikt
Nézd má', bent áll a garázsban a F14-T!
Másnak is?
Megy vele a versenysorozat is...[ Szerkesztve ]
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Petya25
addikt
Tegnap miután kész volt a nap, akkor vettem észre.
Azóta a bajnokságában is tudom használni, már 70% felett vagyok, de durva 123-as PR kell a végéhez. Na az kissé odébb lesz. Mára végeztem, nem volt túl sok gáz a futamokkal.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
NNME
tag
Safety carnak legalább az SLS-t tették volna be.. Amúgy jó volt a megvalósítás, de kár, hogy mögötte néha 270-el mentem
Az első 4 verseny letudva nekem, a safety carossal szenvedtem egy kicsit, a többi elsőre sikerült. Most javítom aztán holnap befejezem.
-
DigitXT
félisten
Tök, paszuly, stb. 3. próbára meg is van lepukkant autóval.
Kicsit sajnálom, hogy vége, így marad a tét nélküli játék.Szerk: a legyél 12. kihívás szemét volt! Simán első voltam,
akkor még jó autóval, viszont vonatban jöttek, 13. lettem...
Aztán rossz autóval eléggé megszenvedtem, de meglett.
(Annyira imádtam, mikor mozdonyvezető módjára toltak...)Az utolsó 10 körösön nem mentek veszélyes köröket: 1:26!
És mivel SEMMI extra feltétel nem volt, jól lenyomható lett.
Csak így farmolásra alkalmatlan, uis egyszer nyertél - pont.[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
válasz DigitXT #3182 üzenetére
kérdem én, a futam mióta TT
Amíg nem volt külön tt, addig csak a futamokon lehetett gyors köröket futni, úgy mérték össze forumokon a köridőket. Nem brahiból írja a verseny végén, hogy a leggyorsabb kör mennyi volt.
Mióta mész egy futamon olyan szinten határon*, hogy bármikor eldobd az egészet?
Bármikor, ha az a cél, hogy megdöntsem a köridőmet. Nem csak a tt-n lehet ezért küzdeni.
Ha csak egy pici kocc is becsúszik, már romlik az autó!
Nem feltétlenül, rengeteg pici koccot meg lehet úszni sérülés nélkül. Ha a játék végén megnézed a clean race bonust, akkor láthatod, hogy sokszor ad collision penaltyt, viszont nincs semmi egyéb sérülés.
Másrészt meg több száz verseny után már a legtöbb pályán kitapasztalhatod, hogy az ai-t mikor hogy érdemes előzni, hogy ne sérüljön az autó.(Igen, lehet TT időnél jobbat futni futamon is, mert mondjuk egy pici levágás ott belefér, vagy akár NAGY is, vérmérséklettől, és a futam helyzetétől függően
Ez szimplán megint baromság. Nem csak úgy lehet jobb időt futni futamon, hogy levágod a kanyarokat. Eleve futamon nagyobb sebességgel indulsz a gyors körön, mint a tt-n, mivel a célegyenesre ráfordulást is már te irányítod, nem az AI, következésképpen minden versenyen futott gyors körön előnnyel indulsz a tt-hez képest.
A futamon nem vagy rákényszerítve a folyamatos határon autózásra, de célszerű a futamot befejezni.
Egy 5 körös versenyen mindenképpen nullára amortizálódik az autó, teljesen mindegy, hogy kíméled-e vagy sem (kivéve Melbourne, ott egy 6 körös verseny után is zöldben maradsz ).
Másrészt pedig a tt-n sem vagy rákényszerítve a folyamatos határon autózásra, a legtöbben azt is csak egyszer letolják, óvatosan, nehogy kicsússzanak és kész. Vagy neked fegyvert tartanak a fejedhez, hogy a tt-t feszült koncentrációval, határon autózva teljesítsd?így is sikerült többször beférnem Top100-ba
Van erre egy remek mondás: screenshot or it didn't happen.
Mondjuk, hogy bemondásra elhiszem, már csak az a kérdés, hogy a friends listben top100 vagy globálisan top100. Mert ugye az se mindegy.