Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyurma_13
aktív tag
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz Gyurma_13 #2651 üzenetére
Negyedik nap:
1/6 - speed record Monzában
2/6 - 3 autocross event: Heures, Silverstone és Brands Hatch
3/6 - head to head Spa-ban, másodiknak kell lenni max 100 méterrel lemaradva
4/6 - 2 körös Hockenheimring futam
5/6 - ha jól mlékszem catalunyai verseny, a pályán kellett maradni és nem szabadott ütközni
6/6 - 2 körös monzai head to head, nem szabad megcsúszni, ütközni vagy elhagyni a pályát.- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Nem akarom elkiabálni, mint a múltkor, de eddig még nem vészes. Hozzá teszem, hogy én amúgy látván az első upgrade 12 órás idejét, amint lehetett toltam fel a fejlesztéseket, mert félő, hogy a végén kelleni fog és akkor már szűk lesz az idő, szóval nálam már a 2 napos fejlesztés is folyamatban van, ehhez persze kellett goldos átlépés a motornál, de belefér.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Igen, arra figyelni kell, hogy az utolsó stage után rányomjunk a szerelésre, mert más lehetőség nincs. Én egy korábbi challenge-ben ezzel már pórul jártam, azóta igyekszem figyelni rá.
Feel Good Inc.
-
Szabie85
tag
Árulja már el vki, hogy a bánatba kell kilökni az ellenfelet!?
Samsung Galaxy S5
-
Gyurma_13
aktív tag
Köszi újfent.
A javítást akkor ezek szerint megszívtam. Nem baj, 0:01-ig ma fent maradok, és elindítom. Elég sok a feladat, nem akarok elcsúszni.Szabi85
Nem kell kilökni, csak picit nekimenni, lekoccolni. Ha nagyon odacsapod az sem jó.
Ipadon, ha nem sikerül, én kilövöm a játékot, mielőtt célbaérek, és akkor nem használódik a kocsi. Úgyanavval a javítottsági szintel tudod előlről kezdeni, mint amivel nekikezdtél.[ Szerkesztve ]
-
Kronok
aktív tag
Ferrari 375 F1 nagyon a kedvencem lett egyszerre, igen tetszik, belső kamerás nézetből nagyon kemény
[ Szerkesztve ]
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
l4ci
senior tag
Nálam van egy kis bug az új frissítésben: a Le Mans éjjeli versenyen egyik Ferrari (F40/F50) fényszórója sem világít, ellenben az LMP-s versenyen igen. Android 4.4.4, Sony Tablet Z, valaki tapasztalt hasonlót?
[ Szerkesztve ]
-
Pompi
MODERÁTOR
Le Mans Prototype - a Porsche, Audi és a Toyota a játékban.
Ezt majd nemsokára csekkolom, mert nem mentem az F50-es lemansi futamot a frissítés óta.
Viszont nálam meg egy olyan van, hogy pár hete amióta Lollipop 5.0-ra frissítettem a Nexus 7-et, gyári visszaállítást csináltam és gyakorlatilag nulláról raktam fel a dolgokat a gépre. Minden megy is jól látszólag, be vagyok jelentkezve a játékban fb-re és g+-ra is, kapok is értesítést, hogy ha valamelyik friend-em itt vagy ott elver, de a játékban a jobb alsó sarokban a mailboxom üres, oda nem kerülnek bele ezek az üzenetek ahogyan eddig. Nem tudom mi lehet a gond, lehet az a baja, hogy nincs fent a facebook kliens? Másnál nem volt ilyen jelenség?
Mondjuk a napokban tervezek másik tabletet venni így sokat azért nem foglalkoztam vele, de egy kérdést gondoltam megér ide.[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
cs.eszti
csendes tag
Egy kis segitseget kerneeeeek .. 2 nap Ferrarinal.. A feladat 6 kort menni serules nelkul.. Mar vagy 5-6 upgradet csi altam az auton de egyszeruen csak az 5dik korig jutok el .. Elfogy az idom.. Mi lehet a baj????
-
DigitXT
félisten
válasz cs.eszti #2666 üzenetére
Az elején ne előzgesd őket izomból, mert 90 mp fölött elveszik a bónusz.
Tehát ha 80+ másodperced van még, haladj nyugiban az előzendő mögött.
(Főleg akkor kritikus, ha mondjuk hárman vonatoznak, te meg "lendületből"
nyomod le mindet. Az fél perc bónusz lenne, csak férjen bele a 1,5 percbe.)Ugyanúgy a rajt-cél bónusszal is érdemes kalkulálni előzések tervezésénél.
-
Gyurma_13
aktív tag
válasz cs.eszti #2666 üzenetére
Szia, ha fogy az időd a sok rontott futam miatt, és ebből kifolyólag az öt órás javítás miatt, akkor a cél előtt ki tudod lőni a játékot és úgy van sanszod, hogy be tudod fejezni. Nem beszélve arról, hogy valamikor az ellenfélen is gyengít picit. Szóval, ha látod, hogy nem lesz meg a hat teljes kör, mielőtt lejár az időd, lépj ki (lásd lent)
IOS-en, home gombal kilépsz, és felfelé suhintással kilövöd az alkalmazást.
Droidon a 2661 hsz-ben leírták hogy kell.Pompi:
Nekem sincs már a mailben az ismerősöktől semmi, de nekem már vagy fél éve. Már nem értesít, hogy ki mikor csinált jobb futamot.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Gyurma_13 #2668 üzenetére
Még jó, hogy gyengít, mert amikor betolta elérendő célnak a 267 km/h-t,
és full alap volt az autóm... És éjjel a 264 sem lett meg pár tized híján.Majd szerencsére több sikertelen próbálkozás után beadott egy 263,5-es
maxot. Az már meglett, de trükköznöm kellett: hátramenni a Parabolicán
túl, ahol a kurtafarkú malac túr, jól nekilendülni talán a manuális gázzal is
rásegítve nem kicsúszni, végül becsapódni a terelő táblákba 264-gyel... -
DigitXT
félisten
válasz cs.eszti #2670 üzenetére
Lehet, hogy ad könnyebb ellenfeleket, lásd az elérendő végsebesség célt
is módosítgatta, annak függvényében, hogy mennyit szenvedtem vele...Esetleg a segítségek nincsenek bekapcsolva? Tapasztalataim szerint az
elején olyan gyenge előzendőket ad, hogy többször erőseket fékezni kell
(nem túlzok), hogy ne előzd meg őket, ne vesszen kárba a bónusz.
Nagyjából a második körtől lehet kezdeni jobban menni (ilyen futamokon).Semmilyen tuningot nem raktam az autóra, amikor ezt csináltam, de nem
volt nehéz. Valami 20-30 másodpercem még volt, mire meglett a 6. kör.
Érdekes futam amúgy, mert a 6. kör végén mindenképp vége van.Esetleg a sok tuning visszaüthet. Erősebb ellenfeleket ad, nehezebb az
autót "kordában tartani". Advanced Racing School-t szívtam meg, mert ott
állandóan javítani kell a TT időt... elsőre direkt mentem egy lassút, viszont
az "előző életemből" bevette, hogy gyorsabb VOLTAM, s legközelebb már
azt az időt kellett megdöntenem. Szerencse, hogy nem egy kihegyezett
"A" csoportos idő volt, mert pici tuningos autóval esélytelen lett volna, LOL. -
DigitXT
félisten
válasz cs.eszti #2675 üzenetére
Kormányzásrásegítés, fékrásegítés... Lassítanak, alapból be vannak kapcsolva.
Ha végigmentél a "Racing School"-okon, akkor elvileg ki kellett, hogy kapcsolja
őket szép lassan (3 állásuk van: HIGH/LOW/OFF). De ha bekapcsolva maradt?A Traction Control kakukktojás, az elvileg egy jó segítség (de nem tudom, hogy
milyen lassító hatása van/rögtön lőttem ki), nem tör ki az autó fara kigyorson:
ahogy elnézem, a mai "Ne csússz meg!" kihívásban jó ötlet lehet bekapcsolni... -
DigitXT
félisten
Okay, sosem próbáltam. Csak azért vettem külön, mert se nem három állású,
se nem tűnt volna durva beavatkozásnak / pont volt most egy olyan kihívás, hogy
ne csússz meg... Nos: cégnél, hang nélkül, Traction Control nélkül az első sikán
már kifogott rajtam, LOL. Normál esetben előre hallom, ha felsír a kerék.
Gondolom egy H2H verseny azért nem a világ vége, TC-vel akár könnyebb lehet?(Talán a SpeedRush Challenge-ben volt még ilyen, a fene tudja. De azt tudom,
hogy idegesítő volt. Mint a "hímestojást", úgy kellett vezetni, de azért gyorsan...) -
pehaa
tag
Udv! Valaki tudna nekem segiteni? Arrol lenne szo, hogy eltunt a cloud mentesem, egy regebbi mentest tolt vissza. Valaki, akinek megvan az LMP Porsche, a ket Maserati, nem tudna nekem elmenteni az e-mail cimemre egy ilyen allast?
Elore is koszi! -
Gyurma_13
aktív tag
Cs.Eszti, szívesen, csak összehoztuk neked
Pehaa, nekem nincs még meg a lmp-s Porsche, se a két Maserati, meg még csak az LFA-s eventnél tartok, de amúgy, hogy működne ez a mentés átadás?!
Ha átadom az én mentésemet neked, akkor nem kavarja össze utána az enyémet is?
Vagy ez hogy működik? Csinált már valaki ilyet?Mert IOS-en nem ID- hoz köti?
Meg, hogy kell több embernek válaszolni, vagy olyan nincs?
[ Szerkesztve ]
-
Pompi
MODERÁTOR
Ötödik nap:
1/5 - Monza, 1 körös verseny, 3 induló közül kell másodikként befutni, közben max. 91 méterrel lemaradni
2/5 - Hockenheimring 1 kör. Visszafele kell teljesíteni a kört, mindenféle assist nélkül
3/5 - 2 head to head Silverstoneban
4/5 - Spa visszafele, assistok és pályaelhagyás nélkül
5/5 - 2 darab 2 körös cup event Dubai Autodrome pálya különböző vonalvezetésénA visszafele versenyek "trükkösek" mert a rajtnál rendes menetirányban állunk, tehát magunknak kell megfordulni. Én ezt elsőre benéztem és végigmentem a körön, persze fail lett a vége.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
pehaa
tag
válasz Gyurma_13 #2683 üzenetére
Nem keveri meg! Csinaltam mar, csak az egy kezdo mentes volt. Megadom az e-mail cimem, jelszavam. Te belepsz a google+ fiokomba. Csinalsz egy sima cloud mentest. Kilepsz a fiokombol. En belepek a google+ fiokomba es csinalok egy visszaallitast, majd nyomok egy iCloud mentest. Roviden ennyi.😊
-
Gyurma_13
aktív tag
-
pehaa
tag
válasz Gyurma_13 #2686 üzenetére
Nem bannolnak. Ismerosommel csinaltam mar, hogy ne keljen ujra kezdenem, de nincs kedvem megint onnan kezdeni foleg ugy, hogy se LMP se Maserati se arany se penz... 😁
Amugy ezen az elven mukodik az is, hogy egy fiokkal tudsz pl ipaden es iphoneon is jatszani.
[ Szerkesztve ]
-
Gyurma_13
aktív tag
Tudom, hogy ezen az elven működik, mert az iphone-omon is el van mentve a játék, és azt néztem, hogy a player ID mind a kettőn ugyan az. Azaz ha mentek az iphone-on, akkor az felülírja az Ipadot, ha az ipadon mentek az felül írja az iphone-t(mármint a mentést). Ha te is lemented akkor az is felül írja akkor a többit, vagy nem? Ha te mentesz az átadás után, az miért ne, ugyan így viselkedne?
A player ID-t viszed tovább egy másik eszközre, nem? Vagy az hogy lesz más?Amúgy 46%-on állok.
Ha valaki konyít a témához attól jöhet az okosítás, mert én elvesztem benne egy kicsit.
[ Szerkesztve ]
-
-
pehaa
tag
válasz Gyurma_13 #2690 üzenetére
Emlitettem mar, hogy igy jatszottam tovabb par honapja. 😊 Ismeros csinalt egy e-mail fiokot a kozepso kinai oldalhoz. Belepett, nyomott egy mentest. Kilepett belole. Nekem megadta az e-mail cimet, jelszot, en beleptem es nyomtam egy mentes visszaallitast. Ennyi az egesz. En sem es O sem lett bannolva es ugyan ugy tudunk tovabb jatszani vele, mint ha mi sem tortent volna. 😊
-
Pompi
MODERÁTOR
Hatodik nap:
1/5 - Indianapolis Time Trial a Catherham Seven 620R-rel
2/5 - ugyanaz, mint előbb, Indianapolis Time Trial a Ferrari 375-tel, 57 mp alatt kell teljesíteni
3/5 - 6 körös Indianapolis (nem az ovál) - mindenkit le kell körözni, ütközés nélkül
4/5 - 5 körös Indi ovál a LaFerrarival, 5 perc alatt kell maradni
5/5 - ugyanaz, mint az előbb, csak a Ferrari 375-telA mindenkit lekörözés hangzik talán a legnehezebbnek, de nálam nem volt gond. Én már a 3. kör végén utolértem őket, az 5. kör végére meg lett mindenki, a 6. kör végére meg újra elkezdtem utolérni őket
Ellenben az utolsóval még nem végeztem elsőre, kicsit talán elfinomkodtam az első kanyarokat, így nem értem utol az elsőt. Eleinte elvettem a kanyar elején a gázt, de felesleges, bele lehet menni padlógázzal ami a csövön kifér. Majd egy szervizelés után retry valamikor.
Feel Good Inc.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest