Új hozzászólás Aktív témák
-
F-ECT$
titán
-
thrill
tag
holnap is lesz két ilyen vonatozós feladat, egy 1 + egy 5 körös
-
Tibcsi21
csendes tag
Nekem eleve úgy tűnik, hogy a 2014-es F1-es jobban csúszkál mit a 1995-ös F1-es. A mai 5. napra eleve kisebb gumi tapadást adott. Így úgy gondolom a kikapcsolt kipörgésgátlóval sokkal nehezebb teljesíthetőség volt...de aki így próbára az sokat tanulhatott az autó menetstabilitásáról. Ami későbbi napoknál jól jöhet..
Mindenesetre én kikapcsolt kipörgés gátlóval mentem végig.
Low fékkel, és én a kormányt is low-ba szoktam meg..Real Racing 3 :-)
-
Edebácsi
csendes tag
6. nap is letudva. Ez sem hozott semmi újat. Unalmas nap. Az utolso két esemény teljesen amortizált autóval is könnyedén telesíthető. És persze a jutalom megint csak 5 arany
-
l4ci
senior tag
válasz Edebácsi #3064 üzenetére
Valóban nem volt nehéz, mondjuk ez a tartsd a 10. helyet leamortizált autóval egy kicsit megszivatott, mert a második kanyarban mindig letoltak a mögöttem jövők az első pár alkalommal, aztán rájöttem, hogyan kell őket jól feltartani, a többi már gyerekjáték volt. Így is megvolt fél óra alatt az egész. Eddig könnyebb, mint gondoltam...
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #2956 üzenetére
Goal 1: Endurance
Nekem egy 5 km-es célt adott. Böcsületből lenyomtam ~10-et...Goal 2: 1 lap, hold your position, no off-track or collisions.
Lepukkant autóval esélytelen volt, javítottal + mákkal könnyű: 2:02
(Nem sietik el a botok, csak a koccanásokról szoknak le nehezen.)Goal 3: Time Trial-ish (solo, 1 lap). Reach 190 mph (306kph) three times, while keeping your lap time under 1:55. This is where you may need the necessary upgrades to reach this speed.
Fakezű lehet a gyerek, aki ezt írta. SEMMI upgrade NEM kell, trükk
sem kell! Alap autó, mindhárom hosszabb egyenesben sima 306+.
Ja és óvatoskodós köridő ugyanekkor 1:42.2 (Az 1:55 komoly...)Goal 4: 1 lap, Head-to-Head
Mivel a tökön-paszulyon át belefér, ezért az 1:42.9-es ellenfél vicc.Goal 5: 5 lap Cup, 8th spot, win with no off-track. Remember that this is a swervy beast, so be careful - it’s a long race and you don’t want to lose control halfway through the final lap!
Na. Ide kell kipörgésgátló. Ami (most használtam először) baromi
hasznos segítség! Ésszel támaszkodva rá messze jobb köröket
mentem, mint az óvatoskodós 1:42... Kellettek is az 1:35-ös körök,
mert az ellen 1:37-eket nyomott. Viszont! Ész nélkül támaszkodva
a kipörgésgátlóra iszonyatosan lelassít, akár a megállásig nem ad
gázt, ha csúszik a verda. Szóval fékezni kell normálisan, és ezeket
a hirtelen kidobja a seggét az automata gáz fék után elfelejthetjük.
Baromi jó. (De próbálj meg picit driftelni, máris lemaradsz durván.)
Annyi, hogy az F14-gyel nem akarok driftelni, ki tudja hol áll meg... -
Djuree
félisten
na eljutottam addig ahonnan csak golddal lehet továbbmenni, a zenith szériában vagyok, csak a veyron van meg, majdnem fullos, ez az egyetlen nem goldos autó abban a sorozatban, de a pr miatt nem tudok annyi kupát szerezni ahány a következő sorozathoz kell.
tehát muszáj lesz goldos autót vennem és ezek sajna sok goldosak. a 20% kedvezménnyel nem vettem, nem gondoltam hogy a veyron kevés lesz, pedig amúgy meg lenyomok vele minden goldos kocsit simán. majd ha lesz 40%-os akció, addig farmolom a kreditet...[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
l4ci
senior tag
Na innen volt nekem kb fél év, mire összefarmoltam a többi aranyos kocsira valót, közben jött még 3-4 frissítés is (csupa arany autóval), ezt még egyszer nem csinálnám végig, sőt, lehet, hogy az F1 széria után visszateszem a 2.1-es és újrakezdem nulláról az egészet. Kíváncsi vagyok, mennyi idő alatt tolom végig így...
-
NNME
tag
válasz Edebácsi #3064 üzenetére
Hát nekem nem ment az utolsó 5 körös verseny teljesen leamortizált autóval, pedig van rajta már 15 upgrade. Egyszerűen az első helyezett annyira elment az egyenesekben, hogy pályaelhagyás nélkül nem bírtam soha utólérni. 3 alkalommal löktek ki a második helyről így most feladtam. Most javítom aztán később lehagyom őket 1-2 km-re.
-
Anulu79
addikt
Sziasztok!
Létezik valahol valami magyar nyelvű leírás, hogy ezeknél a Ferráris versenyeknél mikor mit kell csinálni? 1950. 5. nap 2. verseny. Nem értem, hogy mi lenne a feladat. Az angol persze nekem nem megy. -
DigitXT
félisten
Milyen köröket mész? Nekem sem ment... De volt 5 mp szórásom!
Az ég világon semmi tuning nincs rajta, és kilövöldöztem, a szerelős
gold miatt: ha párszor elbuktam volna, már visszább vett volna az AI.
(Remélem, mert tuningolni, pláne ilyen hülyeség miatt nem fogok.)Ui: ~1:45-ös köröknél (3-ból 2 talán épp sikerült), már szinte láttam...
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #3079 üzenetére
Nemtom mennyit mentem, mert reggel csak 1x próbáltam és nem néztem a köridőket, de nekem is kb egy célegyesnyi táv hiányzik. Nekem is csak a 9 pénzes tuning van meg, de szerintem este rátolok pár aranyos fejlesztést, van rá keret, meg amúgy is kell majd a saját szériájához.
-
DigitXT
félisten
Ne feledd, hogy alkalmazkodik az AI. Azért meg, hogy a Shelbyt fel kellett
húznom goldért is, és utána rosszabb köröket mentem vele, mint előtte, még
számolunk. (Csak töltsön vissza a Drive, meg legyen időm aludni is kicsit.)l4ci: a sikán átvágásával perszehogy nem TT időt megy, de itt nem is azt kell.
Pepi6: mindig, minden autót megjavítok, miután leamortizáltam. ~1000$ nem
tétel, viszont ha már itt tartunk, kell majd a LaFerrari és az F12 Berlinetta is...
Persze, ha ez még nincs meg, akkor gondolom majd kölcsönzik, ahogy eddig.[ Szerkesztve ]
-
485
aktív tag
azon gondolkodtam pénzgyűjtés közben, hogy amikor kiütöd, hogy megmaradjon a napi bónusz és a managerek, akkor nem menti az időt sem. tehát amit jelez összes játékidőt, nem valós. jól gondolom?
-
l4ci
senior tag
Sose gondolkodtam még ezen, de majd ha ennek a szériának vége, akkor visszatöltöm a 2.1-et, újrakezdem tiszta profillal és akkor majd megfigyelem, hogy hogyan is számolja ezt ilyenkor...
Pepi6: hát ezaz, wikipedia szerint a mostani pályán 1:47.263 a rekord (Vettel, 2009), ennek tükrében elég érdekes az 1:42 is. Mennyi lehet vajon full tuninggal?
-
DigitXT
félisten
válasz rumos14 #3092 üzenetére
Tuning nélkül is megy 1:47-en belül, és nem én vagyok a Vettel...
Mondjuk ezt valaki már pedzegette a Le Mans körkdők kapcsán is.Szerk: amúgy a kölcsönzős autót is tessék megjavíttatni, mert sajna
legközelebb is ugyanazt kapod. (Sőt, ha megveszed is képesek azt a
leharcolt roncsot leszállítani, amit korábban kölcsönöztek: ügyesek!)[ Szerkesztve ]
-
rumos14
nagyúr
válasz DigitXT #3087 üzenetére
az AI alkalmazkodik, valóban, csináltam egy béna head to head-et, amikor konkrétan hagytam, hogy megelőzzön, így a következő próbálkozásnál már a sikán előtti hosszú egyenesek elején le tudtam előzni.
a no skidding meg kifejezetten könnyen ment, nem szólt be, annak ellenére h legalább egyszer úgy éreztem h megcsúsztam. -
Edebácsi
csendes tag
Ez a nap is letudva, nem volt nagy szám. Javíttatás nélkül meg lehetett csinálni ezt a napot is. A speed snap kivételével minden ment elsőre. Az F1 után nem számítottam rá, hogy a széria Ferrari hogy csúszkál, az csak 2. ra lett meg.
-
rumos14
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Raspberry Pi
- Futás, futópályák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Fujifilm X
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...