Új hozzászólás Aktív témák
-
thrill
tag
válasz DigitXT #2452 üzenetére
Azért végig nyomtam a játékot már párszor 100%-ig, mint mondtam nem jelentett problémát eddig semmi.
Itt valahogy az AI sorsolással van/volt a gond. Másoknál is előjött. Nem hinném, hogy annyira szarul tolnám, ráadásul csaltam is levágással, ami kb. körönként 4-6 másodpercet jelent. Tuti nem bennem volt a hiba.
De kíváncsi leszek Nektek hogy megy (aki még tolja). Köridőket, adatokat pont azért írtam, hogy lehessen hasonlítgatni.Amúgy meg direkt játszom így. Tudom, hogy gyorsabb lenne helpek nélkül, de már írtam korábban is, hogy nekem így kényelmes. Nem akarok annyira nagy energiákat fektetni a dologba. ha komolyabb szimulációt igénylek, arra ott vannak a játékkonzolok.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Én nem kérdőjeleztem meg, hogy "segítségekkel" is végigjátszható a játék,
de ha besorsol ellened olyanokat, akik segítség nélkül mentek, és mondjuk
másodpercekkel gyorsabbak emiatt, ott lehet próbálkozni. Aztán ha sokáig
próbálkozol, hát visszabutítja az ellenfeleket, nehogymár ne nyerjél... Ennyi.Érdekes amúgy amit írsz, mert nem hiszem, hogy nagyobb energia lenne a
féksegítség kikapcsolásával "manuálisan" fékezni: okés, a manuális gáz az
már "PITA", ahogy az angol mondja, azzal nem is élek... mivel így is eléggé
gyilkos a játék, főleg egy 217 grammos készüléket forgatva a levegőben...Valóban nem komoly szimulátor. Arra ott van a PC, mondjuk Assetto Corsa:
jelenleg egy DFGT-m van csak + a Clubsport pedálom... Mégis azon kapom
magam, hogy inkább az ágyban döglök, és a One Maxot pörgetem. LOL.
Ez ilyen "teljesítménykényszer" dolog: a versenyeket meg kell nyerni.Ui: TT-ken így segítségekkel be lehet kerülni az A csoportba? Top1000?
-
thrill
tag
válasz DigitXT #2454 üzenetére
No de erre írtam, hogy kezdettől fogva (a maserati szériában) a "gyári" AI-k ellen mentem (LOLLOLOL és társai). S nem csak retry volt, hanem kilépés (kellett ugye javítani ennyi próba után), de app bezárás és tablet újraindítás is. Sőt online is toltam, hogy hátha ha nem gépi ellenfeleket kapok, hanem más "ghostokat" akkor könnyebb lesz - de nem lett (és maradtak a gyári AI-k).
A csoport esélytelen így, de nem is cél számomra.
-
DigitXT
félisten
Akkor azon a futamon feljebb tolták a lécet AI szinten is: előfordul...
Más futamokon direkt kikapcsolnak segítségeket: lehet, ez volt a jel.Na, ha az A csoport esélytelen, akkor azok nem hűdegyors körök, és
ahogy az már számtalanszor bebizonyosodott, a segítség lassít...
Most már kíváncsi leszek arra a futamra: nehéz, könnyű, köridő, stb.Majd beszámolok.
Tuningok rajta vannak, azon nem fog múlni.[ Szerkesztve ]
-
thrill
tag
válasz DigitXT #2456 üzenetére
Szerintem egy kicsit vonatkoztass el ettől a help nélküli dologtól.
Az egész játék úgy van megdesignolva, hogy segítséggel is végig lehet tolni nehézség nélkül segítséggel is (kivéve ezt).Adott valaki (én), aki elvan a saját szintjén (leginkább lustaságból) és 2000+ eventet letolt gond nélkül (köztük azokat is, amiknél ki volt kapcsolva a segítség), de aztán egyben gondja akad. Azért sejthető, hogy esetleg annál az egynél nem stimmel valami. Ráadásul nem vagyok fakezű, nem akarok kérkedni, de kb. 30 éve játszom, ZX Spectrumon kezdtem az ipart és autós játékból is megvolt jópár.
Inkább az a kérdés miért jelentkezik mindez csak pár embernél, másoknál meg nem.
Ui.: Kíváncsi leszek mire jutsz, de az a baj, ha simán végigtolod, akkor nem leszünk okosabbak.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Igen, sejthető, hogy annál az egynél nem stimmel valami - írtam, nem?
Ez ki fog kiderülni, hogy ha lefutom. Ha nehéz, akkor azért, ha könnyű,
akkor azért, de leginkább az 1:27-es kör a nem mindegy... Abba, hogy
ez a játék hogyan van megdizájnolva, ne menjünk bele. Vannak súlyos
hibái, de ezek közismertek. (Többek közt az adaptív nehézségi fokkal.)Azt értsd meg, hogy lehetsz ZX Spectrumon cseperedett Schumacher,
ha egyszer a "segítségek" ebben a játékban akadályok. Lassítanak, és
ha adott futamon egy kicsit is "nehezebbre" vették a figurát a fejlesztők,
akkor ez már fokozottan kijön: én csak ennyit állítottam, nem többet.Amúgy én C64-en "kezdtem", bár saját gép belőle sosem volt...
Annyi a megfigyelésem, hogy zsigerből 10%-kal meg lehet verni az AI-t,
különösebb erőfeszítés nélkül. Mondjuk egy Autocross Event-en 55 a "jó
idő", akkor én 50-et fogok futni saccra, és ez általában így is van: sajnos
vagy nem, a játék megköveteli (PR), hogy feltuningold az autót... ha meg
feltuningoltad, akkor sétagalopp. Kihívás akkor lenne, ha gyengébb lenne
az autód az AI-nál, vagy egyszerűen jobban vezetne az AI. 10%-kal, LOL.Szerk: és a lényeg lemaradt! A nagy sétagalopp közben NÉHA, sajnos
csak ritkán, de NÉHA azért mégis beesik egy nehezebb futam. Amikor
az AI meglepően jó, esetleg könyörtelenül kihasználja a durva hibákat...
Ezért szokott fájni, amikor egy ilyen után nem hagyja, hogy "rágyúrva" a
feladatra erőből megverjem, hanem - harmadikra - lebutítja a feladványt...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
A linket azért nézd meg - meg amit még hozzászerkesztettem, a végére.
Én sem akarok a szükségesnél több energiát belefeccölni, szóval az tuti,
hogy nem fogom bekapcsolni a segítségeket ennél a szériánál, magamat
szívatva. De ha amúgy adott kocsi, adott pálya, akkor egy ilyen tesztet
külön meg lehet rendezni - ha amúgy a játékban máshol is elérhető ez.Szerk: vagy tulajdonképpen akárhol, akármelyik TT-n lehet mérni időket...
[ Szerkesztve ]
-
thrill
tag
válasz DigitXT #2460 üzenetére
Tisztában vagyok vele (sajnos) hogy miként "működik" a játék. Mindössze annyit írtam, hogy a koncepció az lehetett, hogy segítség nélkül is lehessen boldogulni (kellő tuning után). Az hogy a design és a kód ezer sebből vérzik nyilvánvaló, de "némi" játékfejlesztői múlttal eléggé szakmai szemmel tudom nézni a dolgot.
Nekem is jóval a kiírt szint alatt sikerülni szoktak az egyes pályák, mint ahogy Te is írtad.
Egy valamit azonban nem akarsz megérteni. Nekem nem az a bajom, hogy van egy verseny, ami nagyobb (szinte lehetetlen) kihívást hoz (elbaszták a fejlesztők a balance-t van ilyen), hanem hogy vannak játékosok, akiknek ilyen, mint írtam, és vannak akiknek meg nem. Ez a probléma és kíváncsi lennék mitől függ.Ki ne találd, hogy míg én max tuningggal vért izzadva nagy nehezen lekörözök két kocsit, addig más csak pénzes táppal nyolcat lazán (nekem ugyanazen a szinten meg 40-45 mp-es hátrányom van az utolsóhoz képest - mindez négy körön) az reális. Ekkora különbség nincs a help és nem help közt, itt valami más van.
-
DigitXT
félisten
Ekkora különbség nincs a help és nem help közt, itt valami más van.
Lehet, hogy bugos, és belefutottál egy permanens "erős" AI-ba.
De amúgy én kíváncsi lennék a sétagaloppos player köridejére is...Szerk: a 2000 futamra egyenként nem emlékezhetek, de azért rémlik,
hogy találkoztam már máskor is baromi nehéz futammal: 1-1 2000-ből!
Hogy miért? Nem tudom. Én sem hiszem, hogy arra az egy futamra
fakezűbb lettem volna, mint a többinél. Egyszerűen így dobta a gép.[ Szerkesztve ]
-
Gyurma_13
aktív tag
Én ugyan így jártam nyáron a cabrio Audi challengen. Szerintem te is oda tetted magad az időfutamokon és most iszod a levét mint én is anno. Ahol "A" kategóriás időt futottam, ott alig bírtam, vagy egyátalán nem bírtam lekőrözni az autókat, pl. a Suzukai pályán. Más meg azt mondta, a vége előtt már egy körrel mindenki megvolt neki. Én meg atom idővel sem tudtam megelőzni az utolsó kettőt. Az a gyanúm, neked is van pár nagyon jó időd és hogy kihívás legyen a játék a mesterséges intelligencia kicsit rálicitál pár %-al. Csak azt nem tudja, hogy nem mindegy, hogy 82%+5% vagy a 97%+5%, mert az utóbbi az már a tökéletes +2, ami értelmezhetetlen. Na, mindegy, ne idegeskedj
[ Szerkesztve ]
-
Gyurma_13
aktív tag
válasz DigitXT #2464 üzenetére
Igaz, lusta voltam elolvasni az összes előzményt, most látom, hogy Thrillnél nincs kikapcsolva az összes segítség, úgy meg nehéz a legjobb időkhöz odaférni. Akkor meg pofára megy
Minden esetre át tudom érezni, mert én is így jártam.
De mondok egy példát, a ferraris le Mansi futamokat úgy kezdtem, hogy a startnál rögtön le tudtam gyorsulni és előzni a megszűnő betonfalig jó pár autót, most hogy közelítek az 500. futamhoz, már elhúznak tőlem mint az állat a startnál ugyan ezen a részen.
Az egyenesekben gyorsabbak, pedig Maxon van az F50-n. Annyi, hogy alkalmazkodott az AI és megunta, hogy 4000-4500 méterrel győztem mindig az elején. És a második helyezett az elején 14:30 körül volt ha jól emlékszem, amikor meg 13:26 körül mentem, bejött a második 14:00 alá, akkor is ha én pl kicsúsztam, és épp, hogy vissza tudtam előzni.
Én minden esetre valami ilyesmire gondoltam, amikor engem szívatott az AI a speedrush challengen[ Szerkesztve ]
-
Gyurma_13
aktív tag
Lassan fel megyek online-ra, mert több mint két hónapja offline vagyok. 230. szinten tartok, de 250-nél visszatérek.
Csak most nincs időm játszani, örülök ha napi egy szint megvan
Aranyat gyűjtöttem[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
mi történt ezzel a 4 körös ferraris lemansi versennyel? eddig alig tudtam nyerni, most meg másfél kilométerrel nyertem. azt hittem rossz versenyt indítottam. eddig is offline mentem.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
DigitXT
félisten
"Welcome to the... adaptive difficulty."
---
A 8. nap pite volt. Utsó H2H-ben fél kilit kapott.
Egy körön. Rövid körön. 1:03-as idő ellen 1:14?
(Neten mindig fent vagyok, de itt kifejezetten a
gépi ellenfeleket nyomatja - fix balance miatt?)Időmérőfutamokat a damage feltétel miatt elég
óvatoskodva bőven hoztam elsőre. Tuning van,
de én abban nem hiszek, hogy az ennyit számít:
lehet, rá akarja venni a népet a tuningra*, aztán
ha megvan, ad gyengébb ellent, hogy azt hidd...*: mert jó esetben gold kell, azt meg jó esetben,
ha nincs igazi pénzből veszel. (Nekik jó eset!) -
Kronok
aktív tag
Ki ne találd, hogy míg én max tuningggal vért izzadva nagy nehezen lekörözök két kocsit, addig más csak pénzes táppal nyolcat lazán (nekem ugyanazen a szinten meg 40-45 mp-es hátrányom van az utolsóhoz képest - mindez négy körön) az reális. Ekkora különbség nincs a help és nem help közt, itt valami más van.
11/28 fejlesztéssel csináltam végig a Marquis event-et, (Steering, Brake: Low, Traction On) beállításokkal, az említett előzős dolgot elsőre sikerült megcsinálni, semmilyen 3x szarul megyek megbutítom a többieket okosságot nem alkalmaztam , jó kérdés mi van a képletben ami ezt dobja
[ Szerkesztve ]
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
l4ci
senior tag
Elsőre nekem sem ment ez a lekörözős történet, még csak nem is láttam az utolsó versenyzőt a 4. kör végén. Ez offline történt 19/31-es tuninggal, tehát volt benne némi gold tuning is, de azért nem olyan sok. A második próbálkozás már online történt, ott viszont simán utolértem, és megelőztem a 4. kör végén az utolsó kanyarokban egy autót és a másodikhoz közel kerültem, de az már nem volt meg a célvonalig. Amúgy sokszor észrevettem, hogy online könnyebb ellenfeleket sorsol néha, mint offline, de még nem jöttem rá a logikájára, hogy melyik eventnél mi a jobb választás: offline vagy online lenni...
-
DigitXT
félisten
Szerintem ezeken a Special Eventeken direkt nem is rak be TSM ellenfelet.
Így tud kellőképpen szívatni, hogy mindenképp tuningolni kelljen, és ha már
megvan a tuning, akkor könnyebb ellenfeleket ad, hogy azt hidd megérte.
Ez is csak egy (összeesküvés)elmélet, de nekem elég gyanús.Speed Rush TV lekörözős is mókás volt. Sima liba, DE CSAL a gép, hogy
legyen minimális esélye, a kanyarokat viszont úgy veszi, mint beteg csiga.
(Értsd: mindegyik ellenfél jobban gyorsult, pedig full tuningos az R8-am.) -
Lirion
addikt
Ekkora különbség nincs a help és nem help közt, itt valami más van.
Tegnap lefutottam 3 brands hatch versenyt az m1-es bmw-vel (mivel újra kezdtem, most nincs gyorsabb autóm ), mindet másféle beállításokkal.
Segédek nélkül legjobb köridő: 41.363
Brake/sterring low, traction on: 42.585
Brake/sterring high, traction on: 48.560Ha low segítséggel játszol, akkor nem kéne, hogy nagy hátrány érjen, viszont ha high segítséggel, akkor bizony hatalmas a különbség.
-
DigitXT
félisten
Úgy látszik ez a célja ennek a futamnak. Az 1:27-es kör nem túl szar,
bár levágással nem is tökéletes. Én is vágtam, ilyen köröket hoztam.
Persze elsőre meglett, mert rajta az összes tuning. (6:05 a teljes idő.
A második kapott a befutókor 2300 métert, amúgy 52 másodpercet.)Utolsó AI legjobbja 1:58.8, összideje 8:12.8. Ezt pite volt megenni.
Te erősebb utsóról írtál. Mondom én, hogy direkt szívatott. Amúgy a
segítség és nem segítség közt leginkább az lehet nagy(?) különbség,
hogy belepofázik az első körödbe, az előzésekbe. Ott is elmehet sok
másodperc. 1:27-es körökkel ugye a 3 kör 4:21-et ad. (A maradék az
első... Én úgy emlékszem 1:49 volt, de akkor nem jön ki a matek.)
Szóval arra nem esküdnék meg. De ez van. Az összidő számít, és az,
hogy ad-e nehezebb/könnyebb ellenfeleket, vagy ez mitől függhet.Teszem hozzá az utsó előtti 1:57.2 legjobb 8:02 össz.: az is megvolt!
De még ennél is erősebb ellenfelekről írsz, mondjuk 1:54-ekkel már a
8 perc körüli összidő kezd borulni. LOLOLOL ilyennel 7:49-et ment.Lehet 1:43 volt az első? Most az rémlik: nagyjából kiadja a 6:05-öt.
Amúgy az 1:27-eim is inkább 1:27.5 körüliek voltak, nem jobbak.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Még mindig ugyanarról. Maserati 9/3. A lekörözéses.
1:27-hez segítséggel ugye "vért izzadsz", anélkül meg
egy viszonylag (!) laza idő. Töltőn volt a telóm, és a
kései órára tekintettel füles = halmozottan hátrányos:
ha így is ment elsőre - full tuninggal -, nem túl gyilkos.A kolléga inkább aziránt érdeklődött, hogy valaki hogy
körözhet le 8-at, minimál tuninggal. Gyengébb ellenfél,
ő a Schumacher? Nem is volt az 8? Bármi lehet LOL.
Mondom, csak köridőből derülnek ki a viszonyok.Amivel felbosszantottam, az az, hogy a segítség lassít,
csak hát ez tényszerű. Ha az adott feladvány úgy nem
jó, ki kell kapcsolni. SpeedRushTV-ben amikor csináld
meg fék nélkül? Oda hasznos volt a manuális gáz. Írta.
Különben folyton nyomná, ergo tuti vért izzadós lenne. -
Edebácsi
csendes tag
válasz DigitXT #2480 üzenetére
Maserati 9/3: A pálya végén a sikánt és az az előtti jobbos 90 fokost ki lehet hagyni. Előre ki kell menni a két gumifal között, egy lezárt pályarészre és már kész is. Persze a kormányrásegítést ki kell kapcsolni, vagy egy kicsit megfékezni mert különben behúz a gumifalba. Bár én nem ezzel a módszerrel csináltam meg hanem levágás nélkül 18/28 tuninggal, kb 5 autót lekörözve.
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
Eegen, de ezt általában el lehet kerülni, mert a gép nem kifejezetten kamikáze,
noha nagyon bosszantó, hogy gátlástalanul CSAL: minden egyenesben gyorsul
el, mert csak úgy tud "komoly" ellenfél lenni, kanyarban viszont "gyökkettő"?S ilyenek ellen versenyezz úgy, hogy ne csússz meg, és ne menj le a pályáról.
Éjszaka. 2 körön. Persze nyerd meg! Amúgy nem volt nehéz, de azért az elsőt
csak eléggé a végén sikerült megelőzni, mert ugye te sem lehetsz "kamikáze",
de kigyorson meg a csalás miatt jobb: mondjuk érdekes futam volt, annyi szent.
Sokszor egyszerűen vissza kellett engedni, ha melléd ért, mert ha koccantok... -
DigitXT
félisten
Az Agera pl. tényleg egy lőrés. De az is szokható: nem volt para.
Nekem kell a kormány is, csak úgy érzem az autót, belső nézetből.Biztos többet látni pl. lökős nézetből, de az túl árkád, nem hiszem,
hogy meg tudnám szokni. Minden autós játékot belsőből játszok.
Már ha van benne. Régi NFS-ekben hol volt, hol nem volt, lol. -
Kronok
aktív tag
próbálgattam több nézetet, a sebesség érzet, h halad a kocsi és gyors is csak a lökhárítós nézetben jött át nekem a legjobban
Shelby 1966 Cobra 427 az egyedüi aholl tetszik a belső nézetNe ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
thrill
tag
válasz DigitXT #2480 üzenetére
Lehet rosszul fogalmaztam, de nem az 1:27 volt vért izzadós, hanem a próbálkozások előtte, nem full tuninggal. Mindenesetre az 1:27 is odafigyelős volt, nem fért bele rontás (nekem azokkal az AI-kkal).
A többi felvetődött dologra (mielőtt újra hozzászólás gyűjtéssel vádolnak meg, így egyben):
- levágást ismerem, pont így csináltam én is
- nekem is kb. ilyen előny (2000 valahányszáz) gyűlt össze a végére a másodikhoz képest
- a végén ugye csak a legjobb időt látni, így arra nem esküszöm, hogy mind a három tiszta kör annyi volt, de kb. a környékén. így lehet eltérés az össz időhöz nézve
- low/low segítségekkel megyek igen. azért egy BH-s körön nézve csalóka, meg egy ember teljesítménye alapján. de a weekly TT-ben az elsőhöz képest egy átlagos pályán 4-6 mp-cel maradok le így.
- én is elsőre csak pénzes tuninggal mentem, és már akkor kemény volt az AI
- a 8. nap nekem is pite volt, kb. bruttó 15 perc alatt megvolt egyhuzamban. külföldi fórumokon meg azon rinyáltak mások, hogy milyen nehéz és egy csomóan postoltak képeket nagy büszkén, hogy megcsinálták csalás nélkül. szóval volt itt WTF másnak is, máshol
- nem idegeskedem a dolgon, köszi mindössze zavart, meg bántam a sok goldot amit beleöltem. de a maseratis széria miatt úgyis fel kellett volna tuningolni majdnem maxra, úgyhogy így utólag már nem sajnálom annyira.
- nekem még egy olyan elmélet jutott eszembe, hogy mivel viszonylag hamar kezdtem, lehet azért volt kemény - elsőkként teljesíthettem a challenge-et. arra gondolok, hogy vagy nem volt még más (human) idő, amihez viszonyíthatott a rendszer és azért volt kemény, vagy esetleg menet közben kicsit könnyítettek rajta. ugyan nem online toltam, de az új challenge nap megnyitásához ha rövid időre is, de fel kellett engedni a játékot netre. -
DigitXT
félisten
10. napon egy csomó TSM ellenfelet adott. Mind rémgyenge volt.
Hogyaszondja: legyél a Top10-ben! Megnyertem... Körözz le 12-t!
Leköröztem mindet. Kormányrángatást kellett egyszer újráznom,
mert 3x belecsapott a falba, és 4. lettem elsőre. Utána figyeltem...Az 1:27-es körök továbbra sem rosszak ott. Utsó futamon 1:26.5?
Nem TT-ben csiszolódott kör, már csak a levágás miatt sem, de...Nyilván az, hogy ilyen körökkel mennyit lehet lekörözni az AI-tól is
erősen függ, pl. az első kör ennél 1:33 volt - pikkpakk előre törtem.
Elég, ha csak az elején 10-15 másodperccel jobban feltart, necc.Btw. egyik F50-es Le Mans Endurance-ban volt nehéz a ~11.3 km
TSM AI befogása. Egyszerűen buktad, ha kicsúsztál. Oké, a végén
feltoltam 12 fölé, és a végén HA egy jó húzással körbe is érek...
De hát nincs HA: csak mondom, hogy NÉHA vannak nehéz esetek.Szerk: Le Mans +90 másodpercet ad az új körért... Ha bejött volna
a végén egy előzés, eljutok a célig, onnan még jópár km belemegy:
nem irigyeltem volna mondjuk, aki olyat kap megdöntendő távnak.[ Szerkesztve ]
-
thrill
tag
A Need for Speed: No Limitsen a Real Racing 3-at is jegyző Firemonkeys csapata dolgozik és iOS-es és androidos mobilokon, valamint tableteken lát napvilágot.
:/
amúgy a RR3 Ferrari F1 megvolt mindenkinek?
[ Szerkesztve ]
-
Tibcsi21
csendes tag
Szia(sztok)!
Esetleg valaki próbálta már a játékot az
Asus ME181C/CL-el valamilyen beállítással??
esetleg "high" beállítással is fut?csak ME176CX-re találtam frissebb verziót...
https://www.youtube.com/watch?v=GRjz4vLp054
ez október 23-ai videó
ezen szépen fut a Real Racing 3, és a tükörben is láthatók a hátul érkező autók.. :-)korábbiakban nem volt tükörkép..
Ha az előzővel nem, akkor esetleg Asus ME572C-vel?
Választ, válaszokat előre is köszönöm! :-)
üdv. Tibi
Real Racing 3 :-)
-
Milka 78
nagyúr
válasz Tibcsi21 #2495 üzenetére
Nem tudom,hogy mennyire érint de a TF103c ami ugyan az az soc-ra épül mint a 181c még telepíteni sem enged.Ez a 3-ik gép a környezetemben amiről tudok,tehát nem egyedi,de lehet más Intel soc-kon megy.
-
F-ECT$
titán
A weekly tournamentet mennyire nyomjátok, érdemes az A-ba kerülésért hajtani, vagy annyi a csaló, hogy elégedjek meg a B-vel?
Dive ever, work never.
-
Sordoran
addikt
Mostanában nincsenek elszaporodva a csalók szerintem, vagyis elérhetőek az A csoportba kerüléshez szükséges idők is, de kell a full tuning hozzá (bár anélkül is mehet talán), és ügyesség, sok gyakorlás. Te tudod, hogy minden autód fullos-e és vagy-e elég ügyes hozzá. Én B csoportba kerüléssel megelégedek mindig, mert az autóim se fullosak és én se vagyok annyira profi.
Ez nem mai kép, megszenvedtem míg bekerültem, és az A-hoz még 20 sec kellett volna. Igaz az utolsó pályán nem volt meg a Bugatti, hanem Venenoval mentem, és az is nulla tuningos volt.
[ Szerkesztve ]
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
DigitXT
félisten
Szerintem nem érdemes. Baromi nehéz ugyanis. Lehet, hogy csábító az 50 gold,
de bőven többet el lehet tapsolni drive újratöltésekre, meg gyorsszervizre - ha az
ember úgy rendesen nekifekszik. Persze lehet, hogy csak én vagyok túl béna, de
ha már ennyire erőltetem, rendszeresen eldobálom. Gyorsan elfogy az 5 drive.A kocsi is hamar besz*rik egy hosszabb körön, így ha sokat akarsz egyfolytában
próbálkozni, akkor tolni kell bele a goldot. Persze van amikor az ember annyira
rágörcsöl, hogy jobb pihentetni, később könnyebb lesz javítani: bosszantó, mikor
tudod, hol van még benne pár tized (fél másodpercek), de nem tudod összerakni.
Ellenben a sok kihagyás után egy két kör jellemzően gyengébb nálam. Elfelejtem
a belőtt féktávokat, meg ilyenek. Szóval szerintem nem éri meg. Túl nehéz.Van ahol a manuális gáz trükköt is bevetettem, van ahol Top1000-ben bőven, de
ezeket összeadva, még mindig sok a különbség. Nem is tudom, mi az A csoport,
mivel külön-külön az összes időm beleesik, összeadva meg csak egy (erős) B.
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- MIUI / HyperOS topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen