Új hozzászólás Aktív témák
-
plaszy
őstag
válasz TheMarci #1250 üzenetére
Nekem is van ez.
És ott az utolsó kockában a LM 24 (Night)-nál kilép. De a teló újraindítás segített, betöltött, de a 10 kör nagyon hosszú, 3.-nál kiléptem. Ha lesz kedvem végigtolom.[ Szerkesztve ]
Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=plaszy
-
DigitXT
félisten
Ja, az a legjobb. Megkoccolnak, puff kimegy a fél lámpa. Utána a másik felét
már nagyon nehezen tudod kiütni, viszont ha sikerül, akkor is világít. Gratula!Meg lehet nézni külső nézetből, hogy elvileg nem világít, de az úton meg igen.
Értem én, hogy azért akarták, hogy ne maradjon az ember vaksötétben, de én
személy szerint sokkal jobban örültem volna annak, ha a fél oldala sem megy
olyan könnyen, mindenféle realitást nélkülözve... Real Racing a neve, de Irreal.Szerk: amúgy tegnap este csináltam meg. Fél óra volt a végén kb. bealudtam.
(Így is kényelmesen tudtam tartani kb. 2000m előnyt, hogy csak 3-as köröket
mentem. De a végén tényleg bekómáltam, mentem bele a falakba, minden.)Szerk2: viszont büszke voltam, hogy a (sokadik) lekörözésig megvolt mindkét
lámpám, aztán az egyik okostojáson kiment a fele, és még volt két kör.
(Nem azért, de bevezethetnék a kék zászlót, a lekörözöttek simán kiütnek...)[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
válasz DigitXT #1252 üzenetére
Nekem baromira bejön a 10 körös esti verseny. Messze az a kedvencem a játékban.
A lámpás sztorit nem értem amúgy, nálam simán kimegy mindkét lámpa és akkor nem világít semmi, ez meg azzal jár, hogy a kanyarjelölő táblákat ku*vára nem látom.. Viszont mivel mindig térkép nélkül játszok, már megtanultam, hogy lámpa nélkül is tudjam, mikor kell fékezni elkezdeni, így aztán már az se zavar. Asszem ezek miatt számomra a le mans-i esemény néhány versenye se lesz olyan kihívás, mint sokaknak (pl. az esti futam majd, ahol hud nélkül kell versenyezni).Egyébként próbáld meg a 10 körös versenyt úgy lenyomni, hogy állsz a rajtrácson 10-20 mp-et és nem vágod le kicsit sem a kanyarokat. Sokkal izgisebb lesz. Én az elsőt a 7-9. körökben szoktam utolérni, de a poén az, hogy addigra már vidáman lekörözök néhány utolsó ellenfelet.. szóval a botok is lekörözik egymást.
-
DigitXT
félisten
Na, ez a "ne lépd túl a 346 km/h-t, de nyerjél" vicces volt.
Bár nehéznek nem mondanám: 10 km a cél, mentem 21-et.
Viszont az éjszakai futamot így reggelre kihagyom... Voltak
LOL feltételek. Pl. kapcsold ki a segítségeket: ki használ? -
Sordoran
addikt
válasz DigitXT #1262 üzenetére
Én például használok részben, de nem hiszem, hogy mazsola vagyok. A fékek kikapcsolva, de a kormány rásegítés van (amelyik fokozatban állítható low-on), így kellett egy kör míg megszoktam, hogy jobban kell dönteni kanyarodáshoz a telefont, ezért elsőre nem is sikerült a verseny, másodikra már röhögve.
Ne ütközz Elimination-nek neki kellett futni azért párszor, mindig sikerült belém jönniük, vagy úgy befékezni, hogy hátulról megkoccoltam. A körözz le egy embert 5 kör Indianapolis futam viszont szintén sima volt, már 4. kör végén leköröztem egyet, majd még 6ot. Lett volna több, de már utolsó körben bele is futottam 1-2 emberbe hátulról.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
thrill
tag
válasz Sordoran #1263 üzenetére
Én is, sőt bevállalom, hogy még mazsolább vagyok.
(kormány és fékrásegítés is low-n, plusz traction control on + automata váltó)
Nekem is 1-2 kör kellett megszokni, szerencsére Melbourne azért ideális terep ehhez (nem véletlenül rakták oda). Első verseny elúszott (kevés híján) másodikra simán meglett.A "ne ütközz" elimination simán meglett, az nem volt feltétel ugyanis, hogy a pályát nem lehet levágni, így bőszen ki is használtam. Az előző ilyen Spában gázosabb, volt, de az is meglett tán harmadikra. Plusz egy kicsi kocc belefér, a győztes futamomban a La Source-ban mentem el az utolsó vetélytárs mellett, aki picit nekikoccolt orral az enyém hátuljának. De így is megadta a feladatot.
A lekörözés meg sima ügy, mondjuk az első köröm visszajátszását szintén nem szívesen mutogatnám. Uccsó körben értem utol őket, és öten estek áldozatul.
Éjszakai futam is meglepően könnyen ment, kezdek belejönni. Mondjuk ha ez lesz holnap help nélkül, akkor bajban leszek keményen.
(tudom, segítség nélkül gyorsabban lehet haladni és meg lehet szokni / tanulni, de én nem akarom. nekem ez így teljesen jó élvezetet nyújt és így vittem végig az egész játékot - ráadásul különösebb csalás nélkül, csak a végére esett be egy kis TT bugos pénzgyűjtés, meg utána az arany cheat, de azokból jobbára már csak feltápoltam a meglévő gépparkot, valamint a teljesítettség is 90% körül volt már)
-
Pompi
MODERÁTOR
Akkor én is mazsola vagyok, bár van a játékban már ~250 órám és valahol 70% fölött járok az overal progressben, de a fék és a kormány rásegítés nálam is low állásban van még. Most mondjuk elszégyeltem magam és elkezdtem kikapcsolt assistokkal menni, hát gyakorolni kell még, de persze idővel biztos, hogy jobb lesz, de én így is elég jól elszórakoztam eddig és nem hiszem, hogy olyan rosszul mennék, a time trialokban a B kategóriában (top 5%) szoktam lenni, assistok ide vagy oda.
Mindezt úgy, hogy nem trükköztem soha egy percet sem, nem állítgattam időt sem javítások, se gold szerzés miatt, nem csaltam, nem vettem dollárt vagy goldot. Bár megérdemlik, hogy ennyi játékban töltött idő után fizessek nekik érte, legalább a reklámoktól mentes leszek, szóval valami gold csomagot venni fogok.
Viszont a traction control nagyon visszafogott, azt már nagyon hamar kikapcsoltam, javaslom, hogy próbáld ki nélküle, mert nálam sokat dobott az időkön, hogy kilőttem.
Feel Good Inc.
-
thrill
tag
Inkább azt mondja meg valaki miért van, hogy hét elején megyek a weekly time trialban egy időt az új pályán, az összeredményem mondjuk a 35.000-es kategóriába esik, de fél mp-cel elmaradva csak. Aztán naponta látom, hogy a fél mp. egyre fogy és végül becsúszok a 40.000-es kategóriába, holott nem is megyek a hétfői próba óta.
Ha a legjobb időn javítanak, akkor nem hátrafele kéne csúsznom nem előre? -
Sordoran
addikt
Mert egyre több ember futja le, és így eltolódnak az arányok, mivel később már gyengébb játékosok futnak. Ugye %-osan oszt be téged. Egyszerű példa: 100 játékos futott veled együtt, te a 16. vagy, így a top 20%-ban vagy. Ezután még 100 játékos fut, 3 megelőz téged, de 97 mögéd kerül, így 19. leszel, de így is már a top 10%-ban leszel, mivel 200-ból vagy 19. Remélem érthető.
Más: Mai Le Mans sajnos rákényszerít, hogy tuningoljak. Eddig 0 tuninggal mentem, de ez a 355 km/h nem akart összejönni. Remélem ezzel a full 1-es tuninggal már végigmegy a holnapi is majd.
[ Szerkesztve ]
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Lirion
addikt
Hogy ment nektek a mai no off track challenge a 3 körös versenyen? Párszor újra kellett indulnom, volt olyan, hogy szabályosan kilökött a gép.. De mikor a harmadik kanyar után az élre verekedtem magam (szó szerint), akkor simán ment. Ha igazán szivatni akarnának, beraknának egy no collision no off track challenget. Az kb lehetetlen lenne.
Ahogy elnézem amúgy, nem a Porsche lesz a legjobb az endurance szériában. Eddig legalábbis elég gyengén muzsikál.. Asszem maradok a Toyotánál. Erre a le mans pályára kell a nagy sebesség..
[ Szerkesztve ]
-
Sordoran
addikt
Én is attól félek, hogy holnap szinte lehetetlen feladatokat kapunk majd, és így mindenkinek gold-al kell kiváltani az autót.
Amúgy én is megfigyeltem, hogy az egyenesekben elvérzik a Porsche, de utána a kanyargósabb részeknél kijön az előnye, hogy jobban tapad. Szóval nem olyan rossz azért.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
thrill
tag
ne is mondd, már órák óta szívok vele (az utolsó előttivel)
no off track és 3. hely kell
már a kerékvetőkre se merek rámenni, de nem adja meg
már vagy 10x próbáltam
visszajátszást is megnéztem, de max csíptem a vonalat, de át se léptem, erre a harmadik kör végénél megpördül a kocsim a replayben (pedig nem volt olyan és beértem)
WTF?
az lenne a baja, hogy időugrással cheateltem a javítással? :Smég megpróbálom bekapcsolt wifivel, de utána már nincs ötletem
-
Sordoran
addikt
Na, én is belefutottam, és nekem se sikerült most elsőre. Előtte lévő verseny elvileg ugyanez, ne hagyd el pályát, csak ott győzni kellett. Ott simán elfogadta, ha picit csíptem a pálya szélét, itt meg nem. Fura.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
És erre hogy jöjjön rá magától az ember, istenem. Köszi az infóért, így simán meglett. Csak tudnám miért kellett hozzá bekapcsolni netet? Vagy hibás volt, és lefrissítette a pálya követelményt, vagy ellenőrzés miatt?
Bizalomgerjesztő utolsó verseny szövege: Megérdemeljük a pihenést utána, mintha rá kellene készülni a holnapira, jajj aggódom.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Simi37
őstag
A közeljövőben veszek egy új telót amin lehetőleg el kellene h fusson a játék úgy h nenagyon dobáljon ki és -akadjon, ha nem is a legújabb verzió, de mondjuk a 2 hónappal ezelőtti. Ezt néztem ki [link]. Ne tévesszen meg az ár ha trükközök a szerződéssel akkor 20k-ért meg tudom szerezni TELJESEN LEGÁLISAN. Elég erős lenne? Legrégebbi droidosomban adreno 200 volt a 2.0ig vitte utána mindig kidobott. Most 203mas van a telóba az néhanéha kidobja. Ez most 305üs lenne aminek jól kéne majd vinni. Van itt vkinek tapasztalata az F6al kapcsolatban? (hogy viszi,akade stb)
[ Szerkesztve ]
Ryzen 9 5900X • Asus Crosshair VI Hero • ASRock RX 6900 XT OC Formula
-
DigitXT
félisten
Nem biztos, hogy mindenkinek van korlátlan mobilnetje, és mindig van WiFi a
közelben. Esetleg nem szeretne reklámokat látni a játékban. Rám mondjuk
egyik sem áll, szóval nekem mindig "TSM" ellenfelek vannak: jó (jobb) is az...Ha esetleg valamiért elmegy a net, bejönnek a botok (gettothelicopter stb.).
Általában bénábbak, ez tény. (De van sok lassú "TSM játékos" is.) Mintha azt
írtátok volna, hogy a "friend"-ek a legerősebb ellenfelek: nekem nincsenek, uis
csak ezért nem veszek fel vadidegent (valós FB profillal), spammelni meg nem
akarom az "igazi" ismerőseimet, hogy játszanak-e a játékkal és felvesznek-e? -
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #1284 üzenetére
Igen ez igaz. Magamból indultam ki, én általában valamilyen fix helyen állok csak neki RR3-mal játszani, ahol van net, leginkább mondjuk otthon.
BTW sokszor nem ad be így se TSM ellenfelet, most ebben a LeMans széiában pl. altalában több a zászló avataros mindig, ami botot jelent ha jól gondolom.
Amúgy is mondjuk hiába írják, hogy ha online az ember, akkor minden ellenfél valós TSM, azért ez nem igaz, ezek az ellenfelek sehol nincsenek egy time trialos valós ghost car ellenfélhez képest - vagy csak rosszul sorsol ellenfelet a program? Minden esetre néha jobban örülnék picit keményebb ellenfeleknek, hogy ne mindig az első kör végére vegyem át a vezetést legkésőbb, és utána az élén korozgessek.Feel Good Inc.
-
thrill
tag
Nem kell a rosszmájúság.
Volt már hogy ellenfelek miatt kapcsoltam ki (pl. ilyen 50 km-es endurance rekordok, stb) de alapvetően jobb ha van kihívás.Viszont valóban nem kell a reklám, plusz alapjában jobban szeretem ha nincs net, mert tovább bírja az aksi, meg nem kezd el a háttérben semmi töltögetni, elvéve az erőforrásokat.
De spec tegnap már azért is ki volt kapcsolgatva, mert trükköztem a szervízidővel, hogy meg tudjam csinálni még a taskokat időben. -
thrill
tag
válasz DigitXT #1284 üzenetére
Szerintem a TSM ellenfelek is botok, legalábbis AI, legfeljebb felvesznek némi stílust abból, ahogy a "gazdája" megy. Gondold csak el, ha mind ghost lenne, folyton egymásnak ütköznének a pályán (mondjuk korábban gyakran elő is fordult pl. az indy oválon, majd minden második futamon volt tömegbaleset).
Ráadásul nekem tesóm mondta, hogy találkozott olyan az én TSM playeremmel és elég gázosan ment. Olyan rutint úgysem tudnak írni (még) hogy fullra mindenki TSM playere ugyanúgy tudjon menni, mint a valóságban.
Csinálhatsz direkt erre egy profilt, és oda jelölgethetsz boldog boldogtalant. Nekem is ilyen van, kb. 1600 frienddel.
-
Pompi
MODERÁTOR
Ez most hogy van?!
Nekem van pár ismerősöm a friends listen, de kettő van aki a LeMans szériában is érdekelt. Az egyik régóta játszik, hozzám hasonló autószámmal és progresszel, a másik viszont most kezdte a napokban, bele is zgrott a LeMansba, gyakorlatilag azok az autói vannak amiket itt kapott a managertől, Porsche és Viper. Tegnap viszont arra lettem figyelmes az egyik verseny előtt az autóm választásánál, hogy kiírja a 919 alá, hogy ennek a friendemnek meg van ez az autó, mármint a 919. Ez hogy van? Megnéztem az autóit, és tényleg ott van a 919-es. A másik ismerősnél nem jelzi az autó alatt (szokott módon), hogy meg van neki az autó és ha megnézem sem látom az autói között, ahogyan az én autóim között sincs, ugye mi csak használjuk. A kakuktojás ismerősnek meg olyan, mintha a sajátja lenne már... ez hogy lehet?
Feel Good Inc.
-
-
Simi37
őstag
Mivel nem kaptam választ megint kiírom:
A közeljövőben veszek egy új telót amin lehetőleg el kellene h fusson a játék úgy h nenagyon dobáljon ki és -akadjon, ha nem is a legújabb verzió, de mondjuk a 2 hónappal ezelőtti. Ezt néztem ki [link]. Ne tévesszen meg az ár ha trükközök a szerződéssel akkor 20k-ért meg tudom szerezni TELJESEN LEGÁLISAN. Elég erős lenne? Legrégebbi droidosomban adreno 200 volt a 2.0ig vitte utána mindig kidobott. Most 203mas van a telóba az néhanéha kidobja. Ez most 305üs lenne aminek jól kéne majd vinni. Van itt vkinek tapasztalata az F6al kapcsolatban? (hogy viszi,akade stb)
[ Szerkesztve ]
Ryzen 9 5900X • Asus Crosshair VI Hero • ASRock RX 6900 XT OC Formula
-
thrill
tag
Szerintem azért nem kaptál választ, mert nem ismerik a készüléket.
Én sem, de a helyedben egy kicsit erősebb vasat néznék alá. Nem kerül feltétlen sokkal többe, és azért csak nem 1-2 hónapra vesz ilyet az ember.
Nekem Note II-n, illetve LG Gpad-on szépen fut, de pl. az éjszakai Le Mans ezeket is megriccentette a startnál. -
Viktor77
titán
Csak két hsz-t kellett volna visszaolvasnod (az aláírásombam milyen telefon van?), vagy beleolvasnod a telefon topicjába, és láttad volna, hogy hibátlanul fut a játék.
A 203 és a 305 nagyon nem egy kategória.
Amúgy meg nem a GPU-tól függ, hogy kidob-e, hanem a memória mennyiségétől.[ Szerkesztve ]
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
Sordoran
addikt
Na vége ennek is végre. Utolsó verseny már csak az állóképességet "tesztelte", 10 kör, fél óra autókázás. Nehézség nem volt benne, 2. helyezetnek körönként 1 km-t adtam, utolsó körben már előttem tűnt fel a névtáblája, még +1 kör és őt is lekörözöm. És a jutalom is fincsi volt, bár ha ezt tudom nem lövöm el Manager bónuszt korábban... Így nehezebb lesz összeszedni pénzt AUDI-ra, főleg ha 20% kedvezménnyel akarom. Ellenben az szemétség, hogy tuning nélkül kaptuk meg a Porsche-t. Muszáj volt rákölteni a fejlesztésre, mert nélküle pl. a mai érj el 363 km/h-t se teljesíthető, így meg az kidobott pénz volt a végén. Mondjuk így is jól jártunk, olcsóbb mintha saját zsebből kéne megvenni az autót. Jó kis kihívás sorozat volt ez, remélem lesz még ilyen, bár lehetne szellősebb, mert néha 1-1,5 órát is rá kellett szánni naponta + a szervizelések.
ui.: Ami pedig IRL Le Mans volt, hát a Porsche-nak jobb lett volna ha nem látjuk.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz Sordoran #1296 üzenetére
Ez az utolsó 10 körös verseny valóban kiábrándító volt. Többet vártam volna, voltak olyan versenyek korábban a szériában, amik jobban megszorongattak. Gyakorlatilag már az első körben a hátsó hosszú egyenes első lassítójánál az élen mentem, onnan csak körözgetés volt.
Hogy akarod a 20% offval venni az AUDI-t? Elvileg ezt a 20%-ot unlockolásnál szokta beadni, az meg most nem volt.
Valóban szenyaság, hogy alap állapotban kapjuk az autót, de mondjuk összességében az egész széria több pénzt hozott, mint amit ráköltöttem, és goldot is kaptunk nem keveset, és én nem is költöttem goldot az autóra, csak tegnap a szervizelésre, hogy mára ne hozzak át tegnapról versenyt már, de végülis totál felesleges volt, nehezebb dolgokra számítottam a mai nap.
Na mind1, összességében jó kis széria volt szerintem, újfajta nehezítésekkel, kihívásokkal.
Plusz kinyílt a már itt is említett Endurance Kings széria, szóval lehet ott is gyakni már.
IRL pedig egyáltalán nem kell szégyenkezni a Porschénak, visszatérésük első évében az utolsó 2 óráig dobogós helyen mentek, megszorongatták az AUDI-t, igen végül kiálltak, de lesz ez még jobb is.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Sordoran
addikt
Elméletileg amikor 5 verseny után feloldódik a TT hozzá akkor beadja az akciót is. Legalábbis más szériákban így volt, de itt ahogy nézem a Toyota is fel van már oldva, szóval lehet nem. Na majd kiderül, ha valaki megnézné, az is jó lenne.
Tény, hogy végülis pozitívan jöttünk ki, csak azért mégis, keserű szájízt hagyott ez. Meg aki fullra tuningolta, az megszívta.
IRL meg tény, hogy most tértek vissza, és láttam, hogy valóban voltak ők elég elől, de attól még a végeredmény csúnya lett (még ha nem is teljesítmény miatt). Ez egy megbízhatósági futam főleg, és mint bármelyik versenyben itt is a végeredmény számít. Évek múlva azt látja mindenki, hogy hol végzett, nem azt hol volt verseny közben. De valóban, jövőre biztos izgibb lesz, ha nem fognak előjönni ezek a technikai hibák. Bár az is igaz, hogy minden csapatot vert szinte a sors, és a Porsche volt a legpechesebb.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
Új hozzászólás Aktív témák
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia