Új hozzászólás Aktív témák
-
Pompi
MODERÁTOR
Elkezdődött az új 7 napig tartó special event. A tematika hasonló mint a LeMas-i eseményé is volt. Az első napi adag semmi extra, egy head 2 head, egy 1 körös verseny amit 205 méter előnnyel kell nyerni és egy 3 körös cup.
Feel Good Inc.
-
Kronok
aktív tag
La Mans-it nem tudtam végig csinálni, elmentünk nyaralni kevesebbet játszottam, azt gondoltam majd be lehet fejezni a szériát, így a kocsit sem kaptam meg (nagyon boldog voltam)... ezzel nem szeretnék így járni
aki megkapta a kocsit az megkapta az Endurance Kings szériát is?Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
Kronok
aktív tag
Stage 02
1. Elemination
2. Autocross - pályaelhagyás esetén érvénytelen a kör
3. Head to Head - 2 kör, az első kör végén az ellenfelet kell átengedni elsőnek
4. Cup - Mount Panorama - 2 kör
Cup - Melbourne - 2 kör
Elemination25 000 $
5 arany[ Szerkesztve ]
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
NNME
tag
A Ferrari 599 GTO lesz-e még valamelyik kategóriában a Spirit of Ferrarin kívül? Megéri gyűjteni rá? Imádom azt az autót, de nem költenék rá 240 aranyat, ha nem muszáj. Enzoval sok aranyos upgrade nélkül végig lehet majd vinni annyira a kategóriát, hogy tovább engedjen a Zenithre?
A Speed Demonsban van a Zonda R, 911 RSR (2014) és az Agera R (mind aranyosak), viszont a Zenith végén is az Agera R van, így inkább arra gyűjteném az aranyat, praktikusabbnak tűnik úgy.Itt a Legend nehézségi szinten már jöhetnének a kategóriák %-os teljesítéséért az aranyak 100-200% növekedéssel is, mert az valahol vicc, hogy pl a Spirit of Ferrarinál 25%-nál 8 aranyat kapsz, miközben az autó ami ekkor unlockolódik az 30x többe kerül. :/
-
fatorzs
tag
válasz Gyurma_13 #1455 üzenetére
5(?) futam, suzukában mind.
Nem nagyon emlékszem, de törni-zúzni kell benne.
Ilyesmik volt:
suzuka west, 3 autónak menj neki, mindegy, hányadik helyen érsz célbe
suzuka east, endurance, érj egyszer el legalább 282 km/h-t
szuzuka gp, menj neki 5 autónak és nyerj
utolsó csak egy sima cupHa valaki jobban emlékszik javítson
-
charlie1975
aktív tag
Nem enged egyik versenyen se indulni mi lehet a baj?
Galaxy S4,Galaxy Note3,Note7,S7 EDGE
-
Kronok
aktív tag
egyedül a Spirit of Ferrariban van ez a kocsi, de ha 100%-ra akarod megcsinálni mindenképp meg kell venni, mert ha nem használod ki a 20% kedvezményt 300 lesz az ára
Speed Demons-ban én megálltam a Porsce 911 RSR (2014) előtt, arra várok hátha lesz 50% vagy 40%-os akció és akkor szerzem be vagy a Porscge-t vagy Agera R-t, ha egy jó darabig nem jön ilyen akkor megveszem 20%-osan
Zenith, Vertex szériákban nagyon el vannak tévedve, 50-85 arany között mozognak a fejlesztések, elég betegNe ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
Kronok
aktív tag
Stage 03
minden futam Suzukában
1. Cup - 3 autónak neki kell menni - bármilyen helyezés jó - fék kikapcsolva
2. Endurance - 282 kmh sebességet el kell érni
3. Hunter - autónak kell menni és elsőnek kell lenni - fék kikapcsolva
4. Cup - 2 kör - 5 autónak kell neki menni - nincs fék
5. Cup - 1 körNe ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
Kronok
aktív tag
Stage 04.
1. Cup - fék kikapcsolva
2. Endurance
3. Time Trial - óvatosan az idővel mert meg javítani
4. 3 verseny
Head to Head
Speed Snap
Autocross
5. Time Trial - meg kell javítani az előző idő eredményt
6. Cup - 3 kör10 arany
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
charlie1975
aktív tag
válasz charlie1975 #1460 üzenetére
Lécci segítsetek nem sxeretném előről kezdeni
Galaxy S4,Galaxy Note3,Note7,S7 EDGE
-
Sunyista
tag
válasz charlie1975 #1463 üzenetére
Itt nem arról van szó, hogy törlik a mentésedet, hanem arról, hogy most bannoltak téged a netes hozzáférésről, így nem eventezhetsz, nem menthetsz a felhőbe stb. és ha el akarod kerülni az esetleges későbbi bannt, akkor törölheted Te magad a csalásos mentésedet. De, ha letelt a bünti, folytathatod onnan, ahonnan abbahagytad.
[ Szerkesztve ]
Néma gyereknek, anyja se látja az erdőt!
-
Kronok
aktív tag
Stage 05
1. Head to Head - Catalunya - 320m előnnyel kell nyerni
2. Speed Record - Spa - /287 kph volt nálam/- pálya elhagyása esetén érvénytelen
3. Cup - 3 kör - farolás esetén érvénytelen
4. Éjszakai szekció a Circuit des 24 Heures
Autocross
Head to Head
Speed Snap
5. Cup -2 kör - Brands Hatch20 arany
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
Sordoran
addikt
Nem, te vagy lemaradva. Már Stage 5-nél járunk (kedden kezdődött, szóval ez az 5. nap).
2. kihívás szemét volt ma, ha nem költesz gold-os tuningot kocsira, nem teljesíthető (legalábbis én max. 283-at tudtam kihúzni belőle only pénzes tuninggal). Motorra rányomtam egy 10 goldosat, és poén, hogy az azt követő sima pénzért is megvehető. Na mind1, így pont kijött a 288 km/h (ha többször indítod más-más sebességet kér, 287-290 között ugrált nekem).
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Kronok
aktív tag
válasz Sordoran #1469 üzenetére
eddig feltoltam az összes pénzes fejlesztést, aranyat nem akarok rá költeni
299 lett a vége, elmentem a rajt előtti kanyarig nem sikerült, a rajt utáni le fel szakaszt követően van egy egyenes ami emelkedőn van és a végen S kanyar, na én ott megfordultam és a le fel legalján nagy nehezen megálltam és sikerültazon, h 2 pénzes fejlesztés után gold aztán újra pénzes fejlesztés van ezen már nem lepődöm, jobb ha hozzászoksz, a játék vége felé jól bevett szokás sajnos
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
NNME
tag
válasz Sordoran #1469 üzenetére
Most csináltam meg a második kihívást. Rögtön az első kanyartól az Eau Rouge aljáig sikerült 285-öt elérni (284 kellett), aztán fék és a dombra indulás eléggé lelassított, hogy ne csússzak ki. De ilyen lassan még soha nem mentem körbe Spa-ban, annyira óvatos voltam, nehogy valahogy elhagyjam a pályát.
-
Kronok
aktív tag
Stage 06
1. Endurance - Indianapolis Motor Speedway - nem lehet fékezni
2. Cup - 2 kör - Indianapolis Motor Speedway -257 kph-nál nem lehet gyorsabban menni
3. Cup - 3 kör - Mazda Raceway Laguna Seca - Konigsegg Agera R kell vezetni - első körben utolsónak kell lenni, aztán meg kell nyerni a futamot
4. 3 verseny ndianapolis Motor Speedway
Drag Race - aranyos fejlesztés nélkül teljesíthetetlen
Cup - 3 kör
Speed Record
5. Cup - 1 kör - Mazda Raceway Laguna Seca - ninics kormány rásegítés
6. Cup - 5 kör - Indianapolis Motor Speedway30 arany
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
Sunyista
tag
válasz charlie1975 #1465 üzenetére
Engem egyszer bannoltak, de akkor odaírták minden egyes belépéskor, hogy mennyi ideig tart még. De kb. 1-2 hét.
Néma gyereknek, anyja se látja az erdőt!
-
Kronok
aktív tag
válasz Sunyista #1473 üzenetére
mennyi pénznek és aranynak kell lennie, h az ember ilyen bannt kapjon?
amióta játszom 9 millió volt a legtöbb amit összegyűjtöttem, aztán fejlesztettem és lett belőle 5 millió,
4 millió alá nem szoktam menni, ilyen tartalék gyanánt, hát kell fejleszteni vagy meg lehet venni egy autót, az a baj most már csak aranyos kocsik vannak...ezeknél elfelejtettem odaírni:
4. 3 verseny Indianapolis Motor Speedway
Drag Race - aranyos fejlesztés nélkül teljesíthetetlen - ha teljesen ki van huzatva a fordulat akkor sikerül, ez kb 25. kísérletre vettem észre
5. Cup - 1 kör - Mazda Raceway Laguna Seca - ninics kormány rásegítés - a rajton tolatva kell áthaladni
6. Cup - 5 kör - Indianapolis Motor Speedway - 5 kocsit le kell körözni[ Szerkesztve ]
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
Sordoran
addikt
Nos, mit ne mondjak ez a Drag race egy szívatós kör volt... Kb. 100 goldot vertem bele kocsiba (végén már idegből több tuningot is rányomtam egyszerre), folyamat állítgattam időt javítás miatt, hogy még ma be tudjam fejezni, meg 8 órás pénzes fejlesztés is rámenjen (így jár az aki egész nap szórakozik és 7kor ül neki játszani ), de csak meglett, főleg így túlfejlesztve. De inkább erre költök goldot, mint hogy átugorjam. Aki abban bízott, hogy ez jó kis gold gyűjtés azt el kell keseríteni, minden gold belemegy kocsiba, ha teljesíteni akarod az eventet.
Végén már félve néztem, hogy mivel jóval több mint 5 kocsit köröztem le, nem-e fog belekötni, hogy pont 5öt kéne, de szerencsére nem. És most retteghetünk a holnaptól.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Kronok
aktív tag
válasz Sordoran #1476 üzenetére
a Drag Race nagyon kemény volt... szerencsére a 8 órás fejlesztés + 2 aranyos meghozta a sikert
Stage 07
fel lehet kötni a nadrágszíjat...1. Endurance Mount Panorama - minden ki van kapcsolva ami létezik - ez volt a bemelegítés
2. Cup - 5 kör - Brands Hatch - 10 ellenfél - mind a 10-nek be kell törni a hátsó szélvédőjét -
jotanács: első próbálkozásnál a kocsi szerviz szintje lemegy gatyába, nem kell vele nagyon törődni, kritikus szinten 5. alkalomra sikerült, igaz már fel akartam adni mert nem tudtam, minden kocsi meg van e, én előre mentem az első kocsival kezdtem és engedtem előre a következőt, akkor van gáz ha kettő húz el, akkor lehet rohanni a másik után - ha sikerült nem érdemes szervizelni - olvastam, h ez lesz az utolsó állomásban ezért kezdtem csak el éjfél után játszani, amikor 5 kocsit kellett összetörni azt utáltam, de a Brands Hatch amúgy sem kedvelem
3. Endurance - 4,5km - ez egy levezető az előző agyrém után - ezután sem érdemes szervizelni
4. Cup - 2 kör - Le Mans éjszaka - nincs csúszkálas - nem szabad a pályát elhagyni - 3. kanyarban ha első vagy tied a futam, a második kört olyan óvatosan csináltam mint még soha, majdnem 4,5 perc lett de 1.000m előnnyel - 45e fizet
5. Cup - 7 kör - Suzuka - 45e fizet40 arany
A kocsiNe ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
Micsurin
nagyúr
Na bameg en csak a 4.-et tolom es meg 5 nap de ezt kb alig lehet meg csin amit te írsz..... Aranyat meg nem koltok erre a kocsira mert nem tudom megkapom-e..... Ha meg nem az a nyomorult EA ugyis torli a kocsi upradejet.....
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Eh szerk idon kivul vagyok
... Szedtem.le vmi gold modos orosz rr3-at es ez nem lepked ki sp-nThe Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Sunyista
tag
Fogalmam sincs, mi alapján bannolnak, meg mikor, valószínűleg a profilban is látható, szerzett-elköltött R$, ha megüt egy bizonyos negatív szintet, jön a tiltás.
Köszönjük, hogy beírod az event napi kihívásait, könnyebben fog neki így az ember!
[ Szerkesztve ]
Néma gyereknek, anyja se látja az erdőt!
-
Sordoran
addikt
Egész pontosan nekem úgy rémlik azt írták: a fejlesztések megmaradnak, akár az eventtel kapod meg, akár később veszed meg. Tehát ha nem is teljesíted az eventet, de megveszed utána, akkor is meglesznek fejlesztések. Aztán hogy valóban így lesz-e...
Megéri amúgy költeni rá egy kis goldot, hiszen ha végigtolod eventet is jön gold, tehát nullszaldós leszel a végén, plusz a kocsi is ingyen jár.Micsurin: Az új 207-es végződésű frissítés óta SP-n nem dobál ki engem, szóval nem kell trükközni orosz dolgokkal feltétlen.
[ Szerkesztve ]
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Kronok
aktív tag
válasz biker492ccm #1483 üzenetére
akkor szerencsém volt, vagy bug van a dologban, azért kíváncsi leszek hányaknak nem adja meg, de ez kb olyan mint az új Bugatti vkinek aranyért másoknak meg pénzért vehető meg
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
biker492ccm
csendes tag
Az utolsó event végén nekiálltam megjavítatni az autót, majd folytattam tovább. Ekkor ugye lejátszotta a videót, majd beadta a kocsit. Amikor a garázsban ránéztem, akkor ott egy full gyári kocsi volt alap PR-rrel, a szervíz menüpont alatt pedig a javítást jelző állapotsáv villogott, ahogy ilyenkor szokott, és a hátralévő időt mutatta. Meg a tuning PR- t. Amikor letelt a javítás ideje, akkor meg ott figyelt a gyári kocsi. Szerintem nem kellett volna az event végén egyből elindítani a javítást, akkor talán megmaradt volna a tuning. Így meg kb. 500000 RS meg 100 arany bánta. Persze a felhőből visszaállítást bukom, mert az event végén azonnal mentettem...
-
Sordoran
addikt
Kis javítás/kiegészítés a mai, utolsó szakaszról (kiemelve ami hiányzott):
1. Elimination - Mount Panorama - Minden assist off.
2. Cup - Brands Hatch (5 kör) - Mind a 10 ellenfél hátsó szélvédőjét betörni és beérni célba.
3. Endurance - Dubai (6.1 km) - Vezess 15 másodpercet pályán kívül és nyerj.
4. Cup - Le Mans night (2 kör) - Nyerj csúszás és pálya elhagyása nélkül. Traction control off.
5. Cup - Suzuka (7 kör) - Nyerj és mind a 21 ellenfeledet körözd le.Amúgy köszi a leírásokat, a szélvédő összetörős valóban így ment könnyebben, hogy elölről kezdtem. Első kör volt kritikus, ha akkor megvan a 2 kocsi, utána sima ügy (körönként 2 autót lehet betörni lazán, többért izzadni kell és mázli). És a javítás is jó tanács volt, bár én Le Mans előtt rányomtam már, így ment 4 perc alatt az utolsó kör.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
válasz Sordoran #1486 üzenetére
Na végeztem, és megmaradtak a tuningok nálam, direkt nem javítottam, nem tudom számít-e. Utolsó verseny amúgy csak papíron tűnik nehéznek, már 5. kör végén megvolt, a maradék 2 kör miatt 14 ellenfélre egy második kört is vertem. Nagyon gáz, hogy ennyire kiegyensúlyozatlan az egész. A tegnapi drag race rendkívül nehéz volt, itt meg a fenyegető utolsó verseny laza levezetés volt.
Legutóbb a Le Mans-i venet végén sokan reménykedtünk, hogy lesz még ilyen, nos ezután remélem hogy NEM. Legalábbis ez ami most volt szívás volt, kiegyensúlyozatlan, könnyű és nehéz versenyek, semmi harmónia. Legyen egyenletesebben kidolgozva. Egyik versenyt könnyen teljesíti az ember, a másikon egy órán át szenved... Miért nem lehet ezt szépen kidolgozni?Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Gyurma_13
aktív tag
Ezt az utolsó napot meddig lehet csinálni, éjfélig?
-
Sordoran
addikt
válasz Gyurma_13 #1488 üzenetére
Nem vagyok benne teljesen biztos de talán holnap este 22:00-ig.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
thrill
tag
válasz Sunyista #1490 üzenetére
Szerintem meg holnap éjfél.
Aznap, mikor kezdődött én éjfél előtt pár perccel tudtam elkezdeni (majdnem lecsúsztam róla), így egy napos késében vagyok. Ma fog megnyílni az uccsó nap éjfél után. De ki hogy / mikor kezdte.
Amúgy "rohadjanak meg" Egyrészt lehetett volna minőségibb is a dolog (szerintem ez a drag race nem direkt volt nehéz, hanem elbaszták a súlyozást). Másrészt lehetett volna ötletesebb. Nem a nehézséggel van a bajom, mert jó ha van kihívás. De most komolyan arra tanítják az embereket egy autós játékban, hogy menj a füvön meg törj össze másokat? A segítségeket kikapcsolása legalább tényleg adott kihívást (pl. ne csúszkálj) nekem aki helpekkel játszik. De a egy kört menj utolsó helyen aztán nyerj is jó ötlet. De a többi...
-
Micsurin
nagyúr
-
Gyurma_13
aktív tag
Nem tudom, hogy kinek milyen ellenfeleket dob a játék, de nekem most a 24h-s Le Mansi pályán nagyon szivat. Kronok írja, hogy 4,5 perc alatt óvatosan csinálta meg, ezzel szemben a második körömnél a paraszt kilökött az utolsó előtti kanyarban, és a vicc, hogy kb. 3:33-as idő körül kellett menni, hogy ne előzzön meg.
Lehet, hogy nézi a program, hogy milyen időket futsz azon a pályán.
A ferrarival a 4-kört 13:30 alatt csináltam és most iszom a levét, mert rohadt erős ellenfeleket ad. ( persze ott le lecsíptem az ívekből)
Kezdek begőzölni -
NNME
tag
válasz Sordoran #1486 üzenetére
Nekem most lettek elérhetőek a challenge-ek, a szélvédőtörőst én elsőre megcsináltam, de úgy, hogy az 5. körig próbálkoztam, de mind nem sikerült. Szóval megfordultam, visszamentem az első kanyarig és vártam, hogy olyan autók menjenek el mellettem amelyiknek még ép a szélvédője és ekkor elkezdtem üldözni. Nekik letelt az 5 kör, de folytatták a körözést. Addig csináltam így amíg minden autó törött volt. Aztán szépen bekullogtam a célba. Ha első kellett volna lenni a versenyen akkor tuti szenvedés lett volna..
A Le Mans-i pályán törött autóval nem lehet győzni szerintem. Az hosszú egyenesig feljöttem a 9. helyre, aztán az első sikánig a teljes mezőny elment mellettem. Ekkor léptem ki, most javítok aztán vagy még éjjel, vagy holnap új autóval megpróbálom.
[ Szerkesztve ]
-
thrill
tag
Szintén zenész. Éjfélkor nyílt meg az uccsó nap, szűk egy óra alatt ki is végeztem. Visszagondolva szerintem nem volt nehéz, pedig be voltam fosva rendesen (már majdnem tegnap feladtam a drag race-nél). De az is igaz, hogy rá voltam készülve rendesen, jó volt hogy akadt némi infó.
A szélvédőset harmadikra megcsináltam. Elsőre és másodikra is meglett volna, de mindig egy kimaradt amit nem vettem észre. Harmadikra már kicsit jobban összeszedtem magam és összejött simán (szerintem nem az a lényeg amúgy, hogy izomból nekimenj, hanem jó helyen kell eltalálni - nekem relatíve kis sebességnél is törtek) . Az elsőt leghamarabb taktika jött be nekem is. Ugyanakkor fel voltam készülve, hogy ha nem jön össze, visszafordulok, de nem volt rá szükség.
Éjszakai Le Mans is meglepően könnyen ment. Harmadikra ez is. Első két alkalommal kicsúszkáltam az első sikánban, de aztán utoljára sikerül elmenni mellettük. Kivéve egyet. Az első körben végig oda-vissza előzgettük egymást (én persze pianoban aztán az első kör végén elmentem mellette és úgy leszakadt, hogy az első hosszú egyenesre 1 km(!) lett a távolság. Ezt kényelmesen tartva bekocogtam. Nem mentem nagyon lassan, 7:19 lett a vége (3:45-ös első kör., 3:33 körüli második).
A 21 lekörözés meg csalóka volt. Elsőre meglett, de azt hittem a másodikat is le kell. Majdnem utolértem, de nem lett meg (egy kör kellett volna még).
Azon gondolkodom, hogy könnyítettek-e vajon(esetleg reklamációk miatt), hogy ilyen egyszerűen ment, vagy szimplán az segített, hogy jó pár tuningot rátoltam?
Szóval ennyi. Ha valakinek hátravan még, ne parázzon. Nekem meg nyugodt éjszakám lesz.
-
Micsurin
nagyúr
207-es kernelel nem lép ki nekem meg 4 nap van az audiból, onnan szamolja amikor elkezdtuk? Adott 50 goldot welcome back nevel
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Lirion
addikt
Én a le mans-sal egy órát szoptam. A botok rendre kipöckölték az autó seggét és állandóan becsikorgott a gumi.. Viszont a drag race-t gold tuning nélkül is meg tudtam csinálni, viszonylag egyszerűen. A többi verseny nem nyújtott kihívást. Viszont sajnos kellett kétszer is goldért szervizelnem, mert itt már nem működött a delorean, mint a le mans-nál és nekem ma 10-kor lejár, az utolsó napot meg csak most tudtam elkezdeni ma reggel.. Jó móka így meló előtt.
-
NNME
tag
Hát ezért a 30 mp-es reklámért ami semmi konkértat nem mutat arról, hogy hogyan versenyeztem és milyen helyszíneken, nem kellett volna ekkor felhajtást csinálni. Most képzeljétek el, ha a valóságban történne, mekkora költségvetése lenne az egésznek, a stábot meg a sofőrt utaztatni a világ körül, egy rakás pályát kibérelni, a challenge-ek alatt kb 200-300 ezer R$-nyi fizetést kaptunk + arany és elég gyenge eredménye lett. Mutyi szagot érzek.
[ Szerkesztve ]
-
Gyurma_13
aktív tag
Ha 30-szor nem futottam neki az utlosónak akkor egyszer se, de olyan botokat kaptam megint ellenfélnek, hogy esélyem se volt nyerni. Űridővel sem tudtam utolérni őket, pedig higgyétek el nagyon mentem utánuk.
Szemét ez az EA, nem tudom mi alapján tette ennyire nehézzé nekem. Másik havernál meg vánszorognak és simán utol lehet őket érni. Pedig ezen a pályán már több száz versenyt letoltam már a BMW-vel, 1:37-es időkkel, szóval azt sem mondhatom, hogy bénáztam volna.
Mindegy, kénytelen voltam rányomni az 55 aranyra, hogy meglegyen, de jól felment a pumpa.
Most majd megint nyomok vagy 50 ferraris futamot, hogy aranyban ugyan ott legyek mint voltam...De legközelebb már nem nagyon fog izgatni egy ilyen challenge, nem biztos hogy megéri a belefeccölt energiát.
Mennyi lett volna ez az Audi ha meg kellett volna venni? 250 gold?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5