Új hozzászólás Aktív témák
-
FefeeX
veterán
-
l4ci
senior tag
A F50 reggeli pályája többet fizet (R$ és Fame is), mint az F40 nappali.
De R$/perc és fame/perc értékben számítva még mindig az utolsó éjszakai pálya fizet a legjobban.
Az igaz, hogy az utolsót viszont F40-nel is lehet tolni, tehát lényegében tökmind1, hogy melyikkel viszed végig... -
sagesz93
addikt
Érdekes mód, én iphone-on meg csak az éjszakai lemanson tudok menni. Annyira fura a 60fps(vagy nem tudom mennyi, de folyik a képernyőn a játék), hogy a nappali futamon nem látom az egyenesek végén a táblát, ami alapján be tudom lőni a féktávot, éjjel viszont igen, mert az autó lámpája megvilágítja. Androidon nem volt gond(táblagép, nagy kijelző sokat segít), bár ott épphogy karcoltam a 24fpst
-
Kronok
aktív tag
hát még ha nincs világítás a kocsin rendesen, jobb vagy bal elszáll, akkor igazán kalandos
ha nincs rendesen világítás Nálatok nem csinálja azt, h elkezd km-ről km-re sötétedni a kép és már alig látni a dolgokat?
ilyenkor szoktam azt csinálni, h pause, fény felé fordítom a telefont vagy másik telefon vakuval rávilágítok és kivilágosodik az egész képernyő, iPhone-ról beszélekNe ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
Gyurma_13
aktív tag
150. szint, 30 gold. Hétfőtől kb. 60 Le Mans, kezd sok lenni...
-
Gyurma_13
aktív tag
Hétfőn töltöttem le a régi fame számlálós frissítést. És akkor határoztam el, hogy fel sem jövök online-ra, nehogy lefrissítse magát. És azt találtam ki, hogy a hétfői 120. szintet feltornászom 50 szintel magasabbra, 170-re. És ebből 30 szint már kipipálva. Mivel a régi fame számítás szerint megy a játék offline módban, a ferraris utolsó futamból kettő után lehet egy szintet lépni, ergo két futamonként kapok aranyat. Most pl 30-at már, hogy elértem a 150. szintet.
És a 60 futam hozott 30 szintet, és kb 780 aranyat hétfő óta.
[ Szerkesztve ]
-
szmar
csendes tag
Az egészre szükség van, két-három könyvtár meg elég sok kis fájl. Az hogy a telepítés után jó legyen nagyon fontos h ne engedd csatlakozni a netre, legjobb a repülő mód. Amúgy azt a verziót használd, aminek megvan a telepitője/játszol vele, mert visszafelé szerintem nem kompatibilisek a mentések, szóval ha egyszer mentél vele 2.5tel, valszeg nem tudod 2.4re visszatenni
-
Gyurma_13
aktív tag
Én csak simán letöltöttem az áruházból és működik.
Nem könyvtáraztam semmit.
Az egésznek a lényege az időzítés.
Amikor letöltöd egyböl ki a net.
Ahogy Kronok le is írta. És amikor visszatöltöttem a mentést és még szinte be sem töltött a képernyő, de hallottam hogy lepörgött a pénz és a gold, egyből ki is léptem és net lelőve.[ Szerkesztve ]
-
-
Gyurma_13
aktív tag
Mentettem. 170. szint. Sikerült egy hét alatt összehozni az 50 szintet.
Eddig azt hittem, hogy ha sérül az autó nem befolyásolja a sebességet, de rájöttem, hogy lassabb lesz tőle. Sérülés nélkül az első hosszú egyenesben az autópályán, kb. 341-345-ig felgyorsul az autó, ha nekimegyek a falnak utána csak 330-335 ig tud gyorsulni ugyanazon szakaszon (Ferrari, Le Mans). -
Kronok
aktív tag
így teljesüljön minden vágyam:
Koenigsegg Agera R 40% OFFNe ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
FefeeX
veterán
F40-nel egyelőre nem tudtam megnyerni az utolsó le mans-t, egyszerűen nálam hibátlant vár ahhoz, hogy ne legyen előttem legalább 2 autó... Amit meg sötétben, gyakorlás nélkül egyelőre nem tudok kivitelezni. Ilyen szempontból is jobb a világosban az F40-es, mert ott kisebb hibákkal is 2000 méterrel nyerek, nem kell azon kattogni, hogy nem ronthatod el... És a kikapcsolós-bekapcsolós trükkel kvázi minden megmarad (kivéve szintlépésnél, ott 100%-ban bukom az első két managert)
-
l4ci
senior tag
Ha a célegyenesben jobb oldalt a rázókövön el tudsz húzni és az első balost nem rontod el, akkor a mezőny nagy részén már túl vagy. A következő balos-jobbos kombinációban meg már könnyű leelőzni a maradékot - nekem legalábbis. De ha az autópályára úgy érsz ki, hogy csak 2-3 autó van előtted, akkor azokat meg le tudod előzni a körforgalmakban, vagy az utolsó harmadban ahol több gyors kanyar is van. Általában még akkor sem lövöm ki és indítom újra a futamot, ha csak ötödikként fordulok rá az autópályára, mert még ilyenkor is relatív könnyű előzni a kanyarokban.
-
FefeeX
veterán
Ha kilövöd és újraindítod, akkor megmarad szintén minden manager? Csak mert akkor legközelebb én is inkább ezt csinálom, mint hogy beszívom a végeredményt
F40-nel megyek nem F50-nel, és ez nem gyorsul olyan jól, 1-2 pályát a pénzes F50-nel meg tudtam csinálni, amit az F40 full upgrade-del nem...
-
l4ci
senior tag
Persze, hogy megmarad, ha nem fejezed be a versenyt, akkor mindhárom managered megmarad.
Ez amúgy érdekes, nem hittem volna, hogy ilyen "gyenge" az F40 full upgrade-del, az RR3 wiki oldal alapján gyorsulásban és "kanyarodásban" kicsit gyengébb, mint az F50, ráadásul végsebességre még gyorsabb is. Előttem írták többen is, hogy meg lehet csinálni F40-nel is a 4 körös Le Mans pályát. Elsőre nekem sem ment, F50-nel is talán harmadjára sikerült hibátlanul, de meg lehet tanulni, csak gyakorlás kérdése. Mondom mindezt több mint 200 kör után... -
FefeeX
veterán
Már én is nagyon sok kört mentem, csak eddig világosban, valamint a sötétben nagyon, de nagyon zavaró volt az ellenfelek neve meg a zászló ami egyre nagyobb lett. Anélkül még nem próbáltam, mióta kiállítottam azokat. De azok játszhatatlanná tették az éjszakai pályát, kb nem láttam semmit, mikor kell lassítani stb
Az F40 nagyon suta az F50hez képest, jóval korábban kell fékezni, alacsonyabb sebességre, hogy kanyarodj, és utána jóval lassabban gyorsul (mert ugye a minimális különbség csak 100km/h-ig van írva); kicsit olyan mint az Ariel Atom V8, amit rühellek, mert kicsit olyan, mint egy kilövőállás, van alattad 500 ló, csak fék nincs hozzá, mikor meg elkezd fogni a fék, hirtelen becsökken a sebesség mint a fene. Egyébként érdekes, sokszor nincs meg a kellő FPS a játékban érzésem szerint, márpedig jelenleg nincs erősebb vas iOS fronton, mint a retina mini/air/i5s amikben meg ugyanaz a vas. (nem hiszem, hogy az a 100mhz ennyit jelentene az Air felé)
[ Szerkesztve ]
-
Kronok
aktív tag
ahogy leírtad pont úgy csinálom én is, de most már örülök ha 3-5 autó van előttem az autópályán mert akkor legalább az első kör nem unalmas, rosszabb esetben az első 2 kör amikor előzgetni kell, de van amikor már az autópálya előtt az első vagyok akkor tud igazán monoton lenni, volt amikor kiautókáztam 1500m előnyt az utolsó körre aztán meg annyira bekómáltam, h éppen, h nyerni tudtam mert mindenhol kicsúsztam
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
Pompi
MODERÁTOR
"de most már örülök ha 3-5 autó van előttem az autópályán mert akkor legalább az első kör nem unalmas"
Hát én vagy elmegyek az egész banda mellett amilyen gyorsan csak lehet a leírtak szerint, és akkor próbálom a saját legjobb időmet megdönteni a maradék 3 körben, vagy fékezek a rajt után, adok a srácoknak pár száz méter előnyt és úgy indulok utánuk, hogy legyen egy kis izgalom (F50)
Feel Good Inc.
-
Lirion
addikt
Na ezt is megértem, rr3 2.5 100% kész és még maradt is 500 aranyam. Itt az ideje végleg váltani hackelt profilra, asszem, innen már nem sokáig lehet jutni normális keretek között, meg amúgy sem akarok már szenvedni az arany farmolással..
Eddig "mindössze" 10.000 goldot kellett elköltenem, de ezt úgy, hogy a legtöbb szériát még az 1.2 előtti időben csináltam (a lexus lfa-t is), ezért sok szériában gold költése nélkül értem el 100%-ot.Ma kipróbáltam a low fékrásegítést is, marha jó, bár lassabbak a köridők, de low brake+steering assist mellett nagyon nyugisan és kényelmesen lehet játszani. Lehet, az újra kezdés után így nyomatom majd.
[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
-
Kronok
aktív tag
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
Kronok
aktív tag
tegnap sikerült egy gyors mentés küldenem a felhőbe és újra lecsatlakoztam a világhálóról, nem töltötte le a fame butító frissítést, szerencsém volt
98% állok 37 futam van hátra + a 2 hybrid megvásárlása[ Szerkesztve ]
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
l4ci
senior tag
Én is tegnap értem el a 98%-ot, nekem 40 event van hátra, és a Bugatti meg a Toyota hiányzik.
Mivel nincs almás cuccom, a Bugattit macerás lesz megszerezni, távirányítással tudnám megjátszani egy ismerősömmel, de megköszönném, ha vki pár perc erejéig segítene nekem - mielőtt még újabb frissítés jönne ki a 2.5.0 után és nem javítják ezt a bugot.Ahogy számoltam a Bugattin kívül kell még legalább 2500 arany a magas PR követelmények miatt...
-
Kronok
aktív tag
válasz Micsurin #1695 üzenetére
a Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse-t meg lehet venni pénzért 2 500 000 $
a menete iOS-en, androidos rendszeren ez nem működik:- mentés felhőbe
- RR3 letörlése
- RR3 letöltése
- net kilőve
- RR3 elindít
- a Porsche-val egy kör
- megvettem a Nissan-t
- net bekapcsol
- Facebook-ba bejelentkeztem a RR3 belül
- felhőből letölt a mentés
- lehet menni Bugattit venniNe ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
l4ci
senior tag
-
FefeeX
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Építő/felújító topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Lopják az LG akkutitkait
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Pulsar Xlite v2 mini + superglide üvegtalpakkal
- HP Elitebook 8460P eladó!
- CSERÉLNÉM kihajtósra Samsung S23 Ultra 12/512 GB (erősebb és nagyobb változat) Samsung Store gari
- 2x8 Gb DDR4 cl16 3200Mhz Patriot viper memória
- Raspberry Pi 4 Model B 2GB - 64bit 1.5GHz Quad-Core 16gb SD kártya TP Link nano router