Új hozzászólás Aktív témák
-
Edebácsi
csendes tag
Csak pénzes tuninggal simán nyerhető volt eddig. Holnap meglatjuk mi lesz. A maradj a 19. helyen nagy szívás volt.
-
Edebácsi
csendes tag
BUEK
-
Edebácsi
csendes tag
9. nap:
1. 2 kor 19. kent kell vegezni off road es utkozes nelkul. Eleg nehezen ment.
2. 1 kor 15. kent kell vegezni. Nagyon konnyu
3. 2 kor 11. kent kell vegezni, ugy hogy 10x driftelsz. (Az elso jobbost levagva celszeru az elre allni, es ugy csuszkalni. 1 kor alatt siman megvan. A maradek 1 kor eleg beloni a 11. helyet.)
Nalam itt szerviz jott, folyt kov reggel -
DigitXT
félisten
válasz Edebácsi #2854 üzenetére
Eegen, és azt, hogy ütközés nélkül, azt elfelejtik közölni (de rájössz).
Az "AI" meg hozza a szokásos formáját. Egy kamikáze állat. Vagy
csak kipöccint (off road: buktad), vagy beléd száll fék nélkül: ütközés.Ha meg lökdösik ki egymást elöl, te óvatoskodsz, akkor ők hátulról...
Ja és persze rossz a gumid hosszabb féktáv kell, erre ők hátulról.Szóval nehéz. De továbbra sem ez a baj! A körítés, vazze az übergáz:
"We've lost position after the pit sop so we need to attack, but the tires
are wearing out and losing grip and stopping power. Start fighting for places!
Finish 19th without going off-track."Gondolom mindenki érti. Szóval: még mindig "ugyanaz a verseny" ám!
Csak épp pozíciókat veszítettünk a boxkiállás miatt... De ha már ott
voltunk, akkor nem jobb gumijaink vannak mindenkinél, dehogy!
Rosszabbak! És 22. helyről van egy új állórajt... ill. legyél PONTOSAN
19. 2 kör alatt: ugyan miért? Ha éppen van lendület, jön egy jobb hely?
Buktad. Kezdem megbánni, hogy újra feltelepítettem a játékot. Sajnos.
Elnézést ha valakinek ezek a "kihívások" tetszenek: ez a véleményem. -
Edebácsi
csendes tag
Mostmar en is ideges vagyok
4. 1 kor 9. nek kell lenni. A kormany tonkrement es az auto nagyon kicsit kacsazik. Sokszor lettem 10., voltam 8. is, de a pont 9. elég nehezen jött össze. (Ugy tunik akkor kezd el kacsazni ha siman csak egyenesen mesz. A kanyarokban nem vesz. Az utolso jobbos elotti hosszu egyenesben szivesen ledobja magat az utrol. Nekem az jott be, hogy kicsit jobra balra mozgattam folyamatosan a kormanyt igy nem kacsazott.)
Most ujra szerviz. Meguntam a vegere hogy minden probalkozas utan visszaallitsam mentesbol, ugyhogy elfogyott az auto. -
Tibcsi21
csendes tag
a 9. nap / 3. futama úgy is összehozható, hogy a rajtnál a célegyenesbe már megringatod a kocsi hátulját mintha szlalomozva drift-elnél. amint megvan a 10 meg csúszas, a célegyenesből gyorsítva az első sikánt átvágva egyből 15. helyre álltam. Innen a 11. hely megszerzése pedig könnyű volt.
(egy biztos csak úgy maradhat jó kicsid, ha az első futamot (9/1) hibátlan autóval kezded, és egyből elsőre sikerül. Én többször próbálkoztam, és hiba esetén mentésből állítottam vissza a kocsit a hibátlan feltöltött szervizes autóra.
9/2. futam tényleg könnyen megoldható mit a 9/3. futam, mert kimehetsz a pályáról, és nekimehetsz a másik autónak. ..., és le is merült az autóm...4 óra 35 perc szerviz jön)
Real Racing 3 :-)
-
Tibcsi21
csendes tag
9/4 futam:
jó hírem van. :-) Lemerült szerviz nélküli autóval is teljesíthető.
Persze nem elsőre sikerült nekem sem. 3-4 x minimum próbálni kell. (..most a kipörgésgátló be van kapcsolva, mert a rossz kormánymű miatt ha megindul a kocsi hátulja akkor nem tudod össze szedni, fék "LOW"-ban van..)..Én úgy tudtam megoldani.hogy a rajtnál jobbra húzódtam..sikánt átvágva 3. helyen fordultam..
a hosszú ívű kanyarban úgyis visszaelőznek jó páran, de a következő sikánnál megint minél több autót előztem vissza..., és végig erre törekedtem a célegyenesig...
Nagyobb tempónál jobban beránt a hibás kormánymű. Ilyenkor fékkel lassítok, hogy egyenesben tartsam a kocsit, és egy bizonyos tempónál automatikusan kis fékezéseket használtam, hogy ne gyorsuljon túl nagy tempóra, mert akkor nagyobbat rántott volna a kormánymű.
Az a legnehezebb, hogy a célegyenesben legalább 8. legyél, mert a célegyenes tempónál úgy elrántja a kocsit, hogy a szalagkorlátnak csapódsz, és onnan a pályára visszajutva már mindjárt nem 9. pozícióban érkezel.. :-(de végül sikerült :-)
Real Racing 3 :-)
-
Tibcsi21
csendes tag
9/5 futam:
jó hírem van. :-) ez is teljesíthető Lemerült szerviz nélküli autóval9. helyről rajtolunk. 3 kör Monza-ban. Lehet sikánt levágni, és ütközni.
Egyből sikán levágással 3. helyre álltam, és sikerült a végén megnyeri.
(low fék, kipörgésgátló nélkül)Real Racing 3 :-)
-
Tibcsi21
csendes tag
9/6 futamhoz...
+ pálya elhagyás sem engedett... :-(
Szerviz nélküli autóval 10 körből a 6. körre 3. helyre jöttem fel...de nagyon nehéz így menni vele.. Sajna a 6. körben kicsúsztam, és vége lett a futamomnak.. :-(így 4,5 óra múlva szervizelt autóval fogok újra menni
a kicsúszásom után 15 perc 52 mp-et írt az első helyhez.. így sima sisak nélküli full kp-s fejlesztéssel szerintem simán teljesíthető lesz.Real Racing 3 :-)
-
-
Edebácsi
csendes tag
9/5 nagyon laza. Elso sikant levagva rogton elso hely, a vegen 1,5 km elony.
[ Szerkesztve ]
-
Edebácsi
csendes tag
9/6 atugrottam 60 aranyert, igy a vegen megkaptam az autot es 25 aranyat.
Csak penzes fejlesztes volt az auton, es az en tehetsegemmel ez keves volt a gyozelemhez. Az elso 1.22.1-es idoket ment, nekem 1.22.6 sikerult. Az elso sikanban vesztettem mindig sokat. Az upgrade sem olcso, mert mar csak aranyosak voltak, ugyhogy ikabb a kihagyasert fizettem. Ez van. -
Edebácsi
csendes tag
Lehet meg tudtam volna csinalni, de nem volt most kedvem/idom ennyit szenvedni. Egyik probanal a 4. Korben csusztam egy kicsit le az ivrol
[ Szerkesztve ]
-
Mezcal
addikt
Na ez jó volt várjuk az új F1-es kocsit. Addig tolom a '95-ös bajnokságot.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
Marcello83
tag
Az a szívás, mikor a 10. körben csúszol le a cél előtt 3 kanyarral a pályáról...
Samsung Galaxy S8 Active, Lenovo Helix
-
DigitXT
félisten
Nekem 280 km/h. De levágásokkal simán nyerhető.
Más kérdés, hogy ez így csak R$/FAME farmolásra jó.Szerk: amúgy HA letojom a szánalmas szöveget, mint
kihívás nem "volt" rossz a nap... Főleg, hogy a legtöbb
feladványban lehet tolni tökön paszulyon át -> könnyű.[ Szerkesztve ]
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #2877 üzenetére
Amúgy egyetértek azzal amit a körítésről írtál, eszembe se volt védeni a bandát, full hülyeség, de tudod ha meg kell b@szódni, akkor meg kell b@szódni. Jó a gépsárkány, ez az ára. A többi ilyen speciál eventben is voltak ordas baromságok szerintem, csak hát igen, nekem (is) szívügyem az F1, ezért itt jobban kijön, hogy hülyeség az egész.
Feel Good Inc.
-
DigitXT
félisten
Oké, hogy meg kell b@szódni, de én tudod, kiket ajánlanék be egy taliga apró (tüzes?) majomnak? Aki ezt a sz*r AI-t leprogramozta... Elkövettem (délután) egy bődületesen nagy hibát. Ráraktam még egy kis tuningot a verdára (legyen picit jobb tapadás: potom 36 arany). Nos, 1:33-at futó balfékek helyett erre a nyakamba kaptam egy rendre 1:21-eket toló, ordas nagy idiótákból álló bandát.
Na most, egy dolog, hogy én tudok 1:20-at(?), de először is fel kell(ene) jönni a 22. helyről az elejére. Majd ott kell(ene) maradni, és ugye 10 körön keresztül egyet sem hibázni, különben buktad az egészet. Mindezt úgy, hogy a mögötted érkező "AI" gátlástalanul megtol féktávon, mert neki "belefér" akár a füvön is kanyarodni: őt nem kötik az aszfalt határai. Az utolsó 2 futam kb. rémálom volt. Pedig már azon agyaltam, hogy beírhatom, mekkora küzdelem volt, de megérte, végre megvan, blabla...
Utolsó előtti: kihasználom a bugot, hogy az első körben hajlamos nem észrevenni, hogy letértem a pályáról. Tehát az első sikánt szinte fék nélkül vágom a füvön, első hely meg is van, már "csak" tartani kell. Onnantól: hímestojás... Csakhogy az első sikán nagyon trükkös, azt az AI nagyságrendekkel gyorsabban veszi, ha kockáztatok a balosban kimegy a segge, s szevasz. A 7. körben pontosan ez történt.
Előtte minden egyes kib@szott körben elengedtem Wright-ot a Curva Grande-ban - tudván, hogy a Lesmo 1-ben visszaelőzöm, a Lesmo 2-ben meg elhúzok tőle, és nincs para, így nem lök ki. Mivel a 7. körben egy icipicit hibáztam, utána már nem számított a levágás, tehát a futamgyőzelem a végén megvolt simán, a bónuszok bejöttek, a verda ép maradt.
Utolsó futam: jobban sikerült a "rakétázás" és az első kör úgy en bloc, így nem kellett a fent leírt "elengedem-visszaelőzőm" mókát játszani körökön keresztül, viszonylag biztonságos távolságban tudtam végig haladni a verseny-személygépjárművel. Mondhatni békés vasárnapi autókázás volt, igaz, csütörtök van. Már a kb. a zsebemben volt a győzelem, amikor jöttek a lekörözések a 8. körben... És mint mondtam, full idióták "vezetnek". A kék zászlót hírből sem! Becsapódni féktávon? Azt igen. Kipöccinteni egyenesben? Azt is. Feltartani az ideális íven kanyarokon át? Naná! És erre mit csinált Wright? Bingó. Variante Della Roggia: elrakta magát a lekörözött mellett a füvön át, csak úgy porzott. Én a Lesmo 1-ben beragadtam a kis b*zi mögé, és az utolsó pár kanyar arra volt elég, hogy egy utolsó esélyt kapjak a Parabolikában. Amit ki is használtam VOLNA könyörtelenül, ha nincs PONT ott még egy lekörözött. Nem mertem kívülről előzni, mert rendszeresen kilöktek ott korábban (ugye elég sokszor nekifutottam a kihívásnak), szóval visszalassultam rendesen, belülről mentem el neki, és Wright... mögött közvetlenül értem célba. Se fame bónusz, se pénz bónusz, és még az autóm is tropa, a kihívás sem lett meg. És van még 1,5 óra, ami idő alatt persze meg sem javítják a verdát. (Javítottam már 11 aranyért, mert farmoltam párszor, hogy ha már nem lett meg, akkor legalább a pénz gyűljön...)
Az lesz a vége, hogy feloldom aranyért.
Ahogy az urológus Clint Eastwood mondaná: egy maroknyi aranyér![ Szerkesztve ]
-
szmar
csendes tag
Igen, a hozzászólásomban elfelejtettem odaírni, hogy időarányosan értem, tehát azt akartam üzenni, hogy érdemes rányomni az agentet futam előtt, mert kb. fele annyi időért kb fele annyi fame-t lehet begyűjteni, mint a le-mansiakon, és ezt lehet hogy más is jó lehetőségnek találná.
-
Pompi
MODERÁTOR
Nektek működik rendesen a "real" ellenfelek beforsolása a futamokon? Online vagyok, megy az cloud, megy az Online Multiplayer, a TSM, megy a Weekly Tournament, látom a friends listámat, szóval minden rendben, semmi jele semmi hibának, mégis a futamokra a zászló avataros botokat kapom néha kiegészülve a saját ismerőseimmel és nem a különböző social rendszerből besorsolt "húsvér" ellenfeleket. Ez mi lehet?
Ja a levelesládám viszon "meggyógyult" bejönnek a levelek ha itt-ott elvernek.
Feel Good Inc.
-
DigitXT
félisten
Minden futamon, vagy csak a legújabbakon? Az utóbbiakon
nekem is rendszeres a sok zászlós bot/mix, máskor meg az
egész rajtrács TSM: azt gondoltam az újabbakon még nincs
akkora felhozatal, amiből válogathatna... Bár értelmetlen, ha
semmi köze a TSM-nek a valódi időkhöz - vezetési stílushoz.
Nem emlékeztet a TSM néven versenyző bot a TT ghost-ra...
(Az időkkel kapcsolatban meg valaki rég megmondta a tutit.)Elverneeek???
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #2887 üzenetére
Az ilyen szpesöl eventeken, mint ezek a mostani ferrarisok megszokott dolog, hogy nem TSM ellenfeleket rad, de nálam most máshol is ez a helyzet. Gyakorlatilag amióta új eszközön játszom, de nem értem, hogy hol az összefüggés amikor minden online szolgáltatás megy egyébként.
Ja, nem nem vernek el, csak valahogy jobb érzés TSM ellenfelek ellen menni (látok értelmesebb neveket, avatarokat), mint botok ellen. Meg pl. az endurance versenyek így nem kihívások, mert mindenhol 10km a legjobb.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
DigitXT
félisten
Na ilyen nálam nincs: olyan 18-20-30 km-eket rak be, hogy ihaj.
Az elveréssel bizonyos TT időkre céloztam. (Alap autóval azért
nem mindig lehet csodát tenni, ha nem gyorsul, nem tapad, nincs
végsebessége sem... de néha magam is meglepődtem, mire elég.
Persze, idővel a PR feltételek miatt vándorolnak fel a tuningok.) -
-
DigitXT
félisten
A TT oké () a többi viszont bugos szerintem: kaptam mailt, hogy
kikaptam egy kupában (!) Tőled, nosza jöhet a visszavágó, írja! Én
kattintok böcsülettel, erre látom, hogy PR68-as - 5 kör, Suzukában.A baj csak az, hogy nincs PR68-as autóm - akkor hogy kaptam ki?
Egyetlen lehetséges magyarázat, hogy még az előző "életemben",
tehát nem csak TT időket archivál, hanem a kupák eredményeit is.
Mondjuk ez meg nem/nehezen fér bele az adaptív balanszba.Mindenesetre a TSM ötlete tök jó! A megvalósítása viszont picit...
(Ja, az F1-es szériában ma is full bot rajtrács volt. Máshol vegyes,
de adott esetben full TSM. De nem "szpesöl ívent", csak simán új.) -
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #2891 üzenetére
Igen, ma tesztelgettem kicsit, vagy a gép restart vagy az, hogy a másik gépen beizzítottam a profile-t, de valahogy működésre bírtam a rendszert. Szóval előszedtem néhány régebbi futamot, így került elő az 5 körös Suzuka többek között, ott kaptam az online ellenfeleket nem csak a botokat. Viszont pl. a 4 körös lemansi éjszakai F40/F50 futamon mindig offline ellenfeleket kapok, nem értem, mert régebben ott voltak TSM ellenfelek...
Feel Good Inc.
-
Pepi6
tag
Az utolsó Ferraris event mikor indul?
-
Lirion
addikt
válasz DigitXT #2891 üzenetére
Ez a tsm egy ordas nagy kamu, nekem teljesen szűz profillal is küldött olyan üzenetet, hogy xy megvert z versenyen, ámbár z verseny km-re volt az aktuális állásomtól, se a széria nem volt feloldva, se olyan autóm nem volt, amivel egyáltalán részt vehettem volna a szériában... De ezt sokan tapasztalták már, szal nem ritka eset...
Engem inkább az lép meg, hogy valaki még hisz abban, hogy a tsm-nek van bármi köze a valósághoz. -
DigitXT
félisten
Főleg amikor a Ford GT showcase-ben 6 másodpercet kaptam Tőled,
míg a botokat mind lenyomtam - nálam alap autó, kishibás karikák.
Mondjuk kérdés, miért csinálnád azt a futamot tuninggal: 1:52-es idő.Lehet, hogy korábbi PR feltételek miatt. Ez is bosszantó amúgy, hogy
TT-nél nem írja az idő mellett a PR-t amivel elérték, hiszen lehet, hogy
tök alap autós idő van fent, majd később más futamok miatt került rá
a tuning, a naiv user meg azt látja, hogy "10-20PR-nyi" hátrányt behoz.
Oké, azért a rajtnál látszik, mikor megy el erőből a tuningos autó. -
klb_coco
csendes tag
Sziasztok
Online multiplayer problémám lenne. Olyan szinten szaggat az ellenfelek mozgása ami már zavaró. Pattognak a pályán mint a szöcske, egyik pillanatról a másikra állóra fékeznek előttem, stb..
Wayteg xTAB 8q GPS tablet, n-es wifi, 30/30-as Digi net. Lehet tenni ez ellen valamit? Egyébként a játék tökéletesen futtatható nagyon ritka, hogy szaggatna.
Másnak is van ilyen tapasztalata vagy nálam van valami hiba? -
DigitXT
félisten
válasz klb_coco #2898 üzenetére
Próbáld őket baromi nagy ívben elkerülni, akkor jobban meg lehet úszni.
(Ha valakinek már a játék szerint is túl nagy a pingje, akkor átvált ghost
módba, ami a legjobb, mert akkor át tudsz menni rajta/nem tud kilökni.)Sajnos ahogy az előttem szóló írta, nagyon necc a multi! Nagyon ritka,
hogy jó futamok vannak, mert ha van is két hasonló képességű játékos,
akkor ez az "ugrabugra" teszi tönkre a futamot. Többször értem már be
elsőként úgy, hogy én voltam a nevető harmadik - az első kettő szépen
összeakadt, én meg nagy ívben elkerülve a csetepatét az élre álltam.De amúgy az is megoldás, ha messzire(!) lehagysz mindenkit. Ha elég
az előny féktávon, akkor kilökni sem tudnak! (Jókat lehet röhögni, hogy
még a kanyart bevenni sem sikerült nekik a "lelkes" megérkezés után.)Összességében: nem javaslom a multi erőltetését... Egy bajnokságban
vettem részt összesen. Nagyjából úgy nézett ki, hogy 4-8 játékos indul,
és én nyerek. A másik meg, hogy a rajtrácson még 8 játékos, aztán ott
állunk 1 percet! Közben kiesik 2-3, és volt, hogy csak hárman indultunk.Unalmas. Persze, a magasabb ligák durvák. Ott elvertek (kilöktek, stb.).
De simán "C" ligában mókuskodva majdnem betörtem a Top100-ba, bár
akkor már nagyon a vége felé volt az idő (1,5 óra hátra): elment a villany,
WiFi OFF, szóval onnan hagytam. Azért aki az elején van (Z06-akárki?),
nagymenő lehet, mert az ugrabugra hibák miatt rengeteget lehet bukni...Megjegyzem, mobilneten fel sem enged 4G-t követel, és amúgy is kivág,
ami dettó pontlevonással jár, szóval "stabil" WiFi-n érdemes próbálkozni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Medence topik
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Magisk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen