Aktív témák
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
Oké, nem akarod érteni, hogy itt szemezgettél hamisan a privátjainkból: "Mikor masfel eve megkertem priviben az egyiket, hogy".
Akkor mostantól megegyezhetünk, hogy elkerülsz és én is ezt teszem, amire megkértelek privátban is?
Igen, nekem kutyakötelességem évek szívatása után egy nap alatt abbahagyni még a reagálást is.Szia!
-
Na akkor gondolom tiszta, hogy én nem szemezgettem sehonnan. Köszönöm, hogy megosztottad, így világos a dolog. A savazlak mindenhol nem tudom mire vonatkozott, mert konkrétan sehol nem savaztalak. Csak ott abban az esetben, ami abszolúte úgy is történt.
Akkor mostantól megegyezhetünk, hogy elkerülsz és én is ezt teszem, amire megkértelek privátban is?
Megköszönném.
-----------------------------
A kérdéses eset pedig itt történt. Kitöröltétek a hozzászólásaimat egy blogból, ami nem sértett semmilyen alapelvet. Csak épp azt nem válaszoltad meg a mai napig, hogy miért. Ha egyszer a blogíró kérésére nem tesztek ilyet és a szabályzat alapján moderáltok.
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
Ja, értem, tehát te folyton savazol engem mindenhol évek óta, ez rendben van, de most, hogy elegem lett és elkezdtem válaszolgatni, ez már nem buli, mostmár kerüljük egymást. Hm.
Itt van:
- az alsó idézet tőled van, ezt merészelted írni az egyik moderátornak (aki szintén egy ember, nem egy kutya vagy egy szolga) a moderációs topikban
- a link ez -
Kalandor
HÁZIGAZDA
Eddig se írta le, ezután se fogja, hiába kértem, mert nem a kérdés a lényeg, hanem a szabadságharc, az ellenállás, a cirkusz.
Az ilyen hsz-eiből is világos ez. Bociszemekkel körülír engem, de természetesen ő ugye nem vádol név szerint senkit sem, micsoda véletlen, ha mégis mindenkinek világos, hogy ki az egyetlen moderáló házigazda.
Ő ugye korrekt volt, hiszen ő nem említett név szerint senkit
Majd a privát üzeneteinkből egyoldalúan és hamisan szemezget, hiszen ugye ő ezt is megteheti.
A hsz-e végén pedig lecsesz, hogy volt pofám fórumozgatni saját magamtól, az ő ügye helyett. Dehumanizál, nem is ember vagyok, hanem szolga. Nincs magánéletem, azt csinálhatom csak, amit ő elvár.
-
bullseye
addikt
-
bepken
veterán
válasz
IamSociopath #84 üzenetére
dehogy kért...
-
IamSociopath
aktív tag
Aki elektronikai eszközökkel üzletel, az mindig számíthat meghibásodásra, fennakadásra, garanciális problémára stb. Ezt mint már valaki említette járulékos költségnek tekinthető.
Ha ezt valaki képtelen elfogadni, az csak hivatalos forrásból vásároljon, ne apróban. A vételárat 100% ban vissza kapta, ami pedig igen nagy csoda a körülményeket tekintve.
Egyébként ha vidéki az illető és az apple store-ba kell visszavinnie egy originál iphone-t akkor se kapna kártérítést.
Ez milyen nonszensz már. Remélem kért számlát a kúton és igazolta is az az autó fogyasztását amortizációval együtt természetesen. -
Tikakukac
titán
Én egyformán megtanulópénzelném a trükkös eladót és azt a bolondot aki ennyire elszáll, de ez én vagyok. Én a tucatnyi baljós jelet sem várnám meg míg beszántok egy reget, de ugyanez a dolog.
Nekem is lemérgezte a kutyámat a kertszomszéd néni. A kerítést cseszett megcsinálni, a tyúkok jöttek, Morzsi meg játszott.
A törvényt és jogszabályt az esti samponnal kenhettem a hajamra. Mindennél mókásabb, hogy a nagy semmi közepén a szomszédban megint lettek kutyulák, 5 darab. Önkori javaslata: oldják meg ahogy akarjákNa, hát itt tartunk. 2 éve is volt ilyen, fű alatt jött a bácsi és megoldotta. Most ő is fosik, így várjuk mikor kit és mit fognak szétkapni majd a szülők/porontyok. Pedig elvben erre is vannak jogfinkedések.
MarKoo: Az én értékrendemben nem egyenlő 10.000 Ft. egy állat életével, vagy egy autó tönkretételével, de szerencsére mások vagyunk. Ez nálam a pár ezer forintért késelős kategória, és rendkívül örülök hogy nem tudok vele azonosulni.
Ezzel akkor vagyunk már legalább ketten. Ezt mondhatod aztán kőagy őrnagynak.
-
MarKoo
addikt
válasz
Tikakukac #72 üzenetére
Teljesen felesleges magyaráznom ezt a dolgot tovább, mert sose lesz ugyanaz a nézőpontunk ezzel kapcsolatban.
Az én értékrendemben nem egyenlő 10.000 Ft. egy állat életével, vagy egy autó tönkretételével, de szerencsére mások vagyunk. Ez nálam a pár ezer forintért késelős kategória, és rendkívül örülök hogy nem tudok vele azonosulni.
-
válasz
Tikakukac #79 üzenetére
A megmérgezett kutya már kicsit más kategória.
A user meg fogja fel tanulópénznek a 10k-t."Háttérjogszabályként az állatok védelméről és kíméletéről szóló 1998. évi XXVIII. törvény (a továbbiakban: Ávt.) szolgál, mely a törvényi tényállás tartalma szempontjából értelmezési segédletként szolgál. Az Ávt. 6. § (1) bekezdése szerint az állatnak tilos indokolatlan vagy elkerülhető fájdalmat, szenvedést vagy sérülést okozni; így különösen az állatot nem szabad kínozni, emberre, vagy állatra uszítani, kíméletét nem biztosító módon mozgatni, teljesítőképességét felismerhetően meghaladó teljesítményre kényszeríteni stb."
-
Tikakukac
titán
Ez amúgy tényleg addig vicces amíg seggelős emberről van szó
Van aki nem szereti ha szórakoznak az agyával és nem akar tanulópénzt fizetni. Most ebből vagy tanul mindkét fél vagy nem. Mindenesetre a népszerű kromofág-lemérgezett kutya-festékbomba trió szerintem nem csak nálunk elterjedt megoldás ilyenkor. A legjobb kérdés mikor sorsolja össze az embereket a magasságos.
-
Viszlát
addikt
Döbbenetes mennyire nem hajlandóak az emberek felvállalni a felelősséget a saját döntéseikért és azok következményeiért.
-
Dilikutya
félisten
válasz
davenport #73 üzenetére
160 ezer forint egy bevallottan is apró hibás készülékért, amin töredék garancia van már csak, szerintem sok. 160-ért 32 GB-os új iPhone 7 van már boltból. Az ár persze nem az eladó hibája, ennyit mondott, a vevő elfogadta, mert kell neki a prémium életérzés mindenáron. Rengeteg ilyen van.
Az utazást pedig sehol sem térítik meg. Akkor se, ha te hirtelen felindulásból utazol el Győrből a debreceni Media Markt-ba. A beázás pedig nem bizonyított, ahogy az se, hogy az eladónál történt. Igazából jó lenne őt is hallani az ügyben, mert eddig csak annyit látni, hogy első szóra visszavette a telefont, és visszaadta a vételárat, a vevő pedig utólag vagdalkozik. -
Gariztatni akarta a terméket, nem írtak cserét a cikkben. Azt meg hogy egy jótállás elintézéshez tökösség és kapcsolatok kellenek, már régen rossz.
Te a vevő esetén mondod azt, hogy férjen bele neki az a 10.000 forint. Én meg az eladónál mondom azt, hogy hogyha nem járt utána annak, hogy a telefon nem gariztatható, és így valótlant állított (és vegyük a jobbik esetnek azt, hogy nem tudott róla), akkor bizony igenis legyen szankcionálható. Mert ahogy írod a net tele van boldog-boldogtalannal, és ez nemcsak a vevőkre értendő, rengeteg a fogalmatlan eladó is.
Persze ehhez tényleg jó lenne tudni azt, hogy ez a 160.000,- forint mennyire volt jó ár egy hibátlan, vagy egy gariztatható készülékhez képest, és mennyire gondolta azt az eladó, hogy engedett annyit, hogy férjen bele az a vevőnek, ha esetleg mégis csak fizetősen tudja megcsináltatni a készüléket.
-
Tikakukac
titán
A járulékos költség jelen esetben az, hogy simán begarizol valamit és ez neked idő, végén mindenki happy. Azért az annyira nem ügyeskedés. Amikor átgarizol gépet másik SN-re. Na az ügyeskedés. Pár ember nem képes eladás előtt bedobni szervizbe, de azért merem már annyi év után is kijelenteni, hogy ezek mögött többségében az áll, hogy megfogja a barmot vele az eladó. Sok a feltételes mód, de amennyiben ez tudvalevő volt, ha utazási költséget és moderálást nem is, pár elég vastag telefont és 1-2 privit megengedtem volna. Aki nem boltol napi szinten, mert mondjuk nincs tele 2 lakása annyi ketyerével, mint nekem, ott a beülök és megyek reakció akár még normálisnak is mondható.
Mentem én már Pécsre Pestről vonattal szifont venni, az eladó egészen 10 perccel érkezés előttig mondogatta telefonban, hogy hozza a telót. Na azóta is hozza. Volt vagy 6k-ban a sztori évekkel ezelőtt plusz egy fél napomba. Hogy személyes átvételt is miért kell kamuzni és ennyire egyszerű dolgokat, mint vizes teló, amit úgyis visznek garizni, nem értem. Előbbit főleg nem, valahol ott kezdtem megérteni, hogy valóban annyi betoncsizmás ember van az országban, hogy ihaj. Szokásos átverés volt gondolom, postai féltégla, csak valamiért akart egyet játszani. Vigasztal a tudat, hogy ő is ott végzi, ahol a normális emberek. Itt meg a pénzt csak visszaadta. Itt a sors összesorsolt 2 embert.Ésszerűt meg nem tisztem megítélni. Ha valamit megtanultam a sok emberrel való munkavégzés közben, hogy olyan humanoid egyedek is vannak szabadlábon, akiket Kállóba is a hátsó részbe raknának, a folyosón jobbra.
-
MarKoo
addikt
válasz
Tikakukac #70 üzenetére
Nem azt írtam hogy ezzel problémám van, de ha valaki szeretne valamit, annak vanak járulékos költségei. Tekintse ezt befektetésnek, ami nem jött be - feltéve hogy ez a story!, és meg kell elégednie azzal, hogy visszakapta a teljes vételárat.
Van olyan aki nem jár ilyen szerencsésen és semmit, vagy esetleg csak egy részét kapja vissza. A probléma a vergődésnél kezdődik, hogy semmi sem elég és sok ember az ésszerűség határait súrolja.
-
Tikakukac
titán
Valamilyen szinten a vásárló is ügyeskedni akart a garanciális cserével
Mit csinálni? Ha az ügyeskedés, hogy feladom a futárnak vagy leadom a Wesselényin/Budaörsön/Óbudán/Andrássyn a telókat és notikat, akkor igencsak a pokolban végzem
Ezy a helyzet amúgy, ne tegyünk úgy, mintha nem találnék pár perc alatt legalább 4-5 olyan cuccot, amit már körítésből lehozva is vissza fognak dobni, nem beszélve ha ismered a piaci helyzeteket. Hány nem honosított Dell van fent, amit SN-re garival adnak el? Qrva sok. Na ezekből jobb esetben a többség kapni fog garit egyszer, rosszabb esetben egyszer sem, még rosszabb esetben kapott egy garit és ennyi volt, húzhatod a serialt arra a bizonyosra
Van egy tökös, ifjú korunkban kicsit túlcuccozott barátom, aki lassan pihenőt fog kapni, mert ő nem kérdez, nem ír a fórumra, nem rinyál. Megy és csinálja, amit jónak gondol.Kalandor: de sohasem emlékszem, hogy megtérített volna bárki járulékos költséget (utazás, stb.), pedig igény az lett volna rá
Mert ahol gond van és partner az eladó, rendelkezik megfelelő agyi kapacitással, az ezt nem hagyja eszkalálódni, mert mi a túró értelme van. Kisker dettó, második mail után ha beakad a lemez ügyfélnél, már megy is címre a futár.
Mennyi szállítást fizettem már magánban is, mert valaki stúdióban lőtt fényképek ellenére ugrált, hogy istenem, súrlófényben van karc a fedlapon és látja. Fedlap 12k, plusz idő és munkadíj nála szépen felszámlázva öngyilkosség, a futár meg 1k+1k. Közgáz diploma ide nem kell szerintem, mi lesz a megoldás. -
Kalandor
HÁZIGAZDA
válasz
janeszgol #64 üzenetére
Te mindenképp elmentél volna az USA-ba, ha van telód, ha nincs.
Telefon nélkül Amerikában? Kb. életképtelen vagy okostelefon nélkül. Ki se mentem volna, vagy késve, de akkor is új repjegy kellAzt is ki kell vkinek fizetnie, vagy egy kinti telefon megvásárlásának a költségét.
Illetve természetesen dehogy, nem kell se magánszemélynek, se cégnek a termék árán kívül kifizetnie ilyen esetben az utazási költségeket. Csak értetlenül nézem a becsületlicitálást a levegőbe, hogy ki mit térítene meg. Több ezer hardverapós problémán vagyok túl, de sohasem emlékszem, hogy megtérített volna bárki járulékos költséget (utazás, stb.), pedig igény az lett volna rá több ezer esetben.
Meglátásom szerint mindenki addig úr, amíg fizetni nem kell.
-
janeszgol
félisten
Bocsánat. Hú, nehéz lesz válaszolni. Igen, pontos információkban elég szellős blog. Ez max arra jó, hogy aki elolvassa, átgondolja mit ér meg neki egy üzlet. Én megértem a vevőt, 160 ezret személyesen szeretett volna átadni, hogy lássa, miért is adja ki ezt az összeget. Viszont átverve is érzi magát, mert beázással visszadobták a készüléket. Na most innentől a fantázia szüleménye az eset és ez a gond. Nekem első olvasatra gyanús volt az eladó, hogy rögtön visszaadta a pénzt, de ez valóban semmit nem jelent, ahogy valaki írta is nekem fentebb.
Arra, hogy Kalandor milyen minőségű blogokat posztol nem tudok hozzászólni érdemben. Ez hiányosan megfogalmazott, így csak általánosan tudok/tudunk véleményezni.
-
MarKoo
addikt
válasz
janeszgol #64 üzenetére
Már megbocsáss, de miért is? Azért mert ez már a második vagy harmadik nevetséges Kalandor által leírt story amit elolvasok, és újfent az emberi butaság a téma?!
Boldog boldogtalan kap internetet az otthonába, előre utalnak, elbeszélnek egymás mellett... utána meg verik a mellüket.
Valamilyen szinten a vásárló is ügyeskedni akart a garanciális cserével, egyáltalán nem biztos hogy volt ázva, láttam én már sok olyat hogy elsőnek visszadobták, másodjára meg átment..
Egyszerűen nem volt elég tökös, nem voltak meg a megfelelő kapcsolatai a biztos cseréhez, megbánta, és még neki állt feljebb. Pszichológust ne kéne neki fizetni az útiköltség mellé, hogy pár órán keresztül abban a tudatban kellett léteznie szerencsétlennek, hogy "átbaszták" és "bebukta" a pénzét? Komolyan kérdezem, hol éltek ti? Minek vesz valaki 160.000 Ft-ért telefont, ha nincs 10.000 Ft-ja hogy visszakapja a pénzét? -
Kalandor
HÁZIGAZDA
"Az eladónak kutya kötelessége lett volna megtéríteni az utazási költségeket is. Ez lett volna a minimum."
és
"Én a vételár mellett az össze költségét megtérítettem volna, mert ez így lett volna korrekt."
Tehát ezek a kijelentések így nem igazak. Én Washingtonból csak repülővel tudok hozzád elmenni. -
janeszgol
félisten
Majd én válaszolok. Nem! Te mindenképp elmentél volna az USA-ba, ha van telód, ha nincs. Bár azt nem tudjuk, hogy a vevő amúgy is ment volna-e arra, amerre az eladó volt. Bár ahogy nézem, kétszer ment arra. (Mikor megvette és mikor visszavitte.)
Nagyon megosztóak a vélemények. De pontos adatok hiányában felesleges ezen vitatkozni. Nekem is kár volt elkezdenem.kenwood igen, ez is benne van a pakliban. Néha nehéz észrevenni, hogy beázott a készülék.
MarKoo, se füle, se fara, a témához nem kapcsolódik a hozzászólásod.
-
Tehát a Budapest-Nyíregyháza kárpótlásra kerül nálad (legalábbis most, szóban), de egy hosszabb út nem becsületbeli kérdés.
Valószínű ijedtében nekiugrott ennek az útnak, igen ezt kifizetném minden további nélkül. A washingtoni telefon visszahozós kérdéseddel nem tudok mit kezdeni akkora marhaság. A telefon értékéhez képest nem tétel az a 11 ezer ft.
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
A számodra kényes kérdésekre nem válaszolsz.
Ha nem tudok róla, akkor biztosan.De ha már fel tudtál tenni egy ilyen buta kérdést, hogy kifizetem-e a washingtoni jegyedet, ha egy telefon miatt hazarepülsz hogy visszaadd, majd visszarepülsz, akkor az a válaszom hogy nem. Mert ez már nem becsületkérdés.
Tehát a Budapest-Nyíregyháza kárpótlásra kerül nálad (legalábbis most, szóban), de egy hosszabb út nem becsületbeli kérdés. -
kenwood
veterán
kiveve akkor ha masodik tulaj,es nem tudott a beazasrol.
ha megteriti az utikoltseget is,a vevo meg akkor is minuszban lesz, hiszen 180km oda-vissza (idoben/energiaban),es az par ora,amig nem volt benne biztos,hogy a keszulek arat visszakapja, nem vagyoni,de eleg komoly kar.
-
Egy kérdésre akkor ott válaszoltál, a következőre már nem, ami konkrétan neked lett címezve. A számodra kényes kérdésekre nem válaszolsz.
Hagyjuk.
-----------------------------------
De ha már fel tudtál tenni egy ilyen buta kérdést, hogy kifizetem-e a washingtoni jegyedet, ha egy telefon miatt hazarepülsz hogy visszaadd, majd visszarepülsz, akkor az a válaszom hogy nem. Mert ez már nem becsületkérdés.
-
MarKoo
addikt
Szerintem be kellene vezetni egy IQ tesztet, hogy irracionálisan gondolkozó, ámde magukat végtelenül intelligensnek tartó embereket távol tartsuk már eleve az internettől is!! Van egy olyan utópisztikus gondolatom a világról, ahol egyszer talán ezek a személyek teljesen elszeparálva élhetnek - nem idegesítve embertársaikat nap mint nap a leírhatatlanul buta elképzeléseikkel és magatartásukkal.
Szinte minden nap belefutok egy ilyen lénybe, és mindig ámulatba esek hogy talán egyre többen lehetnek...
-
-
Tikakukac
titán
Buktam ennél sokkal szebbeket is
Ez benne van a buliban, vettem garis, de hibás gépet is, vettem olyat, ami hibás volt, garis és mire gariztattam volna derült ki, hogy hát garit megvontak tőle stb stb stb. Egyszer átéled, aztán lenyeled szépen. Vergődhetsz, írhatsz, végül még saját magadat kevered nagyobb kakába.
Ennél sokkal szebb, amikor boltos reg kerül a mókába. 3-4 ilyet tudok, ahol alsó hangon elpukkant pár tucat lopott szajré, kellett 1 év mire ki lett qrva a reg, meg aztán megszűnt a bolt is és csókolom. A disznók meg lassan eszik a tengerit, hívtak fel pár hónapja ellopott notival kapcsolatban, amiről a felvételt felraktam vagy 2 éve... és az nem vicces amikor bemennek a gépért a kétajtós szekrények a melóhelyre, ilyenről is tudunk
És ott sincs pattogás, gép nincs, pénz nincs, meredt bámulás van.
Ebbe belefutottam most én is, a már nem használt reges kolléga nyitott 2 boltot is, plusz apró. Ment a szekér rendesen. Reg január óta reccs, bolt beszánt, cégek eldob. Monitor és noti szinten csak amiket én láttam 1 szállítmánnyal az volt több százas tétel. Itt, ha nincs összeköttetés és mutyizás, akkor az átlag ember húzhatja le a garikat a WC-n. És ez sem fog érdekelni senki -
Tudod te. Nem itt. Hagyjuk, nem érdekel. Nem kell már ott sem reagálni.
Én is voltam washingtonban meg még jópár helyen. Attól hogy még ezt leírod tízszer, nem lesz nagyobb tekintélyed. Ez nem ettől függ.
Kalandor Ezért mondom, hogy hagyjuk. A fórum nyilvános, ott kérdeztem.
-
Dr. Romano
veterán
"Vevő vásárolt egy 160.000 forintos telefont... "
Én 40k-nál többet egy új telefonért sem adok ki, nemhogy egy használtért.
Persze a sztory szempontjából ez lényegtelen
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
A 23-as hsz-ben levő kérdésemre válaszolj, kérlek.
Mivel most voltam Washingtonban és pont előtte vettem telefont, ami pont meg is hibásodott indulás előtt pár nappal, így érdekelne, hogy ha nem a Media Marktban vettem volna, hanem tőled, és az indulás után hibásodott volna meg (az is megtörtént 2 hónap után), akkor álltad volna-e a repjegyemet és minden költségemet, hiszen telefon nélkül külföldön semmit se tudok csinálni, ez tényleg óriási érdeksérelem.
-
Nehogy már azért diadalmenetet tartsunk, mert az eladó hibásan teljesít és hajlandó visszaadni a termék árát. Inkább szomorú az, hogy ennek már örülni kell.
A másik oldalon meg érdekelne, hogy miből jött ki a 11.000 forint, mert elég húzósnak tűnik.
-
Met
nagyúr
Én úgy gondolom hogy korrekten járt el az eladó. Korábban írták hogy nem feltétlenül kell vízbe dobni a készüléket ahhoz hogy "beázást" produkáljon és mivel a működésében nem okozott problémát nem kizárt hogy tényleg nem ázott be és/vagy az eladó nem tudott róla.
Indíthatott volna azzal hogy a vevőnél ázott be és nem adja vissza a pénzt.Az útiköltség megfizetése meg kicsit nevetséges, valaki vesz valamit online és visszaküldi az eladónak nem fizetik vissza a postaköltséget a vevőnek. Akkor is ha hibás a termék és javítani kell vagy csak eláll a vásárlástól indok nélkül.
Ha én lennék a vevő helyében örülnék hogy a 160k-t vissza kaptam. Igen, tényleg örülnék annak nem csak azért mondom mert nem velem esett meg... -
Egon
nagyúr
Egyetértek.
A témaindító hozzászólás offtopic része is pont azt az érzetet erősíti, hogy ha egy picit "ügyeskedik" az eladó, azt ha a láma vevő benyalja, úgy járt. Fordítsuk meg az esetet! Eladó vagyok, van egy hibás termékem, amit megpróbálok hibátlanként eladni. Ezzel a hardveraprós hozzáállással, ha bizonyos kereteket betartok, semmi veszítenivalóm nincs, ha ilyennel bepróbálkozok. Mi történhet? Ha a vevő átsiklik a hibán, jól jártam. Ha reklamál, visszafizetem a vételárat. Nulla kockázattal megpróbáltam eladni egy hibás terméket.
Nyilván nem minden esetben lehet egzaktul eldönteni, hogy az eladó tudatában volt-e annak, hogy hibás terméket árul. De valami limit kellene: pl. ha már másodszor fordul elő adott eladóval hasonló, meg kellene vonni a hirdetési jogát egy időre. Egyébként még az is előfordulhat, hogy nem is egyedi eset volt a történetben szereplő vevő esete, csak más nem reklamált az útiköltségért... -
Polllen
félisten
válasz
janeszgol #10 üzenetére
Ahogyan más is írta, egy boltnál fix feltételek vannak. Ez elég egyértelmű szokott lenni, még ha meg is akarnának vezetni. Ne is keverjük ide.
Használt cikknél pedig ez benne van. Soha semmiben sem lehetsz biztos. Akkor sem, ha körültekintően vásárolsz.
De ha már belement, beszélni kellett volna az eladóval előre, h mi lesz a posta/útiköltséggel. Ennyi.
-
Jhonny06
veterán
Feltételezem, hogy az eladó tudta, hogy beázott a készülék, azaz el akarta sunnyogni a dolgot, innentől kezdve szerintem nem azzal kellene foglalkozni, hogy megtéríti-e az útiköltséget, hanem szankcionálni.
De hát ugye a Hardverapró, meg a prioritások.
-
bepken
veterán
-
Dilikutya
félisten
-
bepken
veterán
válasz
janeszgol #12 üzenetére
az említett adásvételi elhagyásával szívatta meg magát. én 160ezret tuti nem adtam volna ki csak úgy puszira. aki ilyet megtesz, annak tényleg jobb volna, ha messze elkerülné az apróhirdetéseket. - vagy nyelje le a békát, fogadja el a hülyeségét és ne kezdjen el pattogni.
-
#72042496
törölt tag
"Ha valami pici hiba van, akkor megcsináltatom, mert úgy többet ér"
Te lehet, én viszont jellemzően nem csináltatom meg, mert nem fog annyival többet érni, mint mennyi energiát a javíttatásba/garanciális ügyintézésbe tennék. Főleg, hogy a használt piacon pici hibával sem feltétlenül ér kevesebbet egy termék, mint egy javított (amit én szintúgy feltüntetek, ha volt javítva).
Leírom, mi a baja, aztán úgyis lesz olyan akit ez hozzám hasonlóan nem zavar, és elviszi.
-
Krugszvele
senior tag
Télen hagyd kicsit lehűlni a telefont kint, aztán fogadj/indíts róla hívást. Utána ki-be sétálj egy fűtött helyiségbe-ből.
Nem kell túl sokszor megcsinálni, hogy a beázást jelző indikátorok közül legalább egy piros legyen!A gyártók jolly jokere ez a beázást jelző indikátor, nagyon sokszor mutat hamis eredményt.
Ezzel azt akarom mondani, hogy nagyon valószínű, hogy az eladónak fogalma sem volt róla, hogy ez egy "beázott" készülék.
De még ha tudta is, akkor is visszafizette a vételárat... nem jár az útiköltség.
-
bbdzyx
senior tag
válasz
janeszgol #12 üzenetére
Azért érdemes hozzátenni, hogy akár még az is a pakliban van, hogy az égvilágon semmi beázás nem volt, de sok szerviz könnyedén ráfogja erre a garancia elutasítását.
Az útiköltséget/RMA postaköltségét meg soha a büdös életben egy eladót/áruházat nem láttam, hogy térítené. Ez a rész itt kb. zárható is.
#17 +1
-
-
Az eladónak kutya kötelessége lett volna megtéríteni az utazási költségeket is. Ez lett volna a minimum.
-
janeszgol
félisten
Az első részre +1.
A másodikra. Miért szívatta meg saját magát? Nem tudhatta, hogy beázott a készülék. Gondolom azért ment el, hogy megbizonyosodjon róla, ekkora összegért valóban telefont kap, valóban azt, amire jelentkezett és valóban olyan állapotban (pláne, mivel kis hibásként volt hirdetve.). A beázást nehéz észre venni. Az eladó tudhatta, legalábbis én úgy gondolom tudta, hiszen rögtön vissza adta a pénzt. Aztán lehet tévedek, hiszen mint említettem, nehéz ezt észre venni. (Pláne a párásodást.)
Viszont kíváncsi vagyok arra a kis hibára. Mi lehetett az? (Gondolom költői marad a kérdés.) -
bepken
veterán
lehet, hogy akkor valamilyen netes piacolós jogosítványt kellene bevezetni és csak ennek megszerzése után engedni egyeket apróhirdetések közelébe. bár a hirdetés szövegét ugye nem ismerjük, a cikk alapján ordított róla, hogy valami nem okés. ilyenkor a minimum az, hogy bizalmatlan az ember és kérdezősködik. én pl tuti, hogy egy ekkora összegű tételnél adásvételit írtam volna, amibe akár még azt is bele lehetett volna fogalmazni, hogy a vevő x napon belül a készülék vételárának visszatérítését, valamint visszajuttatásának teljes költségét vállalja.
persze utólag könnyű okosnak lenni, ergo okoskodni, tudom én. ez a vevő viszont saját magát szívatta meg, amit nyilvánvalóan nehezére esik beismerni, elfogadni. helyette inkább begőzölt aggyal elkezd arcoskodni.
(#10) janeszgol! "Meg amikor a bolt kiküld valami vacakot (tudják, hogy nem jó, visszavitt stb) és te visszaküldöd és nem térítik meg a postát."
egy normális bolt az ÁSZF-ben szokta megfogalmazni az ezzel kapcsolatos feltételeket. biztosan van, ahol vállalják a visszatérítést, de a legtöbb esetben épp hogy a vevőre terhelik ezt a költséget. ezt vagy elfogadod vagy nem...vagy vásárolsz ott vagy nem. ha meg valahol erre nem térnek ki, de esélyes, hogy gondok lesznek. akkor le kell írni és kész.
-
janeszgol
félisten
-
janeszgol
félisten
Én a vevőt megértem. Kihúztak a zsebéből valamennyi pénzt (legyen 11k, ami szerepelt a bejegyzésben) feleslegesen. Feleslegesen, ugyanis ha az eladó korrekt lett volna, akkor nem hallgatja el a beázást. Nagyon jól tudhatta, hiszen rögtön visszaadta a pénzt.
Meg kellett volna térítenie az eladónak a vevő útiköltségét is. -
bullseye
addikt
Hol van ebben az átverés? Remélem most az eladó is elkezd hisztizni, hitelrontás miatt!
-
Szerintem a vevőt kellene kitiltani, mert úgy viselkedik, mint egy óvodás.
-
Ha ez ugyanaz az ember aki múltkor volt akarnok, akkor legyen már kitiltva , könyörgöm! Én fizetek érte!
-
bepken
veterán
munkámból adódóan sajnos rendszeresen találkozok hasonló IQ bajnok emberekkel. és most nem arról van szó, hogy lehülyézem ezeket az embereket, ingerültségből én is mondok vagy csinálok idióta dolgokat...lehet, nekem is felcseszte volna az agyam első pillanatban, hogy egy jó drága papírnehezéket vettem.
a gond azzal van, hogy - míg én a következő pillanatban képes vagyok belátni, mekkora egy barom vagyok és higgadtabban szemlélem a dolgot, a megoldást keresve - ezek az emberek egyszerűen bekattannak, vérbe borul a szemük és fullba nyomják a kretént, nekimennek bárkinek, aki nem ugrik első szóra...az ilyen embert pedig nem - vagy csak nagyon nehezen lehet kezelni.
-
Polllen
félisten
Tetszik ez az új blog vagy mi...
Aktív témák
- Bomba ár! Dell Latitude E7450 - i5-5GEN I 8GB I 250GB I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Asus H310M i3 9100F 16GB DDR4 120GB SSD 500GB HDD GTX 970 4GB Zalman ZM-T7 FSP 400W
- Microsoft Surface Pro 6 fekete
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / RX 5700 / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2919
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest