Új hozzászólás Aktív témák

  • Balage992

    csendes tag

    válasz Oposzumtoszó #13910 üzenetére

    Én átérzem a helyzetet. Kijelzőcsere volt a note 9 ben. Hibás volt a panel. Szervizben nem látták a hibát visszaküldték javítás nélkül. Abban a pillanatban küldtem vissza megint. Másodszor hívtak már a szervizből hogy oké akkor cserélik. Ki is cserélték (hátlappal együtt) úgy hogy még roszabb panelt raktak be mint előtte volt. Megint küldtem vissza, harmadszorra sikerült nekik de felhívtak mi a gond mért nem jó ez. Elmagyaráztam mégegyszer mit csináljanak és harmadszorra megoldódott, de ismét hátlap és aksi csere. Felhívtam a samsungot ők azt mondták csináljak screenshotot a hibás kijelzőről -.-“ kértem kompetens személyt és individuálisan cirkuszoltam mindenkivel aki felhívott és írt mire megoldották,de egy hónapba telt.

    Úgyhogy katasztrófa tud lenni ez az egész.

Új hozzászólás Aktív témák