Új hozzászólás Aktív témák
-
Én is agyaltam rajta hogy elő kéne venni a gépet az idő miatt, de még nem szántam el magam, kényelmesebb a kocsival közlekedni.
Majd ha 20fok körül lesz akkor előkaparom fagyoskodtam eleget rajta régen.
-
koshmar
veterán
-
V.Stryker
nagyúr
Hát igen. Mondjuk én állat vagyok motoron, képtelen vagyok megállni,hogy ne nyélgázon menjek. Volt hogy ráültem egy versenycross mocira...elsőre meglepődtem, de 10 perc múlva már éreztem,hogy már megint hülye vagyok.
MOndjuk én inkább a váltós moci híve vagyok, bár meg kell mondjam,hogy a honda új duplakuplungos automataváltós mocijai nagyon bizgatják az agyam.
-
koshmar
veterán
válasz
V.Stryker #10 üzenetére
Triumhp Bonneville-ek annyira nem jönnek be.
A Street Triple meg a Daytona már annál inkább. A sorhármas 675-ösnek brutális hangja van.Persze az igazi vágyam egy kétütemű.
Mondjuk kipróbálnék Yamaha RD 500-ast.
88 lóerő. Ez ugye nem hangzik olyan soknak. De mindez a kétütemű motor sajátságos karakterisztikájával megfűszerezve...
Amikor nyitnak a power szelepek, az brutális lehet.De pl. az RD 350 YPVS is megy, mint a barom. 63 lóerő. És az a hang...
Jól sejtem, hogy a Typhoonod akkor 70-es?
-
V.Stryker
nagyúr
Mondjuk úgy, hogy nekem 400 köbcenti alatt a négy ütem nem létezik. - Ezzel én is így vagyok.
Bár az én legnagyobb vágyam egy Triumph Bonneville....
Egyébként az enyém Malossi tuning kittel kiadott verzió. Tegnap kapott új szívócsövet, új levegőcsövet. Megvettem az új varitátor szettet,meg olajpumpa szíjjat is, de nem tudtam leszedni a csavart, szétcseszni nem akartam, így átvittem egy szerelőhöz,hogy küzdjön meg vele.
Kicsit mondjuk köhög, el van cseszve a karbi beállítás is,de így is a 100kilóm alatt 70-körül hasított, legalábbis a kollegám, aki jött utánam a kocsival, az mondta,hogy már ő is azt nézte a km órán,hogy hova repesztek és miért mondom,hogy szar.
-
koshmar
veterán
A Piaggo Typhoon évekig a kedvenc robogóm volt!!
Azt hiszem, volt belőle 125-ös változat is.Ja, én valami félelmetesen nagy kétütemű-fan vagyok.
Mondjuk úgy, hogy nekem 400 köbcenti alatt a négy ütem nem létezik.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
nincsisbéla #7 üzenetére
Gyere át, megoldjuk. Lefújlak könnygázzal, de ha nagyon nagy a hiányérzeted, akkor képen lőhetlek akár CS vagy paprika tölténnyel is. Szabadon választhatsz.
-
nincsisbéla
aktív tag
Bizony, végre itt a tavasz!
1 hét és a bajnokság is folytatódik! Hejj, de hiányzik már a könnygáz illata! -
V.Stryker
nagyúr
Ejj, ma letekertem vagy 50-60km-ert összeségében a városban és meg kell mondanom, hogy marha jól esett. Hideg se volt, csak egy kis szél. Szuper érzés volt a nyegle tél után a nyeregben.
-
baluka26
veterán
Ez tény. Nincs nála jobb illat
-
mrlt
tag
A gumizással én is megszenvedtem, a kerékanya lejött könnyen mert volt kölcsön kompresszor meg légkulcs, de a felniről a gumi..áá lefelé még csak-csak de felfelé azthittem besz@rok mire sikerült feltenni
végül jó lett nem ráz, nem üt egyenesen fut.
A nehezen indulás szerintem karburátor gond lehet, nekem is votl hogy nem indult hidegen, aztán meg nem indult melegen. De sok tekergetés és szentségelés közben sikerült egy optimális beállítást találni. -
V.Stryker
nagyúr
Na, felkerült az új hátsó köpeny is. Basszus, el kellett vinnem a mocit a gumishoz,mert nem bírtam a kerékanyát kiszedni, úgy rá volt húzva. Így kipufogó leszerel, mocit a céges kisteherbe be, gumishoz el, ott egy ezresé leszedték, kicserélték, feltették.
Így ha a láttatok egy sárga robcsis száguldozót, matt fekete bukóban, na akkor az én voltam.
mrlt - Nem lehetett olcsó mulatság. Szerencsére nekem alig 10ezer km van a mociba, így még ráérnek az ilyenek. A berugószerkezetem szart be egyedül, de ahhoz megvannak az alkatrészek, csak deknit kéne cserélni. :S
Egy bajom van csak, hogy hiába lett a karbi kitakarítva, hiába lett új automata szivató, új gyertya véve rá, ha áll egy napot, akkor nem hajlandó elindulni, csak ha befújok egy kis hidegindítót. Utána már tök jól megy, pöpec, tökéletes alapjárat, megy mint a barom, de pár óra állás után egyszerűen nem indul el, hiába indítózol. Van rá ötletetek? -
mrlt
tag
Én a télen megcsináltam sokmindent Honda Dio-mon. Kapott új görgőket, szíjat, kuplungrugókat, karburátor felujítást, akksit, hátsógumit, berúgószerkezetet, fékbetéteket, lámpabúrát, a kipufogóból egy folytást kiszedtünk és nagyobb átmérőjű lett a vége is, sokkal szebb lett a hangja is. Még első villát kellene cserélnem nemsokára, meg rendbe tenni az idomokat egy kis festéssel, de már így is nagyon jó. Pöccre indul 70-75-öt megy. Szintén csak a jó időre várok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Házimozi belépő szinten
- Házimozi haladó szinten
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen légkondit a lakásba?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Autós topik
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
- Thermaltake Toughpower SFX Platinum 1000W
- Gigabyte B650M Aorus Elite AX ICE + 3 év garancia
- Sony DSC-HX300 digitális fényképező + 3 extra akksi + 8GB memóriakártya + Hama Star 700 állvány
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO LOQ 15APH8 15 notebook - R7 7840HS 16GB DDR5 1TB SSD RTX 4060 6GB WIN11
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A15 FA507NV 15 notebook - R7 7735HS 32GB DDR5 512GB SSD 1TB SSD RTX 4060 6GB W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest