Új hozzászólás Aktív témák
-
blunt
aktív tag
es en meg anno ingyen vittem ph! tagokat, ahelyett, hogy penzt kertem volna
-
rep3at
őstag
Nagy élmény lehetett, bár az a tíz kör tényleg csak kóstoló. Az aszfaltos pályát preferálnám én is ha lehetne választani.
-
Fórum tag
csendes tag
Az az érdekes, hogy össze lehet hozni vegyesben a 8-t, ez egyfelől beállítás kérdése, másfelől meg vezetési stílusé, úgy nincs benne sok élvezet.
Tudom, teszteltük 100-s nyállal.
Ha azt veszed, hogy a turbo bekapcsolása előtt elváltogatsz, akkor csak egy 2literes szívót hajtasz.
Tiszta bp-i forgalomban tényleg súrolja a lehetetlent éjszaka, nappal esélytelen. -
kendzsii
csendes tag
mázlista
imádok gokartozni,quadozni, kocsit vezetni
-
Elmör
őstag
válasz
Fórum tag #75 üzenetére
Az a durva, hogy bárkit is kérdeztem STi-ről vagy Evo-ról nem igen tudtak 12 liter alatti fogyasztást mondani, pedig volt köztük aki tényleg nem rallyzott vele a mérés alatt. 2 vagy 2.5-es motor nem fog soha a büdös életben 8 liter benzint enni turbósként ha van benne Bp-i közlekedés is. Ha csak kint autópályán megy mondjuk folyamatosan 100-al légkondi nélkül akkor talán, de a 8literes fogyit nem hinném el még Ken Blocknak sem.
Az én Civicem eszik 9-et alapon és csak 1.6 feltöltő, 120-as tempó 4000-es fordulat (ekkor még nem is tölt a csiga) egyenletesen lementem Győrig BP-ről és 98-as benzinből evett ennyit jól beállított ECU-val. Azóta sem volt ilyen jó fogyim.
-
Fórum tag
csendes tag
Grat az élményhez!
Megjegyzem annál a résznél, mikor azt írtad nem való utcára, teljesen igazad van.
Sofőrszolgálatozom egy ideje és vezettem már pár változatot ezekből és akármennyire is élmény (mondjuk egy 400 lovas hátul sperrel és egyedi futóművel megáldott 2004-s Sti), utcán kihasználhatatlan és őrültségekre ösztönöz...
Autópályán jobb a helyzet, de ugye a magyar szabályok és a 80-l eléd mászó, tükröt nem használók miatt szintén veszélyes.
Lehet ezekkel finoman menni, mert eléggé nyomatékosak, emiatt 8-l "elszaladgál", de nem erre való.
Ez erőgép és érezteti.
A kényelmes higgadt haladáshoz más kell... -
Elmör
őstag
válasz
Napfénysüti #66 üzenetére
Látod mert nekem mindenhol ugyanaz a nevem, nem mint neked!
Fecó vagy? -
Irigyellek egy kicsit megkergetném én is a gépeket.
-
e=mc²
őstag
Szia!
Meg aprilisban hivtam fel oket, hogy akkor kerek idopontot, akkor ott annyit mondtak, hogy mondjak egy szamomra megfelelo, kinezett datumot. Ekkor meg nem tudtam pontosan megmondani, ekkor meg csak puhatoloztam pont emiatt.
Aztan masfel-ket hettel az esemeny elott fixaltam le ujabb telefonhivassal, amit irasban is meg kellett erositenem (e-mail). Az ora-percet mar ok mondtak, de lehetett valasztani, hogy delelott vagy delutan legyen inkabb.
Azt tudni kell, hogy ha rossz az ido, akkor meg lehet beszelni veluk az idopont eltolasat, de a szabalyzatukban valahol olvastam olyat, hogy fixalt idopontot mar nem.
Videot nem keszitenek, de ha nem egyedul mesz, akkor teged siman kamerazhatnak, fenykepezhetnek. Arra, hogy van-e mod kamera beszerelesere, nem tudok valaszolni.
Jo tanacs?
Elvezd!! Keves ez a par kor, inkabb menjel lassan
-
Findzs
addikt
gratulálok, nem semmi élmény lehetett és köszi hogy megosztottad velünk
ha már gyorsulás:
[link]1500LE 0,9 mp 0-100 km/h
-
andras87
tag
Nagyon tetszik a cikk főleg azért mert szinte már túl szerény, tehát semmiképp nem nagyképű, pedig neked bejött az élet ha ilyeneket kapsz ajándékba!
-
leeate
senior tag
Grat
Mióta megvan a jogsim, én is kissé függővé váltam. Azért egy fél napos autós rongálás után a városban, nem hiányzik néhány napig
-
Elmör
őstag
válasz
Napfénysüti #62 üzenetére
A cikkírónak: Nagyon szép gesztus volt ez az ajándék, én is elfogadtam volna nagy örömmel, de talán már áprilisban felhasználtam volna, ugyanis a hidegebb levegővel jobban ugranak ezek a vasak, ahogy a sajátom is. Azt mondjuk kétlem, hogy ilyen úton 5.2 alatt van százon, aszfalton tuti, de ahogy megindulnak az valami életveszély, az tetszik benne igazán, nem is a kanyargás.
Köszi az élménybeszámolót!Én is voltam Lacházán, rohadt drága egy bemutató kör ezekkel a csodákkal és aztán még jobban fáj is a szíved, hogy kéne neked is. Nekem a VTi kevés lett az évek alatt, megkapta a Vortech kompresszort, padon 295 pacit tudott tavaly, de álló rajtból nem tudok Bubut meg Evo-t verni, mert a 4X4 az nagyon kéne, elpörög a kerekem, úgy igazából 3-tól látszik meg, hogy ki lehet forgatni rendesen és már betapad, szóval most árulom és próbálok majd egyszer egy Evo-t vagy Bubu-t venni. A coupe forma nagyon tetszik, így nézegettem Audi S2-t is, Mitsu 3000Gt-t, de ezeknek a technikájával több gond szokott adódni és azért az sem mindegy. Amióta "tuning" autóm van érzem a különbséget ilyen téren is, hogy ha nem is havonta, de jönnek elő váratlan hibák amikkel ugyan még elmegy a verda, tehát nem a motor robban fel vagy ilyesmi, de idegesítő ha figyelgetni kell a folyadék szinteket vagy a műszereket és aztán vinni szerelőhöz.
-
vtechun
veterán
Subaru powwwa
-
Napfénysüti
nagyúr
VTi-t én írtam nekem van. Abban lapul a B16A2 blokk.
Egyébként nekem is ezek az aggályaim. Kiskunlacházán a nemzetközi Honda találkozón volt ott az Ariel Atom (na ebben meg egy K20A Honda blokk van kb 300 lóerőre felhúzva). Beleültem, nézegettem hogy mennek vele. 4db oda-vissza egyenes futás lett volna 13k. Nagyon gondolkodtam rajta de sajnáltam ennyi pénzt kidobni rá.
Ez a rally meg jóval drágább ahogy nézem. Szóval biztos nagy élmény de ennyit nem adnék én se érte.Viszont ha már asszony neked kifizette akkor élvezd ki. Mondjuk 5 kör szerintem édeskevés lesz pláne azzal a tudattal hogy vigyázni kell a technikára.
-
Nahát.. mit nem találtam...
Az a "vicc", hogy az asszony engem is egy ilyennel lepett meg.. bár "haragszom" is rá érte!
Ennyi pénzt kidobni.. (igaz, nekem csak az 5 körös verzió lesz..)
Ugyanakkor persze érdekel is a dolog.. csak az a baj, hogy az 5 kör szerintem pont semmire se elég.. ahoz,hogy megszokd az autót,és élmény autókázni is tudj, szerintem édes kevés..
Pláne, hogy azért benne lesz a zabszem az ember hátsójában. (valószínűleg akik csak ránéztek az oldalra, nem olvasták azt a doksit, amit alá kell írni.. ) ha leamortizálod a verdát, fizethetsz..
Hogy küldjem be a kanyarba, attól félve(videókat elnézve nincs sok "bukótér"), hogy ha kicsúszok, nem csapja le pl. csak a lökösöket.. ha csak az törik, már az nem kis pénz lehet...Szóval biztos nagy élmény lesz, de ez csak olyan meglóbáljuk előtted a mézesmadzagot, aztán meg csorogjon a nyálad...
Szívem szerint inkább mennék saját kocsival egy vezetéstechnikai oktatásra.. bár az ilyen alap oktatásokon már lehet nem sok újat mondanának.
100 000km-ert beletoltam már a kicsikémbe, és sok nem nagypapis volt.. (igaz, a pályázás kimaradt, de azt még ki szeretném próbálni.. csak előbb egy kis fék és gátló tunning.. )Szóval várom is, de ugyanakkor... én biztos nem adnék ki ennyi pénzt 5 körre...
Nah de valamikor juli 18-30 között én is megyek..e=mc²:
- Mennyire volt zsúfolt a program naptár? 1 héttel elötte még lehet vajon helyet találni?
- ők nem készitenek videót ha jól tudom... belső saját videózásra van lehetőség?
bármi más jó tanács?(ami még fura lesz majd, hogy csak egy 150 lovas első kerekes paripát ültem meg az elmúlt...mennyi is?....7 évben...erősebbet nem vezettem, csak ültem bennük.. érdekes lesz..)
Nem is tudom ki írta a Vti-t.. az se nem rossz.. anno fénykorunkban sokat jártam gyorsulgatni (illegal) sok vti-vel volt dolgom.. felemás eredményekkel...
Jó állapotú nem agyon tunningoltakkal ki hogy kapta el a rajtott.. régieket vertem...(azóta sajna érezhetően gyengült a vas, dehát 200 000 km, az csak csak 200 e.. és full gyári a vas...)
Régóta nem járok már ilyen "rendezvényekre", és pár hete csúnyán rá is pacsáltam.. egy régebbi civic, nem gondoltam hogy minimum vti moci van benne.. (nem vagyok otthon honda blokkokban.. nagyon csúnyán megalázott.. mint anno mi is párat.. 3.ban úgy ment el mellettem.. hogy lehajtott fejjel már egyből az 5 be raktam
na de hogy az nem gyári motor volt, az 7szentség.. gyengült a verda, de nem ennyit -
-
Bathory Peti
aktív tag
Kicsit irigy vagyok,nagyon jó lehetett.Jó átfogó cikk is lett.Grat hozzá.
-
GabN73
addikt
-
Yeffy
veterán
Áhh... irigy vagyok...
Széépek a kicsik! -
JetiRulez
őstag
válasz
gamek!ller #43 üzenetére
Á, dehogy! Kivel tévesztesz össze?
-
Kassadin
addikt
Ha vezetni nem is tudok autót, azért beülnék anyósülésre is.
-
jaja1981
addikt
Én Ariel Atom vezetésre megyek!!!
300Le 470kg, 3sec a 100km/óra. -
JetiRulez
őstag
Nagy élmény lehetett. Én eddig ilyeneket még csak számítógépen próbáltam. Kormány nélkül kicsit...nem is kicsit, hanem eléggé nehéz irányítani. A kurzor billentyűk nem bizonyulnak elegendőnek hozzá.
A valóságban pedig még csak Trabantot vezettem földúton. -
IreN!CuS
őstag
-
Ádyka
őstag
Én ezzel szeretnék menni.
"márka: MITSUBISHI
típus: LANCER EVO VI
lóerő: 350 Le
nyomaték: 500 Nm
váltó típusa: 5 man. rövid
hajtás: 4 x 4
gyorsulás 100 km/h-ra:2,2 mp
"
-
e=mc²
őstag
válasz
Overlocker #27 üzenetére
Nem mertek semmilyen idot sajnos...
-
Tavaly voltam kinn én is itt! Isteni volt, életem egyik legszebb napja volt addig
Milyen köridőt mentél, nem emlékszel?
-
gamek!ller
őstag
Grat!
Kipróbálnám!
-
Lalikiraly
addikt
Már olvasni is bazi jó róla... Marhajó lehetett. Grat hozzá
-
Sandrew
őstag
válasz
Dark Archon #10 üzenetére
Milyen Cessna volt? Tipusra gondolok.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
fondorlatos #22 üzenetére
Sajnos nem S2000 pedig nagyon kipróbálnám. 6gen Civic VTi B16A2 blokkal.
-
fondorlatos
aktív tag
válasz
Napfénysüti #19 üzenetére
8500 rpm az szép
Civic ed van vagy talán s2000? -
Geller72
veterán
Azért azt tudni kell, hogy az Ádándi pálya az egy rally-cross OB-s pálya (volt?), (Sőt anno Maruzsiék idejében EB-s is.)azért ilyen felépítésű. Régebben szebb napokat megélt, Lajosunk tudna ott helyben többet mondani róla. Sokat jártam oda, lévén igen közel van..
.
-
Hunter2
addikt
és mennyibe fájt ez a 10 kör?
-
válasz
SentryGun #14 üzenetére
Úgy át van építve a felfüggesztésük, hogy hihetetlen.
Amúgy meg én is néztem haverral, ezt a kis mókát, de lehet jövőre kimegyünk.
Úgy is evo, bubi rajongók vagyunk, főleg én.Nem beszélve arról, hogy ezek a kocsik a kedvenceim, meg ilyet kellene venni.
Bár tény, hogy az evo az versenyre termett (a gyáriról van szó) mert jobb a felfüggesztése, míg a subarunak nem olyan kemény. De amúgy szuper autó mind a kettő. -
huncut123
tag
Hát nem semmi élmény lehetett.
-
SentryGun
aktív tag
Nekem három évig volt e36-os bmw-m, de eszembe nem jutott volna soha, hogy azt valaki képes rallyra használni. Olyan lapos mint a fene. Pályaautónak biztos jó volt, de rallyra?!
-
#56573440
törölt tag
válasz
Napfénysüti #6 üzenetére
ilyet nem vezettem, tandemen voltam, egyszer
lentről mókás, amikor az ogre mögém kötötte fent magát az már annyira nem, amikor meg kinéztem keresztbefont karral, és lebillentünk... nem sok kellett hogy szép barna díszcsíkot húzzak a kék égre
persze lent már röhögés volt, de hogy én újra fel nem mennék egy ilyen kis konzervdobozon amivel vittek az fix -
N.GÁBOR
aktív tag
Ejha, nem semmi élményben volt részed, gratula!
Pár alkalommal én is eljutottam a gokartig, de az ehhez képest semmi, pedig ott is döbbentem álltam a pálya mellett.
Nah, aztán ezek után már az F1 legyen a cél.
-
Hát ez király lehetett! Azért leírhattad volna, hogy mégis mennyibe került a dolog, tudom, ajándék volt. Mi egyszer sétarepülni voltunk egy Cessna-val, az volt 50 rongy körül, ez azért csak olcsóbb volt már.
-
albert8
veterán
Ó a jó k-va
nagyonirigyellek
én is ezeket szeretném kirpróbálni de nagyon
ájj -
LamerGyuri
senior tag
A go-kart bulinap és az ajándékba kapott tesztvezetés simán kimeríti a megvesztegetés fogalmát.
Szép kis cégnél dolgozhatsz, ahol ezt megengedik... -
No-kia
addikt
huh ez jó lehetett
ingyér' énis kipróbálnám
deh t9bbet mennék keresztbe mint egyenesen az is tuti
-
Napfénysüti
nagyúr
Gratulálok, nagyon jó lehetett!
A múltkor egy hajszálra voltam hogy egy Ariel Atommal mehessek az valami brutálisat lép a kis K20A blokkal.
A tulajjal viszont nagyon jól eldumáltunk azért.
Ha már extrém dolgok: én egyvalamit nagyon ki akarok próbálni bár az is hasonló árban mozog mint egy ilyen rallys csapatás ez pedig a tandemugrás. -
Samus
addikt
Úúúú, egy EVO IX-et mindig is szerettem volna kipróbálni (vagyis inkább magaménak tudni az utcai változatot)...gratulálok, nem semmi élmény lehetett. Kár, hogy nincs fedélzeti kamera a gépekben, a sofőrök elhozhatnák emlékbe azt a pár kört...
-
GabN73
addikt
Ehj, grat....
Legközelebb már az Ariel Atomban fogod csapatni! -
luw2win
őstag
Na a forumozok 99%-a sztem dirt3ba elik ezt ki
Hat irigy vagyok rad, ezt meg ki fogom probalni.
-
.bableWes
őstag
uristen
biztos jo lehetett
-
Tikakukac
titán
Grat hozzá, én is mentem volna csapatni
Én 2 kört ha öltem volna a Subaruba, zsíros hangja van és megy, mint a barom, de kezelhetőségben és precízségben azért 2 kategóriával finomabb gép az Evo. Meg én mondjuk egy Euro ringre mennék ki, szép kis pályagumikkal és egy egész délutánra, na azzal kibékítenének
Mocsokban csapatni meg az itthoni L200-assal is lehet, bőgázzal le az ártérre, koppkereszt kormány és padló, öröm nézni a fejét a mosóban a srácoknak utána
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- Eladó karcmentes Realme 8 4/64GB / 12 hó jótállással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3037, 96% Akkumulátor
- iKing.Hu -Xiaomi 14T Pro Titan Gray Használt, karcmentes állapotban 12 GB RAM / 512 GB tárhely
- Microsoft Surface Pro 7 tablet
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest