Új hozzászólás Aktív témák
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1966 üzenetére
Itt több értelmes info van róla: [link] Csak el kellene már kezdened angolul tanulni.
Nem mondta senki, hogy nem képesek 400-ast építeni utántölthetőre.
A belinkelt katasztrófa pedig csak egy A320-szal történt. Gondolj bele, ha egy A380 lett volna! Ezért problémás ha egy gép olyan helyen száll le, ahol nincsenek meg a szükséges feltételek. -
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1971 üzenetére
A legtöbb és legjobb info-t angolul találod meg a neten. Ez van, a magyar net vagy alacsony színvonalú, vagy nagyon kicsi az információtartalma. A magyar wiki is elég kezdetleges, bár vannak örvendetes tendenciák, de lassú a fejlődés, egy elég szűk társaság írja.
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1975 üzenetére
Van egy komoly probléma a hasonlítással. A metró és a vonatok kötöttpályás járművek, a vonatvezető rendszer dolga alapvetően csak a gyorsítás és a lassítás. Emellett a sínen zajlik a jelfeladás, az egész vezérlés ez alapján zajlik. Na ezt hogyan oldanád meg a levegőben? Eleve sokkal több a rendszer szabadságfoka, mint a vasutaké, emellett nincs fix kapcsolata semmivel. És ott van a szokásos probléma, hogyan fog adaptálódni a rendszer a körülményekhez. Ez az ami miatt a mai napig nem terjedt el a tisztán autonóm UAV sem.
-
Airbus A380
csendes tag
válasz Boeing 737 #1975 üzenetére
a metrókat akkor egy központból irányítják. ha megszünik a jel akkor gondolom rögtön megáll.ez a levegőben kicsit nehéz. a robot repülőgép irányítása szerintem nehéz mert hát a jelet felküldeni egy műholdra .és ha a műhold hibázik? volt már rá példa.és a felküldés miatt van késés.kb.1-2másodperc.
egy ilyen központi irányításu gép szerintem nemigen lessz. csak robotpilótás.Kedvenc: 1. Airbus A380, 2. Boeing 787, 3. Airbus 340, 4. Boeing 747, 5. Airbus A330, 6. Boeing 747-8
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1979 üzenetére
Az útvonalrepülés nem egy komoly meló. A robotpilóta mindössze a fordulópontok között egyenes vonalban vezeti a gépet (többnyire egy komolyabb léglökést sem képesek ellensúlyozni). Kb olyan, mint a pontösszekötős rejtvény. Egy óvodás is képes megcsinálni.
A repülés legnehezebb fázisa a leszállás, főleg bonyolult időjárási viszonyok közepette. Erre jelenleg nincs jó automatikus megoldás, a US Navy hajófedélzeti rendszere sem képes rá. Vannak olyan sajátosságai a legtöbb reptérnek, amit nem lehet leprogramozni, a pilóták viszont könnyedén megjegyzik.
Majd ha lesz AI, akkor meg lehet oldani, az viszont még messze van. -
Boeing 737
senior tag
válasz Boeing 737 #1982 üzenetére
Mielőtt félre érted ez nem kötözködés veled szembe tényleg azt írttad amirt montam. És mint mondtam a Háéy könyvbe is benne van. (bár nem tudom aztat ismered e)
A világ legszebb repülőgépe a Boeing 787-es. http://img.index.hu/imgfrm/1/6/2/0/BIG_0003061620.jpg
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1982 üzenetére
Most is csak ennyit írtam, nincs ellentmondás.
Airbus A380: Ahhoz jócskán meg kellene erősíteni a bekötési pontok körüli törzskereteket, és némi aerodinamikai módosítás is szükségessé válna. -
nRu3
addikt
válasz Boeing 737 #1988 üzenetére
szerintem nincs, használd a googlet kapsz rá választ, de sajna csak angolul van mindenhol info rola[link]egy magyar is van[link]
''az élet fantáziadúsabb mint az álmaink'' csak az álmaink néha elérhetetlenek.......
-
nRu3
addikt
válasz Boeing 737 #1993 üzenetére
lényegében amit a gugli kidobot ott csak tervekröl és elképzelésről van szó.
''az élet fantáziadúsabb mint az álmaink'' csak az álmaink néha elérhetetlenek.......
-
Boeing 737
senior tag
válasz Boeing 737 #1996 üzenetére
Már nem enged szerkeszteni szal a honlapjukon a modell listába ezt a kettőt is találtam. Bell Huey II UH-1Y Szal gondolom még csinálják. A kettő között mi a külömbség
[Szerkesztve]A világ legszebb repülőgépe a Boeing 787-es. http://img.index.hu/imgfrm/1/6/2/0/BIG_0003061620.jpg
-
Boeing 737
senior tag
válasz Boeing 737 #1997 üzenetére
Wikipédia szerint a huey ii. Gyártásban van.
A polgári változatokból Főbb polgári változatok:
* Bell 204
* Bell 205 – Hosszabított törzsű változat (mint az UH-1D).
* Bell 210 – Az UH-1H polgári változata.
* Bell 212 – Az UH-1N polgári változata.
* Bell 214 Huey Plus – A Bell 205 nagyobb és erősebb motorral szerelt változata.
* Bell 412 – A Bell 212 típuson alapuló négy rotorlapátos változat.
meiket lehet rendelni.A világ legszebb repülőgépe a Boeing 787-es. http://img.index.hu/imgfrm/1/6/2/0/BIG_0003061620.jpg
-
Airbus A380
csendes tag
válasz Boeing 737 #2006 üzenetére
A sorozatban kicsit gyors volt.
és jól nézett kiKedvenc: 1. Airbus A380, 2. Boeing 787, 3. Airbus 340, 4. Boeing 747, 5. Airbus A330, 6. Boeing 747-8
-
FW190ace
csendes tag
válasz Boeing 737 #1996 üzenetére
Ez se csunya heli :[link]
-
csibor
őstag
válasz Boeing 737 #2008 üzenetére
Nem biztos,de mintha [link]
-
nRu3
addikt
válasz Boeing 737 #2017 üzenetére
miért pont olyat akarsz rendelni?
''az élet fantáziadúsabb mint az álmaink'' csak az álmaink néha elérhetetlenek.......
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #2017 üzenetére
Az Agusta-Westland tán még gyártja.
A B777 jelenleg nem létezik tanker konfigurációban. Viszont a KC-10-ek lecserélésére ennek a gépnek van a legnagyobb esélye, szép csendben tervezgetik.
FW190ace: Alapvetően bombázó, nem feladata a légiharc. Eleve jóval alacsonyabb a tolóerő/tömeg aránya, mint a Szu-27 család többi tagjának. Bombázók esetén az önvédelem alapvetően a felderítés elkerülésére (ekkora batár radarkeresztmetszettel ez gyakorlatilag lehetetlen) vagy megakadályozására épül. -
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #2022 üzenetére
Gyártják amerikában is.
Két hajtómű több hiba forrása is. Pl jóval bonyolultabb a reduktor. emellett nagyobb a fogyasztás is azonos teljesítmény mellett. A mai hajtóművek eléggé megbízhatóak, hogy egy is elég legyen. -
Boeing 737
senior tag
válasz Boeing 737 #2024 üzenetére
Egyébként az ilyen liszensz alapján után gyártott gépeken szoktak módosítani vagy az eredetit gyártják (bármien tipus)
A világ legszebb repülőgépe a Boeing 787-es. http://img.index.hu/imgfrm/1/6/2/0/BIG_0003061620.jpg
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #2025 üzenetére
Változó, függ a licenc tartalmától is. Az Agusta pl lényegébenegyetlen egy nem saját típusát sem gyártja eredeti formában, érdemes megnézni az UH-1 változataikat. Ugyan ez igaz pl a Westland-re is.
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #2027 üzenetére
Ez bizony egy B747SP. Nem gyártják már 18 éve. Egyébként a B747-100-on alapul és mindössze 45 épült. [link]
-
Boeing 737
senior tag
válasz Boeing 737 #2030 üzenetére
Az a két fedélzeti számítógép mire jó Azt tudom hogy a repülőkön abba nyomkodják be hova menjen a robot. (asszem. )
A világ legszebb repülőgépe a Boeing 787-es. http://img.index.hu/imgfrm/1/6/2/0/BIG_0003061620.jpg
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #2030 üzenetére
A minőség jelen esetben a hajtómű esetén igazán probléma. A teljesítményéhez képest igencsak nagy és jó étvágyú. A sárkány is oroszos (rövid) élettartamú. És a védelmi rendszerei: gyakorlatilag nem léteznek. Bár az Iszpanka felszerelhető rájuk és az ASzO-2 is. Viszont ezek ma már nem elégségesek.
A műszerfal inkább egy Mi-38-é. Esetleg valamelyik felújított változaté. Alapból sokkalta ''egyszerűbb'' volt, csak analog műszerekkel.
A két eszköz szabvány navigációs számítógép. -
Boeing 737
senior tag
válasz Boeing 737 #2033 üzenetére
Asszem félnék hogy nem marad fenn tartósan. Ilyen téren megbízható Bár van két hajtóműve amivel állítólag akkor s elmegy ha leáll egy....
A világ legszebb repülőgépe a Boeing 787-es. http://img.index.hu/imgfrm/1/6/2/0/BIG_0003061620.jpg
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #2033 üzenetére
A képet ezzel a körítéssel találtam meg: [link] Szóval felújított változatról van szó. Az meg ahány felújítás, annyi féle.
A Mi-8 alapvetően egy megbízható típus és olcsón beszerezhető. Az ENSZ is használ jópárat. Csak az élettartama...
Haladgatnak, de önerőből nagyon lassan. Nem véletlen, hogy a legtöbb megrendelő leginkább francia vagy izraeli elektronikával rendeli a gépeket.
Az F-22-nek tervbe volt véve a kétüléses változata (F-22B), amiből aztán nem lett semmi. Nem tartották szükségsnek, ugyanis régebben is előfordult, hogy egy típus csak együlésesben létezett (A-10A, F-117A). Ebből gond még nem származott.
[Szerkesztve] -
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #2037 üzenetére
Elméletileg a MiG-29-eseket az oroszok visszaveszik, és cserébe felújítják a Mi-17-eket és tán a Mi-24-eket is. Hogy mindebből mi és hogyan fog megvalósulni, az már egy másik kérdés.
-
Boeing 737
senior tag
válasz Boeing 737 #2039 üzenetére
[link]Erről mi a véleményed Gyártják még Én élénken emlékszem mikor a tv-be mutatták a két mi-2 es mentőhelikoptert lepottyanva.....
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]A világ legszebb repülőgépe a Boeing 787-es. http://img.index.hu/imgfrm/1/6/2/0/BIG_0003061620.jpg
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #2040 üzenetére
Szerencsére már nem. Elég gyengén van ellátva teljesítménnyel. A lengyelek más a W3-at gyártják helyette, ami sokkal jobb.
El lehet hűlni, csak az a baj, hogy az ICAO előírásoknak alig felel meg pl a Mi-8. -
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #2045 üzenetére
Nem tudom Pöchkor-nak mi a túróért engednek meg ennyit, ha egyszer egy niemand. A gépek közelébe sem lett volna szabad engedni. Valamelyik nap véletlenül valamelyik kertv véradó utáni fos műsorára (vagy a passzív, vagy a mókus) kapcsoltam, ott adta elő a reptudományos félinformációit. Ezután úgy vonnám be az engedélyét, hogy többé meg se kaphassa.
Kb, mint Palik a sivatagi róka... Azokat a gyorsulási versenyeket is máshogy képzeltem volna el...
[...]''sikeres és eredményes program''[...] Ez hol volt? Mert Kecsón biztos nem, az egy nagy hulladék volt alapvetően.
''Semmi olyan dolog nem történt a repülőnapon, ami a repülés vagy bárki biztonságát veszélyeztette volna.''
Na ez nem igaz. Nemzetközi előírások szerint a bemutatót repülő eszközök a közönségtől minimum 50m-re kell, hogy maradjanak. Ehhez képest a nyitóképen két magyar Gripen, majd a TÜRK YILDIZLARI is többször a közönség felett repült. És még sokan nem tartották be a biztonsági távolságot. Persze lehet ezt most leszarja mindenki (gondolom ezért max a törököket fogják megbüntetni, a magyarokat véletlenül se), egészen addig, amíg nem lesz még egy ramstein-i jellegű incidens. [link] -
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #2047 üzenetére
Legfeljebb egy kamikaze gépet adnék neki, de csak akkor, ha minden képességét teljes mértékben kipróbálja Nevada felett. És persze küldenék az elfogására két Raptort, a minél életszerűbb teszt kedvéért. Természetesen tűzparanccsal és éles fegyverekkel.
Az egy érdekes kérdés. De annyira nem találok benne kivetnivalót. Lévén utasgépek, nem pedig harciak. Amúgy is repülnek eleget a város felett... -
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #2049 üzenetére
Lezuhannak. Bár illene egy hajtóművel még elvinniük onnan.
Egyszer majd azt is elmondom, hogyan képzeltem volna a gyorsulási versenyt. -
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #2051 üzenetére
Nem lehet, hanem biztosan. De csak olyan konstrukcióban, hogy mindent USA földjén kell gyártani, a EC pedig nem szólhat bele konfliktus esetén sem a gyártásba. Egyébként VH-71 Kestrel néven az EH-101 egy változata. [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen