-
Fototrend
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bencom ™
őstag
válasz
groth99
#4013
üzenetére
van ellene pajzs
egy sima tükör, és máris sebezhetetlen vagy 
egyébként én is hallottam ezekről a fejlesztésekről, meg arról is hogy először műholdas rakétaelhárító rendszert akartak csinálni, de túl sok műhold kellene hozzá, ugyanis a lézerek igenis szóródnak, és rendkívül kis hatókörben képesek csak megrongálni az ellent. Ezért vetették el azt is hogy hegytetőkre építsék az ilyen lézereket, mert ha az ellenséges rakéta nincs közelebb mint kb 5km, a lézer már hatástalan. Ráadásul ha a közeledő rakéta forog, akkor már a lézer nem tudja eléggé megrongálni, mivel ahhoz sokáig egy pontra kell összpontosítania.
Az F-22-es felszerelése pedig megoldhatatlan, mert ahhoz hogy a lézerrel lőjenek, óriási mennyiségű energia kell, amit akkumlátorokkal nem tudnak felvinni (kb 10-20 tonnával lenne nehezebb egy-egy vadászgép
) vagy mondjuk atomtengeralattjárókhoz hasonlóan atomvadászgépek is lennének? 
No mindegy, ez még erősen a jövő technológiája, és a gauss sokkal közelebbi jövőben valósítható meg... de ez tényleg off...
Az OL mod végén vissza lehet menni az előző pályákra az npp-ből és igen kapsz mellékküldetéseket, automatikusan, vagy vehetsz is fel, de egy idő után már csak sablonok maradnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
egy sima tükör, és máris sebezhetetlen vagy 
shield
