Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
TESCO-Zsömle
#26
üzenetére
Igen én is úgy szoktam
csak vicceltem. Nade majd az éáy megreformálja ezt is mint a notepadot -
válasz
TESCO-Zsömle
#24
üzenetére
Megoldják ezek. Szurkolok nekik is, de a hivatkozás a nickemen, nem stimmelt... legalább erre ügyelnél
-
wjbhbdux
veterán
válasz
TESCO-Zsömle
#21
üzenetére
Nem csak egy.
-
válasz
Plazmacucci
#19
üzenetére
Az nagyot szólna
-
Jó, jó, de a half life 3 ott lesz?
-
AD4MINATOR
nagyúr
központi alakja ezúttal az idős Ciri lesz
nem olyan idős még ő nem? inkább felnőtt, mint idős

-
-
Doratov
csendes tag
A vezetőség még talán kitartott volna mellette, de időközben ők is részvénytársaság lettek, idő előtt ki kellett adni a CP2077-et, aztán mikor mindenki pillázott a részvényesek oldaláról a fogadtatást látva, akkor meg beperelték Nowakowskiékat. Valahol gondolom engedni kellett, hogy a türelmetlen befektetők minél hamarabb pénzt lássanak a jövőben, de azért ők meg minél tovább fejleszthessék a programokat, és minél hibamentesebbek legyenek már induláskor. Ne érts félre, én is egyre kevésbé bírom az UE-t, a RED-et jó lett volna látni, ahogy továbbfejlesztik.
-
Srácok, kétség ne legyen ez egy óriási projekt. A sántítást a ProjektRed, mint cég vezetőségére értem. Nagyon jó játékaik voltak korábban és amit eddig láttunk, hogy kezdeti szakaszban sok bug, valamint optimalizálás problémák akadtak.
Úgy vélem ettől lehet rosszabb! Az ue5.6 ebben főleg ludas. Ha egyszer valakit felvesznek a gaming szektorba, azonnal csekkolják a gyakorlati korlátait, próbálják kiaknázni a tudását. A paradigmaváltás ue5 fölött túl radikálisra sikerült, lásd hivatkozott Phelan vélemény. Ő nem csupán játékfejlesztő, gamer, de még oktató is. Közel tű pontossággal érinti a lényeget. Évtizedes távlatban követem.
"Decimában nincs RT"
nem tartom kizártnak, hogy már van... nem akkora tétel, de a végleges verzió az más kérdésRedEngine cp2077 uccsó 1.6 verziót néztem
azért ebben már tényleg majdnem összeállt a tartalom, az engine... a lényeg. Persze lehet még csiszolni, faragni, új gémhez paradigmaváltással csak a módosított core egységeire építkezni... de na... biztosan értitek mire gondoltam -
consono
nagyúr
Nem sántít, volt egy COVID, csak ma már mindenki hajlamos elfelejtetni...
Én egyetértek veled, szerintem sem jó az, hogy mindenki UE-vel akar játékot fejleszteni, mert elvesznek az egyedi ízek. Meg hát nem is olyan jó az Unreal Engine, ha nem atomerőmű van alatta.
Én örülnék neki, ha a Sony kiengedné külsősöknek is a Decimát, legalább lenne alternatíva, ami legalább olyan szép ,mint az UE (tudom, a Decimában nincs RT, ennek ellenére szerintem összevethetőek vizuális minőségben) -
TESCO-Zsömle
titán
Nyilván van, nem is mondtam, hogy nincs, ahogy azt sem, hogy az abban levő funkciók mindegyike nélkülözhetetlen szentség. Lásd: Battlefield6/Frostbite4. Nem rajzol olyan irreálisan szép barlangot, mint UE5, cserébe egy körön kettőt ver rá sebességben.
Laikusként a másik előnye, ha nem saját motorod van, hogy pl UE-hez könnyebben találsz fejlesztőt, az új munkaerő talán hamarabb fogható érdemi munkára. -
Egy belső motor mély ismerete a csapat szűk rétegében koncentrálódik. Amikor kulcsfejlesztők távoznak a crunch után, az intellektuális tőke elveszik, a karbantartás nehezebbé válik. Az új, kontinenseken túli csapatok integrálása pedig egy komplex, rosszul dokumentált Engine-be újabb hónapokat venne igénybe. Ezt értem, jogos, de hogyan történhetett meg ekkora pocséklás?
Sántít az egész.. megátjuk. -
Doratov
csendes tag
A "kész van" csak akkor igaz, ha technikai újítást nem akarsz bevezetni, de ez is csak akkor, ha ugyanazok az emberek dolgoznának a játékokon. A CDPR se egy Nintendo amúgy, nagy náluk a fluktuáció (volt crunch ezerrel, míg a kiadás utáni években a hibákat javították, és a kieget fejlesztették), és a CP új részét megosztva fejleszti az eredeti stúdió két teljesen új, amerikai csapat segítségével.
-
Tudom ajánlani Planet Taxi - Phelan kapcsolódó anyagát. Igaz nincs rongyosra hypolva, de több igazságot hallasz majd pár perc alatt, mint a teljes "fake/clickbait" normál forrásokban összesen.
Spoler legalább 3+ év
Többi fórumtárs kedvéért azért akadnak kivételek, imádtam a Senua's Saga - Hellblade II-t de sajnos ez a maroknyi ellenérv inkább a kivétel, ami csak megerősíti a megrekedt/limitált valóságot. Más értelmes forrás is megerősíti, hogy ugyanez a sugallat a GTA6-nál. Full demonstráció/renderelt szakaszok és sajnos esélytelennek tűnik jópár elem, hiáyzik a vidinyóból a gameplay.
#7 Doratov
RedEngine jelenlegi változata tesztelhető, működik.
Az álláspontodnak van racionális alapja. A RedEngine viszont a cég saját igényeihez szabott, finomhangolt eszköz. Egy ilyen belső motor a teljes kontrollt és optimalizálási lehetőséget adja, ami kritikus adott műfajokban (pl RPG/openworld) vagy technikai célkitűzéseknél. Az argumentum valós: a korábbi fejlesztőcsapat mélyen ismeri a belső logikát, a workflow-ok ki lettek alakítva, és nincs függőség külső szállítótól.Az uEngine 5.6+ komplexitása és általánossága óriási kihívást jelent. Átállni egy teljesen új, bonyolult rendszerre hatalmas időbefektetést igényel, ahol az előnyök csak hosszú távon materializálódnak. Lásd pl Batman Arkham Knight. Az általános toolok gyakran tartalmaznak túlzó komplexitást specifikus projektekhez, és az előnyök (pl. Nanite, Lumen) csak akkor érvényesülnek teljesen, ha a projekt a motor filozófiájára épült. Egy jól ismert, stabil belső engine hosszú távon előnyösebb lehet, mint egy külsőre való átállás felfedezési kockázatai (és itt jön képbe az idő). A CDPR esetében a RedEngine továbbfejlesztése fenntarthatóbb és kockázatkerülőbb stratégia lehetett volna, ha a műszaki paramétereket és skálázási problémáit időben kezelik.
tldr
A váltás üzleti döntés eredménye, nem feltétlenül technikai szükséglet szvsz. A CP2077 fejlesztői zseniális eszközt hoztak össze, szóval inkább a fejben/vezetőkben akad némi káosz. -
Doratov
csendes tag
Minden csapatnak azt kell mérlegelni, hogy a beletett idő és pénz végül megtérül-e. A bejelentéstől a megjelenésik kb. 7 év volt, a fejlesztés, de mire vállalható állapotba került a CP2077, az még 3 év volt. Puszta szerencse, és a hibák alá rejtett játék minőségének érdeme, hogy megtérült ez a kivételesen hosszú fejlesztési idő, és a PS áruházból levétel, a refundok biztosítása nem temette maga alá a játékot és a céget. Illetve a lengyelek mára több kontinensre terjeszkedett cégcsoportot üzemeltetnek, és mikor felvesznek valakit, azt akarják, hogy a kontentet gyártsa egyből, ne az engine-t tanulja. Manapság egy új alkalmazott jó eséllyel 2 motort fog ismerni, az egyik a Unity, a másik az UE, de utóbbira van nagyobb esély. Ez van, nem engedhetik meg maguknak, hogy 7 év fejlesztés végén megint belefussanak egy ilyen fiaskóba.
-
nubreed
veterán
Gondolom ez azt is jelenti, hogy a kanyarban sincs még a W4. Így tippre, talán 2030 -ban kijön majd?
-
válasz
TESCO-Zsömle
#4
üzenetére
Van élet az UE5 dominancia mellett is. Műszaki szemmel nézve az Unity — minden hullámvölgye mellett — produktív, moduláris eszköz, ráadásul ipari szereplő és felhasználóbarát workflow. Közép- és nagyvállalati produkciók is alkalmazzák komplex pipeline-okban és bevált. A RedEngine esete jól mutatja, hogy az architektúra értékét nem a kivezetés, hanem a mögötte álló technológia érettsége határozza meg; a leváltás üzleti döntés volt, nem limitáció. Amikor majd az ue5+ lesz az „egyetlen választás”, az szvsz nem erő, hanem monopólium — ez szakmailag sem előny, inkább ökoszisztéma-kitettség
TLDR A motor nem szent tehén, inkább egy eszköz — annyit ér, amennyit ki lehet hozni belőle. Másik oldalról akkor igazán jó, ha nem akadályozza a projektet.
-
TESCO-Zsömle
titán
A videójáték-ipar legdrágább és legnehezebb része maga a motorfejlesztés. Kiváltságosak azok, akik megengedhetik, hogy saját AAA motorjuk legyen.
Az UE-t meg ki lehet úgy belezni, hogy normálisan fusson. Lásd: ARC Raiders.
A nagyobb gond inkább az, hogy nincs neki alternatívája. Mit tudsz mondani, ami legalább megközelíti az UE5 szintjét és nem valami nagy kiadó/stúdió saját, belsős cucca?
-
Daelion
őstag
Én azt olvastam még korábban, hogy direkt váltottak UE 5-re mert így több idejük marad a játék érdemlegi részén melózni.
Illetve megkapják Epictől a legújabb verziós enginet és majd ők fogják a játékhoz optimalizálni az egészet.Ettől függetlenül én is nagyon várom de szerintem jobb is ha nem mutogatják idő előtt meg egyebek. 'Elkerülendő legyen egy második Cyberpunk helyzet, inkább fejlesztgessék csöndben amíg kell és csak akkor mutassák amikor már biztosak benne'
-
Mire elkészült a saját engine, gondolom anyagi/vezetői nyomásra az Unreal Engine mellett döntöttek... a csapat minőségi munkája miatt rendkívül várom a játékot. Hajrá CDPR
Új hozzászólás Aktív témák
- Rémisztő árakkal szembesülnek a notebookgyártók az új mobil platformoknál
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Lenovo Thinkbook, Yoga széria
- Vezetékes FEJhallgatók
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- TCL LCD és LED TV-k
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Apple iPhone 14 Pro Max - 256GB / Space Gray / 83% + Spigen tokok
- Logitech Trueforce G923 kormány és pedál szett váltóval, break moddal
- Bomba ár! HP ProBook 450 G7 - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- Bomba ár! HP ProBook 450 G6 - i7-8GEN I 16GB I 512SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! HP ProBook 450 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 4070 12GB ZALMAN M4 A-Data 750W
- iKing.Hu-Nothing Phone 3a Pro Grey Glyph stílus, 3 optikai zoom 12/256 GB -3 hónap garancia
- Apple iPhone 14 Plus 256GB,Átlagos,Dobozával,12 hónap garanciával
- iPhone 13 128GB 100% (1év Garancia)
- Xiaomi 15 Ultra Silver Chrome 120 Hz WQHD+ LTPO AMOLED, Leica 1 + 200 MP periszkóp 16/512 GB
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
csak vicceltem. Nade majd az éáy megreformálja ezt is mint a notepadot


