-
Fototrend
Samsung Galaxy S23 és S23+ téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ArthurShelby
addikt
válasz
ArthurShelby
#17747
üzenetére
Samfirm-mel csc váltás XME-re (reboot-ol), samsung wallet uninstall, majd reinstall. Megjelenik az nfc hozzáférési kártya opció.
Viszont nem bírok hozzáadni egy kártyát sem (nem érzékeli). [kép]
Az egyik kártyánál (amiről tudom, hogy a "legbiztonságosabb", mert csak a saját rendszerével működik (nem jut eszembe a cég neve, vmi "s" betűs kínai, de gyakori itthon), annál érzékeli, de azzal sem működik. Próbáltam kapukulcsomat is hozzáadni, azzal sem ment. -
ArthurShelby
addikt
Van valakinek tapasztalata samsung pay-ben/samsung walletben?
Nyilván a google pay használható könnyedén itthon. De a samsung pay is?
Illetve nfc-s access card-ot szeretnék hozzáadni, akkor ha jól látom csc-t kell váltani a telefonon (maláj XME csc code-ra pl). Ennyi elég? Mert mintha lenne az app-nak (samsug wallet), és a fióknak is régiója. -
ArthurShelby
addikt
Nekem i15-m van s23 mellé. Kamerában, hangszóróban es carplay-ben is jobb/stabilabb az iphone (persze ez kocsitól is függ, AA kapcsán Dacia spring-ben volt negatív tapasztalatom, Golf-nál full ok mind2).
Cserébe az iphone billentyűzete nekem lassú, valahogy nem jó. És megszoktam már az androidot/samsungot is, a végén végül az androidot választanám megint. -
-
ArthurShelby
addikt
Hali!
Én 6.1-es one ui-n vagyok. Érdemes frissíteni 8-ra?
Anno sokan mondták, hogy funkciók vesztek el a 7-tel, elvileg lassabb lett és talán jobban is merült vele a telefon (így utólag a 7 relatíve tényleg rövid életű volt).
A design-t megszoktátok már?
Ha jól sejtem a funkciók majd a 8.5-tel jönnek, inkább azt érdemes megvárni?
(nyilván itt sok a személyes kérdés/preferencia, de a véleményetek/preferenciátok érdekel) -
ArthurShelby
addikt
Van egy elveszett hozzászólásom, aminél a gps-re panaszkodtam, hogy a polar app-nál kikapcsol a gps (pozícionálás), ha a képernyőt kikapcsolom.
Az energia (takarékos) beállításoknál kerestem a hibát, de nem oldódott meg. Már billenytűzetet ragadtam mérgemben, hogy dörgedelmes soraimat itt osszam meg a topikban. Végül előtte megkérdeztem a chatgpt-t is előbb, és ő első helyen javasolta a hely engedélyek áttekintését. És meg is lett a hiba, nem a "mindig engedélyezett" volt megadva, hanem az "alkalmazás használatakor"
[kép]
Azóta leteszteltem, és jól működik
-
ArthurShelby
addikt
válasz
zoltaneger
#17382
üzenetére
Másik sim slot-ba tedd a fizikai simet.
Ha jól emlékszem az e-sim a sim2-t használja, ergo a fizikai sim-et a sim1-be tedd. -
ArthurShelby
addikt
Régen senki sem mobilozott a kádban, ma meg már azon is megy a vita, hogy a töltő e a hibás, ha agyon vág valakit a kádban
-
ArthurShelby
addikt
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Luigi962
#15541
üzenetére
Az allee-ból nem küldik az oktogonhoz, csak a tmx-hez, nyilván azért mondják, hogy az a jobb. Nekem velük volt egy kalandom, olvass vissza.
Én következőre az oktogonhoz vinném, mert nem tudnak mutogatni egymásra (tmx és a samsung között). Jah, és valójában nem is samsung, hanem bravophone.... -
ArthurShelby
addikt
Olcsó alis tok ajánlások is vannak?
(Igazából most nekem sem kell, de lehet néha én is átöltöztetném, de túl sokat azért nem szánnék rá) -
-
ArthurShelby
addikt
Ígérem utolsó forduló az ügyben. Csak megjött a válasz a vásárlók könyvi bejegyzésre. A helyesírási hibákat, félregépeléseket, magyartalan megfogalmazásokat mindenki összeszámolhatja magának. Számomra ez komolytalan, és természetes a 30 napból most is kicsúsztak
(enyhítő körülmény az ünnepi időszak).
Gyakorlatilag az ottani vezető ("store manager"
) írt egy fogalmazást a maga szintjén.Így utólag tanulságos volt, tapasztalatot biztos nyertem.
szerk: azt nyilván kihagyja, hogy a kollégái a szemebe hazudtak, és hogy kicsúsztak a 30 napból. A futártól (és az email-ből) meg tudom, hogy az én nevemen futott egy másik (s22) telefon.
Na de befejeztem a karen-kedést. -
ArthurShelby
addikt
válasz
qltsar
#15387
üzenetére
Nekem megfelel a jelenlegi fordito is, mert tudja az osszes nyelvet amire szuksegem lehet (angolra forditani).
Én is így vagyok nagyjából, csak tegnap telt be a pohár, mert azért van pár szó, amit nem tudok. És itt pont az volt a lényeg, hogy csak szavakat nézek meg, és nem egy egész oldalt.
De igazából már rengeteg segítséget/módot/módszert kaptam, szóval jó ez így, nem is spammelek tovább. -
ArthurShelby
addikt
válasz
qltsar
#15385
üzenetére
Köszi!
A tolmácsot (szóval ilyen néven fut, com.samsung.android.app.interpreter) már le is tiltottam, viszont a másikat nem találom (com.samsung.android.service.airviewdictionary). Ha jól értem ez csak a pen-es (ultra) verziónál van, azért nincs nálam.
Arra is rájöttem, hogy ez a probléma samsung internet beállítás valahol (van még billentyűzet, hívás élő fordítás.... Ha jól sejtem az össze samsung app egységesen 1 helyről veszi a nyelvi csomagokat, amikbe a magyar (és a holland pl, ők is sokat panaszkodnak) nincs benne.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
qltsar
#15380
üzenetére
Samsung bongeszoben mondjuk kijelolsz egy szot -> 3 potty -> Manage apps. Itt is be kell, hogy kapcsolva legyen a Google Translate.
Köszönöm!!
Ez volt az. Be kellett kapcsolnom, hogy legyen 2. fordításLehet telhetetlennek tűnök
, de még az eredeti fordítást (amit nem tudok használni) kivenném úgy, hogy az alkalmazást kikapcsolnám/fagyasztanám. Csak nem találom a nevét... -
ArthurShelby
addikt
válasz
Janaboy
#15375
üzenetére
Nekem valamiért nem jelenik meg. Mmint a fordítás megjelenik, de az a samsungos. A google-os nem (hiába görgetek tovább). Anno nekem is megjelent s23-on a második fordítás, csak azóta volt pár reset, és nem tudom mitől nem jelenik meg (a második fordítás, illetve szívem szerint ezt tenném elsőnek).
-
ArthurShelby
addikt
válasz
colonia
#15369
üzenetére
Köszi, ezt nem ismertem, ez is tök hasznos.
Én arra gondoltam, hogy egy egy szót fordítok csak le. Az s9-en anno egy szót kijelölve a menüben fölugrott pár lehetőség, ha a fordításra mentem, akkor jött a google fordító, ha az internet-fordítóra, akkor a samsung böngésző fordított(igaz, bénán), és ez is tudott magyarul.
-
ArthurShelby
addikt
Már szenvedek vele egy ideje:
Tudok angolul, de azért a szókincsem véges.
A telefon gyári fordítója nem tud magyarul. Ha letöltöm (az általam preferált) google fordítót, akkor nem tudom másik alkalmazásnál használni, mert helyette mindig a gyári jön fel (pl egy adott szöveg kijelölése után a fordítás-nál nem a google fordító jön elő).
Lehet valahogy a gyárit használni magyarul, vagy a google-t előtérbe helyezni? -
ArthurShelby
addikt
Gondolom az influenszerek, meg kb bárki közterületen videózhat, de az nem állandó/megfigyelés jellegű. De ilyen mélyen már nem tudom, csak annyit, hogy bonyolult.
Anno velem volt olyan, hogy kikerázva mentem randira, és egy fiatal csaj engem fényképezett a villamoson. Nem voltam annyira boldog tőle. Akkor most a villamos közterület? És az autóm belseje? És akkor már ott van a kívülről nem látható, nagy dobozos autóban forgatott poresz... Nem akarok én szakértő lenni, bonyolult...
Csak azt akartam mondani eredetileg, hogy nekem is sok idő volt, mire megértettem, hogy a gdpr nem ördögtől való.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Lami66
#15313
üzenetére
Akkor érted meg mi értelme van és miért fontos a gdpr, amikor olyan országban élsz, ahol nincs.
Kínában, amerikában, vagy ausztráliában full más. Pl ausztráloknál aláírsz egy random emberrel egy bérleti szerződést, és másnap már hív az ottani vodafone (és az összes többi otthoni/rezsi szolgáltató), hogy szerződjél le velük, úgy, hogy már minden adatot tudnak rólad. Valahol nagyon kényelmes, de ugyanakkor ijesztő is.
Vagy ugyanúgy ott vannak az internetes sütik.bárhol készülhet rólam videófelvétel, amit aztán bárki felrakhat a netre
Ez nincs így. Egy társasház osztatlan közös tulajdonában lévő folyosójára sem tehetsz kamerát, amit egyébként csak te használsz, és ráccsal 50 éve el van neked kerítve.
Ugyanígy egy privát beszélgetést sem rögzíthetsz jogilag. A térfigyelő kamerákat sem kezelheti bárki, csak a jogilag illetékes. De ha közzéteszed az autó menetrögzítő felvételét azon sem lehet rendszám.Nem azt mondom, hogy én szent vagyok és így minden jó, de én úgy látom, hogy rosszabb lenne (túl sok mindem elszabadulna), ha nem lenne gdpr.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
ArthurShelby
#15079
üzenetére
Fogyi védelem válasza. 1oldal, 2oldal
Röviden:
- 30napon túl jogosult vagyok 8 napon belül új telefonra, vagy ha az nincs, akkor pénzre. Ha jól értem jótállási jegy kell, ha az nincs, akkor kell a számla.
Ezt a telefont a Telekomtól kapnám, nem a Bravophone-tól. Ha jól értem a Bravophonnak 5 munkanapon belül értesíteni kell a telekomot.
- A jótállás csak annyival hosszabbodik meg, amennyit a szervizben volt a telefon. Az alaplapra viszont 2 év kellékszavatosság jár (ha jól értem)Szerk: jól gondolom, hogy új telefon esetén a jótállás is újraindulna?
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Mcrazy
#15101
üzenetére
Köszi, hasznos volt!
Másoknak tldr: a nem pps-es töltőknél fix feszültségek vannak, dinamikusan változó áramerősséggel, míg a pps-eseknél a feszültség is dinamikusan változik.
A töltést a telefon elektronikája kommunikálja le a töltő elektronikájával, és a telefon elektronikája irányít. -
ArthurShelby
addikt
válasz
Technoman
#15092
üzenetére
A kedvencem, hogy még fölmerült az is, hogy a tmx-nél számít a 30 nap, és ők később küldték be....de ezt még ők sem gondolták komolyan. Tényleg mindent megpróbáltak. Engem nem az idő zavar, vagy a kártalanítás. Hanem hogy hülyének néznek, és hazudoznak...
Kell hogy legyen valami következmény -
ArthurShelby
addikt
válasz
StarKiller89
#15091
üzenetére
Persze, 1 (eredeti) példány a 3-ból (mondjuk nem kellett kérnem, adták a vásárlók könyvébe írt panaszom).
-
ArthurShelby
addikt
válasz
ArthurShelby
#14946
üzenetére
Nálam a telefon. Cserélték a főpanelt. Egyelőre úgy néz ki jól működik. (Egyébként ilyen dobozban postázzák [kép] [kép] )
Új telefont nem akartak adni, 20% engedményt adtak kupon formájában (nics róla papír, tekintve, hogy a ses-ben minden min.20%-kal drágább nem sokat ér), így írtam a vásárlók könyvébe (látszik, hogy van/volt használva, jó pár lapot kitéptek már) és a fogyasztóvédelemnek is jelentettem.
Lehet, hogy hibáztam, hogy elhoztam a telefont, de ha nem kapok újat nem halok bele. Annak jobban örülnék, ha meghágnák őket.
Többszörösen hülyének néztek. Kiderült, hogy mikor először 20-án benn jártam utána nem is küldték be egyből a telefont. Az még nem tiszta, hogy pénteken (22-én) rendelték meg a szállítást, vagy már akkor be is küldték. Hazudoznak jobbra-balra...
Ma azzal próbálkoztak, hogy pont ma telik le a 30 nap.
Mondom nézzen már a naptárra, nov. 7-én adtam le, dec. 10-e van, ez hogy jött ki? Azt mondja a hétvége nem számít. Mondom akkor még idejük is van, nem is csúsztunk ki, de semmiképpen pont ma
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
ArthurShelby
addikt
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Technoman
#15061
üzenetére
Még hajnalban küldtem a tmx-nek az e-mailt: lejárt 30 nap, milyen s22 munkalapja ment a nevemen (itt sáros a tmx), mikor lett valójában beküldve a telefonom (itt sáros a ses), és hogy áll valójában most a telefon javítása. Lepattintottak, hogy gdpr okokból nem adhatnak ki információt (harmadik fél (ses) küldte be nekik a telefont). Újra küldtem nekik emailt (bepróbálkoztam), hogy arról az email címről írok, ami nekik is megvan (hiszen a goforyou futár is erre írt nekem értesítőt, és azt tőlük kapták meg). Újra küldték a gdpr-os emailt.
Ma voltam benn a ses-ben, azt mondták, holnap hozza (nekik) a futár a telefont (munkalap alapján cseréltek főpanelt, usb csatit, átvezető kábelt… kijelzőt és akksit nem). Gondolom kellett a tmx-nek is, hogy valaki bolygassa őket.Ilyenkor a 2/3 év jótállás újraindul (főpanel csere, 256GB-os)?
Nyilván örülök majd holnap, ha visszakapom a telefonom, de lehetséges bármilyen kompenzáció? Esetleg valakit elővesznek majd emiatt (szeretném, ha valaki bűnhődne/lenne következménye: hibáztak, valószínű többen is, nem szeretném, ha elkennék)? -
ArthurShelby
addikt
válasz
ArthurShelby
#14946
üzenetére
(bocsi annak, akinek már unalmas)
25-e óta nincs újabb bejegyzés, kifutottunk a 30 naptári napból, fogalmam sincs merre tovább, kit/hogy püföljek (samsung, tmx...)
szerk: közben megjött a céges iphone (15), de azt még szokom, szívem mélyén lehet androidos vagyok
-
ArthurShelby
addikt
válasz
ArthurShelby
#14731
üzenetére
A saga folytatódik. Valami állatorvosi ló lehetek, hogy minden probléma megtalál.
Nov-7én (csütörtökön) bementem a jótállási jeggyel a telekomhoz (odaszólt), ahonnan tovább küldtek a ses-be (hogy náluk gyakrabban van posta, ami igaz is, mert mint utólag a futártól megtudtam naponta megy). Minden garanciális ügyet a tmx intéz (ide postázzák), kivéve az aradi utca (spoiler: ide kellett volna vinnem....)
A ses-be kicsit bénácskák voltak (elég nagy fluktuáció lehet, kb minden nap más van, és kezdőnek is tűntek). Azt mondták (az ottani főnökasszony/vezető), hogy másfél hét, nagyon max 2.
18-án (hétfőn) jött egy email a goforyou futárszolgálattól, hogy másnap jönnek/keresnek (meg is lepődtem, hiszen én üzletben adtam le, bár a címemet/adataimat tudják).
Másnap (19-én) du fél5 körül hívom a futárszolgálatot (telefonszám a honlapról), hogy mikor jönnek. Azt mondja a srác, hogy valószínűleg holnap, ő szokott ezen a környéken járni, du 5kor kapják meg a listát. Aztán kiderül, hogy a ses-be viszik (nem a címemre), szar a rendszer (azért kapok én emailt). 10-11körül megy arra, 12-kor már tuti átvehetem a telefont.
20-án megyek be (befelé még boldogan, mert a régi telefonom (s9) akksija is gyorsasága már igen csak karcsú), azt mondják nincs benn, majd talán holnap, érdeklődjek a tmx-nél. Elmegyek onnan, közben a Tmx google térképen megadott telefonszáma nem működik, újra hívom a futárt. Kérdezi a nevem, azt mondja, hogy erre a névre már kivitt egy csomagot kedden (19-én). Megyek vissza a ses-be, mondom a tegnapi csomagok között keressék. Azt mondják, hogy igen, de kavar van, összekeveredtek a munkalapok (de nem volt túl világos), az enyém még nem jött vissza. Hívom a futárt (elég rendes volt végig), mondja, hogy utána kérdez a tmx-es kontakjánál. Visszahív: az én nevemen egy s22 fut, nem s23.
Itt ezen a ponton nekem mindenki büdös/gyanús volt, hogy valami van a háttérben.
Lehet a futár is (túl kedves/jófej), a tmx is (onnan valaki), vagy a samsung/ses is. Bár a gyanú főleg a telefon előélete miatt voltMásnap (21-én) megyek be (minden nap más van benn), azt mondják, hogy ki kell bogozni itt a levelezést, de valamiért összekeveredtek a munkalapok egy s22-vel, és az én telefonom emiatt hátrébb sorolódott, de rajta vannak már az ügyön, sos-ba kérték a javítást.
Következő nap (múlt hét péntek, nov. 22) újra a ses-ben. Akkor már benn volt a főnökasszony is (beteg volt). Mondta, hogy bocsánat bevallják, elrontották, nincs értelme hazudozni. Mikor elsőre bementem 20-án a telefon után érdeklődni, akkor vették észre (akkor derült ki), hogy valamiért nem küldték be a telefonom a tmx-be (aznap minden elment, kivéve ez). És egy s22 telefon futott a nevem alatt/az én munkalapomon
(itt azért magamban eléggé kiakadtam).
Sűrű bocsánatkérések, és a kompenzáció szó is elhagyta a száját.
A telefonra 20-án rendelték meg a szállítást, 21-én szállították be, és 22-én pénteken kezdte el feldolgozni a tmx (akkor jelent meg a tmx rendszerében).Hagytam nekik egy munkanap pihenőt, így csak ma kedden (26-án) mentem érdeklődni. A srác hátrament a főnökasszonyhoz (kérdezősködni), majd megmutatta, hogy ő mit lát a monitorján.
25-én (tegnap) hagyták jóvá, hogy garanciális, és tegnap van egy olyan bejegyzés is, hogy javítás alatt. Szóval egyszer csak lesz egy telefonom, gondolom a másfél-2hét 20-án indult. A sos bejegyzés a ses részéről a tmx felé kb semmit sem érhet.Közben a céges iphone-nal kapcsolatban a titkárnő is húzta az időt. Először rákérdezett, hogy mi az az e-sim
, illetve volt olyan info is (munkatársamon keresztül), hogy elfogyott/nem kapható már amit kértem (iphone 15, kék). Ma fölhívtam, mondta már minden rendben, jön. Szóval versenyt fut a samsunggal
Türelmes ember vagyok, de mostanában próbára tesznek...
-
ArthurShelby
addikt
Elvileg várok egy új céges iphone-t, de a cég épp megújítja a szerződését a vodával, plusz nemrég bekaptunk az anyacégen/németországon keresztül egy ransomware-t, így csúszik...meg lehet nem akartam elengedni teljesen az android vonalat, szeretem a sideload-ot (revanced, xmanager).
Aztán hirtelen felindulás volt, az s9-em belassult, és úgy voltam, betelt a pohár, csere, nem várok. Első nap fölhívtam, második nap megvettem. Nem voltam tisztában az árakkal, a HA-t megbizhatónak gondoltam. Ma már boldogan venném meg 180ezerért a másikat ehelyett.Mondták nekem, hogy adjam tovább én is a telefont, de nem volt hozzá gyomrom, inkább azt püföltem, akitől vettem. Ehhez kellett a magabiztosságom, amit a tesztelésből vettem.
A csávó most elküldött egy telekomos jótállási jegyet (elvileg 2 hét alatt több emberen keresztül szerezte meg), lehet, hogy volt értelme őt most a végén, hazugnak, csalónak, átverődnek hívni, és sikerült hatni a lelkiismeretére. Ha a vége jó lesz örülni fogok, bár nem mondanám, hogy akkor sem, hogy megérte (inkább a 180asat vettem volna utólag). Tapasztaltabb vagyok, az biztos.
A hibát tényszerűleg nagyon nehéz kimutatni (lehet mutogatni a szolgáltatóra), tapasztalni annál könnyebb. Az 5G-be kapaszkodtam az elején, de az sem hozott megoldást.
Én tényleg kedvesen, és jóhiszeműen próbaltam hozzáállni, és már az elején sem visszavásárlást kértem, hanem garanciajegyet/számlát.
Sok energiám, időm ment el rá (utána olvasás, tesztelés, 5G képes sim kártyák szerzése...), azzal biztatom magam, hogy sokkal tapasztaltabb/okosabb lettem tőle
Meg rájöttem, hogy számomra felesleges a hívásrögzítés, mint extra -
ArthurShelby
addikt
válasz
Corsa02
#14730
üzenetére
Most erre a nyomásra küldött egy telekomos jótállási jegyet (pdf-et, azon filóztam, hogy ezt mennyire nehéz hamisítani, de csak nem...). Ezt eddig is elküldhette volna, illetve nekem azt mondta, hogy valami random Westend-es GSM-ben vette a telefont.
Ha a végén jóra fordul, örülni fogok (fő az optimizmus), most irány a telekom/samsung. -
ArthurShelby
addikt
válasz
Rinocerosz
#14727
üzenetére
Igazából az lepett meg, hogy át tudnak verni (magabiztos voltam, és jóhiszemű). Az eladónak jó volt az értékelése itt, és én is elhamarkodottan értékeltem őt pozitívan...
A hibát (rossz hálózatkezelés) nagyon nehéz bizonyítani, és sok időbe is telt kitapasztalnom mindent. Most annyi a változás, hogy itt hardveraprón beleálltam, illetve jelentettem a hirdetést. Nem tudom, hogy az adminok mennyit segítettek, de több üzenetváltás után (persze nála minden jó volt, és szerinte csak beállítási hiba) utoljára annyit írt, hogy adjak e-mail címet, küldi a garanciajegyet. Kíváncsi vagyok mi lesz ebből. -
ArthurShelby
addikt
Leírom a történetem, hátha tanulságos másnak is (bocsánat ha hosszú).
Vettem egy s23 telefont. Azért használtat, mert nem vagyok hajlandó kiadni telefonért mocsok sok pénzt. Mindig dobozával együtt veszem, mert azon rajta van az imei szám (dobozra ritkán hamisítanak imei számot, így nagy valószínűséggel nem lopott).
A telefon hibás. Egyrészt, nem érzékeli a 2. sim kártyát, pedig minden s23 dual fizikai sim-es [link] . Az eladó azt mondta, hogy nem tudja biztosan, de 1fizikai sim-mel és e-simmel dualsim-es. Ez már gyanús (utólag...).
Másrészt a problémám a telefonnal, hogy csapnivaló a hálózatkezelése, mocsok lassú. 7-8Mbit/s (5G-n is), ha a csillagok jól állnak. De van olyan hely (4es metró), ahol csak edge van, sőt néha a hálózat is elmegy (az edge-es környéken). Másik telefonnal (xiaomi), ugyanitt, ugyanezzel a sim kártyával nincs probléma (és 4G van mindenhol).
A telefon eredetileg EUX/-/EUX/TMH csc-vel rendelkezik, így valószínűleg a telekomnál vették (nekem azt mondta az eladó, hogy a westend egyik gsm üzletében
). Így csak Telekomos sim kártyával van rajta 5G. Ha átváltom indiai-ra (INS) a csc-t és (lesz hívásrögzítés) a csc pedig INS/INS,INS/EUX/TMH lesz, akkor lesz 5G más szolgáltatónál is (voda).Az elején azt hittem, hogy nálam van a hiba (nem 5G képes a netem/sim kártyám), de kiderült, hogy de (másik telefonban jó). Azt hittem a hálózati gondjaimra az 5G hozza el a megváltást, hogy a vodánál nem a 4G-t, hanem az 5G-t fejlesztik (másik telefonnal ugyanott, ugyanazzal a sim kártyával jó).
A telefon korából adódóan garanciális, de az eladó nem hajlandó együttműködni (szerinte nem garanciális és nincs meg neki a számla). Itt (hardverapron) még elérem, de telefonon az adás vétel óta le vagyok tiltva (mikor elsőre hívni próbáltam már nem tudtam elérni). Az eladó állítja, hogy nála minden jól működött, tökéletes volt.
Voltam a telekomban, nincs letiltva imei alapján (sem az 1-es, sem a 2-es slot). Voltam a samsung szerviznél, ez szerintük alaplap csere, ami több, mint gazdasági totálkár.
Egyetlen dolgot nem próbáltam még ki: telekom-os e-simmel, elvileg ezzel használták a telefont, de én már nem hiszem, hogy ez bármit is változtatna.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
samu74
#14478
üzenetére
Hogy van ez az odin-ozás? Mert lehet rosszul csináltam valamit.
Eux/-/eux/tmh a csc rajta. Lehet hogy valahogy a t-mobile-os profil van rajta, és ezért nem megy a voda 5g.
Melyil melyik csc kód mit jelent, és mit kéne máshogy csinálnom odin-nál, hogy ne tmh legyen a végén?
Ráadásul utoljára euy romot tettem föl rá, nem eux-t. -
ArthurShelby
addikt
Valakinek volt már ilyen gondja? Van bármilyen ötletetek?
Telekom sim kártyával megy csak föl 5g-re a telefon, a saját vodafone-osommal nem (bár telenor-ost még nem próbáltam).
Másik telefonban (samsung, xiaomi) felmegy a sim kártyám 5g-re.
Másik 5g-s vodás sim kártyán sem ment föl 5g-re a telefon.Beállításokat, google-t széttúrtam, FR, odinnal eux rom+FR, odinnal euy rom+fr már megvolt. Kifogytam az ötletekből.
Agyam eldobom...
Ez a telefon egy fekete lyuk.A sim kártya relatíve új, kb 3-4 hónapos (nem rég váltott a flotta telekomról vodára)
-
ArthurShelby
addikt
válasz
StarKiller89
#14295
üzenetére
Ez lesz a vége, csak előtte még tapogatózom
-
ArthurShelby
addikt
A telefonom nem érzel sim kártyát a 2-es slotban (egyesben működik). Valaki találkozott már ilyennel?
Használtan vettem a telefont (makulátlan állapotban), lehet régen e-simmel volt használva, azóta volt fatory reset (2 is, másodjára én csináltam, mielőtt belaktam a telefont). Valakinek van valami ötlete/tippje/megoldása/tapasztalata?
Fújogassam ki, a sim nyílásnál, vagy ez így gatya, fogadjam el, hogy ez nem jó/ilyen? -
-
ArthurShelby
addikt
Ha csc-t cserélek (pl izraelire, thaiföldire vagy indiaira, ahol van hívás felvétel), az milyen hátrányokkal járhat később?
Pl e-simnél okozhaz problémát, vagy hogy nem/sokkal később frissül esetleg a telefon? -
ArthurShelby
addikt
Végül én is csatlakozom az s23 táborhoz, s9-ről váltottam.
Még csak próbálom belakni, kódokat, jelszavakat felkutatni
(csomó mindent most már elmentek a samsung pass-ba) -
ArthurShelby
addikt
Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy mindegyik s23 dual sim-es?
Illetve valamelyik csak úgy dual, hogy e-sim+rendes sim?
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 13 128GB Független Újszerű/1-3 hónap gar./Akku 83%/p4525
- Samsung Galaxy S24 Ultra 12/256GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Samsung Galaxy A56 5G 8/256GB Akku: 100%, Újszerű, Független, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 12 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 15 Pro Max 512GB Titan + 2db original Case
- Samsung Galaxy S21 Ultra 5G 12/128GB Fekete / 12 hó jótállás
- Apple iPhone 16e 128 GB Black Apple Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- LicencAruhaz.hu OLCSÓ, LEGÁLIS SZOFTVEREK AZONNAL - Windows - Office - Win Server - ÖRÖK GARANCIÁVAL
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Apple iPhone 12 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
).


. Ami másik tokot vettem saját kereséssel, az csúnyább (viszont védelemből jól vizsgázott)
, de még az eredeti fordítást (amit nem tudok használni) kivenném úgy, hogy az alkalmazást kikapcsolnám/fagyasztanám. Csak nem találom a nevét...
Mondom nézzen már a naptárra, nov. 7-én adtam le, dec. 10-e van, ez hogy jött ki? Azt mondja a hétvége nem számít. Mondom akkor még idejük is van, nem is csúsztunk ki, de semmiképpen pont ma
(itt azért magamban eléggé kiakadtam).

