Új hozzászólás Aktív témák

  • Hequila

    őstag

    válasz MasterMark #31715 üzenetére

    Nem csak régen, most is 10-ből 9 úgy jön, hogy egygigás kártyát kér. Én meg adok neki tízezerér'. Amikor az értelem legkisebb szikráját fellelem a szemekben, próbálok magyarázni. De ez a ritkább.
    A szomszéd Jocó is egygigás kártyát vett, oszt olyan faszán mennek rajta a játékok. Nekem is olyan kell.
    Nem túl etikus részemről, de:
    - ha én nem adom oda neki a HD5450-est, akkor megveszi máshol. Ez nekem nem jó.
    - valószínű a szomszéd Jocó is hasonló kaliberű kártyát vehetett - ismerve a társadalmi rétege fizetőképességét - , tehát nem lesz felsülés.
    Fizet, megy, mindenki boldog.

    Ha boltos lennél, 2 dolog járna a fejedben, mikor egy ilyen ügyféllel foglalkozol:
    - minél kevesebb magyarázással és variálással ki tudd elégíteni az igényeit. Ha magyarázol azt úgysem érti meg, ha variálsz (mert mondjuk meglátásod szerint jobban megérné máshogy csinálni), akkor azt fogja hinni, hogy át akarod baszni.
    - minél gyorsabban húzzon már a picsába, és ne tartson fel a munkádban. fizetni úgysem nagyon szeretnek, a fizető ügyfeleidtől rabolják az idődet. pl. ma is megkérdezte egy ősbevándorló mikor kiadtam a gépét megjavítva, hogy tartozik-e valamivel. Nem baz'meg, örülök, hogy hozzám hoztad a retkes, büdös gépedet, és én ingyen megjavíthattam.

    Biztos vagyok benne, hogy minden szakmabelinek ez jár a fejében, ha már pár éve űzi az ipart.
    A fogyasztásmérős példád ütközik igazából mindkét ponttal, ebből jött le azonnal, hogy kívülálló vagy :D

    TESCO-Zsömle 5 év után nincs lelkes ember a szakmában. Akarom mondani én még nem találkoztam ilyennel.

Új hozzászólás Aktív témák