Új hozzászólás Aktív témák
-
szepi79
őstag
Vannak jó nagykerek, de a gariztatás sehol sem megy úgy ahogy elő van irva , vagy ahogy működni kellene.
ezt aláírom. a gariztatás az tömény szopás, gondolom a kiskereknél is vannak ''humán szűrők'', mert nagy macera+ papírmunka van vele. vannak normális gyártók, akikkel elég egyszerű az ügyintézés (pl. a D-kapcsolat
), meg van olyan is, akivel rémálom (comcomcom). (nem akartam kiirni a neveket, aki otthon hálózatokban, az úgyis rájön) Na most ha a gyártó is normális a nagykerhez, és még a vitatható esetekben is elfogadja a garanciát, akkor a nagyker is gyorsan végzi a dolgát. ellenkező esetben pedig van az, amit említettetek, várni kell...
Engem cseszeget a vevő és a fogy. véd, a nagyker meg úgy intézi ahogy neki tesztik.
lásd fenn.
Már volt olyan eset is hogy a nagyker egyik fejese ráirta a papirra ''perelj be''
ez mondjuk már gáz. hogy valaki ilyen nemnormális legyen, hogy írásos nyomát hagyja...
mer még ha telefonban mondja 
-
net84
őstag
Uram! Nekünk is van egy alaplaisunk 10.20-óta szervízen, arról nem is beszélve, hogy van olyan hardver, amit már 2x-3x visszakaptunk, hogy teszt ok, nem garos vagy csak szimlán visszaküldték mindenféle értesítés és magyarázat nélkül.
mai (vagyis a tegnapi) szösszenet a sokból:
- gépet szeretnék vásárolni!
- asztali vagy notebook, sulinet, mikorra kellene?
- sulinetre, karácsonyra, de az idé mindenképpen legyen meg...elmagyarázná, hogy mi a külömbség a notebook és az asztali gép között?
[kár, hogy nincs székről leesős smile]
3. mondat után kiderült, hogy 7 éve van gépe, de foggalma sincs, hogy mi az a merevlemez, ''vincseszter'', processzor, memória...
- Jónapot! Miben segíthetek?
- sulinetes gépet szeretnénk még az idén!

- jöjjenek vissza holnap reggel, ha marad valami szabad raktárkészletünk, akkor tudok adni, ha nem, akkor már nem garantálok semmit...
- és a két ünnep között?
- azt majd akkor tudom meg...egyelőre semmi sem biztos, ami nincs itt
csávóka beront egy mobillal a kezében:
- Hello! Van szervízkapacitásotok arra, hogy egy memóriakártyáról leszedjétek az adatokat? Vagy foglalkoztok ilyesmivel?
- Igen! Ki is kellene írni mondjuk egy CD-re?
- Ha megoldható igen!
- Persze megoldató!
- Mire lesz meg? Ha holnap reggel jövök, akkor az jó vagy még korai?
- tudsz várni kb. 10 percet?
- annyi idő alatt készen van?
- persze
noti elő, kártya be, cd-re áttol az adatokat
normális volt, nem sürgetett, és a végén hálás is volt, pedig én csak a cd árát kértem, amikor megkérdezte, hogy mivel tartozik
- és igen! 21-én volt ilyen ügyfél is 
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Z Fold4 Graygreen Duplakijelzős produktivitás, 120 Hz, Garancia 2026. 03. 22-ig
- Fachixy FC-100 fejhallgató mikrofonnal / 12 hó jótállás
- 4 x 100.000 ft RÉSZLETRE .OPCIONÁLIS. G.SKILL Trident Z5 Neo RGB 96GB (2x48GB) DDR5 6000MHz
- Samsung Galaxy A36 5G / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Bontatlan
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Zalman Z1 PLUS Cooler Master 700W
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
), meg van olyan is, akivel rémálom (comcomcom). (nem akartam kiirni a neveket, aki otthon hálózatokban, az úgyis rájön) Na most ha a gyártó is normális a nagykerhez, és még a vitatható esetekben is elfogadja a garanciát, akkor a nagyker is gyorsan végzi a dolgát. ellenkező esetben pedig van az, amit említettetek, várni kell...




