Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #64791808

    törölt tag

    válasz pulcsi #900 üzenetére

    Semmi gond, kolléga, sajnos hazánkban a legtöbb vásárló odáig lát el, hogy MOST NEKEM KEVESEBBET KELL KIFIZETNI.

    Az, hogy garancia milyen, a szaktudás milyen, hol van a hely, mennyire megbízható, milyen szerződéses feltételek vannak...

    Egyébként ma voltam egy menedzsment versenyen. 18 csapat indult, a teremben kb 40 laptop volt. 3 fős csapatok. Nálunk is volt egy, ha prezentálni kell, ez ne legyen akadály. A többiek viszont, ahogy megérkeztek, első dolguk volt, hogy minden laptopot üzembe helyeztek. A dologban az az érdekes, hogy a notira semmilyen formában nem volt szükség, papír, toll, számológép, ennyi.

    Szóval kurrrrrrvasok ember azért vesz notit, mert van rá pénze, és menő.

    Más: kereskedők, szerintem próbáljatok meg deffenzívebb módon értékesíteni.
    Bátorkodok leírni egy-két dolgot, hátha segít.

    1., Mit akar az ügyfél? Bármiről legyen szó, tudnod kell pontosan, mit akar a vevő.

    2., Miért akarja azt, amit? Tudnod kell, hogy mire akarja használni. Ha sata lemezt akar venni, van-e sata vezérlője, PCI-e kártyánál nem AGP-s a lap... stb.

    Ez az első kettő azért kell, hogy ha baj van, ne ti legyetek a hibásak. Jön a harmadik rész.

    3., Van-e rá pénze? Ugyanis a cuccokat pénzért adják. Ha nincs rá pénze, viszlát...

    További lényeges dolog: ez a munkátok, tehát érdemes jól csinálni. Szánjatok szabadidőt stratégiák kidolgozására. Ismerjetek fel vevőtípusokat, pl ''mindenkinél-okosabb-pénzenincs'', ''mindent-kérdezős-másholmegvevős'' satöbbi, és tudjátok előre, mivel szerelitek le.

    Pl. ha valaki nem ért hozzá de okoskodik: ''elnézést, de ha úgy gondolja, hogy ön jobban ért hozzá, akkor mért szükséges az én segítségem?'' vagy ''ha önnek adok igazat, és az alapján szolgálom ki, és esetleg mégis baj lesz, akkor kit fog hibásnak tartani?'' meg hasonlók, személytől függően lájtos vagy keményebb kivitelben.

    Na nem pofázok tovább :)

  • net84

    őstag

    válasz pulcsi #900 üzenetére

    nekem a legjobban az tetszik, amikor megveszi máshol, majd visszajön, hogy be kellene neki ezt-azt állítani, meg driver telepítés kellene...amikor meg közlöm vele az árat, még neki áll feljebb (jóhogy azt nem mondja, hogy én vagyok pofátlan, hogy merek érte pénzt kérni). - Igen, ha nálunk vette volna meg, akkor mondjuk most nem kellene fizetnie, mert kapott ingyen és bérmentve segítséget...és díjmentesen beüzemeltük volna.

    Azt csípem, amikor a tecsóból hozzánk küldik a jónépet, hogy mi vagyunk a szervízük. :DDD szegény ügyfél! mikor közöljük velük, hogy soha nem is voltunk és nem is akarunk lenni az olcsó és gazdaságos kereskedés szervíze
    De a legjobban a földalattis multi itteni bótja csinálják. Anno szerződéses szervízük voltunk, de már elég régen visszaadtuk ezt a remek lehetőséget...sok volt az idióta és rondán fogalmazva a szart kellett visszamerni a lóba

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák