Új hozzászólás Aktív témák
-
#64791808
törölt tag
Semmi gond, kolléga, sajnos hazánkban a legtöbb vásárló odáig lát el, hogy MOST NEKEM KEVESEBBET KELL KIFIZETNI.
Az, hogy garancia milyen, a szaktudás milyen, hol van a hely, mennyire megbízható, milyen szerződéses feltételek vannak...
Egyébként ma voltam egy menedzsment versenyen. 18 csapat indult, a teremben kb 40 laptop volt. 3 fős csapatok. Nálunk is volt egy, ha prezentálni kell, ez ne legyen akadály. A többiek viszont, ahogy megérkeztek, első dolguk volt, hogy minden laptopot üzembe helyeztek. A dologban az az érdekes, hogy a notira semmilyen formában nem volt szükség, papír, toll, számológép, ennyi.
Szóval kurrrrrrvasok ember azért vesz notit, mert van rá pénze, és menő.
Más: kereskedők, szerintem próbáljatok meg deffenzívebb módon értékesíteni.
Bátorkodok leírni egy-két dolgot, hátha segít.
1., Mit akar az ügyfél? Bármiről legyen szó, tudnod kell pontosan, mit akar a vevő.
2., Miért akarja azt, amit? Tudnod kell, hogy mire akarja használni. Ha sata lemezt akar venni, van-e sata vezérlője, PCI-e kártyánál nem AGP-s a lap... stb.
Ez az első kettő azért kell, hogy ha baj van, ne ti legyetek a hibásak. Jön a harmadik rész.
3., Van-e rá pénze? Ugyanis a cuccokat pénzért adják. Ha nincs rá pénze, viszlát...
További lényeges dolog: ez a munkátok, tehát érdemes jól csinálni. Szánjatok szabadidőt stratégiák kidolgozására. Ismerjetek fel vevőtípusokat, pl ''mindenkinél-okosabb-pénzenincs'', ''mindent-kérdezős-másholmegvevős'' satöbbi, és tudjátok előre, mivel szerelitek le.
Pl. ha valaki nem ért hozzá de okoskodik: ''elnézést, de ha úgy gondolja, hogy ön jobban ért hozzá, akkor mért szükséges az én segítségem?'' vagy ''ha önnek adok igazat, és az alapján szolgálom ki, és esetleg mégis baj lesz, akkor kit fog hibásnak tartani?'' meg hasonlók, személytől függően lájtos vagy keményebb kivitelben.
Na nem pofázok tovább -
net84
őstag
nekem a legjobban az tetszik, amikor megveszi máshol, majd visszajön, hogy be kellene neki ezt-azt állítani, meg driver telepítés kellene...amikor meg közlöm vele az árat, még neki áll feljebb (jóhogy azt nem mondja, hogy én vagyok pofátlan, hogy merek érte pénzt kérni). - Igen, ha nálunk vette volna meg, akkor mondjuk most nem kellene fizetnie, mert kapott ingyen és bérmentve segítséget...és díjmentesen beüzemeltük volna.
Azt csípem, amikor a tecsóból hozzánk küldik a jónépet, hogy mi vagyunk a szervízük. szegény ügyfél! mikor közöljük velük, hogy soha nem is voltunk és nem is akarunk lenni az olcsó és gazdaságos kereskedés szervíze
De a legjobban a földalattis multi itteni bótja csinálják. Anno szerződéses szervízük voltunk, de már elég régen visszaadtuk ezt a remek lehetőséget...sok volt az idióta és rondán fogalmazva a szart kellett visszamerni a lóbaRead only...
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- MIUI / HyperOS topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen