Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz HUN]Repa #7953 üzenetére

    nem feltétlenül kellett külön részletezve beleírniuk, ahogy sok más jogszabálynál is működik, ha valamit nem tilt, azt attól még nem feltétlenül engedi és az fordítva is igaz, a fogyasztó hátrányára pedig nem lehet eltérni, de a határozatban is - amit ezek szerint nem olvastál el végig, vagy értelmeztél megfelelően - is kitérnek erre.
    nem csak javításról volt szó, hanem később bevizsgálásra is hivatkoztak, de arra is azt írta a hatóság, hogy;
    A Kormányrendelet nem ad lehetőséget arra, hogy a hiba eredetét a forgalmazó megvizsgálja a 3 napon belül benyújtott csereigények esetében.
    találsz még benne ilyeneket is;
    Kiemeli a Legfelsőbb Bíróság, hogy a Kormányrendelet 7. §-a azt a célt szolgálja, miszerint a vásárlást követően rövid időn belül felmerül probléma esetén a vásárló igényt tarthasson a termék azonnali cseréjére.
    márpedig ha a Legfelsőbb Bíróság (is) így értelmezi, akkor te hiába vársz el bármilyen részletezést a jogszabályban, helyette több gyakorlati tapasztalat kellene inkább ilyen téren, hogy értelmezni tudd, illetve ismerd a szükséges viszonyítási alapokat és nézőpontokat, ne pedig részint elfogultan állj hozzá.
    a jogszabályi változásokba is belekötsz, pedig nem nehéz átültetni a jelenleg hatályosba, pláne azért sem, mert a változások többnyire a vásárlóra nézve kedvező irányban módosultak.
    StSanya is beidézett néhány hatósági értelmezést, csak azok lát(hat)ják ellenkezőleg, akik a másik oldalról érdekeltek, más esetben nehéz.

    fricz19; ami nem akadályozza a rendeltetésszerű használatot, azon hiba miatt nem kötelező a termék kicserélése 3 munkanapon belül, de el nem küldheted, ha indokolt, akkor a jótállás/szavatosság vonatkozó pontja(i) alapján intézendő.
    a vizsgálódással kapcsolatban lásd a fent idézett mondatot, ami ehhez kapcsolódik.

Új hozzászólás Aktív témák