-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
No.01
őstag
No offense, de a korabbi irasaid utan nem hinnem, h barki is meglepodne ezen bejelenteseden. Igazabol azon csodalkozom, h meg tovabbra is hazon belul maradnal
Csak viccolok, tenyleg ne vedd magadra!Viszont kommentelni tudnam a dolgokat:
Ismeretsegi korben van RX (2015) annak az atlaga 9,4 mar bo 60e km ota. Az alltalad irt 7,5 szvsz nem sok egy ekkora autohoz meg akkor sem ha neked annak tunik.
Tobb kis rohangalos kocsi a kornyezetunkben hasonlo etvaggyal jarkal es azok nem akkorak am, mint az NX. Radasul a tobbseg meg csak nem is automata. A kollegam felesegenek a Jazz-e (helyen kell kezelni, de nem rossz) 6.6-al jar-kell es azert a 2 tipus nagyon mas kategoria.Az uj Rav4 pedig nemigazan jar el 4 literekbol... Inkabb 5+. Tudom mert mar nezegetjuk egy ideje (Corolla melle vagy helyett az meg kerdeses)
A CH-R jo, de belul szukos es a kilatas katasztrofalis (szerintunk)
Prius 4 (szigoruan a frissitett az egy kicsit jobban nez ki) jo mi majdnem vettunk egyet csak h meglegyen a drill (P2 es P3 is volt illetve van a csaladban)
Yaris furcsa lesz szerintem meretben foleg ha nem vagy(tok) kicsik
Yaris Cross szerintem szinten zenesz. (errol nyilvan KTTech majd mast ir, de ugye nem vagyunk egyformak) -
OCTAMD
őstag
Mi most vettünk egy ilyen régebbi C-HR t ,fura egy autó az Auris után,a váltóval még nem sikerült megbarátkoznom,ugye az Aurisban kis joystick van,ebben meg az előre hátra rángatós amit tanulgatnom kell
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
KTTech
veterán
Én a Yaris-ra szavaznék, Dynamic felszereltséggel, hacsak nem kell a BSM, automatikus tükörbehajtás... cserébe van 16"-os felni, ami jót tesz a kényelemnek és a fogyasztásnak. Ha minden kell, akkor persze egy Excel/Premiere Edition jó választás a használtak közül. Az olyan dolgok mint AA/Carplay, a biztonsági rendszerek, sávtartó, adaptív tempomat, automatikus LED lámpák alapok (kivétel Icon felszereltségnél, ott a biztonsági rendszerek azonosak, de egyéb helyeken spóroltak).
A Yaris és a Yaris Cross belül gyakorlatilag egyforma méretű. A helykínálat elől bőséges, hátul megfelelő. A kettő közt a különbség a csomagtartó méretében van inkább (és a sima Yaris 9 cm-el alacsonyabb). Mondjuk én inkább széles vagyok mint magas (173cm/103kg), de az ülés nagyon kényelmes, hosszú távon is. Az Excel/P.E. felszereltségnél mindkét első ülés magasságban is állítható, ami azért jól jön, alatta nem tudom.
Fogyasztás szintjén az Excel, 17"-es felnin a mostani időjárásban 5 fővel 5,3l/100km, de 2 fővel már csak 3,7-4,2 közt változott, attól függően, mennyit kellett fűteni. Nyáron ez inkább 3,4-3,7l/100km. Az elmúlt 50E km átlaga 4,23l/100km. A 16-os felni ebből lekap még kb. 0,5l/100km-t.
A YC-nál a fogyi kb. +0,7-1l/100km, ez jár a nagyobb magassággal.
Azért a hangszigetelése fényévekre van a Lexushoz képest, bármelyiknek a listában
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen