Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bzs12345

    csendes tag

    válasz totron #6875 üzenetére

    Persze hogy nem tart 2 órát, nem vagyok jártas benne de szerintem több mint 10 percet nem tart egy szerződés, de hátha majd hozzászol a témához egy illetékes és akkor tudni fogjuk :D amúgy a Digis szerelő 20 perc alatt megírta a 3 szerződést, nem hinném hogy a Upc szerződés sokat különbözne :)

  • bzs12345

    csendes tag

    válasz Zsoli68 #6873 üzenetére

    Én ahogy veszem észre magasról leszarják az ügyfelet, pedig egyáltalán nem példás az üzleti stratégiájuk főleg ha van mellette bőven konkurencia. A te esetedben is azonnal kellene hogy lépjenek, én nem hiszem el azt hogy nincs annak egy módja hogy le cserélhessék azt neked :) csak egy szerződés felújítás eggyes ügyintézőknek( ha annak lehet nevezni őket) 2-3 órát tart akkor csak ennyi a probléma, unják az ügy lebonyolitását. Pedig a munka nem öli meg őket, mert a Szegedi Tescoba is elég gyakran járok és ahányszor elhaladok a Upc bolt előtt mindig látom hogy az ügyintéző el van hasalva az asztalon és néz ki a fejéből. Szóval No comment...

  • bzs12345

    csendes tag

    válasz bzs12345 #6870 üzenetére

    Hadd ne engedjük már hogy ilyensmik előforduljanak már hogy bolondot csinálnak az emberből, behivatnak 25km és utána a pofámba röhögnek. Az nap négyszer beszéltem az ügyfélszolgálati osztállyal és háromszor elmondtam hogy ha ezt meg merik tenni hogy bejártattak 25km és nem cserélik ki azonnal felmondok, sőt az utolsó beszélgetésben is azt mondtam hogy ha másnap kiszálitja a Upc nekem az új beltériket nem mondok fel. De természetesen a kolléga azt mondta hogy az nem lehetséges mert 7 nap az átfutási idő. Nahát ekkor mondtam hogy akkor köszönöm szépen az eddigi szolgaltatásokat.
    Úgyhogy ez teljesen le van zárva, oldják meg az elmaradott részét akik elcseszték!

  • bzs12345

    csendes tag

    válasz poli27 #6869 üzenetére

    Ahogy veszem észre ismerős az esetem :) én megnyugtatlak hogy le van zárva, már hívtak de nem is álltam szóba velük, sőt a múlthéten valami kártyát is küldtek hogy mit tudom én milyen adót ingyen nézhetek 3 hónapig, az is ment a kukába :) én a beltériket vissza vittem, a kártyákat másnap aztán a többi hidegen hagy :) a hangfelvételek majd bizonyítják az igazságot ha oda kerül a sor :)

  • bzs12345

    csendes tag

    válasz Watt25 #6867 üzenetére

    Tökéletesen meg vagyok elégedve a Digivel még eddig... Ugye kb 1 hónapja történt az eset és azóta vagyok Digis

  • bzs12345

    csendes tag

    Űdv mindenkinek. Egy hatalmas élményt szeretnék megosztani amit meg éltem a Szegedi Tesco áruház Upc-s boltjában :) Az eset úgy kezdődött hogy lapos tv - t vásároltam mert most ez a divat és akkor persze hogy már HD beltérit is szerettem volna hozzá. Felhívtam a szolgáltatomat akivel 6 éven keresztül nagyon meg voltam elégedve és akik mindig is nagyon hamar kiszolgáltak abban a reményben hogy 1-2 napon belül nekem is lessz HD beltéri :) Hát nagy meglepetésemre az ugyfelszolgalatos kolléga azt mondta hogy ha este 20:00 óráig felkeresem a boltot azonnal ki is cserélik mert van raktáron és semmi gond. Én hamar fel is bombáztam a lakást, mivel 3 beltérim volt itt is kábel túl is kábel, tévék hanyat fektetve stb... Be értem a Szegedi Tesco áruház Upc-s boltjában 18:40kor ahol egy..... inkább meg sem nevezem a személyt... Elmondtam hogy miért jöttem és felháborodottan tekintve rám közölte hogy az nem úgy működik ahogy én elképzeltem mert egy beltéri csere papír munkája kb 2 - 3 órát vesz igénybe és nekem 3 van :)) fel is néztem hogy esetleg rossz helyen állok, esetleg nem az OTP-nél kopogtattam valami lakás hitel megkötésére de szerintem még az se venne igénybe 2-3 órát :)) Hamar rájöttem hogy egy a munkáját nem szerető és a munkáltató cégét magasról leszaró személyel állok szóban, nem is vitatkoztam vele hanem onnan a boltból újra felhívtam az ügyfélszolgálatot és elmondtam hogy ahova küldtek nem hajlandók kicserélni a beltériket mert már túl késő van (18:45).Erre az ugyfelszolgalatos kolléga azt mondta hogy olyan nincs, márpedig ki kell hogy cserélje, raktáron van stb... Én át is adtam az ugyfelszolgalatos kollégát a boltban lévő személynek hogy beszéljék meg ők mert az ők dolguk, engem oda küldtek (elfelejtettem oda írni hogy 25km lakom Szegedtől) oldják meg. Erre a szemtelen... nem is tudom minek nevezem... Szemrebbenés nélkül azt hazudta hogy ő már neki fogott a szerződéseknek csak nekem nincs türelmem kivárni hogy befejezze :))) én komolyan azt hittem hogy idegösszeroppanást kapok, nem jött hogy hidjem hogy egy nő ily módon tud hazudni... Mindegy ezen túl voltunk abban maradt az ugyfelszolgalatos sráccal hogy ki lessz cserélve. El is kezdte a szerződést de szerintem a nevem se írta be és újra fel ugrott hogy ő már nem aztán mert már késő van és én nem fizetem ki neki a túlóráját és jöjjek vissza holnap (ő biztos kifizette volna nekem a 25 km-eket oda vissza :))) ) Hát nem volt mit tennem újra felhívtam az ügyfélszolgálatot, természetesen már más személlyel beszéltem de már ő is tudott az esetről és azt mondta hogy a hölgy már megigérte a kollégájának is és biztosan kicseréli. Én újra elmondtam hogy márpedig nem akarja kicserélni és beszéljen vele, át adtam neki is a telefont, akkor már az ügygélszolgálatos hölgynek is az idejére hivatkozott és hogy ő 20 óránál tovább nem marad. Na mindegy hosszú vita után én nem hallottam hogy az ugyfelszolgalatos nő mit mond neki de neki is megigérte hogy kicseréli. Na és most következett a legnagyobb csapás, azt mondja nekem hogy kéri a 3db kártyát és huzzak el a bolt elől mert látni se akar, mikor kész van mennjek vissza, nem tudom honnan kellet volna tudnom hogy mikor van kész de odáig már úgysem jutottunk el :))) Én kártyákat nem vittem magammal mert ezt senki nem mondta nekem, sőt az első beszélgetéskor az ügyfélszolgálatot megkérdeztem hogy a régi szerződést kell vinni és azt mondta hogy a beltéri és a távirányítón kívül semmi más nem kell. Hát itt el is veszitettem a harcot már nem volt mit mondani, mérgemben ott hagytam a 3 beltérit és haza mentem. Otthonról újra felhívtam az ügyfélszolgálatot, egy harmadik személy vette fel a telefont, szerencsémre ő is ismerte már az esetet, de azt mondta hogy a kártya nélkül is simán kicserélhete volna a beltériket mert arra is meg vannak a módok. Én megköszöntem az addigi szolgáltatásukat és kértem a szerződés felbontását ami 5 percen belül meg is történt :) Hát így tudott felrugni egy több éves szerződést ami akár életfogytig tarthatott volna egy tudatlan undorító nő aki a Szegedi Tesco áruházban a Upc-s boltban ugyfélfogadó (ha még az) Este 21:30kor hívtam a Digi szolgáltatót megkötöttem velük a szerződést, azt mondták hogy az eljárás kb 5 nap de lehet hogy hamarébb tudnak jönni. Másnap reggel 8:30kor a kapuban voltak :) Hát ez az én kis történetem, elnézést némi helyesírási hibákért de mindezt telefonról írtam le.
    UI :vissza térve a kártyákra nehogy azt hidje egy szolgáltató sem hogy az ember kitalája magától hogy a kártyát is kell vinni. Nem évente cserélünk beltéri egységet hogy ezt kitaláljuk :) de lehet hogy ezt csak én nem tudtam Magyarországon :)

Új hozzászólás Aktív témák