Új hozzászólás Aktív témák
-
Attix82
addikt
válasz
BerserkGuts #26 üzenetére
Mint minden FG-nél minél kisebb az alap fps és minél több a generált kép annál problémásabb a fűnél, hajnál stb. Nvidia megoldásnál is probléma.
Használd a DLSS-t amivel alapból növeld az fpst és arra indítsd rá. Vagy x2 mód legyen fixen. (fixáld a játékba 60 fpsre, 2 módba ne haladja meg a 120 fpst)
MSI afterburner fps limit része alapból is plusz latencyt ad hozzá....ne használd. A játékba korlátozd.
Flow scale az FG programba csökkentheted mert 4Kba vagy, és a generált kép felbontását tudod állítani . Csökkentheted a GPU terhelést.
-
Attix82
addikt
válasz
BerserkGuts #23 üzenetére
Ha van rá mód monitoron próbáld ki, de legyen kihúzva a TV. Havernál is galibát okozott a TV de másnál pl nem...
Esetleg a rögzítő API WGC legyen TV -re.
-
Attix82
addikt
válasz
BerserkGuts #20 üzenetére
Ablakos teljesképernyő legyen a játék. A megadott max fps a Losslessbe a monitor HZ száma alatt legyen . Pl ha 144 Hz akkor 140-re állítsd.
Ha adaptive FG használsz FPS limitre nincs szükség csakis a cél FPSt kell megadnod.
Ha működik rendesen a bal felső sarokba kell lenni két számnak, pl 50/140. A programba természetes állítsd be az fps jelzést.
-
Attix82
addikt
Én mindenbe használom a 3080-al, nekem nagyon bejött főleg most ez az Adaptive FG.
Új hozzászólás Aktív témák
ph Az AFG, vagyis adaptív képgenerálás változó mennyiségű tartalmat tud generálni két valós közé.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest