Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gV

    őstag

    válasz sebgutkopf #3865 üzenetére

    Aúúú tényleg nincs szekvenciál módja a G27 váltójának?

    legalább marad a G25 a csúcs :))

    Rallysoknak pont a váltókar szekvenciálban hátrafelé húzása adja a kéziféket.

    na ja, én ugyan nem rally játékban hanem ha simek után egy kis arcade mókázásra (nfs) vágyom használom arra, simbe (mivel F1-et tolom leginkább ezért a kormány mögötti bajusszal váltok) a fék elosztónak használom a váltot.

    Azt is meg tudom egy kezemen számolni, hogy a saját G25-ömön hányszor használtam magán a váltó blokkon lévő gombokat összesen.

    pedig gtr2-nél elég hasznos tud lenni mikor kiálsz a boxba és a 4 irányu gomb, pik-pak megadod mit csináljanak a kocsival, aztán az alsó 4 sorrendben (rfactor) motorerő csökkentés; növelés; box hivás; kijelzők közti váltás (gtr2) első 3 ugyanaz de a 4. itt a villágitás, am én nem is értem mit lehet kezdeni avval a +4 gombal amit G27 kormányára tettek, nekem a rajtautomatika és a rpm limiteren kivül nem kell más

Új hozzászólás Aktív témák