Új hozzászólás Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz zodo #393 üzenetére

    nem tudom, amíg nem próbáltam absz. nem tudom... Magny Cours technikás pálya, lejtős kanyar, döngetős rész, visszafordító, gyors sikán, kifele dől kanyar, szűk átdobós sikán, sok olyan megoldás élvezetes kombinációja ami miatt mégsem könnyű egyértelmű beállítást találni....amennyire emlékszem én mondjuk mégsem kedvelem igazán.
    De kíváncsi vagyok rá....az a probléma az összetett pályákkal, amik mégis átlagos hosszúak, hogy kompromisszumos megoldást kell használni, pl. a kerék össze ill széttartása segít a dimb-domb pályákon kanyarodni, de melegíti a gumikat, és ellened dolgozik azokon a szakaszokon ahol állsz a gázon. szinte minden pályán ez van, mégis van ahol hangsúlyosabb hogy milyen irányban kell menni...teszem azt Monza-ban hiába van Lesmo vagy Ascari ahol kellene a leszorítóerő, összességében mégis megéri alacsony leszorítóerővel menni az egyenesek miatt, persze ez inkább a formula autóknál látványos, mert azok nagy leszorítóerőt termelnek. Egy Porsche már nem feltétlen jobb minimum szárnnyal Monza-ban, sőt látatlanban mondom hogy nem.
    Na mindegy, a levegőbe beszélek, mert még nem mentem Magny Cours-ban a Porsche-vel :D
    Az alapbeállítás megtalálására jó pálya sztem....mert ami itt működik az mindenhol jó alap lehet.

Új hozzászólás Aktív témák