-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Márton
nagyúr
válasz kiskuplung #22548 üzenetére
amennyire eami
bocsEmlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
eami
addikt
válasz -Solt- #22553 üzenetére
oh, bocsi van több mint 8000 játékom, ebből 300 VR, hidd el van egy pár aminek a címét több féle képpen is lehetne értelmezni. Szóval ne haragudj hogy szimplán a support válaszára alapozva nem esett le hogy nem játékról volt szó.
Amúgy a Rift S kontrollerével kapcsolatban már megjelenéskor elmondták sokan hogy ilyen szempontból gond lesz vele, mert nem tudja majd megfelelően trackelni a headset ¯\_(ツ)_/¯
[ Szerkesztve ]
-
-Solt-
veterán
Semmi baj, de hidd el nekem, sok elnézést kéréstől megkímélheted magad, ha olyan dologhoz szólsz hozzá amivel képben is vagy...
Egyébként a kontroller követéssel most már az égvilágon semmi gond nincs, tökéletes a követés, még a remegő kezet is érzékeli, tehát akik anno ezt szajkózták, azoknak nem lett igazuk.
A gunstock probléma másból adódik.
www.smart-bus.hu
-
#48613632
törölt tag
válasz -Solt- #22555 üzenetére
Hidd el, hogy félrevezető az a fenti poszt. Én is azt hittem, hogy a Gunstock egy általam nem ismert VR játék, pedig ismerem a kifejezés valódi jelentését is.
Egyszerűen a szövegkörnyezet megtévesztő, és ez alapján alkotsz valami véleményt, közben fel sem merül benned, hogy nem arról van szó. Ahogyan a supportosban sem merült fel, hogy itt másról van szó. -
Márton
nagyúr
válasz #48613632 #22556 üzenetére
Pedig nekem is egyértelmű volt úgy, hogy nem használom, nem is szeretem a lövöldözős játékokat..
Csak olvasom a fórumot.Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
eami
addikt
válasz Márton #22557 üzenetére
Csak arra próbáltunk célozni, hogy attól még, hogy esetleg valamiről hirtelen másra asszociálunk, nem kell rögtön leosztani a másikat hogy ne szóljon olyan dologhoz amihez nem ért. Én is tisztában vagyok azzal a jelentésével is, viszont egyszerűen a szövegkörnyezet most nem azt adta be nekem
amúgy miután ennyit foglalkoztunk a témával, kíváncsi lennék mi volt a szöveg amit a supportnak írt.
[ Szerkesztve ]
-
-Solt-
veterán
válasz #48613632 #22556 üzenetére
Tehát én vagyok a hibás azért, mert valaki hozzászól egy olyan dologhoz amivel nincs tisztában?
A történet szerintem rém egyszerű... aki tudja miről van szó, annak nem félrevezető a poszt, aki meg nem tudja biztosan, hogy miről van szó, az vagy kérdezzen, vagy járjon utána, vagy hallgasson. A support részéről meg az a minimum, hogy amikor odabüfizik egy választ, akkor legalább megnézi, hogy mégis mire válaszolt és ha olyan dologgal találkozik ami számára ismeretlen, akkor nem hitből vagy feltételezésből cselekszik, hanem utánajár, ezért kapja a fizetését!
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
izomman1
senior tag
válasz sakkay #22549 üzenetére
Úgy mondanám a jelenlegi játékok meg vannak hackelve , de valóban a mért FOV horizontálisan 160 fok az indexé meg 106 csak. [link] .Torzítás normál FOV -ba én nem érzékelek (valaki pedig igen millió teszt kint van úgy látszik nekem a szemem jól áll rá a témára.. szerencsére a Pimax elhozta a technológiai ugrást aki nem akar várni és időt álló headset et akar annak jó választás..) max large ba... Meg vagyok nagyon elégedve a készülékkel és Index ide Index oda nem cserélem le.. Max a knuckles kontroller lenne érdekes számomra. Sajnos a szoftver hagy némi kívánni valót maga után 1 nagy nevet találtam eddig ami nem jó... ... Defector utolso Oculus játék képe remegve megy (revive al , de nativan ha támogatja majd a szoftver megoldódik ) de lehet az új Pitool már orvosolta is ezt... Most nem csekkolni nyaralásba vagyok jav... most olvasom egy fórumon a problémát már július végén megoldották megy Pitool al közvetlenül ..
[ Szerkesztve ]
-
sakkay
aktív tag
Igaz a fov. A többi:
1.conroller nem győzött meg, sőt rengeteg tesztert sem 1 hónap használat utáni (hipe nélküli) vidiken.
2.Tracking. Ugye nem mondod komolyan. Soha nem váltanék vissza külsősre. Próbáltál amúgy oculus s-t?
3.Frissítés 144..aha, egy AAA játékot mondj, ami max grafikán tudja használni. Én mint szimulátoros még a 90 nek is örülnék-2080 ti vel sincsen meg stabilan. Ennyit erről. -
clyvejhamma
aktív tag
válasz clyvejhamma #22436 üzenetére
Berakom ide is a 3D nyomtatott Koss Porta Pro - Rift S adapterről a képet. Ha valaki kielégítő megoldást keres a Rifthez hasonló hangzással, az ilyesmire számítson. Kábellel lehet vergődni de használható. Rövidebbre is lehetne vágni, én meghagytam teljes hosszban, ha esetleg egyszer lekerül az S-ről a füles, akkor vissza tudjam tenni a saját tartójára.
Egyébként jól működik a dolog és remekül szól. Ha lenne a régi riftet idéző minőségű (anyag és összeszerelési minőségre gondolok) megoldás azonnal beruháznék, mert így van egy kis barkács jellege a dolognak, de a kényelme és hangminősége miatt addig el leszek vele. A régi Rift abszolút prémium érzetű készülék volt, az S tekintetében jelentős a visszalépés (pl. touch-ok anyaga) de legalább árban megfizethetőbb úgy, hogy a képminőség, és a tracking baromi jó.[ Szerkesztve ]
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz clyvejhamma #22566 üzenetére
Azigen, a brimet le sem szedtétek róla vagy hogyezilyen?
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Raymond
félisten
"Gondolom olyan nagy különbség nincs a Quest és Rift S tracking között."
Ilyen esetben a kontroller lathatosagban eleg nagy a kulonbseg. A CV1-nel a kulso szenzorok mindig biztosan latjak, foleg ha harom van. Az S-nel a HMD-n levo kameraknal problemasabb ha peldaul tul kozel kerul a HMD-hez a hatso.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
eami
addikt
válasz Raymond #22571 üzenetére
>>Az S-nel a HMD-n levo kameraknal problemasabb ha peldaul tul kozel kerul a HMD-hez a hatso.
"én nem tudom pontosan miről van szó", de a kolléga az mondta itt lentebb/fentebb, hogy ezt már kijavították
ja és, mivel nem tudom pontosan miről van szó így kérdezném, hogy akkor melyikőtöknek van igaza?
[ Szerkesztve ]
-
-Solt-
veterán
Nem a követés a probléma, az most már gyakorlatilag tökéletes, legalábbis amíg a kezedben van, vagy mozgatod a kontrollert.
Gunstock esetén, ahogy már korábban is írtam, az a probléma, hogy amikor mozdulatlan vagy, mert például egy sarkon várod, hogy eléd lépjenek, vagy távoli célra próbálsz rátartani, akkor a kontrollerek szinte azonnal "lekapcsolnak", elmennek aludni, lefagynak még akkor is, ha valamelyik gombot nyomva tartod rajtuk. Amikor aztán megmozdulsz, akkor visszajönnek, de értelem szerűen ez lehetetlenné teszi a pontos célzást.
Szabad kézzel ez nem jön elő, mert a kezed mindig mozog / remeg valamennyire, de a válladhoz szorított gunstock annyira stabil és ezáltal a kontrollerek annyira mozdulatlanok, hogy előcsalják ezt az energiagazdálkodási célból leprogramozott zseniális megoldást...
Az öreg rókák szerint eleinte a CV1-n is jelen volt ez a probléma, de aztán ezt orvosolták. Discordon van egy srác aki írt valami kis programot ami rezegteti a kontrollert és így nem jön elő a probléma, meg is írta nekik, le sem szarták.
Videón illusztrálva így néz ki a történet: [link]
Egyébként nekem Protube VR gunstock van és iádnám, már ha tudnám használni...
(#22575) barcalaci84 Üdvözöllek a helikopterek halmazában!
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
f34rY
csendes tag
válasz -Solt- #22577 üzenetére
Igen cv1-en tökéletesen megy ez.
Ott annyi volt a probléma ha csak 2 szenzorod volt és "egymás mögött" volt a 2 controller, és csak pár pöttyöt látott akkor elveszítette a pozíciót.
Ez orvosolható 3. szenzorral ami rád lát oldalról is, így jobb.
Remélem nem lesz gondom Indexen ilyennel, hiába van a legtöbb játékban "Virtual Gun Stock", semmi sem ér fel ezzel.
-
qqzs
őstag
Quest Gunclub: hogy lehet oda menni a kovetkezo loallasba? Elindulok fele de guardiantol nem tudok oda menni.
Eladó: GTS450
-
danny73
csendes tag
Nem tudja valaki megmondani miért van az ha a rift s el játszom, és kilépek az alkalmazásból, a rift hangszórója marad a windows alatt az alapértelmezett hang? A cv1 nél ilyet soha nem csinált.
"A repülők mászkálnak! A csigák kézen állnak, a békák meg fejen!"
-
Vaze
őstag
Azert,megprobalhatnad leirni,hogy nelad mar miert nem?
Mert ez a jelenseg nalam is igy van.
Szal pls probald leirni,tudjuk hogy nem ertesz hozza,de hatha megis veletlen segitene[ Szerkesztve ]
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
s7evcsenko
addikt
válasz danny73 #22591 üzenetére
Oculus appban, ha rámész a device settingre, akkor ott hogy van beállítva a hang?
Elvileg új eszköz telepítésnél átáll arra, hogy azt használja, amit a windows.
Ezt át kell állítani, hogy az appban a rift legyen az elsődleges, és a winben meg amit szeretnél.
Bróbáld meg így, hátha. de nem biztos."Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
kiskuplung
őstag
válasz danny73 #22591 üzenetére
Nekem 2 tippem van, bár nekem CV1-em van.
- annak ellenére hogy Oculus-os játékot írtál, azért állítsd be a SteamVR-ban, hogy ki-belépéskor állítsa át a hangot/mikrofont, ez máskor is hasznos lesz (Settings... > Audio -> When using SteamVR.../When not use SteamVR...)
- én egyéb esetben az Oculus Tray Tool-t használom, abban van Audio Switcher, ami átvált a hangforrások közt, ha elindul/bezárul az Oculus Home.
De amúgy úgy kéne működnie ahogy Raymond is írta, hogy automatikusan váltogasson. -
Dyingsoul
Topikgazda
válasz danny73 #22583 üzenetére
Nekem CV1 van de a hozzászólások alapján tökmindegy.
Nálam régen úgy volt, hogy játékonként vagy platformonként változó volt. Volt játék, ami nem adott hangot Riften sehogy sem. A megoldás az volt, hogy a Riftet defaultra kellett tenni, de persze játék után a hangszórót vissza kellett rakni erre.
Na egy win reinstall után már úgy volt, hogy a hangszóró volt a default playback és mindig volt hang a Riftben is VR alatt.
Megjött egy win update, plusz átálltam angol nyelvi packra, most megint az van, hogy ha Riften van a hang, utána ha be is zárom az Oculus-t teljesen megint vissza kell állítani a hangszórókat....
Szóval engem is érint a jelenség de nem tudom mi befolyásolja.
Az biztos, hogy én már használtam huzamosabb ideig így és nem nagy kényelmetlenség jobb lent átállítani a hangot (2 kattintás).(#22593) kiskuplung : Az Oculus Tray Tool valóban jó megoldás lehet.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Raymond
félisten
válasz Dyingsoul #22594 üzenetére
Tenyleg valami Win problema (is?) lehet. Nalam a heten 2-3 napig az volt hogy minden inditas utan a gep a DP-n rakotott monitort allitotta be hangkimenetnek (az Nvidia High Definition Audio-n keresztul). Aztan ez egyik naprol a masikra elmult es maradt az aminek lennie kene egyebkent is.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Dyingsoul
Topikgazda
Az ASW-t viszont gyűlölöm. Rengeteg játék alatt találom magam fix 45fps-en... Miközben ha benyitom az Afterburnert akkor a GPU 50%-on flattyog, a proci meg 20-40%-on... De akkor miért limitálja az FPS-t?
Oculus Debug tool-lal állítottam át disabled-re indítás előtt, plusz olvastam, hogy a SteamVR-ból kiírtották az opciót de a public béta SteamVR-ban a Ctrl +Num1 kombóval ki lehet kapcsolni... Ezzel meg az a baj, hogy sem a HMD-ben sem a képernyőn nincs erről visszajelzés... Akkor mégis hogyan lehetne tudni, hogy tényleg kikapcsolta? Aztén HMD-ben belőttem a performance HUD-ot amiben alacsony headroomom volt, 45 fps mellett is... Közben a Rift levétele nélkül csekkoltam monitoron is, hogy az AB még mindig 50% GPU és 20-40% CPU kihasználtságot mutat... Na ezt pláne nem értem mitől van.
És találtam ezt az opciót:
"Adaptive GPU Performance Scale"
Az alapértéke "Default". Na ezt Off-ra tettem és megtörtént a csoda:
GPU kihasználtsága 40%-ra csökkent... A procié is pár százalékkal... Az ember ennek hallatán azt gondolja sok lesz a dropped frame, de nem. A játék gyönyörűen fut, még a grafikai beállításokat is feljebb vettem és stabil 90fps-sel fut.Szóval ha valaki tapasztalna Rifttel Rift S-sel performance gondokat, ez a kapcsoló megér egy próbát.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz pRoject22 #22598 üzenetére
És majdnem ugyanolyan gépünk is van!
Nekem ez a kapcsoló gyakorlatilag megduplázta a teljesítményét a gépemnek, nem minden de néhány játékban biztosan.
Persze én próbálkoztam előtte a neten fellelhető hozzászólások százában... Nvidia vezérlőpult beállításoktól a registry hackeken át a késleltetés elemző alkalmazásokon át mindent. Ez most segített.
Egyébként állítólag ez adaptív módon állítja a felbontást a Rifteken. Lehet, hogy nekem is tekergette, de én most nem látom csúnyábbnak a játékokat.
Az a fura egyébként, hogy SteamVR-ban openvr játék alatt még 500%-osra is fel tudtam húzni a rendert. Úgy vagy 30 fps-.em volt, de futott a game és elég tiszta is volt a kép.[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
Új hozzászólás Aktív témák
- Stellar Blade
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Hobby rádiós topik
- Filmvilág
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hobby elektronika
- BestBuy ruhás topik
- OpenWRT topic
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!