Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    Az Aliexpress panaszkezelésével, nekem sincsenek jó tapasztalataim. Azért régebben, még a 22 eurós ÁFA határ eltörlése előtt az eBay sokkal jobb volt ilyen szempontból, ott ha bármi nem érkezett meg, vagy hibás volt, panaszt tettem, és már jött is vissza a pénz. Nekem nem régen egy ~7000Ft-os műszaki cikk jött hibásan, szintén részletes videóval megtámogatva panaszt tettem, mire azt döntötték, hogy vagy visszaküldöm és akkor full refund, vagy marad nálam és visszakapok 1850Ft-ot. Nyilván a kínai postázással én sem akartam küzdeni, illetve az anyagi oldalát sem volt kedvem megfinanszírozni, hogy aztán majd azután is belekötnek valamibe, és még vissza sem kapom a pénzem. Szóval maradtam a második opciónál, a cuccot meg eladtam hibásként, így csak egy ezrest buktam rajta.

    De gondolkodtam azon, hogy vajon nem lenne jobb a virtuális bankkártya helyett PayPal-al fizetni? Esetleg a PayPal-nál megtéve a panaszt nem lenne nagyobb esély ilyenkor visszakapni a pénzt?

Új hozzászólás Aktív témák