-
Fototrend
Amazon topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
gg72
veterán
Egy kis érdekesség: volt egy megrendelésem a német amazonról több tétellel, meg is jött az előző napi értesítés az ExpressOne-tól, hogy megérkezett az országba, de másnap reggel a fehérvári elosztóban történt valami: "Sérült a küldemény nappali feldolgozás alatt", így az egészet állítólag visszaküldték, az amazon pedig szépen újra elküldött/pótolt mindent, de a dolog megismétlődött, ismét a fehérvéri elosztóban sérült a küldemény, így ismért visszafordítják.
Nem akarok senkit meggyanúsítani, de eléggé esélyes, hogy a fehérvári elosztóban egyesek bontogatják a csomagokat, ami tetszik nekik kiveszik, a maradékot meg sérülésre hivatkozva visszafordítják. Az ügyfelet úgyis kártéríti az amazon, ők meg kis plusz bevételhez jutnak... -
gg72
veterán
Jól látom, hogy 50 eur felett ingyenes lett a szállítás a német amazontól?
-
gg72
veterán
válasz
MrPetya19
#10263
üzenetére
Érdekes, mert nekem a legutóbbi 3 visszaküldésemet már azon a napon visszatérítették, amikor visszaküldtem. Korábban volt olyan, hogy sokat ültek rajta, de akkor nem az amazon volt az eladó, csak a szállító, lehet ezért. De aztán írtam nekik, hogy a nyomkövetés szerint már beérkezett hozzájuk a csomag és akkor visszautalták.
-
gg72
veterán
válasz
lenovomen
#9964
üzenetére
Nyugi, az expressone követője onnan fogja látni, hogy berérkezik az országba, általáben este küldik az első értesítést, majd másnap reggel a másikat, hogy mikor várható a futár, telefonszámmal és pontos nyomkövetési linkkel (hol is jár a futár és te hányadik címe vagy). Szerintem jelenleg ma az egyik legkorrektebb futárcég.
-
gg72
veterán
válasz
radi8tor
#9754
üzenetére
Nekem is az UPS-szel vannak a legrosszabb tapasztalataim, már előre félek, amikor látom, hogy ők szállítják a csomagot. Reggeli értesítés nuku, futár számát nem adják meg, aki persze kézbesítés előtt soha nem telefonál. Mostanában a kedvencem az ExpressOne, reggel jön email (de gyakran már előző este is), sms, futár számával, aki előtte mindig telefonál is + adnak egy trackinget, amivel pontosan látom, hogy hányadik cím vagyok és hol jár éppen a futár. Az UPS hozzájuk képest egy középkori postakocsi színvonal.
-
gg72
veterán
válasz
radi8tor
#9747
üzenetére
Pont holnap lesz 22 éves az első amazonos rendelésem és még engem sem tiltottak le még egyszer sem, pedig rengeteget vásároluk tőlük (főleg német amazon, de olasz, spanyol és régebben az angolról is). Nem mondom, hogy nem volt velük néha problémám, de letiltás még soha nem volt. Az ügyfélszolgálat viszont pár éve valóban kritikán aluli ezekkel a "robotokkal" ott a túlvégen...
-
gg72
veterán
A német amazonos rendelések visszaküldése inverz csomagként a postán még működik?
-
gg72
veterán
válasz
gasszisztens
#9437
üzenetére
Az amazon volt az eladó? Lehet, hogy nem és ezért nem utalják vissza rögtön.
-
gg72
veterán
válasz
gasszisztens
#9425
üzenetére
Nekem mostanában két inverz csomagom is volt, a visszatérítésről már a feladás másnapján jött az amazontól mail, az összeg kb. a harmadik napon érkezett meg a számlámra, a csomag hozzájuk meg kb. az ötödik napon.
-
gg72
veterán
A spanyol amazonról van egy rendelésem, múlt csütörtökön el is indították, a saját nyomkövetőjükben azt látom, hogy pénteken este Rómában volt, de azóta semmi infóm nincs róla, a szállítmányozási cég az olasz "Bartolini", amiről még semmit sem hallottam, a csomagszámon semmilyen tracking oldal nem találja. Szállított már valakinek ez a cég?
-
gg72
veterán
-
gg72
veterán
Én gyakran többféle dolgot szoktam rendelni és az amazon ilyenkor előszeretettel adja fel ezeket több csomagban. Ilyenkor mi a helyzet a mailbox-os címre történő rendeléssel? Mert ha ők minden csomag után felszámolják a 10 eurót, akkor már nem néz ki olyan jól a helyzet.
Különben tetszik a dolog, kreáltam is egy mailboxos címet.
-
gg72
veterán
Warehouse-ból én is rendeltem múlt héten egy bontott egeret, simán megjött.
A német ügyfélszolgálaton viszont teljes a sötétség, érdemes chatelni velük, vicces. Először mindig azt akarják, hogy milyen terméket nem tudok megrendelni, erre írom, hogy semmilyet. Akkor erre ők, hogy töröljem a böngészőm cookie-jait, majd hogy sajnálják, hogy nem tudnak Ausztriába (?) szállítani. Mondom hová? Nem erről volt szó. Hiába írom nekik, hogy nem csak én, hanem senki sem tud tőlük rendelni már lassan 2 hete, de úgy tesznek, mintha nem akarnák megérteni. Felvesznek fél-analfabétákat valahol Pakisztánban, leültetik őket egy fordítóprogrammal, adnak nekik kész sablon-szövegeket, aztán ezeket nyomják. Megpróbáltam három különböző napon, de nem jutottam előrébb. Hihetetlen, amit Kundendienst néven előadnak. Ennél egy fokkal jobb az olasz és francia amazon.
-
gg72
veterán
Én ma ráírtam a francia és az olasz amazonra is, ezek a válaszok jöttek:
Franciák:
I would like to inform you that at the moment, Amazon cannot deliver any products in Hungary because of the COVID-19 .
In addition to that air transport is restricted.
Olaszok:
Because of some restrictions, many products can't be shipped to Hungary, but we still working on it.
Szerintem kamu mindkettő, mert ha pl. osztrák címet állítok be, oda mindent szállítanak továbbra is. Még a húsvéti sztrájk miatt lehetnek leterhelve és egyszerűen Kelet-Európát lehúzták a szállítási listáról. -
gg72
veterán
Most chatelek velük, azt írja egy ügyfeles, hogy helyes a megállapításom, vagyis jelenleg nem szállítanak Magyarországra, de hamarosan ismét, vagyis az lehet, amit radi8tor is írt.
Es tut mir leid, Ihnen mitzuteilen, dass wir aufgrund einiger Probleme die Ware vorübergehend nicht in Ungarn und in einigen anderen Regionen liefern können. Bitte seien Sie unbesorgt, wir werden bald den Service wieder aufnehmen.
-
gg72
veterán
Nem a kindle-ről és az amazonos saját márkákról van szó, hanem mindenről, ahol ők az eladók nem pedig valamilyen marketplace partner. Lehet nem fogalmaztam világosan az előbb: van legalább 6 külömböző termék, amelyek már régóta bennde vannak a kosaramban, ezeket április 1. előtt engedte (volna) Magyarországra rendelni, de ma már nem. Most kíváncsiságból megnéztem rengeteg árucikket (pl. sportcikkek, ruhák, irodaszerk, CD-k) és a 99%-ukat nem engedi megrendelni, olyanokat is, amiket korábban már rendeltem tőlük. Vagyis április 1. után valami megváltozott, úgy néz ki, hogy alig lehet már valamit hozzánk rendelni.
Itt van pl. ez az írható lemez, amiből eddig már 3X rendeltem, a termék oldalán még az látható, hogy szállítható Magyarországra, de ha leadnám a rendelést, akkor már nem engedi ide szállítani: [link]
radi8tor: Lehet, de ilyet még nem tapasztaltam, pedig már lassan 15 éve vagyok amazonos...
-
gg72
veterán
Nem tudom, hogy nálam van-e a hiba, de a német amazon a saját amazonos termékeket nem engedi M.o.-ra küldeni, ha külföldi címet adok meg, akkor oda igen...
-
gg72
veterán
Ez a "Geschenkgutschein" dolog valóban működik, tegnap este kipróbáltam 1 eurós feltöltéssel és ott elfogadta az OTP-s kártyát, érthetetlen hogy ott meg miért.
Ez a soklépcsős bankkártya biztonsági szabályozás azt hittem EU-s dolog, ezek szerint csak nálunk van ez januártól? -
gg72
veterán
válasz
sajti_pajti
#8739
üzenetére
Remélem nem erre gondoltál: [link]
Mert azért az érdekes lenne, ha normál kártyával nem lehet náluk vásárolni, csak ezzel a curve-os megoldással.
-
gg72
veterán
Sziasztok! Most én is belefutottam abba, hogy a német amazonról nem tudok vásárolni az OTP-s kártyámmal, pedig minden új biztonsági szabály be van állítva, más oldalakról simán megy a dolog, az amazon azonban képtelen levonni az összeget, állandóan sikertelen kártyás vásárlás üzenetet kapok az OTP-től. Nem értem...
Viszont azt nézem, hogy meg tudok adni bankszámlaadatokat is (IBAN + BIC), ez korábban az osztrák számlámnál működött (hiszen az eurós számla volt), de azt megszűnt, így nem tudom használni. Szóval a kérdés az, hogy magyar forintos számláról fizetett már így valaki? -
gg72
veterán
válasz
f(x)=exp(x)
#8597
üzenetére
Házhozszállítást.
-
gg72
veterán
Nálam két termékkel is ugyanez volt... Az egyiket nagynehezen 12 nap után eléndították, a másikat lemondtam, mert elegem volt. Valami nagy gubanc lehet idén (munkareőhiány?), mert már tizenéve vásároluk tőlük és még soha nem volt ilyen karácsonykor.
A supportra inkább nem írok semmit, egy egész más országban ülnek a gépeik előtt, németül fordítóprogrammal kommunikálnak, semmit és semmiről sem tudnak, csak a sablonokat sorolják. -
gg72
veterán
válasz
hangya7
#8570
üzenetére
Sajnos mostanában nekem is rossz tapasztalatiam vannak ezen a téren: elvileg raktáron lévő amazonos terméket napokig nem tudnak elküldeni, ha chatel velül az ember, semennyire sem jut előre, mert csak elnézést tudnak kérni, de az ügyet előre mozdítani nem. Nekem aztán az egyik terméket sikerült 12 nap után elindítaniuk, a másik kiküldésre holnap lesz egy hete, hogy várok.
A másik pedig, hogy mostanában nekem 90%-ban UPS-el küldenek, akikkel még jobban tele van a hócipőm: a futár nem telefonál, elérni nem lehet ("nem tudjuk a futár számát") majd behazudja, hogy itt volt. De most már ezt sem csinálják, hanem egyszerűen "Due to operating conditions, your package may be delayed" okra hivatkozva a depóban várakoztatják a csomagjaimat, nem is egyet már... Karácsonyi dömping ide vagy oda, azért ez manapság a szolgáltatás legalja, a legeslegrosszabb csomagküldő szolgálat. -
gg72
veterán
Expressone hozna nekem egy csomagot, de tegnap és ma is az fogad a nyomkövetőben, hogy "adat van, csomag nincs". Ilyennel találkozott már valaki?
Pénteken megkapták a csomagot Ausztriából, szerintem azóta szépen lenyúlta valaki a raktárban... -
gg72
veterán
-
gg72
veterán
Próbálta már valaki az ingyenes visszaküldési opciót? Most szeretnék visszaküldeni valamit és a olyan DHL-es kinyomtatandó címirat jelent meg a fiókomban, amit elvileg bármelyik postán fel lehet adni ingyen. Na, ilyen sem volt még pár hónapja.
-
gg72
veterán
A sztori vége annyi, hogy visszautaltak 8.40 EUR-t a feladás kompenzációjaként, majd miután ismét írtam nekik, hogy ez OK, de nekem kb. 20 EUR-ba került a feladás, a különbözetet is visszautalták. Szóval végül is kifizették a visszaküldést, de macerásabban ment, mint eddig.
-
gg72
veterán
válasz
radi8tor
#7359
üzenetére
Tegnap rákérdeztem, azt írták, persze, küldjem a bizonylatokat. Ezeket (feladószelvény, nyugta) beszkenneltem, elküldtem, de erre már azt írták, hogy nem fogadják el?! Beszéltem velük most reggel telefonon is, a hölgy szerint vissza fogják utalni, de csak akkor, ha megkapták a csomagot. Kérdeztem, hogy ez valami új dolog, mert eddig előre is visszautalták a feladás költségét? Igen, ez egy új szabály. Szóval akkor ez van, várni kell. Kíváncsi vagyok utána visszautalják-e. Majd beszámolok róla.
-
gg72
veterán
Sok éve rendelek már az amazontól, de most fordul elő először, hogy nem akarják visszafizetni a visszaküldés költségét, ami ugye legolcsóbb esetben is 6350 Ft (MPL Europa csomag). Ugyanúgy elküldtem nekik minden bizonylatot, erre azt válaszolja egy ügynintéző, hogy ezek átvizsgálása után nem tudják visszatéríteni. Írtam nekik egy szép választ, de találkozott már valaki ilyennel mostanában? Ha ez mostantól gyakorlat lesz náluk, nem fogok semmit sem rendelni már tőlük.
-
gg72
veterán
válasz
s7evcsenko
#6652
üzenetére
Sajnos ezt a magyar postának köszönhetjük...
-
gg72
veterán
válasz
s7evcsenko
#6650
üzenetére
Valóban megemelték, de nálam azt veszem észre, hogy terméktől függő, hogy mennyi a postaköltség, nálam 4 euro helyett 3 termékre most pl. majdnem 10-et számolnak...
Szerk.: igen, most nézem: alapból 5.99 lett a szállítás és erre jön rá kilónként 0.99 vagy 2.99 euro. [link] -
gg72
veterán
válasz
radi8tor
#6313
üzenetére
Nekem pedig mostanában nem. Most is van két olyan visszaküldött csomagom, amit már 3 hete átvettek, de még nem refundoltak, csak miután írtam nekik, hogy mi a probléma, hogy több napja rajta ülnek. Akkor rögtön visszautalták, de ezeknél a csomagoknál továbbra sem az "Ihre Rücksendung ist abgeschlossen" státusz jelenik meg, hanem a "Ihre Gutschrift wird bearbeitet, wenn wir Ihren Artikel empfangen" jelzés, vagyis mintha még nem kapták volna meg...
Lehet sok a visszaüldött csomag most, ezért van késés. -
gg72
veterán
Rendelt valaki a német amazonról mostanában, amit április 19-25 között adtak fel "Deutsche Post DHL" nem nyomkövetősen? Nekem 5 kisebb-nagyobb ilyen csomagom is úton van, ma kellett vona az utolsónak is megérkeznie, persze egyiket sem kaptam még meg... Az korábban is előfordult, hogy egy-két csomagom eltűnt a postán, de hogy egyszerre 5 (!) ilyen legyen, már kissé túlzásnak találom... Vagy csak egyszerűen újra bedugult a jó magyar királyi postánk?

-
gg72
veterán
válasz
radi8tor
#6212
üzenetére
Hát kíváncsi leszek, nemsokára úgyis rendelek ismét.
Amúgy rákérdeztem, hogy valóban törölték-e az ingyenes szállítást és megerősítették, de a miértre nem akarnak válaszolni, csak annyit írtak, hogy ez "belső céges döntések" eredménye. (Vagyis túl sok volt az eltűnt csomag és reklamáció szerintem). -
-
gg72
veterán
válasz
s7evcsenko
#5079
üzenetére
Írj nekik mindenképpen. Nemrég én is kaptam tőlük egy eredeti csomagolású, de hibás kiadványt, amiben kétszer ugyanaz a lemez volt, a harmadik pedig hiányzott. Írtam nekik, szó nélkül (pontosabban nagy bocsánatkérések mellett) újra elküldték. Amúgy képet (vagy videót) nem is tudsz feltölteni a reklamáló üzenetben.
-
gg72
veterán
Irasban kell jelezni nekik, hogy nem felel meg a termek es visszakuldod. Ezutan bemesz a postara es feladod, kb. 7ezer Ft lesz, de ezt is visszautalja az amazon, at kell küldeni nekik a feladasrol a blokkot. Amugy nyomkovetessel fog visszamenni, így nem kell aggodni, hogy mi lesz vele útközben. Ahogy megerkezik hozzajuk, illetve közlöd velük a csomagszamot, visszautaljak az árát.
[link] -
gg72
veterán
Egy kérdés: van közösségi adószámom (EU) és látom, hogy a német amazonon ezt be is lehet regisztrálni, így az amazon által forgalmazott áruk után a nettó árat kellene megfizetnem. A kérdés az, hogy viszont ezt utána itthon be kell vallanom és magyar ÁFA-t kell fizetnem? Ha jól tudom.

-
gg72
veterán
Pontosan. Abszolút megbízható tűlök vásárolni, karácsony környékén 3 csomagom is késett, reklamáltam, mindhárom árát visszatutalták szó nélkül, közben még ők kértek bocsánatot a magyar posta helyet...
De már olyan is volt, hogy valami kicsit sérülten érkezett, írtam nekik, kompenzáltak.
A visszaküldés macerás egy kicsit, de igazából erről sem ők tehetnek, itthonról a postával kell (jó drágán) visszaküldeni, de ennek a költségét is átvállalják utólag, simán bemondásra, nem kérnek a feladásról semmilyen számlát, vagy blokkot.
Ausztriából vagy Németo.ból (ha oda rendelsz) ez jobban működik, onnan ingyen is vissza lehet küldeni a nem tetsző termékeket.A legutóbbi sztorim pedig velülk kapcsolatban, hogy az angol amazontól nem jött meg egy csomagom, annak rendje és módja szerint visszautalták az árat, majd kb. egy hónapra rá kaptam tőlük levelet, hogy köszönik a csomagot, visszakapták (valamiért nem hozta ki a magyar posta, hanem visszaküldték nekik) és visszautalnak még X GBP postaköltséget. Ezt mire fel tették, nem tudom, én a csomagot nem is láttam...
A magyar postáról meg inkább nem írok semmit, a timbuktui posta színvonalán vannak. -
gg72
veterán
válasz
radi8tor
#3719
üzenetére
Valami megint nem kóser a postával, mert amíg januárban még max. 1 hét alatt itt voltak a csomagjaim, most pedig már lassan 2 hete várok két csomagomra is... Egyik sem nyomonkövethető sajnos, igaz amelyiknek múlt csütörtökön itt kellett volna lennie, az amazon már visszautalta az árát. A másiknak holnap jár le határideje, szerintem azzal is ez lesz, de ez akkor is bosszantó, hogy a magyar posta egyszerűen nem bír felnőni ahhoz a hatalmas feladathoz, hogy időben és gond nélkül kézbesítsen küldeményeket...
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
gg72
veterán
Annyit szidtam decemberben a postát, így most valamit jót is írok róluk: a német amazon 20-án pénteken adott fel egy sima csomagot (nem expressz), amit ma kézbesített a posta BP-en, ez akárhogy nézzük, 3 munkanap volt, dícséretes!

-
gg72
veterán
válasz
Zola007
#3354
üzenetére
Tudtommal itthonról ingyen nem tudod visszaküldeni, a postán mindenképpen ki kell fizetni a küldés (nem kevés) költségét, majd megírod az amazonnak, hogy mennyibe került ez neked és amikor megkapják a visszárut, visszautalják a postaköltségedet is. Legalábbis nálam ez decemberben így működött.
-
gg72
veterán
válasz
sszemtelen
#3240
üzenetére
Ez biztosan EU-n belülről jön, hiszen "Verkauf und Versand durch Amazon".
Az ÁFA-val növel árat látod akkor is, amikor ha a kosárban vagy, a jobb oldalon felül a pirossal bekarikázott nyílra kattintasz, a kiválasztott szállítási címnél a végső ár jelenik meg:
-
gg72
veterán
válasz
sszemtelen
#3235
üzenetére
Csak az áfakülönbözert jön rá: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Redragon Kumara K552 RGB Brown Switch magyar billentyűzet
- Lenovo Thinkpad P1 Gen 6 - i9-13980HX, 32GB, 2TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090
- 15.gen! Intel Core Ultra 9 285K +16-32GB DDR5 RAM +hűtött VRM-es Z890 lap! GAR/SZÁMLA (a Te nevedre)
- OP AudioCodes C450HD Ip Phones - Szines kijelzős - Teams/ Zoom telefon - Új dobozos
- ATEN Cat 5 KVM over IP Switch Altusen KH1508AI - Új ára 284.000Ft
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- HP ProDesk 600 G5 i5-9500 8GB 256GB 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB SSD digital konzol garanciával hibátlan működéssel
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG Gram 14 WUXGA IPS i7-1360P 5.0Ghz 12mag 32GB DDR5 1TB SSD Intel Iris XE 10óra Akku Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Nem akarok senkit meggyanúsítani, de eléggé esélyes, hogy a fehérvári elosztóban egyesek bontogatják a csomagokat, ami tetszik nekik kiveszik, a maradékot meg sérülésre hivatkozva visszafordítják. Az ügyfelet úgyis kártéríti az amazon, ők meg kis plusz bevételhez jutnak...



![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


