Új hozzászólás Aktív témák

  • Petykemano

    veterán

    válasz S_x96x_S #60662 üzenetére

    Akkor.ha jól.értém, ez is úgy működik,.hogy visszatartja a (szürkével jelzett) valódi képkockát, a'egy régi és.az újonnan renderelt képkocka közötti változásokat "átlagolja" és az így kapott virtuális köztes képkockát jeleníti meg, majd kicsivel később azt, amit lerenderelt.

    Tehát ez is növeli a késleltetést.

    Különös
    Ezt a frame.generálást.mindig úgy képzeltem, hogy nem az előző és.az épp lerenderelt képkocka közé generálnak egy közteset elhalasztva az épp lerenderelt valós képkocka megjelenítését, hanem hogy megelőző x képkockából próbálják "kitalálni", hogy mi lesz a következőn - gyorsabban mint ahogy az ténylegesen le tudna renderelődni. Ez a megközelítés nem járna a késleltetés növekedésével, mert mindig meg lehetne jeleníteni az épp renderelt frame-et.
    De úgy tűnik, ilyen jövőjóslásba egyelőre nem bocsájtkoznak.
    Talán majd a DLSS4/FSR4

    Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

Új hozzászólás Aktív témák