-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Alogonomus #60359 üzenetére
csak hogy adataid is legyenek:
GPu tracker : legolcsóbb 7900XTX 1190 Euro de rálépve a boltba már 1269 Euro.[link]
casekingen 1200 euroért van 7900XTX
Legolcsóbb 4080 ugyan itt [link] :1330 Euro: hol van itt 25 % vagy ezeket te honnan veszed?
Fortnite teszt : [link]
Amúgy teljesítményben meg a két kártya szinte azonos, RT ben a 4080 jobb és kevesebbet fogyaszt. [link][ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz S_x96x_S #60415 üzenetére
JPR adatait az utóbbi idők hatalmas tévedései alapján, ha más nincs jó ez is alapján érdemes kezelni. lásd Intel eladások és Nvidia AIB árrés becslése...
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz Petykemano #60451 üzenetére
Az jól látszik hogy Intelnek és samsungnak nagyon be kellene lépnie 3 nm gyártásnál mert a 2 nm termékek megfizethetetlenek lesznek.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz Petykemano #60459 üzenetére
Melyik AMD és Intel GPU ra gondolsz?
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz Petykemano #60476 üzenetére
jelenleg az Intel ARC ellen ez több mint kevés, ha igazak a ma bejelentett árak.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz Petykemano #60481 üzenetére
jah látom 60 nem 160.benéztem. Mondjuk nem sok értelmét látom, irodai gépbe esetleg jó lehetne.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
-
félisten
válasz Alogonomus #60497 üzenetére
Az nem az Unreal 5 esetén hanem egy játék esetén...próbáld értelmezni hogy ez nem egy komplett motornak szól hanem egy-egy játéknak.
Nem ugyan azt tudja RT esetén hanem egy játékban.
A cégek eldöntik melyikre optimalizálnak. Az Epyc együtt működik az Nvidiával és AMD-vel Intellel. folyamatosak a bejentések.
Nem az van hogy most az AMD re írnak egy motort hanem PC-n az Nvidia meghatározó ezért fontos nekik hogy az Nvidia kártyákon ne legyen grafikai motorból eredő hátrány.
Unreal ráadásul fontos szerepet tölt be vizualizációban és a CUDA meghatározó szegmens... nem a játék csak a fő szempont az Epycnél...
Egy egy stúdió dönthet úgy hogy egy adott architektúrának kedvez vagy beépít olyan eljárásokat ami egy gyártónak jó de ez egyéni döntés és optimalizációs eljárás nem egy komplett grafikai dizájn és motor...
csak hogy lásd miről beszélek [link] ez a Fortnite Unreal 5 frissítése ahol a 4080 gyorsabb minta 7900XTX nincs semmi előny..[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Igen, ezt írtam én is hogy nem köteleződnek el motor fejlesztés szintjén.
Nem megy jobban kezdeti időkben sem, ez egyértelműen látszik hogy nincs Unreal 5 ben semmiféle előny abból adódóan hogy az Unreal 5.1.( vannak Lumen és Raytracing tesztek, én is belinkeltem a múltkor már ezekből) Fortnite is mutatja hogy egyszerűen az az érdekük hogy minél szélesebb hardverréteget lefedjenek az Epycnél, de Unity 5 is érdekes lesz az mondjuk ha a Demok szerint mutatott az Nvidia előny megmarad.
Majd gondolom lesznek specifikus stúdiók által alkalmazott kiegészítések amik elbillenhetnek erre vagy arra.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Jogos, nem ötöt akartam írni csak az Unreal 5 volt közben bennem .
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz DudeHUN #60523 üzenetére
A ps5 egy 2080 / 6650 XT szintjétől elmarad jócskán.
Valahol az RTx 2070/Rx6600 köré tenném.
Tehát ha valakinek van egy RT képes első generációs VGA ja már ps5 szinten játszhat.
Kíváncsi leszek ez változik e azokkal a játékokkal /motorokkal amik Ps5 re jönnek kifejezetten prevgen nélkül....[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
jaj ne kezd ezt ...Nvidiának GI megoldása is van és DI is, nem ez helyett jött, hanem bármelyik felhasználható.
Eddig azt erőltetted hogy minek az RT mikor sokkal gyorsabban meg lehet oldani hasonló minőgében hagyományos raszterizációval és az kit érdekel ha kicsit rosszabb a minősége , pontatlanabb.
Most meg az ellenkezőjét írod ,ha van gyorsabb RT megoldás de gyengébb a minősége akkor az a jobb.( a la AMD) Nem tudom ki veszi ezt komolyan .
A GI az AMD kártyákat fekteti meg a legjobban nem az Nvidiát ebben rejlik pont a legnagyobb különbség.. Véletlenül bejelentette pár hónapja az AMD hogy jön a GI-1.0 ..[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Igen mindjárt gondoltam és nem véletlenül írtam amit írtam, hogy az egész felvezetésed erre lett kihegyezve de ez orbitális tévedés amiért sajnálom azokat az itt jelenlévőket akik ezt elhiszik. . nem is kellett volna leírnod. AMD ezzel nem véletlenül lépett erre az útra , hardveres gyengeséget ellensúlyozva. Minél megterhelőbb egy RT annál inkább szükség van erre. jelenleg AMD-t szabványos GI fekteti meg a legjobban. Annál nagyobb az előnye az Nvidianak minél inkább a GI re épít egy játékban lévő RT és pont ezt kerülte eddig AMD az árnyékolásra szorítkozott RT vel és a visszafogott sugárkövetéssel.
Főleg az Ada kártyák ellen egyszerűen AMD elkerüli azt hogy szabvány GI ben kellejen össze ereszteni a két gyártó kártyáit.
De nincs kedvem belemenni sem az egészbe, mert felesleges lenne téged meggyőzni az ellenkezőjéről sem arról mit jelent a vegyes GI és DI felhasználás, még akkor sem hogy eddig pont az ellenkezője mellett törtél pálcát.NO comment felesleges és lerágott csont ez már.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Sajnos tévedésben vagy hogy ezt egy egyszerű brute force eljárásá degradálod.
Pár elvakult hívőn kívül ezt senki nem veszi be és megint lebecsülöd az Nvidiát, már hátrányban látod most egy meg sem jelent AMD eljárással szemben...RTXGI soha nem volt csak egy szimpla brute force, optimalizálja az ejárást az RT részegségekre a DXR keretein belül. Együtt jár egy fejlett szoftveres implementáció a speciális hardveres részegységekkel nem véletlenül skálázható akár RT mag nélküli kártyákra is és az RT részegységekre is. Egy magasan skálázható kifinomult eljárás amit ezer félemódon lehet optimalizálni és butítani az adott hardverekre..
RTXDI is hasonló cipőben jár majd megláthatja mindenki, mennyire lesz rossz minőségű eljárás mert éppen a sebességet nem abból nyeri hogy rossz a minősége, d e ezt te nagyon jól tudod hogy a látható/ nem látható felületeken való számítás mit jelent hatékonyságban...[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Senki nem mondta hogy az RTX DI egy GI technika.....
Elengedem, értelmetlen veled bármiféle vita bármilyen Nvidia eljárásról összehasonlítva egy AMD vel, mert azt fújod amit az AMD marketing a szádba ad és elfelejted hogy a zöld oldal nem egy faék és egy vaskalapács hanem a vilég egyik legnagyobb GPU gyártó cége sokkal nagyobb koponyákkal megtámogatva mint szerintem te vagy itt bárki...
Egyszerűen hoztak egy eljárást amit a z RTX GI vel kombinálva lehet megfelelően kihasználni, nem történt itt semmi csoda, csak tovább léptek és fejlődnek."RTXDI can be combined with RTXGI for fast and scalable global illumination with many lights. RTXDI provides great results on its own, while amplifying the value of other NVIDIA ray-tracing SDKs.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Gameworks a zártsága miatt volt nehézkes, ,nem azért mert nem volt jól megvalósítva.
Szerinted, nekem elég ennyi, ott is kezelem.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz bitblueduck #60558 üzenetére
miért lennének azok?
Ez egy nyílt keretrendszer.
AMD nem támogatja ezt a keretrendszert, nem álltak be, mert az FSR nyílt forráskóddal rendelkezik alapból felesleges lenne.
Tavaly márciusi hír, itt írtam már ezt.[link]
Amúgy meg átjárható a három rendszer.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz Petykemano #60663 üzenetére
"megelőző x képkockából próbálják "kitalálni", hogy mi lesz a következőn - gyorsabban mint ahogy az ténylegesen le tudna renderelődni. "
Nvidia ezt a megközelítést használja amit írtál. A mozgásvektorokból következtet.
Én azt gondolom az AMD megoldása jól fog tudni működni akár Régebbi kártyákon is. Sőt akár Nvidián és Intelen is.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Frame G:
" ami a számolt képkocka szín- és mélységadatai, illetve a mozgásvektorok mellett, a korábban elkészült kép információit is beolvassa előzményminták formájában, és ezekből a részadatokból próbál optimálisan felskálázott új képkockát generálni."8 már lerenderelt képkockát, mozgásvektort vesz alapul az új képkocka generálásához. és ebből tér el a petyke által leírttól, de természetesen ez lassabb.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz Petykemano #60669 üzenetére
Mert a generált képkockák nem tartalmaznak valós bemeneti információt és a kettő valós képkocka közé beszúrva ez nem tűnik fel, ezt még tudja kompenzálni/ kevésbé észrevehetővé tenni a magasabb frame szám.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Hiába linkelgetsz..
Nem a képkocka megjelenítésről volt szó hanem a generálásról, ahogy fogalmaztál kitalálásáról, és ez két különböző fogalom.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
így van, tökéletesen leírtad.
Annyi csak, hogy nem az utána jövő képkocka teljes kialakulásáig alkotja meg a köztest, mert az OFA (Optical Flow Accelerator ) a beérkező mozgásvektor adatok alapján már megalkotja a köztes képkockát az előző 8-ból mintavételezéssel és az utána jövő mozgávektor adataiból, tehát az utána lévő képkockából a bemeneti információkra van "csak" szüksége, így gyorsítja a folyamatot és alkot pontosabb képet , ebben tér el egy sima két képkocka közé beszúrt blindframe megoldástól.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz Petykemano #60675 üzenetére
Petyke ez neked akart menni, amit HSM-nek írtam feljebb a 680 ban, bocs.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz S_x96x_S #60705 üzenetére
Mondjuk a 67 % negatív Steam értékelés érdekes fényt vet a játék optimalizáltságára is és a PC port minőségére is függetlenül attól hogy mennyire kevés a Vram. ( mert az, ez tény)
CB szerint [link]még attól is összeomlik játék ha OC van a CPU-n vagy VGA-n és 1 órán át is tölt be a shadereket több esetben.
Amúgy a 6800 mindig is gyorsabb volt mint a 3070 a Ti vel volt egy szinten kb. Várható rá javítás állítólag ami optimalizálja a Vram problémát.
A 4000 szériánál a vram sokkal nagyobb probléma lesz. Ilyen árakon ez lenne a minimum hogy ne a Vram limitáljon egy kártyán.
A 3000 szérián a ficsőrök és az RT teljesítmény miatt megítélés kérdése mire mondjuk az , hogy jól öregszik de A Turing például tényleg jól öregszik az RDNA hoz képest...[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Én is így gondolom, illetve mindkét megközelítés helyes. Ráadásul alkalmazotti létszámban is szinte egyforma már a két cég a Xilinx-AMD, Nvidia oldalárol a Mellanox megvásárlásával.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz S_x96x_S #60752 üzenetére
És mindegyik gyártó átjárást biztosít egymás hardvereihez?
jah közben Tom's nál is megjelent :For developers, the feature is already supported by Nvidia, Intel, and AMD drivers. For example, it's already included in Nvidia's latest Game Ready and Studio Drivers (version 531.41 or newer) and Intel A-series/Xe GPUs (with driver 31.0.101.4255 or newer). For AMD GPUs, developers must consult their AMD alliance manager to get a supported driver.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz Petykemano #60788 üzenetére
Az affér = nézeteltérés.Nem tudok róla hogy az "affair" az honosítható lenne az affér kifejezéssel.Ezért nem értettem,milyen incidens adódott a két cég között.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz Alogonomus #60815 üzenetére
Az teljesen más dolog volt pár játéknál, hogy nem korlátoztak a menü FPS számot a készítők, , mint amit te felvetettél.
Az nagyon necces lenne.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz S_x96x_S #60825 üzenetére
Ami érdekes , hogy a 4090 ből és a 4080 ból együtt nem adtak el annyit mint a 7900XT ből, pedig szerintem az XT értelmetlenül drága az XTX mellett ,de abból is kevés ment el.
Nem tudom miért van ez de nekem nem igen jutna eszembe XT-t venni ha ott az XTX is alig drágábban.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz evitiguF #60829 üzenetére
Igen szerintem is az Az árazás a legnagyobb gondja ,nem a Vram. 12 GB azért elég, nekem is az van ( 3080 12 GB ) és nem áll bele a földbe max textúra részleteséggel sem.
Én örülök ezeknek a híreknek amúgy ,mert Nv-t sokan szedik szét a vram matt és az árazás miatt teljesen jogosan. meglepő módon pont egy ilyen erős generáció ellen , mint az Ada kezd változni a helyzet ami arra utal hogy a piacú azért nem teljesen birka.
Viszont azt azért hozzá tenném, hogy MF egy AMD ben erős bolt, sok akcióval a részükre illetve egyetlen bolt csak a világban a másik pedig hogy az Amd árazása is nagyon magas legalizálja/ elfogadhatóvá számukra most ezt az Nvidia , de azért messze nem jó.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
A gyártást belekeverni szerintem felesleges felhasználói szinten, mert nem tudjuk a részleteket.
Állítólag AMD olcsóbban gyártja a 7900XT-t.
A többi érthető.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Igen az eladások 61 % része RDNA2. Nvidiánál 46 % és , tehát arányaiban több az új genes eladása zöldeknél. . MD topikban azt írják 1-2 gyárótól jön már csak be 3080.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz Alogonomus #60839 üzenetére
Az Ada állítólag új eljárást alkalmaz amivel ezt mérékelni tudja,de ez egy kissé sántító magyarázat az egész chartot figyelme véve.[link]
Jelenleg nem tudok olyan játékot ahol a 12 GB limitálná a 4070 Ti-t mert egy játék sem allokál valójában annyi Vramot.
Ez nem azt jelenti hogy bőven elég rá, csak jelenleg a legtöbb játékban nem jelent problémát ahol meg jelenhetne( AMD támogatott játékok) ott sem jelent még , mint a LOU1 meg ott van amúgy épp elég más gond. Lassan AMD rosszabbul jön ki ezekből a szponzorációkból, mint amit nyer rajt. ( marketingben.)
Persze ennyi pénzért 16 GB kellett volna rá vagy pedig ha 500 dollár lenne, szemet lehetne hunyni ez felett, de mint látod a legnépszerűbb kártya így is, mert a 4080 értelmetlenül drága és 1440P 144 Hz a legelterjedtebb célfelbontás a felmérések szerint( most mar a konzolok is támogatják) és az RT ,DLSS 3 befolyásoló tényezők.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
-
félisten
válasz Alogonomus #60848 üzenetére
Fentebb ezt már kibeszéltük. Az átlag FPS hez érdemes nézni nem az előző kisebb felontásokhoz. 3090 is 20 % körül esik ott és a 6900XT is. hiába magasabb Vram.High Felbontáson a 3080 Ti is gyorsabb minta 4070 Ti és jobb minimumokat produkál azonos mennyiségű Vrammal.
Ettől függetlenül a 16 GB kellene rá ez tény vagy egy árvágás - 200 dollár legalább.
A 7900XT nek vannak cserébe más hátrányai a 4070Ti hez nézve, ez egyéni preferencia kérdése nem tartom egyértelműen jobb választásnak, de a mostani helyzetben a 7900XT-t venném én is, vagy semelyiket.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
-
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz GeryFlash #60856 üzenetére
Egyetértek természetesen, mint írtam is 16 GB lenne rá ideális, sőt annyi lenne rá kötelező. De azért ez sok mindentől függ, kinek mennyire bírja a jövőt. ( célfelbontás például,1440P-n azért nem hiszem hogy limitálni fog az UE5 sem 12 G Vrammal, mert ha igen akkor a 16 GB is kevés 4 K-ra..) .
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
-
félisten
válasz Alogonomus #60860 üzenetére
Nyilván 12 GB vramnál nem lesz ilyen drasztikus különbség, de biztos hogy ehhez is hozzá fognak nyúlnia fejlesztők. A másik ami segíthet a CXL hardverek megérkezése.
Természetesen ilyen drága hardvereknél azért nevetséges, hogy + 4 GB vram hiánya okoz problémát egy 800+ Euros GPU nál.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz Alogonomus #60864 üzenetére
A 4070 Tiről beszéltünk feljebb, az 12 GB , nem 8. Ott azért GDDR6X van benne nem GDDR6 ami ha nem is nagy durranás de némileg gyorsabb plusz van valami emlegetett memória dekompressziós technika állítólag az Adában és jóval nagyobb L2 az Amperehez nézve. ezek mind valamelyes ellensúlyozzak a dolgokat, főleg az L2 mérete.
Az hogy 1080P-n korlátozna 12 GB vram szerintem hülyeség, a ló túloldala , egy fejlesztő sem hülye. 1440P ben sem korlátoz.
Maradjunk annyiban hogy necces és értelmetlen spórolás, de a kártya ma használható, tervezett elavulással.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Persze hogy nem pótolja( nem is ezt írtam) , csak némileg javít rajta, főleg a nagy L2.
500$ lenne a reális ára. ebben a formában. Olyan érzésem van hogy az összes SKU elcsúszott nevezékben egyel feljebb.
Szerintem amikor látták hogy az AMD 20-25 % kal lassabb az előzőleg beharangozotthoz képest fogták aztán a 4060Ti ból lett 4070 Ti a 4070Ti ből 4080 és így tovább , ott lapul még egy 15-20% kal gyorsabb SKU a tarsolyban amire nem volt így szükség behozni.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
-
félisten
és gondolod hogy ezt majd Microsoft támogatni fogja a DXR helyett? mert biztos hogy kell hozzá támogatás, hogy ne legyenek ütközések , mint ahogy 3 éve volt a nagy őszi frissitésnél hogy a két gyártó 3 hónapig nem tért magához még a normális működés szintjén is alig.
Mert ha csak AMD re lesz bízva a szoftveres támogatás abból katasztrófa lesz főleg úgy hogy ezt játék szintjére lemenve kell beépíteni és támogatni, al la Mantle.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Túra és kirándulás topic
- Politika
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- sto1911: Pinball FX3 PH! verseny
- ASUS routerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OTP Bank topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest