Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz FLATRONW #62082 üzenetére

    A Sony számára pont az a jó, ha a PC-sek alárendeltek maradnak. Minél nagyobb a káosz PC-s szinten, annál nagyobb a PlayStation felé kacsingatók aránya.

    #62083 Raymond : A Nixxes teszi bele a feltételes elágazást a kódba, hogy a szabványos kód ne fusson az egyik gyártón. Tehát ehhez 100%-ban a Nixxesnek van köze, hiszen ha ezt nem akarják, akkor csak ki kell venni a feltételes elágazást és kész.

    Nem értem, hogy miért személyeskedsz? Állandóan ide viszed a vitát. Erre az alacsony színvonalra sosem fogsz engem levinni, bármennyire is próbálkozol. Egyszerűen nem akarok személyeskedést belevinni, még akkor sem, ha valaki ilyen stratégiával próbálja megnyerni a vitáit, mert másképp képtelen rá. Felőlem mindenki választhatja a könnyebb utat, de annak az egyetlen jutalma az, hogy könnyű.

    #62084 FLATRONW : A DLSS az nem ettől függ. Ott az Xbox GDK a gond. Az egy nagyon más FSR verziót használ, mint ami letölthető a GPUOpenről. A Starfielddel nem is ez a gond, hanem az, hogy a D3D12MA és a The Forge. Ez a két komponens, ami leginkább meghatározza a leképező sebességét és a memóriahasználatot, és a szállított kód nagy részét az AMD programozói írták meg. A Bethesda egy megrendelő volt.

Új hozzászólás Aktív témák