-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz hugo chávez #1450 üzenetére
A visszaskálázás tiltása gyakorlatilag ezt jelenti, hogy nem megoldható. Elméletben persze lehet játszani a gondolattal, de a steam szerint a felhasználók 5,6%-a rendelkezik DX11-es kártyával. Esélytelen, hogy valaki bevállalja az only DX11-et.
(#1453) gbors: Jelenleg ez történik. Minden piaci szereplő rálép a rendszerszintű integráció útjára. Bár a piac pont ellentétesen gondolkodik, nem robbantják szét a GPU-t és a CPU-t, hanem pont, hogy összefűzik őket.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
keIdor
titán
válasz hugo chávez #1461 üzenetére
Csak úgy érdekességképpen: érdemes rámenni az Intel CPU Speeds-re és látni, hogy tényleg milyen kevesen tuningolnak.
2.3 Ghz to 2.69 Ghz vezet 27.66%-al de az alatta lévő két "szakasz" is még gyári érték.
Tehát ki lehet jelenteni, hogy a Steam júzerek kb. 3%-a tuningol... érdekes. Én legalább 15%-ot gondoltam.LOL és még mindig vezet az 1280x1024! Bár közel az 1680x1050, de még csak második. Mik ki nem derülnek... teljesen sötétben éltem eddig.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
DrJános
aktív tag
válasz hugo chávez #2052 üzenetére
Szerintem ilyen infót leghamarabb pénteken kapunk abban a bizonyos hírben /tesztben ami már el is készült csak még nem publikus.
Ha akkor nem írnak / nem írhatnak róla akkor 1 hónap múlva vissza térünk a témára.
sakal83: azon a képen amit linkeltél ha igaz akkor a 6870 erőseb lesz mint az 5850 es erre a 3DMark Vantage teszt eredménye utal. Bár tény hogy a laikus azt mondja ok hogy a GPU jobb de az összes többi gyengébb jobb esetben egyenlő pl a 256 bit.
De igazából csak az első tesztek után derül ki az ereje addig lehet, hogy a direkt elszórt ködösítő képeket nézegetjük.
[ Szerkesztve ]
Gép és régi mobilok profilban. jelenlegi mobilom : Samsung Galaxy S10
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz hugo chávez #2841 üzenetére
Nem számít milyen gyorsan tesszellál a rendszer, amíg a raszterizálás 2x2 grid-es pixeltömbre történik. Ez ahogy a Heavenben látod egyenlő a szaggatós jelenetekkel. Kártyafüggetlen a dolog. Mindegyik termék meghal.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Robi BALBOA
őstag
válasz hugo chávez #3087 üzenetére
Sokat, mit sokat rengeteget!
Amúgy nekem az a 74,67€ nagyon gyanús, jó ha a tizedét kiadja rá az AMD.
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
SzlobiG
félisten
válasz hugo chávez #3087 üzenetére
Kizárt, hogy 74euró lenne egy plx chip.
-
HSM
félisten
válasz hugo chávez #8044 üzenetére
Hű, de még mennyi.... Köszi a linket. Én is így emlkeztem, hogy van benne, bár álmomban se gondoltam volna, hogy ennyi...
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
válasz hugo chávez #10309 üzenetére
No hat azért voltak eddig itt captain jackes-es slideok rendesen...sokan védték is. Amúgy az nem lenne gond ha a 390X nem veri meg a Titant,csak kulturáltan müködjön ,értem ez alatt,hogy hajszárítóból most ne merülőforraló legyen.No és persze kapjon egy nagyon vonzó árcédulát,és elég VRAMot,részemröl azonnal benevezek egy párra előrendelve...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
nagyúr
válasz hugo chávez #10309 üzenetére
Csak egy kis korrekció: Abu jellemzően nem úgy fogalmaz, hogy "ez meg ez lehet", hanem úgy, hogy "ez meg ez lesz". Nekem is rémlik amúgy, hogy a már a BF4-re is be volt lógatva az órajelcsökkenéses scenario.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
daveoff
veterán
válasz hugo chávez #10315 üzenetére
Pedig én tisztán emlékszem, hogy arról volt szó, hogy ez már a BF4 így lesz. Azzal ment a példálózás, hogy Johan Andersson @repi gépében is már így működött a 290X, persze nála gondolom érvényesült az "up to 45%" is....
Igazábol nekem aztán mindegy, csak egyszer lássunk már valamit gyakorlatban is, ne csak pr slideokon.
Majd előkeresem neked, csak most mobilról vagyok, de egyébként sem változtat semmin, ha megkeresem....
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
smkb
őstag
válasz hugo chávez #10315 üzenetére
Szerintem erre gondolt daveoff:
http://mobilarena.hu/tema/amd_radeon_tm_r9_290_290x/hsz_3358-3358.html
"Tehát, ha az Afterburner engedné 1.3 voltra feltenni a feszültséget, akkor jelen esetben az is csak egy maximum lenne, amit órajeltől függően állít be a VGA?
Nézzünk egy benchmarkot, mondjuk Valley Extreme-t. Nálam végig 1100-on teker a 290X, alapfeszen. Ha tegyük fel 1.3 voltot állítanék maximum értékként, 1300 Mhz-cel, akkor gyanítom végig 1300-on menne és 1.3 voltot adna neki, amivel stabil. Vagy nem? De írhattam volna BF4-et is, ami VGA-limites."itt pedig a válasz Abutól, amiben természetesen kijelentőmódban ott az órajelcsökkenés és terhelés:
http://mobilarena.hu/tema/amd_radeon_tm_r9_290_290x/hsz_3359-3359.html
"Felesleges ezt úgy tuningolni. Be kell állítani a CCC-ben amit bír és ennyi. Többet a Mantle miatt sem érdemes erőltetni, mert ami stabil DX-ben az nem lesz az Mantle-ben. Ott szinte kizárt, hogy 800 MHz-nél nagyobb órajelen menjen ez a kártya, de lehet, hogy 700 MHz körülire is csökken az órajel. Azért nem mindegy, hogy az áramkörök 40%-a NOP-ot futtat vagy nem.
A tuningnak igazából a Mantle-lel vége. Mert ez egy olyan API, ami képes a rendelkezősére álló erőforrásokat párhuzamosan hasznosítani, tehát még az alapórajelet sem bírják majd a VGA-k. A PowerTune majd leszabályozza. Ezért nem mond semmit Repi a sebességelőnyről, mert azt tudja, hogy az API mit ad, de azt nem, hogy ebből majd a kártyák órajelcsökkenése mennyit vesz el"
-
veterán
válasz hugo chávez #10772 üzenetére
Meg ugyanezek a döntési hibák előfordultak a túloldalon is, anno ugye pont a netburst architektúrával. Csak épp mivel az intel sokszor nagyobb (és az is volt talán akkor is), így őket kevésbé rázza meg, ha totál új architektúrát kell fejleszteni egy adott területre. Azért azt nem kell elfelejteni hogy az intel 10x annyi pénzből fejlesztget mint az amd. És szerintem ötszörös alá sosem ment ez az érték még akkor sem, amikor az amd-nek jól ment. Ráadásul ez az összeg cpu és gpu fejlesztésekre is elmegy, úgyhogy teljesen érthető hogy miért akarják összevonni a kettő fejlesztését. Előnye is lenne, és számukra kb az egyetlen választható irány, pláne ha nem akarják monopol helyzetbe hozni az nvidia-t vagy az intelt.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
7time
senior tag
válasz hugo chávez #11060 üzenetére
Elég érdekes lenne ha az Nvidia a Glofonál gyártatna az AMD pedig nem, úgy sem fogják az orrunkra kötni legfeljebb majd jövőre.
-
#85552128
törölt tag
válasz hugo chávez #11116 üzenetére
"Nem. Mindkét konzolon elérhető "low level" és "high level" API is (PS4-en GNM és GNMX). És, tudomásom szerint jelenleg még a két új konzolon is nagyon kevés olyan játék/motor van, ami tényleg "low level" API-t használ. Ergo, még rengeteg tartalék van az új konzolokban."
Elérhető, az egy dolog, hogy nem használják ki... Nincs 100 féle hardver, legrosszabb esetben is 2 gépre kellene optimalizálni... Ha 1.5+ év alatt nem sikerült konzolon kihasználni, akkor PC-n hogy fognak több gyártó tucatnyi termékére ?
[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz hugo chávez #17143 üzenetére
A Mantle (1.0) csak egy (fogyó)eszköz volt a cél érdekében, nem pedig maga a cél. Szóval szó sincs bukásról. És ebből a szempontból értelmetlen is analógiát keresni közte, meg a PhysX között. De ezt szerintem éppen te nagyon is jól tudod és csak trollkodsz itten.
Ebből a szempontból pedig a CUDA és a PhysX maga a volt a bukás, mert azt ugyan még ma is használják, de a célját, hogy mindenki mindenhol erre álljon át nem volt képes elérni, míg a Mantle elég jól elérte a DX12-vel és a Vulcan-nal...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
HSM
félisten
válasz hugo chávez #17509 üzenetére
Pedig fogyasztási okokból nagyon is logikus letiltani. A NYÁK is egyszerűbb 256bittel.
Én nagyon reménykedek a 384bitben. Tetszene egy olyan kártya.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- LEGO klub
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Fujifilm X
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210