Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
veterán
válasz Milka 78 #29398 üzenetére
Psszt...
Final Radeon RX Vega 64 3DMark Performance
Ezt csak így itt belinkelem... de maradjon kettőnk között
Ja meg a menetrend!
Idei várható csodák Vegára nézve, várható bekövetkezési sorrendben:
1. a háomdémárk valójában nincs megfelelően optimalizálva => hamm-hamm titán
2. pár hét múlva csodadriver (ez folyamatosan várható) => hamm-hamm titán
3. HBCC csoda => hamm-hamm titán
4. Rengeteg FP16 mindenhol => hamm-hamm titán
5. nómális DX12 játékok => hamm-hamm titán
+1. megjön a Volta, és rosszabb lesz, mint a Pascal => hamm-hamm voltA forrást nem jelölöm meg mert elvarázsolnak
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Petykemano
veterán
válasz Puma K #29401 üzenetére
Ha a potenciális hashrate igaz, a minerek az összes RX Vega-t el fogják vinni. Az is felmerült - nem bennem - hogy a boundle csomag csak púder arra, hogy drágábban adhassák el a minereknek, akik $100-ral drágábban is boldogan viszik majd mind egy szálig, cserébe semmit nem fognak majd felhasználni a csomagkapcsolt kedvezményből, mert nem kell nekik.
Ha a vega gcn5 architektúrával az AMD egy kicsit visszahelyezte magát a professzionális piacra, akkor nyugodtan kijelenthetjük, hogy valójában ez volt az elsődleges cél. Raja is ezt nyilatkozta, hogy még nem érzi azt, hogy mindenkit lesöpörtek, de visszakerültek az asztalra. Más kérdés, hogy Oliverdának igaza van - ha igaza van -, hogy ide is csak papíron kerültek vissza, mert mindenki csak lehümmögi, aztán nem vásárol. Erről abuval hosszan vitatkoztak, én nem tudom mi az igazság, de az bizonyos, hogy az nvidiát itt lépésre kényszerítették. Ennek eredménye persze még mindig lehet az, hogymindenki örül, hogy kijött a Vega FE és senki nem veszi, hanem megy megvenni a quadro driverrel kiegészült TitanXp-t. De ha ez a számítás még nem is jött esetleg be 100%-osan, és tényleg csak papíron kerültek vissza az asztalra, még semmi gond, ha a teljes készletet felvásárolják a minerek és rajtuk marad 100 FE kártya.Azt hiszem Jim Anderson azt nyilatkozta pár hónapja, hogy ehhez hasonló felállásra kell számítani VeGA esetén is:
Az utolsó pillanatig még lehet reménykedni abban, hogy ahogy a Ryzen végső teljesítménye sem volt ismert az utolsó pillanatig, úgy itt is jöhet még az utolsó pillanatban a csodadriver, és persze ahogy a Ryzen se hagyott állva minden intel CPU-t, úgy itt is lehetnek tradeoff-ok.
De egyébként nem érdemes csodára várni, Abu azt jelezte, hogy decemberre fog beérni a szoftver. Aztán vagy igen, vagy nem.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
cskamacska
addikt
válasz Milka 78 #29398 üzenetére
Hétfőn(aug 14) jön a Vega löncs, akkorra lehet készíteni a.. nyugati métely popped corn helyett a tejfeles lángost.
Én magam végre egy épkézláb nextgen API-t használó játékra várok, ami vagy sokkal gyorsabb, vagy sokkal szebb(és lehetőleg nem azért, mert DX11/OpenGL változatba tojnak bele, és csak valami emuláció lesz DX12 / Vulkan fölött ), mint ami a régiekkel lehetséges.
Abu néha az Ashes of the Singularity-t szokta emlegetni, hogy a Nitrous motor mennyivel mindenki előtt jár, csak szegény játék rosszabb DX12 techdemónak, mint a Thief és a Lichdom együtt voltak a True Audio-ra, vagy a Mafia II és a Batman játékok PhisiX-re, mert korához képest elég sehogy néz ki nem hogy graf demó minőségben, cserébe még játéknak is egy középszar Supreme Commander utánérzet.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz cskamacska #29404 üzenetére
Nem lesz olyan. A bekötési modell problémája miatt. Vagy a DX12-re tervezed vagy egy legacy API-ra. Igen jól látszik ez a problémakör a Wolf 2-nél, ahol két API lesz, de mindkettő explicit (Vulkan/DX12). De ott az AnvilNext következő verziója is, ami DX12-t támogat, míg a DX11 egy wrapperen keresztül megy. Nem megoldható a kettő együtt. Vagy az egyiknek lesz rossz, vagy a másiknak. Manapság értük el, hogy a legacy API-nak legyen rossz.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Puma K
veterán
válasz cskamacska #29404 üzenetére
Milyen géppel nézted az általad felsorolt játékokat?
GLORIOUS MASTER RACE GAMING PÉCÉ-n belül nem tudni milyen komponensekkel rendelkezel.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
-
#45185024
törölt tag
NVIDIA Q2
"Az NVIDIA nettó bevétele 583 millió dollár volt, ami egy hatalmas, 123% -os éves növekedést jelentett. Az NVIDIA sikere a játékpiacukból származik, ami a legnagyobb bevételi forrása. A PC-s játék még mindig nagy üzlet, az NVIDIA játékrészei 1,86 milliárd dollárt tettek ki, szemben a tavalyi 781 millió dollárral. Ez akkor történik, ha te vagy az egyedülálló high-end / rajongó grafikus kártyák készítője."Ihattok egy zöld szörpit, öröm bódogság !
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
oppácska:
Second Quarter Fiscal 2018 Highlights
Announced and began shipping NVIDIA Tesla V100 GPU accelerators, the first GPU based on the new Volta architecture.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Shing
őstag
válasz nubreed #29388 üzenetére
Ezért néz ki olyan jól a gém. Ez a szétzajozott, mosott kép olyan hatást kelt mintha részletesebb lenne a grafika. Cserébe még a textúrák és árnyékolás minőségén is lehet spórolni, mert úgysem látszik.
Pepeeeee
Q2? Ebben már benne van a bányászósdi? Mert nagyon nem gémerek vették most a kártyákat...[ Szerkesztve ]
-
cskamacska
addikt
Tyű, ha már billentyűzetvégre tudtalak kapni pár kérdés.
Wolfi The New Colossus miért kap DX12-t a Vulkan mellé? Lehet nem nagy munka mellé, de mégis miért éri meg? Pláne hogy a Vulkan elviekben platform független és hellyel közzel megy majd mindenen. Illetve saccra mi lehet az ami kimarad a mondjuk egy Win 7 vagy egy MacOS alatt a Vulkan portból?
Szóval idén rászakad a DX12 korszak az AAA motorokra, de ebből indiefalván mit lehet majd látni? Mert hogy "benne lesz" a Unity és a UE4 redistekben az egy dolog, de benne van az egyébként gyönyörű BF1-ben is aztán beljebb nem kerültünk tőle, DX11 mód mellett csak bohócság. Mikorra lehet várni hogy a kisebb kaliberű stúdiók is rendesen építsenek az új apikra, először akár licensz vonalon, és kb mikorra tippeled hogy a saját motorjaikban is rendesen benne lesz?
illetve egy plusz kérdés más vonalról
2013-14 körül sok spekuláció volt, hogy a Southern Islands kártyái mennyire next gen api kompatibilisek lesznek, sokan azt várták hogy konkrétan erre a generációra specifikálják majd a DX12-t. Aztán jött a 2015 meg a DX11_1 feature level,
az async compute tudja-nem tudja szenvedés, és telnek múlnak az évek, "rendes DX12" meg talán idénre a GCN 1 kártyák kis híján 6. szülinapjára meg is érkezik(reméljük).Na most teljesítményben nyilván megöregecskedtek, de csak képességeik alapján mit tudnak majd kezdeni mondjuk a legerősebb 280X környéki változataik a soron következő DX12 játékokkal? Milyen hátrányokkal kell majd szembenézni a korai GCN cuccok tulajainak? Feature level alapján nem lehet hogy majd jól Fermi / Kepler szinten lesznek kihasználva, és kvázi 6 évi GCN1 fölény mantra az ayyMD mémgyárosainak keze között végzi?
Ezt persze pepitában el lehet minden újabbal generációval is játszani: R9 290-390 vonal pont RX480-580 nyers sebességen tanyázik, csak éppen van neki 2 generációnyi feature lemaradása. Ha esetleg az új játékokat "Vegára" azaz min GCN 4-5-re írják már a jövőbe tekintve, akkor milyen hétköznapi problemákat hozhat ez a régebbi kártyák tulajainak?
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Shing
őstag
válasz cskamacska #29424 üzenetére
Na az tök jó ha lesz Vulkan és DX12, mert összelehet őket hasonlítani. Szerintem nem fognak törődni a régi szériákkal új címeknél. Láthatóan semmit nem ér a DX12 ha nem optimalizálnak kizárólag a legújabb fícsörökre.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz cskamacska #29424 üzenetére
A Vulkan aktuális, és igazából a startra felhasználható verziója nem tud mindent, ami kell. Például nincs benne multi-GPU, míg a DX12-ben van. Emellett hasznos, ha van egy alternatív API-d. Igazából csak két back-end kell a motorba. A teljes költséghez képest ez elhanyagolható költség és számos előnnyel jár, hiszen kapásból kedvezőbb döntéshelyzeteket teremt, hogy xy játékba melyiket aktivált (opcionálisan akár mindkettőt).
A Unity-ben már van Vulkan és DX12 is. Főleg a Vulkan leképező, ami jól áll.
Az Epic a SIGGRAPH-on beszélt erről. A Vulkan elég jól áll a 4.17-es verzióban. Már az SM5-ös leképező és RHI (ez a layer, ami a motor és az API között van) az alapértelmezett a Vulkan desktop implementációihoz. Lényegében mindent tud, amit a DX11-es verzió, csak pár apró effekt hiányzik, amit később hozzáadnak. De a rendszer stabil és működik. Hamarosan ez lesz Linuxon a default RHI az OpenGL 4.3 helyett. Windowson még marad a DX11 és a DX12, de később ki tudja.
Azt is elmondták, hogy a következő időszakban optimalizálják a bekötéseket és párhuzamosítják az RHI-t. A GPU oldalon a még hiányzó effekteket pótolják, majd nekimennek a motor optimalizálásának a Radeon GPU Profilerrel és a RenderDoc párosával. Ehhez Sweeney már kapott egy saját Vegát, és úton a többi is. Ezek most a prioritások.Az async compute-ot tudja, csak egy időre kikerült, mert furcsán viselkedett, de aztán készült hozzá egy másik implementáció, amivel újra visszakerült.
A mostani DX12 játékok leginkább semmit nem használnak a nagyobb feature_levelekből. A hardverek a bekötési szintjüknek megfelelően dolgoznak, de igazából sok esetben a motor bekötési modellje még mindig a DX11-hez illeszkedik.
A következő lépés a DX12 bekötési modelljéhez való illeszkedés. Ez az, ami most történik a motorokban. Ezzel kihasználásra kerülnek a resource binding és a resource heap fícsőrök. A resource bindingről eléggé sokat beszéltünk, és ismert az is, hogy mi a különbség a Tier szintjei között. Megjegyzem, hogy belinkelt képen lévő táblázat tuti hibás, mert ha Tier3-as a resource binding szint, akkor nem lehet fix értékben meghatározni az UAV slotok számát. Mindenképpen a teljes halmaz lesz felhasználható, vagyis akár egymillió. Ha a hardvert nem készítették fel erre, akkor ezt emulálni kell a videomemóriában, de Tier3-as visszatéréssel ez nem korlátozható.
A resource heapről kevésbé beszéltünk. De ennek is van két szintje. Röviden a fícsőr több típusra kategorizálja az erőforrásokat. A Tier1 szinten az alkalmazás csak olyan halmazokat hozhat létre, ahol a flagek csak egy kategóriába sorolt típust engednek használni. Tier2 szinten értelemszerűen olyan halmazok is létrehozhatók, ahol a flagek megengedik az összes típus használatát. Utóbbival hatékonyabban működtethető a hardver. Ennyi.
Feature_Levelből 11_1-re ugrunk, mert ez minimum szükséges a DX12 bekötési modelljének optimális használatához. Bizonyos motorok ugorhatnak 12_0-ra, leginkább a shader modell 6 miatt.A ROVs lehet potenciálisan probléma, de ez a Vegát leszámítva rendkívül lassú minden eddig megjelent dedikált GPU-n. Az Intel IGP-in gyors még, azokból csak a nyers erő hiányzik. Főleg emiatt nem használták eddig a DX12-ből ezt a képességet. Valamit támogatni nem minden, a teljesítményt is alá kell rakni. A hiányokat megtalálod az Intel Pixelsync játékok összehasonlító képeinél. Páran csináltak ilyet. A ROVs ugyanezt kínálja.
A konzervatív raszterizálás iránt a legtöbben a GPU-s occlusion culling lehetősége miatt érdeklődnek. Ezt ma leginkább egy CPU-s feladat, de ezzel az újítással áttehető GPU-ra. Viszont ez mindenképpen igényli az inner input coverage funkciót, ami csak Tier3-as szinttől van, tehát ebből maximum csak sebességhátrány lehet, mert egy CPU-s occlusion cullingot úgyis megtartanak a motorokban fallbacknek. Ezt leginkább az Intel erőlteti, mert ők ebből sokat nyernének, és nyilván a Vega mellett az AMD-nek is érdeke lesz. Más hardveren nincs sok érdek mellette, mert nincs támogatva az inner input coverage. Opció lehet még használni a sub-pixel shadow map, ami értékes, és Tier1-től támogatható, illetve gyorsítható vele a mozaikos leképezés is. A Tier2 eléggé haszontalan szint önmagában, valószínűleg csak azért került be, mert az NV Pascal nem támogatta a inner input coverage-et, de képes volt arra, hogy ne vágja ki a degeneratív háromszögeket.Az FP16-ra nyilván az AMD nagyon rá fog feküdni, de ezzel igazából csak teljesítményt nyernek a GCN3/4/5-nek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Pipó
őstag
ilyen kihúzott szemöldökű, festett hajú, fülbevalós buzigyerekkel a dobozon én meg se vettem volna.
"Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!
-
stoon
őstag
légyszi tekintsetek el az adásvételi dolog mellet csak a hirdetésre koncentráljatok meg a képekre! ez igazi "vs"
és még egy gyöngyszem , egy igazi oc szakértő[ Szerkesztve ]
steam, origin uplay: artika78 -- Az élők, csak wickendező holtak!!!
-
carl18
addikt
Omg Lesz olyan aki befog dölni neki ? Rossz nézni hogy mik vannak manapsgág!
Pali madarat keres? vagy ő tényleg ilyen hülye hogy nem tudja mit árul és mi a dobozza, volt az a film a hülyék paradicsoma ahol az idő teltével nem okosodtak hanem visszafele fejlődtek az emberek, lassan ott tartunk mi isHiába szúr, itt Ryzen a úr!
-
veterán
Fura, de olyan, mintha egyáltalán nem figyelte volna, hogy más képeket is feltöltött, mert a hirdetés utolsó két képe már az a radeon R7(#29437) stoon: Ááá, és tényleg Egyébként pont nem rég cseréltem egy gtx260-ast a gépben... akkor én is eladom az 1050ti dobozban...
[ Szerkesztve ]
Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...
-
Crytek
veterán
Next PC Upgrade: 2022
-
huskydog17
addikt
válasz Crytek #29444 üzenetére
A fejlesztők a Kite Games, egy magyar stúdió. Most lenne érdemes a magyar "szak-újságíróknak" megkérdezni tőlük, hogy mi történt.
Az Ipon már csinált velük interjút, talán a PH-nak is menne a technikai oldalról.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
#45185024
törölt tag
válasz huskydog17 #29447 üzenetére
Ezt hívják technológiának Kezelni kell azt a sok egységet.
Hű ha ezen a tesztel lenne Vega ááá....[ Szerkesztve ]
-
#00137984
törölt tag
válasz Milka 78 #29446 üzenetére
Ez a játék CPU órajel függő, mert 3.0-3.5 GHz-en a 4 és a 8 száll is kevés neki. Főleg a vőrős oldal videókártyák indulnak meg 4.2-4.6 GHz-től erőssen felfelé. Nvidia GTX 1070 nem ennyire érzékeny a proci órajelváltozásra, ezért az i5 4670k eredményeket érdemes megnézni. Ott a gyengébb-erőssebb (i5-i7) procira nem lesz ennyire szélsőséges min-max órajel változás mint a Fury X és Nano videókártyáknál. Ezért gyorsult nálam a gép átlagosan magas teljesitményre egy i5 4690k és GTX 1070 párositás után. Előtte az AMD bukdácsolt a gépemben, ahoz képest amennyi teljesitményszint azért elvárható lett volna.
[ Szerkesztve ]
-
#00137984
törölt tag
Ez a játék meg úgy néz ki, mintha egy i7-et is kihasználna közben. Viszont ott is az AMD érzékenyebb egy i7-nél gyengébb procival a teljesitményvesztésre (az i5 és az alacsony órajeles i7 eredmények). Szóval erős és gyors i7 proci kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- PlayStation 5
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Gaming notebook topik
- DIGI kábel TV
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen