Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dyingsoul #20826 üzenetére
Vannak motorok, amelyek lefedik az összes funkciót. Ilyen a Serious Engine, az Asura, a Nitrous. A probléma ezekkel az, hogy rohadt drágák. Szintén vannak olyan példák is, ahol a fejlesztő alaposan átgyúrta a licencelt motort. Például a CCP Games az UE4-et. A VR-re vonatkozó részét 100%-ban átírták a már megjelent Eve: Valkyrie-hez.
Az Early Access miatt gondolom az UE4 main branch-et egészítette ki a tesztjáték fejlesztője. Ezt onnan lehet tudni, hogy van VR SLI. Na most ez a VR SLI-s branch MRS és VR SLI-t használ, tehát a GeForce-ok számára lehetővé válik, hogy a képnek csak a közepét számolják teljes felbontással, a szélét pedig felezve vagy negyedelve. Ez jelentősen gyorsít a sebességen. Ugyanilyen lehetőség van a LiquidVR-ben is. Persze nem muszáj ezt használni, de a bekötött branchekből nem szedhető ki. Viszont az UE4-ből alapvetően igen, mert az Eve: Valkyrie sem használ MSR technikákat, hanem teljes felbontáson számolja az egész képet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
edari
őstag
válasz Dyingsoul #20826 üzenetére
Na látod én ezért nem olvasom el azokat a cikkeket amiket abu ír...meg úgy nagyon az amd-seket se, mivel nem tud objektíven írni, ezért mindig azt kellene olvasnom hogy az amd milyen király... Ilyenkor meg megy a mellébeszélés és mentegetőzés. (Bár lassan már az Nv-s híreket se olvasom, ott se tudja visszafogni magát a bújtatott hülyeségeivel. Igazából minek járok én ide...? )
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest