Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #7865 üzenetére

    Van és lesz. Világosan elmondta a linkelt videóban Huddy, hogy a LiquidVR nem működik nélküle. Tényleg nem bonyolult, ami történik, csak el kell olvasni az AMD blogjában a közleményeket, vagy meghallgatni ezt a videót. A cél a problémamegoldás. Ha van valami probléma, amire nincs szabványos válasz, akkor az AMD azonnal csinál rá sajátot. Két éve az overhead volt a gond, most a VR lesz az. Ezek persze idővel kikötnek a szabványban, de annyira lassan reagálnak a szervezetek a piac változásaira, hogy az AMD nem akarja megvárni azt a 2-3 évet, amíg egy adott problémát megoldanak. Megoldják maguk a többiek pedig ráérnek évekig trécselni az ARB-ben és a GAB-ban. Bár nyilván az, hogy az AMD egy adott problémára megoldást kínál lényegében radikálisan felgyorsítja a szabvány megszületését, mert hirtelen mindenkinek érdeke lesz tartani a lépést.

    Az lenne a meglepő, ha te nem ismernéd. :)) Viszont az gond, hogy sokan nem ismerik, és beszélni senki sem beszél róla. Erre akartam reflektálni. Egyszerűen húzzuk az időt, de egy év múlva sem lesz könnyebb elmagyarázni a vásárlóknak, hogy mik a hátrányok, ezek miért keletkeznek, és mit lehet ellenük tenni. :)

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák