Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • <Adamsky>

    nagyúr

    válasz Nimda #87780 üzenetére

    Nos: Realme egy kövér -1, GeeRic +1

    Gugli fordítóval, mert annak ellenére, hogy angolul írtam (németül nem tudok), de mindig németül válaszoltak.
    Szia, Sajnáljuk, hogy kellemetlen vásárlási élményeket okoztunk Önnek. Az Ön által feltett kérdéssel kapcsolatban, az üzemünkkel történt egyeztetést követően, A gyári visszajelzés szerint magának a Realme tabletnek nincs ébresztő funkciója. Így az sem fog működni, ha ébresztőmágnest adunk a tokhoz. Nagyon sajnáljuk, hogy címünk nem tért ki erre a részletre. Teljes visszatérítést adtunk Önnek, és nem kell visszaküldenie ezt a terméket. Remélem, hibáink nem okoztak kellemetlen érzéseket. Üdvözlettel. GeeRic

    ... vagyis elvileg, ill. hamarosan kapok vissza 11 Eur-t.
    Egyébként volt egy rossz érzésem, hogy nem a tokkal lesz gond. Az, ha nem is egy Louis Vuitton, de rendes iparosmunka, mágnesekkel. Ennek ellenére sem működött az auto on/off.
    Szóval én elkönyveltem, hogy a Realme Pad-ben nincs "hall" érzékelő. És azt is, hogy bár - maga a készülék ennek ellenére nagyon rendben van - de gyári support (az EU-s legalábbis) egy kalap kaki, a szerviz (TMX) pedig hát ... lehet nem rossz, de a segítőkészséget hírből sem ismerik.

  • <Adamsky>

    nagyúr

    válasz Nimda #87780 üzenetére

    Én nem adom fel ilyen könnyen. Rohadjon meg a gyártó és/vagy a tok készítője. Sajnos a service.eu@realme.com -on hülyék ülnek. Legutóbbi levelemre, melyben azt kértem, hogy mutassanak "tuti tokot", azt a választ kaptam hogy forduljak a "nearest service center"-hez. Na, mondom, OK. Írtam a TMX-nek, ahonnan azt a választ kaptam, hogy ők csak szervizeléssel foglalkoznak és nem ismerik a tokokat. Mondom, OK, de akkor azt erősítsék meg, hogy egyáltalán van-e benne "hall" érzékelő. Csak ismerik már az általuk szervizelt terméket. Várom a választ ...
    Sajnos videózni még nem volt időm, de majd küldöm az eladónak is, amit kért.

Új hozzászólás Aktív témák