Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • iref-h

    tag

    Sziasztok!
    Egy hónapja vettem egy Navon Predator 10 tabletet, sajnos a három nap lejárta után derült ki, hogy USB - vel összedugva nem látja a PC - t (Win 7), illetve az ikon megjelenik de rákattintva nem történik semmi. Visszaállítottam gyárira és elküldtem garanciális javításra, ma visszakaptam, a hiba ugyan úgy fennáll, vagy még rosszabb lett a helyzet, mert a nyelv beállítása, WIFI beállítása után a következőt írja ki:
    "Az eszköz visszaállítása megtörtént, a folytatáshoz jelentkezzen be egy olyan Google fiókkal, melyet korábban szinkronizált ezen az eszközön"
    Itt kéri az e-mail címet és a jelszót. Beírom és kezdi elölről, nem tudok tovább lépni.
    Mit lehet ilyenkor tenni.
    Korábban amikor elérhető volt a beállítások/gyári visszaállítás ott állítottam gyárira, de most odáig sem jutok.
    Van a készüléken egy tűnyílásnyi reset hely amivel még megpróbálkoznék.
    Segítséget kérnék abban, hogy a mechanikus resetelés hogyan történik, resetgombot benyomva kell esetleg elindítani a gépet és utána mi a teendő, hohy történik ez az egész folyamat.
    Azért vagyok elővigyázatos ezzel a kérdéssel mert régen egy ASUS navigátornál egészen bonyolult folyamatot kellet végig játszani a siker érdekében.

    Üdv.: iref-h

  • iref-h

    tag

    válasz cidalain #70941 üzenetére

    Bocs, tisztára hülye vagyok, rosszul írtam. A PC nem látja a tabletet.
    A belerakott SD kártya tartalmát akartam megnézni, de mint írtam a tablet ikonjára kattintva semmi.
    Összekapcsoláskor most egy ablakban a következő kínálta magát letölteni, USB\VID_1F3A&PID_1007&REV_0233&MI_01 rákattintottam de letöltési lehetőséget nem találtam, - ez valami driver lehet?

    Közben lekérdeztem a Google fiókomat jó az e-mailcím és jó a jelszó is.
    Azért gondoltam a mechanikusan indított reset-re, mert lehet hogy a szervizben valamit nem jól állítottak be. A javítási lapon ezt írták:
    "Alaplapi táp vezérlő javítás,Flash csere beállítás"
    El nem tudom képzelni, hogy ezek a javítások hogyan akadályozhatják meg a google fiókba való belépést. Amikor leadtam javítani ilyen hibája nem volt.

  • iref-h

    tag

    válasz Mr.C #70943 üzenetére

    Valószínűleg úgy történhetett ahogy írod. Ebben az esetben mi a teendő?

  • iref-h

    tag

    válasz Mr.C #70943 üzenetére

    Szerintem úgy történhetett ahogy írtad, de ilyenkor mi lehet a megoldás? Holnapra kellett volna a szerkezet. A szervizzel sem tudnám felvenni a kapcsolatot még akkor sem ha nem lennénk az ünnepi leállás előtt, mivel a veszprémi Navon szerviz is valahova tovább küldi javításra. Nekem kellene valamiképp rendbe tenni a készüléket, de nem tudom hogy merre is induljak.

  • iref-h

    tag

    válasz pusihusi #70949 üzenetére

    Szia!
    Végig csináltam a folyamatot, Wipe data/factory reset
    Eredmény:
    Supported API:3
    --Wiping data...
    Formatting/data...
    Formatting/cache...
    Data wipe complete.
    Újra indítottam és kezdtem reménykedni, mert rögtön nem az e-mail címet és jelszót kérte a Google fiókhoz, hanem úgy indult mint amikor először bekapcsoltam, de végül megint csak előkerült a fiók név jelszó kérése és innen tovább nem megy, csak újra ismétli a cím és jelszó beírásának mezőjét.
    1 Gb Ram van, 23 900,-Ft volt, de clubkártyával 17 900,-Ft- ért vettem.
    Üdv.: iref-h

  • iref-h

    tag

    válasz pusihusi #70951 üzenetére

    Először nyelvi beállítás, majd WIFI kapcsolatok, eddig minden rendben. Tovább lépve, utána csak ezt a lehetőséget ajánlja fel:
    "Az eszköz visszaállítása megtörtént, a folytatáshoz jelentkezzen be egy olyan Google fiókkal, melyet korábban szinkronizált ezen az eszközön".
    Mivel a bejelentkezés sikertelen, ugyan ez a szöveg jön elő, újra bejelentkezem és ismétlődik minden, más lehetőséget nem ajánl fel, - esetleg új fiók létrehozásához nem tudok tovább lépni.

  • iref-h

    tag

    Sziasztok!
    PRD 10 Navon tablethez kérném a segítségeteket.
    Ez már egy vadi új készülék. Android 6. van rajta.
    1. Amikor az USB kábellel összekötöm a PC - t csak a PRD ikon jelenik meg, a Win 7 annyit észlel belőle, hogy új hardver telepítése sikeres, az asztalon megjelenik az automatikus lejátszás ablak, benne a Tablet ikonja, alatta az eszköz-lehetőségek (Digitális média...,eszköz megnyitás, fájlok megtekintése, képek, videók importálása,,,, stb..stb. Az ott felajánlottak közül egyikkel sem nyitható meg a tablet. A "számítógép" ablak bal oldalán van nyíllal a PDR, amire rákattintva a nyíl eltűnik és a jobb oldalon üres mező található. Telefonomon ilyenkor megjelent a belső memória meg az SD kártya, bármelyiket megnyithatom.
    2. Beraktam egy 16 Gb - s SD kártyát, cserélhető tárolóként szeretném alkalmazni, de itt megint csak nem találom azt a beállításokban amikor az alkalmazást megnyitva bizonyos képek tárolásához, vagy akár alkalmazások telepítésekor, pl. térképek, eldönthetem hogy a belső tárhelyre kerüljön, vagy a külső SD - re.
    A telefonomon Android 4.4.2. van, és ott az alkalmazásokat megnyitva megjelenik a kényszerleállítás, az eltávolítás, és az áthelyezés lehetősége.
    3. Ma jelentkezett meg egy android frissítés, szerintetek érdemes e frissíteni.
    Üdv.: iref-h

  • iref-h

    tag

    válasz pusihusi #70979 üzenetére

    Az első kérdés megoldódott, több lépés után megtalálható az az opció, mikor a PC látja mindkét (belső és külső tárhelyet)

    Sajnos a 2. kérdés megmaradt, ezzel mit lehetne csinálni, hol lehetne beállítani:

    SD kártyát, cserélhető tárolóként szeretném alkalmazni, de itt megint csak nem találom azt a beállításokban amikor az alkalmazást megnyitva bizonyos képek tárolásához, vagy akár alkalmazások telepítésekor, pl. térképek, eldönthetem hogy a belső tárhelyre kerüljön, vagy a külső SD - re.

  • iref-h

    tag

    Sziasztok!
    Már többször írtam Tablet ügyben Navon Predator 10" - Android 6.0.1. - ről van szó.
    Megpróbálom még egyszer, ugyanis a három napos csereidő holnap lejár.

    Mint korábban írtam, SD kártya problémáról van szó.
    A leírásban két SD használatról ír a kézikönyv, de egyik sem úgy működik ahogy írva van.

    Két formázási lehetőséget dob fel a gép az SD - re kattintva:

    1. mint külső tárhely fotók, videók stb. tárolására használatára. Ebben az esetben a formázás olyan a leírás szerint, hogy bármelyik erre alkalmas eszközön olvasható, lejátszható a kártya.

    2. belső tárhely bővítésre formázás, valahogyan növeli a belső tárhely kapacitását, bizonyos programokat átvehet a belső tárhelyről. Az eredetileg kb. 2Gb - os belső tárhelyről 0,7Gb alkalmazást át tudtam tenni, amely alkalmazásoknál felajánlotta a lehetőséget a rendszer, nem tudom miszerint válogatott. Az így formázott SD csak ezen a tableten működtethető, így ha a készülék tönkremegy, oda minden tartalom.

    Az első esetben, úgy szerettem volna üzemeltetni a külső SD - t, mint az Android 4.4.2. - ben is, hogy a galériában lévő képek videók, a hangfelvétel, meg egyéb tartalmak egy beállítás után az SD - re kerüljenek. Ilyen opciót nem találok. A tárhelynél csak az "adatok törlése" és a "gyorsítótár törlése" jelenik meg, a várt tárhely megválasztása nem jön elő.

    A második esetben arra gondoltam hogy ha nem megy az első megoldás, választom másodikat - legfeljebb lesz egy nagy belső tárhelyű tabletem, Ebben az esetben igaz hogy mint félig-meddig belső tárhelyre rá is telepíthető alkalmazás, - illetve a meglévő alkalmazások közül, melyeknél nem csak az jelenik meg hogy "adatok törlése" "gyorsítótár törlése" hanem az is hogy "tárhely választás" de a galéria tartalma, hangfelvételek, megint csak az eredeti belső tárhelyre kerülnek, tehát belső tárhely megtakarítás néhány alkalmazásnyi kivételével elég kevés.

    Felhívtam PC szervizt is, nem foglalkoznak Androiddal, az egyik speciális zerviz meg azt mondta, hogy a Navon kihagyta ezt a lehetőséget a programból, és ajánlott 50 ef. körüli rendes tabletet.

    A kérdésem az lenne:
    Szerintetek létezik ilyen, hogy a tárhelyet nem lehet megválasztani a fenti esetek közül egyikben sem?

    Üdv.: iref-h

  • iref-h

    tag

    válasz pusihusi #71018 üzenetére

    Az a helyzet, hogy nem emlékszem pontosan hogy milyen típusokat ajánlott, mivel a kérdésemre adott válasza igen rövid volt "a navon kihagyta az androidból az SD-re mentés lehetőségét". Ettől kezdve nem nagyon érdekeltek a vásárlásra felajánlott termékek. Már csak azért sem, mert nem akarok másikat venni.

  • iref-h

    tag

    válasz bogdanfy #71020 üzenetére

    Szia!
    Köszönöm válaszodat, valószínűleg ez lesz a végső megoldás. Tegnapelőtt du. még nagyon úgy nézett ki a dolog, hogy vissza cserélem a készüléket, de arra a következtetésre jutottam hogy átmenetileg külső tárhelyként formázva használom az SD-t, és a belső tárhelyről időnként átmentem a felszaporodott képeket, videókat, stb.
    A tablet a feleségemé, a három napos reggeltől estig tartó tesztelés igencsak igénybe vette türelmét, most egy darabig hagyom nyugodni a dolgokat, de a particionálást később feltétlenül megcsinálom.

  • iref-h

    tag

    Sziasztok!
    Találkozott e már valaki ilyennel, mert én még nem.
    Navon Predator 10 tabletet, miután este kikapcsoltam, feltettem a töltőre. Reggel bekapcsolom, és a jobb oldalon kb. 5cm – es fehér sáv, és az alsó szélétől, a sarkátol pár centire egy pontból kiinduló sugarasan elhelyezkedő csíkok láthatóak.
    Pontosan úgy néz ki, mintha jól oldalba vágták volna, és tipikus üvegrepedéshez hasonló csíkok indulnak ki.
    Még ami fontos, hogy külső sérülésnek halvány nyoma sem található, a garanciális javítást végző szervizben mégis azt állapították meg hogy külső sérülés érte a gépet, garanciában ezért nem javítják, amúgy meg a javítás ára 31 000,-ft. lenne.
    A helyzet az, hogy amikor éjszakára felraktam a töltőre semmi baja nem volt. Biztonsággal állítom, hogy senki hozzá nem nyúlt, sehova nem lett hozzáütve.
    Mi történhet ilyenkor?
    Üdv.: iref-h

  • iref-h

    tag

    Sziasztok!
    Van egy Navon Predator 10 tablet, 5 hónapja vásároltam. Sajnos a kijelzője töröttnek mutatkozik, a garanciás szerviz mechanikai sérülést állapított meg. A képernyőn lévő csíkok pontosan úgy néznek ki mintha neki ütődött volna az alsó széléhez valami, pedig semmi nem történt vele, reggel vettem észre mikor a töltőről levettem hogy az egyik oldalán 5cm fehér csík látszik ahol természetesen nincs kép..
    A kérdésem az lenne, hogy abban az esetbe amikor külső sérelmi nyomok még nagyítóval sem fedezhetőek fel megáll e a szerviz szakvéleménye amivel megvonta a garanciát „a sérülést egyértelműen külső behatás okozta”.
    Amikor a készüléket visszaküldte a szerviz, az eredetileg 5cm – es fehér sáv duplájára növekedett.
    Üdv.: iref-h

Új hozzászólás Aktív témák